Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Pohvalno je tudi, da bo imel moderen 4 valjni vrstni motor in ne neka V jajca.

Res upam, da bodo naredili tudi litrco.

In upam, da ga NE bo poganjal 4-valjnik. Ampak twin.

Objavljeno

Ja, ampak se mi zdi, da se ta mašina ne bi najbolje ujela s siceršnjim karakterjem Versysa (=uporaben funbike).

Objavljeno

Pohvalno je tudi, da bo imel moderen 4 valjni vrstni motor in ne neka V jajca.

Samo dva vprašanja:

Koliko V2 'jajc' si vozil in ali si morda kdaj opazil razliko v gabaritih (predvsem širino) med V2/V4 v primerjavi z I4 ter posledično simetrijo motornega kolesa?

Objavljeno

Pri V2 ti prav v "jajca" en nabija :grim al pa ti naredi krila, kar takoj opaziš v širini.

Moderne l4 mašine so kar ozke, stene med bati so tanke do maksimuma itd.

Maš pa še eno rešitev, kot je en napisal, L2.

Tako da nič se ti ne boj glede širine, saj bo litrca, "najboljši" model te klase, ki ima 1.2l je izjemno širok :yes:

Objavljeno

Pri V2 ti prav v "jajca" en nabija :yes: al pa ti naredi krila, kar takoj opaziš v širini.

Moderne l4 mašine so kar ozke, stene med bati so tanke do maksimuma itd.

Maš pa še eno rešitev, kot je en napisal, L2.

Tako da nič se ti ne boj glede širine, saj bo litrca, "najboljši" model te klase, ki ima 1.2l je izjemno širok :notworthy:

Lej, takšna mnenja so precej povprek. Modernih mašin, katerih zasnove se vlečejo 60+ let nazaj, je cel kup. Vgrajujejo jih v različne motorje, iz različnih razlogov in za različne namene, na koncu pa različni ljudje cenijo različne lastnosti različnih mašin. Pametovanje povprek o tem kar je jajc in kar ni, je malce mimo in ker ti ne morem stisniti minusa sem se oglasil :grim

Kdor želi karkoli že dokazati sebi ali drugim pa lahko vsak motor predela tako kot njemu paše.

Objavljeno

Ja, počakajmo da "rižarji" presenetijo.

Leta 1984 so že znali presenetiti in verjetno so se pred tem pojavljala podobna vprašanja kot se danes.

http://en.wikipedia....awasaki_GPZ900R

p.s. kakšne pa so sploh bile posledice minusov? :yes: jaz bi ti dal +.

Hmm, po mojem sta ti primerjavi malce mimo, razen če misliš, da je vtakniti I4 v okvir cestno orientiranega enduro motorja ali kakorkoli se tem strojem reče, nekaj revolucionarnega.

Ma ne vem kakšne so bile posledice. Vem le to, da si lahko brez preveč tipkanja pokazal nestrinjanje z napisanim :grim

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Js na motorju nisem nikoli pogrešal močnejšega agregata, ker je ta dovolj dinamičen. Je pa res, da se z motorjem vozim sam, ce bi imel pa polno otovorjenega bi se pa znalo zgodit, da mal zmanjka moči. Po 8000 km zaenkrat nimam pripomb. Se pa strinjam z Snecerjem, da motor ni enduro sploh z gumam, ki jih ima gor. Lep makadam še nekako poje, ko pa je mal slabši je pa katastrofa.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Podatki:

21l rezervoar, teža fahrberajt 239kg, kar je znosno za ta segment.

118 PS pri 9000 in 102Nm pri 7700. Motor pa itak vrstni 4 valjni, kar pomeni da dela kot singerica.

Če pogledam klasiko v tem segmentu, BMW GS.

20l rezervoar, teža fahrberajt 230kg (torej malenkost manj), 110PS pri 7750 in 120Nm pri 6000.

Objavljeno

Meni se zdi super motor. Upam, da bo cena primerna. Vsekakor pa se bom moral gor vsest z boljšo polovico.

Scarabeo

Objavljeno

Če pogledam klasiko v tem segmentu, BMW GS.

No, ne vem, če sta v istem segmentu. Z Versysom ne bi šel pohajat po puščavah ali Sibiriji. Morda je kot tip motorja bliže ta prvi (stari) Multistradi, čeprav tudi to ne drži povsem. Izmuzljivi pojmi, ti segmenti... :grim

Objavljeno
dokaj opremljen, se pa bojim da bo cena v zvezdah..
Objavljeno

Sam ta auspuh res ni najbolj posrečen. Nekam bi ga morali skrit, pod sedež ali pod mašino.

Objavljeno

No, ne vem, če sta v istem segmentu. Z Versysom ne bi šel pohajat po puščavah ali Sibiriji. Morda je kot tip motorja bliže ta prvi (stari) Multistradi, čeprav tudi to ne drži povsem. Izmuzljivi pojmi, ti segmenti... :grim

Jah, ampak z nečim je treba primerjati :) Da se vsepovsod zapeljati, to je dejstvo, oziroma gre za pravi mix vsega. Za resen teren pa tudi GSka ni, ampak kakšen hard enduro.

Objavljeno

new-2.jpg

"Grdi" original.

Najlažje je uporabiti kar je že v ˝firmi˝ :grim

Tisti ki boste kupil Versysa, rabite nadomestni lonec za predelave :smoke: ?

Drugače pa še en všečen filmček:

http://www.youtube.com/watch?v=wa_V2Wachsg

Objavljeno

Motor mi je všeč, saj je bilo pričakovati, da bo tudi Kawasaki ponudil nekaj podobnega kot konkurenca. Na hitro pa sem videl vsaj en večji minus. Če že montirajo verigo namesto kardana, naj tudi montirajo centralno storajo (tudi na njihovi spletni strani ga ni v spisku dodatne opreme). Bomo vidli kako bodo konkurenčni s ceno. Če jo nabijejo čez 12000 eurov, potem pa raje vzamem supertenerejko za isti denar.

Objavljeno

Pri ta malem Versysu je odsotnost centralnega stojala posledica pozicije izpušnega lonca. In res ni fajn, ampak ok, vsaj kakega grdega lonca ni na spregled.

Pri tisočki so (ne ravno lep) lonec speljali ven na bok, ampak je kljub temu najbž premalo prostora za stojalo, ker je viden še en lonec. škoda.

Objavljeno

V praksi centralno stojalo olajša mazanje ketne na furi, drugo pa ne? Tudi na kakšnem trajektu ni problema.

Ne verjamem, da bo kdo na takšnem motorju vozil poleg gumo in jo menjaval...

Doma pa itak imaš dodatno stojalo.

Verjetno pa res ni placa ker L4 zahteva nek prostor za izpuh, ki je pod motorjem.

Objavljeno

Jst na SXu pogrešam centralno stojalo, tako za parkiranje v garaži, kot za parkiranje polno natovorjenega...pa še bi se našlo. Po mojem bi vsak turer moral imeti centralca, še fz1 ga ima. In če bi se kwakarji kaj potrudili bi se že našlo mesto. Tukaj žal dobijo minus.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!