Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 51 minutami, jskrablin pravi:

Gremo enkrat probat, kdo se prej ustavi. Jaz s svojo CB 1300 z ABS ti z Versačejem. Maš v štartu prednost - precej manj mase za ustavit. Začnema pri 50 km/h (avtošola varianta), grema vsaj do 100 km/h. Pa da vidim to čudežno zaviralno tehniko v živo.

se vidi, da nisi razumel, pri moji tehniki je to 30 in 70...

Objavljeno (popravljeno)
24 minutes ago, izibajker said:

Prerekanja v stilu "katera oprema na motorju je boljša" me že malo asociira na razne reklame za maskare, lake za lase... z vnaprej jasnim odgovorom: "ker se cenite". Seveda, bremze na motorju so od življenskega pomena. Ampak vse nesreče z motorji v zadnjih 100 letih se niso zgodile samo zaradi "slabih" bremz. Če nekdo po regionalni cesti leti 150/uro se bo res malo težje ustavil, z abs ali brez...

Škoda da Policija pri nas ne postreže z malo bolj razčlenjeno statistiko v primeru nesreč z motorjem. Na katerem tipu ceste se je zgodila konkretna nesreča, kakšna (približno) je bila hitrost motorja (kakšna omejitev), kdo je bil (po vsej verjetnosti) kriv, kakšno zaščitno opremo je nosil motorist.... Samo suhoparno število nesreč ne pove kaj dosti...

Izibaker, prav nobenega prerekanja ni bilo. Sploh pa ne o tem, katera oprema je boljša. Debata poteka, če boš boljše prebral, ali lahko z vožnjo in s tehniko nadomestimo ABS? Prepričana sem, da ne: tudi pri hitrosti 30 ali 70 km na uro, je zavorna pot motocikla z ABS krajša. 

 

Popravljeno . Popravil MMF
Objavljeno

še en ki, ki ni razumel

če veš, da ima motor manjko, prilagodiš vožnjo in še kaj, to je vsa umetnost

Objavljeno

Snecer ima prav!

Čisto preveč smo že razvajeni. V bistvu je cel zavorni sistem ena nepotrebna teža in potuha divjakom. Namreč, če dovolj prilagodiš vožnjo, je ustavljanje mogoče z drsanjem škornjev po asfaltu! To je vsa umetnost.

Objavljeno

Prva zadeva je, da se zaveš pomanjkljivosti, da nimaš ABS in da je razlika med tabo in tistimi, ki vozijo v motogp in tudi nimajo abs (ne velja za večino MS uporabnikov).

Druga zadeva je, da to zavedanje udejanjiš v praksi, da ne produciraš takšnih situacij oziroma jih zmanjšaš ali se jim izogibaš (čredna vožnja, ritolizništvo ipd.).

Trejič pa tehnika zaviranja brez ABS. Pri naučeni roki neke hude razlike niti ni.

Če pa tega ne dojameš pa zna bit ABS resnično potuha divjakom, kakor tudi traction control, kjer lahko mirno ožameš,ne glede na podlago.

--------------

Here’s a breakdown of how a human reacts to something:

  1. Mental Processing Time: This is the time it takes for a person to actually realize something. In our case, to realize that the front wheel has locked.
  2. Movement Time: Once the brain has registered a situation, a person must physically react. For us, that means releasing the front brake lever with your right hand.
  3. Device Response Time: The time it takes for the mechanical device to respond to the human input. Here that means the  calipers releasing the disc.

Če začneš vozit s prve motorje brez ABS, se niti ne naučiš pravilnega zaviranja.

 

Več pa vam naj Borutt na tečaju pokaže.

Objavljeno (popravljeno)
pred 35 minutami, MMF pravi:

Izibaker, prav nobenega prerekanja ni bilo. Sploh pa ne o tem, katera oprema je boljša. Debata poteka, če boš boljše prebral, ali lahko z vožnjo in s tehniko nadomestimo ABS? Prepričana sem, da ne: tudi pri hitrosti 30 ali 70 km na uro, je zavorna pot motocikla z ABS krajša. 

 

Glej, poznam motoriste s 30 letnim stažem in ohoho prevoženimi kilometri. In kar nekaj jih je pošteno povedalo, da jim je abs bolj v napoto kot v korist....

V najnovejšem obdobju pa se pojavljajo že tudi napihljivi brezrokavniki. Me zanima kakšno bo nadaljevanje vseh teh nujno nujno potrebnih dodatkov za boljšo varnost motorista. Verjetno bo to enkrat kar napihljiva krogla, takšna, ki jo je James Bond demonstriral e enem filmu...

Ne pravim da je abs nepotreben. Pravim samo, da je še dosti drugih stvari, ki jih je dobro upoštevat za večjo varnost

Popravljeno . Popravil izibajker
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Počasi se  bliža pomlad. Čas bo, da grem v (drugo) garažo pogledat, al je motor sploh še tam. Pa akumulator sem dal ven...nekje ga bo treba poiskat. Pa dedek mraz mi je prinesel nove gume. Tudi te nekje morajo biti. :slap:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
1 minute ago, builder said:

zanašat se na vsemogočni ABS:P, če nimaš v glavi, ti ne pomaga nič:whistle:

To je povsem jasno. Vendar tu so konstantne debate, kot da smo roboti in je svet binaren, črno-bel. Vedno se za pravilo jemlje ekstreme. Verjetno je dejstvo, da v 99% primerih, v isti situaciji in pri istem motorju, bolje imeti ABS, kot pa ne. 1% so pa dirke, zajeban teren in takrat, ko ti Boeing 747 pade na čelado. Takrat je res vseeno, če ABS imaš ali pa ne.

Objavljeno
5 minutes ago, builder said:

zanašat se na vsemogočni ABS:P, če nimaš v glavi, ti ne pomaga nič:whistle:

 

 

ABS je v takem primeru treba izklopiti, ker z njim zavore ne delujejo.

 

9 minutes ago, izibajker said:

Glej, poznam motoriste s 30 letnim stažem in ohoho prevoženimi kilometri. In kar nekaj jih je pošteno povedalo, da jim je abs bolj v napoto kot v korist....

Samo na offroadu, na cesti gotovo ne.

 

10 minutes ago, Snecer said:

Trejič pa tehnika zaviranja brez ABS. Pri naučeni roki neke hude razlike niti ni.

Nikoli. Isti voznik se na cesti z ABS ustavi prej, kot brez.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
14 minutes ago, izibajker said:

Glej, poznam motoriste s 30 letnim stažem in ohoho prevoženimi kilometri. In kar nekaj jih je pošteno povedalo, da jim je abs bolj v napoto kot v korist.....

Ne pravim da je abs nepotreben. Pravim samo, da je še dosti drugih stvari, ki jih je dobro upoštevat za večjo varnost

Super, da so na tržišču motocikli, kot Versys, za motoriste, ki jim je ABS bolj v napoto, kot v korist... Sicer pa je ABS na večini motociklih mogoče izklopiti...

Takoj podpišem...

 

Popravljeno . Popravil MMF
Objavljeno
pred 43 minutami, MMF pravi:

Izibaker, prav nobenega prerekanja ni bilo. Sploh pa ne o tem, katera oprema je boljša. Debata poteka, če boš boljše prebral, ali lahko z vožnjo in s tehniko nadomestimo ABS? Prepričana sem, da ne: tudi pri hitrosti 30 ali 70 km na uro, je zavorna pot motocikla z ABS krajša. 

 

Na kratko, če ni ABSa na mopedu, pač moramo, kup motorjev sem prevozil brez ABSa in imel v mislih, da ne smem blokirati, sploh ne na makedamu in podobnem, če je kdaj zadnja ušla, ni bilo panike sem spustil, prva pa ni smela nikoli. 

Ko sem začel voziti z ABS, sem nehal "misliti in paziti" na blokiranje.

Sneci je lepo pojasnil, da takrat še ni bilo ABS na razpolago zato mora paziti, a je to tako težko razumeti?

Sedaj so pa vsi novi mopedi z ABS zato je nadaljna razprava brezprdmetna.

 

p.s. zavorna razdalja s pulzirajočim absom, je za odtenek daljša kot tista, ki nima absa, seveda z optimalnim zaviranjem in na optimalni podlagi.

Objavljeno

ne se glupirat, versys ima serijsko abs, boscheva zadeva, v nemčiji je že orej imel serijsko, le na določenih trgih so šparali

kdor ne razume, naj ne kupi brez abs, ki je za moje pojme obvezen

Objavljeno
2 minutes ago, MMF said:

Super, da so na tržišču motocikli, kot Versys, za motoriste, ki jim je ABS bolj v napoto, kot v korist... Sicer pa je ABS na nekaterih motociklih mogoče izklopiti...

Takoj podpišem...

 

Izklaplja se ga za pisto ali za offroad, drugače ne. Po EU direktivi se novi motorji brez ABS sploh ne smejo prodajati. 

Objavljeno
pred 3 minutami, maus pravi:

js mam većjega :ras:

a ABS? kam si ga skriu, zravn prve pomoči? :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

a ABS? kam si ga skriu, zravn prve pomoči? :D

japamam :ras:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sej je simpl, vozis 30 pod omejtivijo, pa mas cas prej se magisterij narest o tem kolk bos rocico stisnil :D 

Objavljeno
pred 2 minutami, DinDiin pravi:

Sej je simpl, vozis 30 pod omejtivijo, pa mas cas prej se magisterij narest o tem kolk bos rocico stisnil :D 

js sm ga naredu, pa sem vozu po omejitvah :ras:

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

še en ki, ki ni razumel

če veš, da ima motor manjko, prilagodiš vožnjo in še kaj, to je vsa umetnost

Ti si se moral pa fajn prilagodit :OK:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zakaj pišete tule o ABS sistemu, če pa ga Versys nima?

Sicer pa bi morali vedet, da ABS ni "pomagalo" pri zaviranju ampak varnostni sistem, ki popravlja "neumnosti" voznikov, @DAMI34 je to lepo omenil v zadnjem odstavlu predprejšnjega odgovora.

Pomoč pri zaviranju pri vseh vozilih je servo sistem. Enako tudi pri krmiljenju servo volan....

PS, Versys je fanj motor. Sploh za denar, ki ga zahtevajo v "trgovinah" ne lastniki rabljenih....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Versys po želji seveda ima ABS, Snecer ga pač nima.

Ne razumem pa razlike med "pomagalom" in "sistemom, ki popravlja neumnosti voznikov." Očitno si tudi pomoč drugače razlagamo.

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno

Versys seveda lahko ima ABS. na primer moj ga ima in lahko rečem na srečo je tako, ker  me je že parkrat rešil.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 47 minutami, dlicen pravi:

Versys po želji seveda ima ABS, Snecer ga pač nima.

Ne razumem pa razlike med "pomagalom" in "sistemom, ki popravlja neumnosti voznikov." Očitno si tudi pomoč drugače razlagamo.

Si vozil avto brez servo volana ali servo zavor? Vidiš to so "pomagala".

ABS,TCS, "varnostne blazine", varnostni pasovi... to pa so elementi ki povečujejo varnost in možnost "preživetja" v in na vozilih, ko se "nebodigatreba" že dogaja ali zgodi.

pred 18 minutami, Efendi pravi:

Versys seveda lahko ima ABS. na primer moj ga ima in lahko rečem na srečo je tako, ker  me je že parkrat rešil.

VEM.

Tok, tok, tok ABS me še ni reševal ne v avtu ne na motorju.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!