Snečer Objavljeno Februar 2, 2016 Opozori Objavljeno Februar 2, 2016 Igi Pop, DAMI34, Pepper in 4 others 7
Kmet2 Objavljeno Februar 2, 2016 Opozori Objavljeno Februar 2, 2016 Salem Alejkum pred 12 minutami, thumper pravi: pa kuran namest tošla ..pa c4 namest trebuha ... ualam se.. Sej nismo vsi muslimani slabi .....Če sem Versysa nmel že ne morem bit tako slab thumper in DAMI34 2
gretzky Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 pred 11 urami, Snecer pravi: Jaz bi ga spet kupil, mogoče mk4, ko bo zunaj Je 4. generacija že zunaj? Se nisi zadnjič zgražal, ker so neki ljudje hvalili Africo Twin, pa je še niti peljali niso?
Snečer Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 versys so bili do sedaj vsi prakticno enaki, napisal pa sem mogoce
gretzky Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 pred 24 minutami, Snecer pravi: versys so bili do sedaj vsi prakticno enaki, napisal pa sem mogoce Verjamem, da bo tudi četrti Versys dober motor. Hotel sem opozoriti le na to, da VSI motorje kupujemo tudi s čustvi ne samo na podlagi tehničnih karakteristik in podatkov s papirja. In tudi ti si eden izmed njih, pa čeprav si imel pri nekaterih drugih motorjih pripombe na "brezglavo" kupovanje. Kot smo vsi.
Snečer Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 Saj nisi razumel. Govoril sem o mk4, torej versys 650, ki ga predvidoma na 4 leta malo popravijo, osnova pa ista. Tako da točno veš, kaj bo, versys z malimi popravki. Če pa bodo naredili povsem nov model pa to ne bo več mk4, ampak mk1 versys "nekaj". Simpl, spet bi ga kupil, ker povsem in v celoti zadostuje mojem potrebam, čeprav mi gostilna na MS hoče dopovedati drugače. ---------------- Ti pa butneš o Afriki, ki je napram prvotnemu modelu nekaj čisto drugega, skupno imata samo ime. In še si spregledal, ko sem napisal, da pri versysu dobiš največ za vložen denar, to pa nima nobene veze s čustvi. Skratka kr nekaj a ne.
StaraFeltna Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 Slišal sem da so pri zadnjem versys-u odpravili nekaj nadležnih vibracij in to je boljalimanj vse. Tudi prav. Meni še zgleda nekako, mel pa ga nebi. Bi se pa morda premislil če bi bilo govora o 1000-ki. Ne nebi... Estestko so mi zanimivi. Sneci je pač našel tisto kar mu sede na dušo najbolj a je drugim bolj tako spet tretjim čisti jajc. Vsakemu svoje. Meni je lep a overengineered chain olier.
Snečer Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 Ja, malo več gume so dodali pri vpetju, da manj "otresa" Novo vzmetenje spredaj, zadaj s koleščkom, nove zavore, zadaj večji disk,nižja pozicija stopalk, pa sprememba obraza in plastik, povečanje moči agregata najbrž z novo mapo, nov zadnji del z vpetjem kovčkom (to mi je najbolj všeč), večji tank za 2l. Drugače pa, po knjigi je treba zamenjat zavorne cevi (na 4 leta), olje sem pozabil menjat (na 2 leti) oziroma niso menjali na pooblaščenem servisu (itak je lepo, motor zavira). http://www.helperformance.com/kawasaki-kle650-versys-2010-2014 (tele verjetno, ker držijo dlje) http://www.goodridge.co.uk/brake-hose-kit-for-kawasaki-versys-650-non-abs-06-10-426048975&search=versys gift 1
StaraFeltna Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 Glede zavornega olja kar menjaj. Na vranskem sem lastnoročno izvedel zakaj je zadnja bremza odpovedala pod večjo obremenitvijo... (razlaga, vpila preveč vlage... etc) na kratko 20+min je bila zadnja bremza neuporabna. Zgleda brezvezna stvar pa ni... ne zaj... se z une par deci dot4 ki stane toliko kot boljše pšenično pivo.
DAMI34 Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 pred 17 urami, Kmet2 pravi: Zakaj tako misliš...zdaj imam zimsko kolekcijo 2016 ,sej ni poletje... Ufff..keri tipičn predstavnik lumbersexualne generacije, taprav versys fahrer. I will kol him MIŠKO Kmet2 1
HyperJack Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 pred 6 urami, Snecer pravi: Ja, malo več gume so dodali pri vpetju, da manj "otresa" Novo vzmetenje spredaj, zadaj s koleščkom, nove zavore, zadaj večji disk,nižja pozicija stopalk, pa sprememba obraza in plastik, povečanje moči agregata najbrž z novo mapo, nov zadnji del z vpetjem kovčkom (to mi je najbolj všeč), večji tank za 2l. Drugače pa, po knjigi je treba zamenjat zavorne cevi (na 4 leta), olje sem pozabil menjat (na 2 leti) oziroma niso menjali na pooblaščenem servisu (itak je lepo, motor zavira). http://www.helperformance.com/kawasaki-kle650-versys-2010-2014 (tele verjetno, ker držijo dlje) http://www.goodridge.co.uk/brake-hose-kit-for-kawasaki-versys-650-non-abs-06-10-426048975&search=versys Pletene cevi so vredne vsega svojega denarja. Imam na Z.ju že nekaj let, mi sploh ni žal =)
Kmet2 Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 Builokateremu se zdi da Versys trese naj si rajši kupi kolo ,ker ne ve kaj je motor,vibracije so temveč nemoteče,mene so motile tam okrog 5kobratov pa še to samo zaradi občutljivega kolena .........BMW F650CS ,iz lj -Krk ,mravljinčaste roke ,Versys je povsem povprečen motor kar se tiče vibracij. DAMI34 in Efendi 2
Snečer Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 no, zadel si obrate tam nekje okol 5k ma območje ko povibrira in nato zgine v bistvu je bolj sitno, ko se tu pojavijo črički v armaturki, menda tista dva knofa, je folk to odpravljal sam, jaz sem pustil yugo lastnost, ker ni vedno ružlo
StaraFeltna Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 30 minutes ago, Kmet2 said: Builokateremu se zdi da Versys trese naj si rajši kupi kolo ,ker ne ve kaj je motor,vibracije so temveč nemoteče,mene so motile tam okrog 5kobratov pa še to samo zaradi občutljivega kolena .........BMW F650CS ,iz lj -Krk ,mravljinčaste roke ,Versys je povsem povprečen motor kar se tiče vibracij. Pa sej če so pogruntali kako se ji rešit še boljš. Ne verjamem da jih bo kdo pogrešal. Koliko pa so bile moteče nevem. Sem slišal marisekaterega omejat vibracije prejšnjih modelov... So govorili da tudi honetka na določenih obratih kot da bi se vsedel na en orjaški vibrator pa ni 1/2 toliko hudo oz. bi najedalo če bi bilo točno na moji omiljeni "cruising" hitrosti... Kar se pa pletenih cevi tiče jih res veliko hvali. Na hornet 600-ki sem mel še originalne (15 let stare) in ni mi bilo hudega oz. delalo čisto dovolj za moje potrebe. Na 900-ki pa originalne delajo tako dobro da niti pomislim ne, da bi jih menjal samo za to da bi bilo en pljunc bolje. Če bom bom zaradi starosti. Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 pred 58 minutami, Snecer pravi: no, zadel si obrate tam nekje okol 5k ma območje ko povibrira in nato zgine v bistvu je bolj sitno, ko se tu pojavijo črički v armaturki, menda tista dva knofa, je folk to odpravljal sam, jaz sem pustil yugo lastnost, ker ni vedno ružlo Pr men se na armaturki ni nić slišalo .
Kmet2 Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 pred 2 minutami, Snecer pravi: prehrupen izpuh Mogoče .
DAMI34 Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 Čričke z lahkoto odstraniš. Ne spipsom, ne Ugotoviš kje cviljo in malce odpustiš vijak, ali pa podmažeš. Ponavadi drgne plastika ob plastiko. Kmet2 1
dlicen Objavljeno Februar 3, 2016 Opozori Objavljeno Februar 3, 2016 (popravljeno) Na prvem Versysu je šlo za stik dveh plastik nekje okoli žarometa. Si podložil z gumo in rešeno, pet minut dela. Je bilo pa res moteče na določenih obratih. Popravljeno Februar 3, 2016. Popravil dlicen
Snečer Objavljeno Februar 4, 2016 Opozori Objavljeno Februar 4, 2016 pred 18 urami, HyperJack pravi: Pletene cevi so vredne vsega svojega denarja. Imam na Z.ju že nekaj let, mi sploh ni žal =) Sem od firme HEL naročil, njihovih ni treba na 4 leta menjat Cena je 140 z dostavo (napeljava čez blatnik kot je original), z izbrano barvo "šalčk" in cevi. Ni džabe, je pa mir. Tak da bom za start sezone pripravljen. Me čudi, da kmet2@ niso na servisu menjali cevi in še kaj, glede na spodnja navodila... Za svečke edino vem, da gre za "fake", da je tisto mišljeno za navadne, da se na 12 menjavajo, če imaš laser iridium pa so skor "večne". Glede ostalega pa me prav zanima, kdo to vse menjava po knjigi p.s. Stare gumijaste pa bi bikeru77 podaril, če rabi...
Greencaj Objavljeno Februar 4, 2016 Opozori Objavljeno Februar 4, 2016 Kot novega lastnika starega Versys-a me zanima par stvari: 1- kje na Versysu je namenjen prostor za prvo pomoč? 2- so kakšne vsesplošne znane napake, na katere bit pozoren? 3- imate kak "must" dodatek za predlagat? (mogoče kake ojačitve ali kej podobnega) to mislim da bi bilo za enkrat to
Snečer Objavljeno Februar 4, 2016 Opozori Objavljeno Februar 4, 2016 1. pod sedežem, žal pa je treba malo vsebine odstraniti (škarje idr. nepotrebno navlako), da lahko zadevi stišiš zadaj nasvet: znajdi se 2. splošnih napak ni, razen, če se bo kaj novega pojavilo na mk3 3. lahko ti dam na privat link od moje dodatne opreme drugače pa je par must dodatkov, katerim bodo vsi prikimali: - podaljšek blatnika spredaj - blatnik zadaj - zaščita motorja - ščitniki za roke (če jih nimaš serijsko) Efendi, DAMI34, Pepper in 1 other 4
Greencaj Objavljeno Februar 4, 2016 Opozori Objavljeno Februar 4, 2016 3 minutes ago, Snecer said: 1. pod sedežem, žal pa je treba malo vsebine odstraniti (škarje idr. nepotrebno navlako), da lahko zadevi stišiš zadaj nasvet: znajdi se 2. splošnih napak ni, razen, če se bo kaj novega pojavilo na mk3 3. lahko ti dam na privat link od moje dodatne opreme drugače pa je par must dodatkov, katerim bodo vsi prikimali: - podaljšek blatnika spredaj - blatnik zadaj - zaščita motorja - ščitniki za roke (če jih nimaš serijsko) Hvala ful, tudi za PM in link. Pod sedežem pomeni da nekako dvignem sedež ne? Ne pa na spodnji strani sedeža (torej nad gumo)
Snečer Objavljeno Februar 4, 2016 Opozori Objavljeno Februar 4, 2016 Nisem te razumel najbolje Pod sedežem pomeni, da s ključem "odkleneš" sedež in ga dvigneš. Še nisi probal? na levi strani zadaj je ključavnica, sedež gre z lahkoto dol. Spodaj boš našel orodje, videl aku, v zadnjem delu pa je malo placa, kamor se da potisnit prvo pomoč. Razen če daš ven orodje, potem imaš plac...
Greencaj Objavljeno Februar 4, 2016 Opozori Objavljeno Februar 4, 2016 1 hour ago, Snecer said: Nisem te razumel najbolje Pod sedežem pomeni, da s ključem "odkleneš" sedež in ga dvigneš. Še nisi probal? na levi strani zadaj je ključavnica, sedež gre z lahkoto dol. Spodaj boš našel orodje, videl aku, v zadnjem delu pa je malo placa, kamor se da potisnit prvo pomoč. Razen če daš ven orodje, potem imaš plac... Odpru, pogledal, videl - hvala. Sicer nisem siguren, ma se mi zdi da imam med sedežem in rezervarjem preveč lufta, zdej ko sem ga nazaj zapru. Glede ne to, kako je narejen pa ni videt, da bi lahko bil drugače postavljen. Kar se nujne dodatne opreme tiče, pa mi manjka samo zaščita motorja
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se