krucymucy Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Jaz sem menjal cevi in je bilo precej bolje ...
NejcZ Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Se pozna, ja, ampak prednja zavora je še vedno veliiiiiiiko slabša kot recimo na mojem bivšem KTMu 625 iz leta 2002 kateri je imel enojni disk. Tam je bil občutek kot je treba, zavorna moč pa brutalna. Uglavnem zaključek je da je to to za tak denar Kmet2 1
krucymucy Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Cak tam je bil pa brembo sistem. To pa tudi stane precej vec kot neke budget celjusti.
NejcZ Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Sigurno da. Slabe zavore so na vseh Kawaakijih ki sem jih vozil, vključno z vsemi cestnimi modeli ki pa niso poceni. (za Versysa še spregledaš za 180 konjsko Ninđo pa je malo nesprejemlijvo)
Borutt Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Kdor je pisal o 3,4 se vozi med 2-3k obrati ali pa na*****. Sam naredim po cca 420 km z 19 litri. Koliko kuri pri "šparovni" vožnji ne vem. Pa ne me imet za divjaka-le ne uporabljam prestav 4,5,6. Jaz sem pisal o takšni porabi za Suzuki V-Strom 650. To je bilo v eni gorati državi. Pravzaprav pa ne bom preveč nakladal, zato raje vprašaj tiste, ki se vozijo z menoj. Je pa poraba večinoma 3,6 - 3,8 litra na 100 km. Kako do takšne porabe ? S takšnim motorjem zelo enostavno. gsxf750 in Kmet2 2
NejcZ Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Definitivno ni težko, sploh če voziš relacijsko in na takih odsekih kjer ni vsakih 500m novo naselje.
DAMI34 Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 (popravljeno) Če ni ABSa na mopedu je bolje, da niso zavore preagresivne, dovolj in bolj varno je da delujejo enakomerno skozi cel hod ročice. Če so zavore vsaj delno podobne SXu ima Versys eno malo hibo, ki jo hitro odpraviš in sicer (plavajoči zav. diski in bližina ploščic), da ročica prime pozno. Seveda samo prvič, če najprej narahlo stisneš in potem hitro še enkrat, prime takoj. Druga zadeva pa je, da so diski relativno mehki in z menjavo ploščic za Brembotove sintrane (cena cca 70€) (katere oni svetujejo) sicer izboljšaš zavorni učinek, hkrati, pa imaš po par 10kkm problem, ko začnejo jesti diske. Potem narediš kot jaz, Brembo fukneš v smeti in montiraš original (140€) in narediš dober biznis. Popravljeno Oktober 4, 2015. Popravil DAMI34 Kmet2 1
Tedybear Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Sigurno da. Slabe zavore so na vseh Kawaakijih ki sem jih vozil, vključno z vsemi cestnimi modeli ki pa niso poceni. (za Versysa še spregledaš za 180 konjsko Ninđo pa je malo nesprejemlijvo) Bi potrdil. Zavore so na moji tisocki mogoce naslabsi clen. Po drugi strani pa...cetrta sezona, 42K.....tankaj in vozi. Poraba olja....0,00 litra na zgornjo stevilko. "nijenajboljializatoefikasanpress" Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Bi potrdil. Zavore so na moji tisocki mogoce naslabsi clen. Po drugi strani pa...cetrta sezona, 42K.....tankaj in vozi. Poraba olja....0,00 litra na zgornjo stevilko. "nijenajboljializatoefikasanpress" Na SXu 2014 in dalje (verjamem da je isto na Versysu) so zavore revidirane in izboljšane, dolgega hoda ročice ni več, ravno tako je revidiran ABS (nova generacija) in zavore so, take kot morajo biti za moj stil vožnje.
Tedybear Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Yessss. Off the record.. Sodelavec ima Ninjo 600 letnik 2002. Mal cez 200K.... in do sedaj mu ni crknilo se nic vitalnega, oziroma se ni imel okvare, ki bi mu preprecila voznjo. DAMI34 1
StaraFeltna Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Japonci pač, enako je tudi z Z-ji in če nimaš neke smole, serijskimi napakami in nisi cigan glede vzdrževanja nekih težav ni. jaz pri 87.000+km (sicer honda) mam še prvo sklopko in ni v planu še menjave. Vem pa za dva verysya 650 prvi model ki sta tudi tankaj in pozabi le da imata skrmono število km kjer itak ni za pričakovati da bi kaj crknilo...
skalar36 Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Jaz sem pisal o takšni porabi za Suzuki V-Strom 650. To je bilo v eni gorati državi. Pravzaprav pa ne bom preveč nakladal, zato raje vprašaj tiste, ki se vozijo z menoj. Je pa poraba večinoma 3,6 - 3,8 litra na 100 km. Kako do takšne porabe ? S takšnim motorjem zelo enostavno. Kje si se pa ti prepoznal? Govorimo o versys-u, ne o Stromu. Za Stroma ne morem pisat, ker ga nisem nikoli vozil...
Kmet2 Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Jaz sem pisal o takšni porabi za Suzuki V-Strom 650. To je bilo v eni gorati državi. Pravzaprav pa ne bom preveč nakladal, zato raje vprašaj tiste, ki se vozijo z menoj. Je pa poraba večinoma 3,6 - 3,8 litra na 100 km. Kako do takšne porabe ? S takšnim motorjem zelo enostavno. Ja ko se vozim s tabo mi KTM pije 3.2L DAMI34 in gsxf750 2
Cartman Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 Sigurno da. Slabe zavore so na vseh Kawaakijih ki sem jih vozil, vključno z vsemi cestnimi modeli ki pa niso poceni. (za Versysa še spregledaš za 180 konjsko Ninđo pa je malo nesprejemlijvo) Ne, slabih žlajfov ne spregledaš. Nobenmu. Vseeno, če na ninji zamenjaš samo cevi, lahko konkurenčno odbremzaš celo dirko alpe-adria. To so slabe bremze?!?!?! Napisat da majo Kawasakiji po defaultu slabe žlajfe je isto kot verjet, da vse kar podpiše brembo žlajfa za dol past. Pač ne. Monster 600 je žlajfal bol leseno kot Hornet. majkemi. Da o zlorabi imena na kakem Guzziju nevada nit ne spregovoriva. imamo pa pri zaviranju tud en drug problem, in sicer geometrijo motorja. več kot je teže na zadnjem kolesu, slabše so bremze na prednjem. Ne smemo z versotom primerjat novih hi-end zadev. Velika večina ta hudih strojev ima integralne sisteme. Ustavljajo na obe kolesi hkrati..... Probaj na ravnem. usedi se zaviranju primerno, zabremzaj na prednjega, pa na rahlo dodajaj zadnjega. Efendi in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 Ja ko se vozim s tabo mi KTM pije 3.2L teb ga takrat že dela Kmet2 1
HyperJack Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 (popravljeno) KTM nikol ne bo to kar je KAWASAKI, tak kot Versys ne bo nikol 1050,1190,1290 hvala bogu ker Japonc je le Japonc =) Popravljeno Oktober 5, 2015. Popravil HyperJack japnr1 1
NejcZ Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 (popravljeno) Ja Cartman, verjemem da imajo novjše Ninđe boljše zavore, sploh tiste z takim sistemom ki ga omenjaš. Motorji do letnika (okvirno) 2010 pa so pri Kawasakiju kar se zavor tiče slabi prav vsi. Razen offroad zadev. Pač moje osebno mnenje Poleg tega da sem mnenja da bi moral tak motor imeti serijsko kvalitetne pletene zavorne cevi, ampak ok, nimam pojma In ja so slabe, če ti kupiš cestni dirkalnik in moraš zavore menjat (magari smao cevi) je to slabo. 16 jurjev ni mal, da dobiš potem iste zavore kot pri motorju z pol manj konji in več kot pol nižjo ceno. Popravljeno Oktober 5, 2015. Popravil NejcZ
NX650 Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 Ja Cartman, verjemem da imajo novjše Ninđe boljše zavore, sploh tiste z takim sistemom ki ga omenjaš. Motorji do letnika (okvirno) 2010 pa so pri Kawasakiju kar se zavor tiče slabi prav vsi. Razen offroad zadev. Pač moje osebno mnenje Poleg tega da sem mnenja da bi moral tak motor imeti serijsko kvalitetne pletene zavorne cevi, ampak ok, nimam pojma In ja so slabe, če ti kupiš cestni dirkalnik in moraš zavore menjat (magari smao cevi) je to slabo. 16 jurjev ni mal, da dobiš potem iste zavore kot pri motorju z pol manj konji in več kot pol nižjo ceno. Zx9r letnik 03, zadnji model 9-ke.... si imel občutek da ima tudi slabe zavore? Moči res nima take kot njegova konkurenca... takega imam v mislih https://www.google.si/search?q=zx9r+2003&espv=2&biw=1920&bih=955&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI9Z64z5yryAIVAZ1yCh0E9QK4#imgrc=-1WrjsQUqmc_qM%3A
Nearrain Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 2015 Ultimate Sports-Adventure-Touring Shootout
Kmet2 Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 KTM nikol ne bo to kar je KAWASAKI, tak kot Versys ne bo nikol 1050,1190,1290 hvala bogu ker Japonc je le Japonc =) Ja hvala bogu al pa tud ne,če bi Versys imel udobje in vse ostalo kar potrebujem jaz za svojo uživancijo in bi stal kot zdajšnji ,vrejemi da bi kupil Kawasaki,ker nisem obremenjen z znamkami kot me opredeljujejo sam enostavno ko enkrat probaš zrezek ti ni do korenčka.... in kaj hitro boš in si ugotovil tudi sam in če boš zanikal ti lahko samo rečem ..........zakaj pa nisi kupil Japončka ! builder 1
HyperJack Objavljeno Oktober 6, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2015 Ja hvala bogu al pa tud ne,če bi Versys imel udobje in vse ostalo kar potrebujem jaz za svojo uživancijo in bi stal kot zdajšnji ,vrejemi da bi kupil Kawasaki,ker nisem obremenjen z znamkami kot me opredeljujejo sam enostavno ko enkrat probaš zrezek ti ni do korenčka.... in kaj hitro boš in si ugotovil tudi sam in če boš zanikal ti lahko samo rečem ..........zakaj pa nisi kupil Japončka ! Ker imam že enega Japonca doma. Tudi jaz rad provam kaj novega...
DAMI34 Objavljeno Oktober 6, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2015 (popravljeno) če se navežem na link od Nearrain-a mi je vsekakor najbolj funny naslednja izjava: Kawasaki Versys 1000 LT + Highs Definitely the value leader of the bunch The smoothest, comfiest Kawi to use this engine Perhaps the most reliable motorcycle here Popravljeno Oktober 6, 2015. Popravil DAMI34
Nearrain Objavljeno Oktober 6, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2015 če se navežem na link od Nearrain-a mi je vsekakor najbolj funny naslednja izjava: Kawasaki Versys 1000 LT + Highs Definitely the value leader of the bunch The smoothest, comfiest Kawi to use this engine Perhaps the most reliable motorcycle here Zvenis kot Bosanski Hotline
DAMI34 Objavljeno Oktober 6, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2015 (popravljeno) I iako si se napaaalila, nisam si ja izmislio, več sam samo kopirao šta je tip sa veelikim jajima napisao p.s. pa ne pozab, da govorimo o mopedu za 12k€, vsi ostali (razn suze) so olalala čez. Jaooooo, i nid tu kol hotlajn agejn Popravljeno Oktober 6, 2015. Popravil DAMI34
Cartman Objavljeno Oktober 6, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2015 Ma dejte no. Honda goldwing ima tempomat že 15 let. Do letos ga ni pogrešal noben testak, na nobenem motorju, zdej so test dejansko razdelili med jajca in stroje s tempomatom? Resno?!? hehe. Jez res nism anti napredek, useee knofke bi mel na motorju. najbol sofistique možne zavore in abs. Ampak tle se zatikajo v tempomat in ride by wire. Kaj profitiram z gasom na drat? Resno vprašam. V letošnjih 10000km sm si tempomat želel 45 minut. Ker je toliko govora o njem, pogosto razmišljam kdaj in kje bi ga uklopil. Ne morm se prepričat da je to pomemben kos motorja. In floskula o VERJETNO najbol zaneslivem motorju? Kako, prosim? po enem tednu?!?!? A so drugi po dolgem in počez razpadali, in ne smejo pisat o tem? testi so sami sebi namen. jasno je le: Če greš u salon se najebat ne morš, prov silnega profita pa tud ne boš naredu. al boš mel tempomat pa značko al pa mal manj zapraviš in maš samo motor.... Aja tema o versysu. Jajca. Brez žlajfou. Še dobro de nikamr ne gre. skalaprava, motom in Nearrain 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se