Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Salem Alejkum 

pred 12 minutami, thumper pravi:

pa kuran namest tošla ..pa c4 namest trebuha ... ualam se..

Sej nismo vsi muslimani slabi :).....Če sem Versysa nmel že ne morem bit tako slab :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 urami, Snecer pravi:

Jaz bi ga spet kupil, mogoče mk4, ko bo zunaj

Je 4. generacija že zunaj? Se nisi zadnjič zgražal, ker so neki ljudje hvalili Africo Twin, pa je še niti peljali niso?

Objavljeno
pred 24 minutami, Snecer pravi:

versys so bili do sedaj vsi prakticno enaki, napisal pa sem mogoce

Verjamem, da bo tudi četrti Versys dober motor. Hotel sem opozoriti le na to, da VSI motorje kupujemo tudi s čustvi ne samo na podlagi tehničnih karakteristik in podatkov s papirja. In tudi ti si eden izmed njih, pa čeprav si imel pri nekaterih drugih motorjih pripombe na "brezglavo" kupovanje. Kot smo vsi.

Objavljeno

Saj nisi razumel. Govoril sem o mk4, torej versys 650, ki ga predvidoma na 4 leta malo popravijo, osnova pa ista.

Tako da točno veš, kaj bo, versys z malimi popravki. Če pa bodo naredili povsem nov model pa to ne bo več mk4, ampak mk1 versys "nekaj".

Simpl, spet bi ga kupil, ker povsem in v celoti zadostuje mojem potrebam, čeprav mi gostilna na MS hoče dopovedati drugače.

----------------

Ti pa butneš o Afriki, ki je napram prvotnemu modelu nekaj čisto drugega, skupno imata samo ime.

In še si spregledal, ko sem napisal, da pri versysu dobiš največ za vložen denar, to pa nima nobene veze s čustvi.

Skratka kr nekaj a ne.

 

Objavljeno

Slišal sem da so pri zadnjem versys-u odpravili nekaj nadležnih vibracij in to je boljalimanj vse. Tudi prav. Meni še zgleda nekako, mel pa ga nebi. Bi se pa morda premislil če bi bilo govora o 1000-ki. Ne nebi... Estestko so mi zanimivi. Sneci je pač našel tisto kar mu sede na dušo najbolj a je drugim bolj tako spet tretjim čisti jajc. Vsakemu svoje. Meni je lep a overengineered chain olier. :P

Objavljeno

Ja, malo več gume so dodali pri vpetju, da manj "otresa" :) 

Novo vzmetenje spredaj, zadaj s koleščkom, nove zavore, zadaj večji disk,nižja pozicija stopalk, pa sprememba obraza in plastik, povečanje moči agregata najbrž z novo mapo, nov zadnji del z vpetjem kovčkom (to mi je najbolj všeč), večji tank za 2l.

 

Drugače pa, po knjigi je treba zamenjat zavorne cevi (na 4 leta), olje sem pozabil menjat (na 2 leti) oziroma niso menjali na pooblaščenem servisu (itak je lepo, motor zavira).

http://www.helperformance.com/kawasaki-kle650-versys-2010-2014 (tele verjetno, ker držijo dlje)

http://www.goodridge.co.uk/brake-hose-kit-for-kawasaki-versys-650-non-abs-06-10-426048975&search=versys

motorcycle-brake-hoses-in-box.jpg

Objavljeno

Glede zavornega olja kar menjaj. Na vranskem sem lastnoročno izvedel zakaj je zadnja bremza odpovedala pod večjo obremenitvijo... (razlaga, vpila preveč vlage... etc) na kratko 20+min je bila zadnja bremza neuporabna. Zgleda brezvezna stvar pa ni... ne zaj... se z une par deci dot4 ki stane toliko kot boljše pšenično pivo.

Objavljeno
pred 17 urami, Kmet2 pravi:

Zakaj tako misliš...zdaj imam zimsko kolekcijo 2016 ,sej ni poletje...:P

 

 

 

12644802_1569876790001946_7724892863582656103_n.jpg

Ufff..keri tipičn predstavnik lumbersexualne generacije, taprav versys fahrer. I will kol him MIŠKO :fredyjecar:

Objavljeno
pred 6 urami, Snecer pravi:

Ja, malo več gume so dodali pri vpetju, da manj "otresa" :) 

Novo vzmetenje spredaj, zadaj s koleščkom, nove zavore, zadaj večji disk,nižja pozicija stopalk, pa sprememba obraza in plastik, povečanje moči agregata najbrž z novo mapo, nov zadnji del z vpetjem kovčkom (to mi je najbolj všeč), večji tank za 2l.

 

Drugače pa, po knjigi je treba zamenjat zavorne cevi (na 4 leta), olje sem pozabil menjat (na 2 leti) oziroma niso menjali na pooblaščenem servisu (itak je lepo, motor zavira).

http://www.helperformance.com/kawasaki-kle650-versys-2010-2014 (tele verjetno, ker držijo dlje)

http://www.goodridge.co.uk/brake-hose-kit-for-kawasaki-versys-650-non-abs-06-10-426048975&search=versys

 

Pletene cevi so vredne vsega svojega denarja. Imam na Z.ju že nekaj let, mi sploh ni žal =)

Objavljeno

Builokateremu se zdi da Versys trese naj si rajši kupi kolo ,ker ne ve kaj je motor,vibracije so temveč nemoteče,mene so motile tam okrog 5kobratov pa še to samo zaradi občutljivega kolena .........BMW F650CS ,iz lj -Krk ,mravljinčaste roke ,Versys je povsem povprečen motor kar se tiče vibracij.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

no, zadel si obrate :) tam nekje okol 5k ma območje ko povibrira in nato zgine

v bistvu je bolj sitno, ko se tu pojavijo črički v armaturki, menda tista dva knofa, je folk to odpravljal sam, jaz sem pustil yugo lastnost, ker ni vedno ružlo

 

Objavljeno
30 minutes ago, Kmet2 said:

Builokateremu se zdi da Versys trese naj si rajši kupi kolo ,ker ne ve kaj je motor,vibracije so temveč nemoteče,mene so motile tam okrog 5kobratov pa še to samo zaradi občutljivega kolena .........BMW F650CS ,iz lj -Krk ,mravljinčaste roke ,Versys je povsem povprečen motor kar se tiče vibracij.

Pa sej če so pogruntali kako se ji rešit še boljš. Ne verjamem da jih bo kdo pogrešal. Koliko pa so bile moteče nevem. Sem slišal marisekaterega omejat vibracije prejšnjih modelov... So govorili da tudi honetka na določenih obratih kot da bi se vsedel na en orjaški vibrator pa ni 1/2 toliko hudo oz. bi najedalo če bi bilo točno na moji omiljeni "cruising" hitrosti...

Kar se pa pletenih cevi tiče jih res veliko hvali. Na hornet 600-ki sem mel še originalne (15 let stare) in ni mi bilo hudega oz. delalo čisto dovolj za moje potrebe. Na 900-ki pa originalne delajo tako dobro da niti pomislim ne, da bi jih menjal samo za to da bi bilo en pljunc bolje. Če bom bom zaradi starosti.

Objavljeno
pred 58 minutami, Snecer pravi:

no, zadel si obrate :) tam nekje okol 5k ma območje ko povibrira in nato zgine

v bistvu je bolj sitno, ko se tu pojavijo črički v armaturki, menda tista dva knofa, je folk to odpravljal sam, jaz sem pustil yugo lastnost, ker ni vedno ružlo

 

Pr men se na armaturki ni nić slišalo .

Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

prehrupen izpuh :)

 

Mogoče .

Objavljeno

Čričke z lahkoto odstraniš. Ne spipsom, ne :D

Ugotoviš kje cviljo in malce odpustiš vijak, ali pa podmažeš. Ponavadi drgne plastika ob plastiko.

Objavljeno (popravljeno)

Na prvem Versysu je šlo za stik dveh plastik nekje okoli žarometa. Si podložil z gumo in rešeno, pet minut dela. Je bilo pa res moteče na določenih obratih.

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno
pred 18 urami, HyperJack pravi:

Pletene cevi so vredne vsega svojega denarja. Imam na Z.ju že nekaj let, mi sploh ni žal =)

Sem od firme HEL naročil, njihovih ni treba na 4 leta menjat :smoke: 

Cena je 140 z dostavo (napeljava čez blatnik kot je original), z izbrano barvo "šalčk" in cevi. Ni džabe, je pa mir.

Tak da bom za start sezone pripravljen.

Me čudi, da kmet2@ niso na servisu menjali cevi in še kaj, glede na spodnja navodila...

Za svečke edino vem, da gre za "fake", da je tisto mišljeno za navadne, da se na 12 menjavajo, če imaš laser iridium pa so skor "večne".

Glede ostalega pa me prav zanima, kdo to vse menjava po knjigi :)

akano.jpg

 

p.s.

Stare gumijaste pa bi bikeru77 podaril, če rabi...

Objavljeno

Kot novega lastnika starega Versys-a me zanima par stvari:

1- kje na Versysu je namenjen prostor za prvo pomoč?

2- so kakšne vsesplošne znane napake, na katere bit pozoren?

3- imate kak "must" dodatek za predlagat? (mogoče kake ojačitve ali kej podobnega)

to mislim da bi bilo za enkrat to :)

 

 

Objavljeno

1. pod sedežem, žal pa je treba malo vsebine odstraniti (škarje idr. nepotrebno navlako), da lahko zadevi stišiš zadaj

nasvet: znajdi se

pb173491.jpg

p1013539.jpg

p1013541.jpg

2. splošnih napak ni, razen, če se bo kaj novega pojavilo na mk3 :) 

3. lahko ti dam na privat link od moje dodatne opreme

drugače pa je par must dodatkov, katerim bodo vsi prikimali:

- podaljšek blatnika spredaj

- blatnik zadaj

- zaščita motorja

- ščitniki za roke (če jih nimaš serijsko)

Objavljeno
3 minutes ago, Snecer said:

1. pod sedežem, žal pa je treba malo vsebine odstraniti (škarje idr. nepotrebno navlako), da lahko zadevi stišiš zadaj

nasvet: znajdi se

pb173491.jpg

p1013539.jpg

p1013541.jpg

2. splošnih napak ni, razen, če se bo kaj novega pojavilo na mk3 :) 

3. lahko ti dam na privat link od moje dodatne opreme

drugače pa je par must dodatkov, katerim bodo vsi prikimali:

- podaljšek blatnika spredaj

- blatnik zadaj

- zaščita motorja

- ščitniki za roke (če jih nimaš serijsko)

Hvala ful, tudi za PM in link. Pod sedežem pomeni da nekako dvignem sedež ne? Ne pa na spodnji strani sedeža (torej nad gumo)

Objavljeno

Nisem te razumel najbolje :)

Pod sedežem pomeni, da s ključem "odkleneš" sedež in ga dvigneš. Še nisi probal? na levi strani zadaj je ključavnica, sedež gre z lahkoto dol.

Spodaj boš našel orodje, videl aku, v zadnjem delu pa je malo placa, kamor se da potisnit prvo pomoč.

Razen če daš ven orodje, potem imaš plac...

Objavljeno
1 hour ago, Snecer said:

Nisem te razumel najbolje :)

Pod sedežem pomeni, da s ključem "odkleneš" sedež in ga dvigneš. Še nisi probal? na levi strani zadaj je ključavnica, sedež gre z lahkoto dol.

Spodaj boš našel orodje, videl aku, v zadnjem delu pa je malo placa, kamor se da potisnit prvo pomoč.

Razen če daš ven orodje, potem imaš plac...

Odpru, pogledal, videl - hvala.

Sicer nisem siguren, ma se mi zdi da imam med sedežem in rezervarjem preveč lufta, zdej ko sem ga nazaj zapru. Glede ne to, kako je narejen pa ni videt, da bi lahko bil drugače postavljen.

Kar se nujne dodatne opreme tiče, pa mi manjka samo zaščita motorja :)56b31c8d84a2c_sede.thumb.jpg.51235b6a898

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!