Kmet2 Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Da. Boš mogu več "japoncev" kupit, da se boš na to navadil Izgleda da se bom moral tudi na porabo navadit saj je neprimerljiva z vašimi meritvami ,se mi zdi da je nekdo pisal celo o 3.4 itd..... no ja pa sej vrjetno bi šlo če bi ga božal ,amapk ob normalni dinamični vožnji mislim da ne .... skalar36 1
skalar36 Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Izgleda da se bom moral tudi na porabo navadit saj je neprimerljiva z vašimi meritvami ,se mi zdi da je nekdo pisal celo o 3.4 itd..... no ja pa sej vrjetno bi šlo če bi ga božal ,amapk ob normalni dinamični vožnji mislim da ne .... Kdor je pisal o 3,4 se vozi med 2-3k obrati ali pa na*****. Sam naredim po cca 420 km z 19 litri. Koliko kuri pri "šparovni" vožnji ne vem. Pa ne me imet za divjaka-le ne uporabljam prestav 4,5,6. Kmet2 1
motolover Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Kmet, vzemi v obzir tudi, da nimajo vsi 120kg v opremi. Kakemu 80- kilskemu bi pri enaki vožnji sigurno manj porabil. skalar36 in Kmet2 2
Scarabeo 500 Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Če se voziš sam se da potrpeti. Če sta pa 2 na motorju je pa že žalostno. Poskusi spredaj z zamenjavo zobnika za zob manj se veliko lažje zavrti v rdeče vrtljaje. Scarabeo skalar36 in motolover 2
NejcZ Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 (popravljeno) Za stopalke si zrihtaj adapter za 1,5cm nižje. Ga bom jaz tudi montiral, ker mam zjebana kolena Bremze so pa iste kot na Z750 in so res za en drek, ni važno kaj nardiš je občutek kitajski oz pravega občutka sploh ni. Me zanima če so pri 2015 kaj boljše zavore glede na to da so Nissin čeljusti? Glede vzmetenja pa pač japonci živijo v svojem težu in delajo motorje za "babe" z 60-70 kilami Za 70 kilskega pol-deda ( ) in njegovo babo ki mora po takem principu imeti največ 45 kil bo vzmetenje super, za normalne uporabnike bo pa pač zadovoljivo oz za preživet Popravljeno Oktober 3, 2015. Popravil NejcZ Kmet2 1
skalar36 Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Poskusi spredaj z zamenjavo zobnika za zob manj se veliko lažje zavrti v rdeče vrtljaje. Scarabeo Sicer dober predlog, a bom kar poskusil z menjavo celega "paketa"! Kar se tiče porabe, se strinajam s tabo Motolover. Sam z opremo tehtam cca 90kg in to je tudi vsa teža, ki je na motorju. Kmet je precej težji (da o karakterju na govorimo ) in če ima kaj prtljage s sabo, ima takoj cca 40 kg več kot jaz posledično mu pokuri več kot meni. Sploh pri 650ccm agregatu se teža precej pozna pri porabi. Da bi pa motor kuril 3.5l bi pa to pomenilo, da z 19 litri narediš cca 560 km. Kar je pa nemogoče z normalno vožnjo po naših cestah.
Kmet2 Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 (popravljeno) Kmet, vzemi v obzir tudi, da nimajo vsi 120kg v opremi. Kakemu 80- kilskemu bi pri enaki vožnji sigurno manj porabil. Se strinjam! Sicer dober predlog, a bom kar poskusil z menjavo celega "paketa"! Kar se tiče porabe, se strinajam s tabo Motolover. Sam z opremo tehtam cca 90kg in to je tudi vsa teža, ki je na motorju. Kmet je precej težji (da o karakterju na govorimo ) in če ima kaj prtljage s sabo, ima takoj cca 40 kg več kot jaz posledično mu pokuri več kot meni. Sploh pri 650ccm agregatu se teža precej pozna pri porabi. Da bi pa motor kuril 3.5l bi pa to pomenilo, da z 19 litri narediš cca 560 km. Kar je pa nemogoče z normalno vožnjo po naših cestah. Kakorkoli,poraba ki sem j0 imel je bila plod objestnosti Sem mislil da me bodo lastniki z dolgim stažom lastništva tega exotičnega stroja povozili in okregali skratka tako sem ga doživel in mi je poleg vseh hib res funny bajk Prov pogrešam kakšen Snecerjev komentar Popravljeno Oktober 3, 2015. Popravil Kmet2 Cartman 1
NejcZ Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Mah saj vse hibe so na račun nabavne cene novega ki je nizka, večina to razume. Do kdaj je pa Sneci banan?
Kmet2 Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Mah saj vse hibe so na račun nabavne cene novega ki je nizka, večina to razume. Do kdaj je pa Sneci banan? Po moje se je strmu kuja se..... DAMI34 1
Cartman Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Fantje ne vem, ce se 40 kil pozna na porabi prej kot na drugi decimalki? Meni motorji v poprecju pijejo manj ko sva gor oba z zensko. Pri vzmetenju je v kmetovemprimeru treba upostevat tudi leta in nizko nabavno motorja, kot vso krivdo pripisat japonskim standardom. Kmet2 in TakeALookAround 2
Kmet2 Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Fantje ne vem, ce se 40 kil pozna na porabi prej kot na drugi decimalki? Meni motorji v poprecju pijejo manj ko sva gor oba z zensko. Pri vzmetenju je v kmetovemprimeru treba upostevat tudi leta in nizko nabavno motorja, kot vso krivdo pripisat japonskim standardom. A nizko nabavno praviš? Te motorji so se iz zalog prodajali kakor sem zasledil za 6800 evričev(novi) ,motor je star 10 let in ima 52kkm ,cena 3k zame ni nizka pa nima niti ABS....no ja vsak gleda drugače na to....zdej mi sledi še preverjanje ventilov,servis itd.....dodatnih 300 evričev itd.....toliko kako je vse poceni,pa nizka poraba pa sploh in oh nebuloz o Versysu ki jih je sprojeciral sveznalac ...
skalar36 Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Za vzmetenje lahko sam potrdim, da je slabo. Pa imam precej novejši motor kot kmet2. Zavore so pa obupne. Sem peljal ženo s sabo, in ko sva bila 2 na motorju, je skoraj tako kot bi ustavljal vlak... Ni slab motor, ima določene kvalitete. Če bi se vozil po SLO, oziroma sam po izletih do 300km bi ga obdržal. Šel bi k Čarmanu po vzmetenje, ter nove zavore, pa bi bil odličen motorček. Kmet2 1
Zivnorc Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Še vprašanje za lastnike......ko prižgem mi zatuli ali zapiska nekaj ,sam bi rekel da bencinska pumpa ,ma še kdo podobno izkušnjo ,po 2-3 sekunde neha...? ... če bi bil jest Versys... pa da se mi tak konju jedan sam še enkrat gor usede... da mi je*e vse konjske matere po spisku v agregatu do rdečega polja.... .... naslednjič tut zapiskal ne bi... cikadina 1
Cartman Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 (popravljeno) A nizko nabavno praviš? Te motorji so se iz zalog prodajali kakor sem zasledil za 6800 evričev(novi) ,motor je star 10 let in ima 52kkm ,cena 3k zame ni nizka pa nima niti ABS....no ja vsak gleda drugače na to....zdej mi sledi še preverjanje ventilov,servis itd.....dodatnih 300 evričev itd.....toliko kako je vse poceni,pa nizka poraba pa sploh in oh nebuloz o Versysu ki jih je sprojeciral sveznalac ... o nabavni ceni novega sm govoril, 6800 je dobra polovica 1050ke, a ne? Oziroma dobra TRETINA 1200gs! Kako se obnasa trg in kaj doloca cene rablenga mi nikoli ne bo jasno... Za vzmetenje lahko sam potrdim, da je slabo. Pa imam precej novejši motor kot kmet2. Zavore so pa obupne. Sem peljal ženo s sabo, in ko sva bila 2 na motorju, je skoraj tako kot bi ustavljal vlak... Ni slab motor, ima določene kvalitete. Če bi se vozil po SLO, oziroma sam po izletih do 300km bi ga obdržal. Šel bi k Čarmanu po vzmetenje, ter nove zavore, pa bi bil odličen motorček. ne vem za tvoj motorcek, ti pa lahko povem, da sem enkat kupil cenejse aftermarket ploscice. Pol sezone je blo ok, po tem pa je zavorni efekt hudo padal. Nisem okrivil ploscic, ker so na zacetku delale ok. Menjal sem cevi, nic razlike, nato se zavorno crpalko, nic razlike. Vrzem 3/4 ploscic v kanto in zmontiram originale....stoppie z dvemi prstki. Oboje, aftermarket in original, so ble Nissin. Samo ploscice, in dan pa noc razlike... Popravljeno Oktober 3, 2015. Popravil Cartman
biker77 Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 (popravljeno) Mah saj vse hibe so na račun nabavne cene novega ki je nizka, večina to razume. Do kdaj je pa Sneci banan? ne vem od kje vam podatek da je sneci benan..sej je lansko leto tak čas tudi izginil.. Kmet..pol ga poštimaš in prodaš? Popravljeno Oktober 3, 2015. Popravil biker77
sayo Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 KAJ, a sm prov slišu, ma Versačeta, ne morem verjet, daj kako sliko ko sediš na njemu da vidmo kako zgleda KRPAN na kobilici Kmet2 1
motolover Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Ko debatiramo o porabi je en faktor teža, drug pa, da ga Kmet sigurno goni do konca in ko daš to dvoje skupaj mora nujno porabiti več. Kolesarji vedo, da teža pri vožnji naravnost nima kakega vpliva. Ko enkrat dosežeš določeno hitrost ima aerodinamika največ vpliva na hitrost. Kmet se mi ne zdi ravno aerodinamičen, mogoče če bi nosil usnjen kombinezon.. Teža pri pospeševanju in v klanec, to je druga stvar. Če pelješ ženko nekam na kosilo in voziš v glavnem s konstantno hitrostjo in ne kaj dosti v klance, mora biti poraba majhna. Ostrega pospeševanja v dvoje je tudi manj, če hočeš, da bo naslednjič še šla s teboj. Kmet2 in MiNa 2
skalar36 Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Sam ga imam dobro leto. Z njim sem naredil cca 12K kilometrov. Originalne poščice so za v smeti! Poraba se ne razlikuje veliko ali ga gonim do konca( ja tudi to mi kdaj uspe) ali se vozim počasi. Z počasno vožnjo še nisem prišel pod 4,5l. Enkrat na jadranki, sem ga navijal v 3 do 130 km\h pa poraba ni šla čez 5.5l. Imam novejši model od Kmeta, čeprav najbi bil agregat enak.
topi Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Sam ga imam dobro leto. Z njim sem naredil cca 12K kilometrov. Originalne poščice so za v smeti! Poraba se ne razlikuje veliko ali ga gonim do konca( ja tudi to mi kdaj uspe) ali se vozim počasi. Z počasno vožnjo še nisem prišel pod 4,5l. Enkrat na jadranki, sem ga navijal v 3 do 130 km\h pa poraba ni šla čez 5.5l. Imam novejši model od Kmeta, čeprav najbi bil agregat enak. OK, če original ploščice niso vredi, katere pa so pol OK. Jih glih imam namen čez zimo zamenjat
Zivnorc Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Taboljse moraš kupit. .. Simpl.
Nearrain Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 OK, če original ploščice niso vredi, katere pa so pol OK. Jih glih imam namen čez zimo zamenjat Samo plsocice zamenjat z mehkejsimi je premalo za imet solidne zavore. Kmet2 1
NejcZ Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Lahko zamenjaš ploščice, pa daš taboljše pletene zavorne cevi, pa novo zavorno olje, pa bojo bremze še zmeraj švoh zadovoljive. Za tem zavornim cilindrom in čeljustjo pač negre. Se mi pa zdi da so 2010 za malenkost boljše, ampak še vedno slabe Motor ima namreč drug zavorni cilinder.
skalar36 Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Meni je Čarman rekel, da se precej izboljša z menjavo ploščic, katerih se ne spomnem. Mi je tudi sam rekel, da mi bodo originalne zdržale 50 k km, ampak slabo prijele.
Kmet2 Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Meni je Čarman rekel, da se precej izboljša z menjavo ploščic, katerih se ne spomnem. Mi je tudi sam rekel, da mi bodo originalne zdržale 50 k km, ampak slabo prijele. Pa ti je tudi povedal da ti te čudežne ploščice znajo uničit disk ..... sayo in DAMI34 2
Zivnorc Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Ena butast...ampak resnična. Meni je Ful slabo in neenakomerno bremzal (neenakomerno podajanje zavrorne sile)....pa sem samo podmazal vpetje rocke pa je spet bremzal kot nov...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se