Snečer Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 pred 51 minutami, jskrablin pravi: Gremo enkrat probat, kdo se prej ustavi. Jaz s svojo CB 1300 z ABS ti z Versačejem. Maš v štartu prednost - precej manj mase za ustavit. Začnema pri 50 km/h (avtošola varianta), grema vsaj do 100 km/h. Pa da vidim to čudežno zaviralno tehniko v živo. se vidi, da nisi razumel, pri moji tehniki je to 30 in 70...
MMF Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 (popravljeno) 24 minutes ago, izibajker said: Prerekanja v stilu "katera oprema na motorju je boljša" me že malo asociira na razne reklame za maskare, lake za lase... z vnaprej jasnim odgovorom: "ker se cenite". Seveda, bremze na motorju so od življenskega pomena. Ampak vse nesreče z motorji v zadnjih 100 letih se niso zgodile samo zaradi "slabih" bremz. Če nekdo po regionalni cesti leti 150/uro se bo res malo težje ustavil, z abs ali brez... Škoda da Policija pri nas ne postreže z malo bolj razčlenjeno statistiko v primeru nesreč z motorjem. Na katerem tipu ceste se je zgodila konkretna nesreča, kakšna (približno) je bila hitrost motorja (kakšna omejitev), kdo je bil (po vsej verjetnosti) kriv, kakšno zaščitno opremo je nosil motorist.... Samo suhoparno število nesreč ne pove kaj dosti... Izibaker, prav nobenega prerekanja ni bilo. Sploh pa ne o tem, katera oprema je boljša. Debata poteka, če boš boljše prebral, ali lahko z vožnjo in s tehniko nadomestimo ABS? Prepričana sem, da ne: tudi pri hitrosti 30 ali 70 km na uro, je zavorna pot motocikla z ABS krajša. Popravljeno Februar 14, 2016. Popravil MMF Kmet2, Dark, izibajker in 1 other 4
Snečer Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 še en ki, ki ni razumel če veš, da ima motor manjko, prilagodiš vožnjo in še kaj, to je vsa umetnost izibajker, bosa, ciciban in 1 other 4
TakeALookAround Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 Spet bucke... Cartman 1
dlicen Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 Snecer ima prav! Čisto preveč smo že razvajeni. V bistvu je cel zavorni sistem ena nepotrebna teža in potuha divjakom. Namreč, če dovolj prilagodiš vožnjo, je ustavljanje mogoče z drsanjem škornjev po asfaltu! To je vsa umetnost. MMF, Dark, Ferrarist in 1 other 4
Snečer Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 Prva zadeva je, da se zaveš pomanjkljivosti, da nimaš ABS in da je razlika med tabo in tistimi, ki vozijo v motogp in tudi nimajo abs (ne velja za večino MS uporabnikov). Druga zadeva je, da to zavedanje udejanjiš v praksi, da ne produciraš takšnih situacij oziroma jih zmanjšaš ali se jim izogibaš (čredna vožnja, ritolizništvo ipd.). Trejič pa tehnika zaviranja brez ABS. Pri naučeni roki neke hude razlike niti ni. Če pa tega ne dojameš pa zna bit ABS resnično potuha divjakom, kakor tudi traction control, kjer lahko mirno ožameš,ne glede na podlago. -------------- Here’s a breakdown of how a human reacts to something: Mental Processing Time: This is the time it takes for a person to actually realize something. In our case, to realize that the front wheel has locked. Movement Time: Once the brain has registered a situation, a person must physically react. For us, that means releasing the front brake lever with your right hand. Device Response Time: The time it takes for the mechanical device to respond to the human input. Here that means the calipers releasing the disc. Če začneš vozit s prve motorje brez ABS, se niti ne naučiš pravilnega zaviranja. Več pa vam naj Borutt na tečaju pokaže.
izibajker Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 (popravljeno) pred 35 minutami, MMF pravi: Izibaker, prav nobenega prerekanja ni bilo. Sploh pa ne o tem, katera oprema je boljša. Debata poteka, če boš boljše prebral, ali lahko z vožnjo in s tehniko nadomestimo ABS? Prepričana sem, da ne: tudi pri hitrosti 30 ali 70 km na uro, je zavorna pot motocikla z ABS krajša. Glej, poznam motoriste s 30 letnim stažem in ohoho prevoženimi kilometri. In kar nekaj jih je pošteno povedalo, da jim je abs bolj v napoto kot v korist.... V najnovejšem obdobju pa se pojavljajo že tudi napihljivi brezrokavniki. Me zanima kakšno bo nadaljevanje vseh teh nujno nujno potrebnih dodatkov za boljšo varnost motorista. Verjetno bo to enkrat kar napihljiva krogla, takšna, ki jo je James Bond demonstriral e enem filmu... Ne pravim da je abs nepotreben. Pravim samo, da je še dosti drugih stvari, ki jih je dobro upoštevat za večjo varnost Popravljeno Februar 14, 2016. Popravil izibajker MiNa in bosa 2
builder Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 zanašat se na vsemogočni ABS, če nimaš v glavi, ti ne pomaga nič DAMI34 1
Tedybear Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 Počasi se bliža pomlad. Čas bo, da grem v (drugo) garažo pogledat, al je motor sploh še tam. Pa akumulator sem dal ven...nekje ga bo treba poiskat. Pa dedek mraz mi je prinesel nove gume. Tudi te nekje morajo biti. builder, Fantocci in DAMI34 3
dlicen Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 1 minute ago, builder said: zanašat se na vsemogočni ABS, če nimaš v glavi, ti ne pomaga nič To je povsem jasno. Vendar tu so konstantne debate, kot da smo roboti in je svet binaren, črno-bel. Vedno se za pravilo jemlje ekstreme. Verjetno je dejstvo, da v 99% primerih, v isti situaciji in pri istem motorju, bolje imeti ABS, kot pa ne. 1% so pa dirke, zajeban teren in takrat, ko ti Boeing 747 pade na čelado. Takrat je res vseeno, če ABS imaš ali pa ne. MMF, Ferrarist, Dark in 2 others 5
motolover Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 5 minutes ago, builder said: zanašat se na vsemogočni ABS, če nimaš v glavi, ti ne pomaga nič ABS je v takem primeru treba izklopiti, ker z njim zavore ne delujejo. 9 minutes ago, izibajker said: Glej, poznam motoriste s 30 letnim stažem in ohoho prevoženimi kilometri. In kar nekaj jih je pošteno povedalo, da jim je abs bolj v napoto kot v korist.... Samo na offroadu, na cesti gotovo ne. 10 minutes ago, Snecer said: Trejič pa tehnika zaviranja brez ABS. Pri naučeni roki neke hude razlike niti ni. Nikoli. Isti voznik se na cesti z ABS ustavi prej, kot brez. ciciban, Dark in MMF 3
MMF Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 (popravljeno) 14 minutes ago, izibajker said: Glej, poznam motoriste s 30 letnim stažem in ohoho prevoženimi kilometri. In kar nekaj jih je pošteno povedalo, da jim je abs bolj v napoto kot v korist..... Ne pravim da je abs nepotreben. Pravim samo, da je še dosti drugih stvari, ki jih je dobro upoštevat za večjo varnost Super, da so na tržišču motocikli, kot Versys, za motoriste, ki jim je ABS bolj v napoto, kot v korist... Sicer pa je ABS na večini motociklih mogoče izklopiti... Takoj podpišem... Popravljeno Februar 14, 2016. Popravil MMF Dark 1
DAMI34 Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 pred 43 minutami, MMF pravi: Izibaker, prav nobenega prerekanja ni bilo. Sploh pa ne o tem, katera oprema je boljša. Debata poteka, če boš boljše prebral, ali lahko z vožnjo in s tehniko nadomestimo ABS? Prepričana sem, da ne: tudi pri hitrosti 30 ali 70 km na uro, je zavorna pot motocikla z ABS krajša. Na kratko, če ni ABSa na mopedu, pač moramo, kup motorjev sem prevozil brez ABSa in imel v mislih, da ne smem blokirati, sploh ne na makedamu in podobnem, če je kdaj zadnja ušla, ni bilo panike sem spustil, prva pa ni smela nikoli. Ko sem začel voziti z ABS, sem nehal "misliti in paziti" na blokiranje. Sneci je lepo pojasnil, da takrat še ni bilo ABS na razpolago zato mora paziti, a je to tako težko razumeti? Sedaj so pa vsi novi mopedi z ABS zato je nadaljna razprava brezprdmetna. p.s. zavorna razdalja s pulzirajočim absom, je za odtenek daljša kot tista, ki nima absa, seveda z optimalnim zaviranjem in na optimalni podlagi. Snečer, builder, MiNa in 3 others 6
Snečer Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 ne se glupirat, versys ima serijsko abs, boscheva zadeva, v nemčiji je že orej imel serijsko, le na določenih trgih so šparali kdor ne razume, naj ne kupi brez abs, ki je za moje pojme obvezen
motolover Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 2 minutes ago, MMF said: Super, da so na tržišču motocikli, kot Versys, za motoriste, ki jim je ABS bolj v napoto, kot v korist... Sicer pa je ABS na nekaterih motociklih mogoče izklopiti... Takoj podpišem... Izklaplja se ga za pisto ali za offroad, drugače ne. Po EU direktivi se novi motorji brez ABS sploh ne smejo prodajati.
maus Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 js mam većjega DAMI34, MiNa, builder in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 pred 3 minutami, maus pravi: js mam većjega a ABS? kam si ga skriu, zravn prve pomoči? Efendi in maus 2
maus Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 pred 7 minutami, DAMI34 pravi: a ABS? kam si ga skriu, zravn prve pomoči? japamam Efendi in DAMI34 2
TakeALookAround Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 Sej je simpl, vozis 30 pod omejtivijo, pa mas cas prej se magisterij narest o tem kolk bos rocico stisnil Dark 1
maus Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 pred 2 minutami, DinDiin pravi: Sej je simpl, vozis 30 pod omejtivijo, pa mas cas prej se magisterij narest o tem kolk bos rocico stisnil js sm ga naredu, pa sem vozu po omejitvah TakeALookAround 1
Kmet2 Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 pred 2 urami, Snecer pravi: še en ki, ki ni razumel če veš, da ima motor manjko, prilagodiš vožnjo in še kaj, to je vsa umetnost Ti si se moral pa fajn prilagodit Dark, maus in TakeALookAround 3
MiNa Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 Zakaj pišete tule o ABS sistemu, če pa ga Versys nima? Sicer pa bi morali vedet, da ABS ni "pomagalo" pri zaviranju ampak varnostni sistem, ki popravlja "neumnosti" voznikov, @DAMI34 je to lepo omenil v zadnjem odstavlu predprejšnjega odgovora. Pomoč pri zaviranju pri vseh vozilih je servo sistem. Enako tudi pri krmiljenju servo volan.... PS, Versys je fanj motor. Sploh za denar, ki ga zahtevajo v "trgovinah" ne lastniki rabljenih.... rdecasenca, Kmet2 in DAMI34 3
dlicen Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 (popravljeno) Versys po želji seveda ima ABS, Snecer ga pač nima. Ne razumem pa razlike med "pomagalom" in "sistemom, ki popravlja neumnosti voznikov." Očitno si tudi pomoč drugače razlagamo. Popravljeno Februar 15, 2016. Popravil dlicen
Efendi Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 Versys seveda lahko ima ABS. na primer moj ga ima in lahko rečem na srečo je tako, ker me je že parkrat rešil. DAMI34 in Fantocci 2
MiNa Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 pred 47 minutami, dlicen pravi: Versys po želji seveda ima ABS, Snecer ga pač nima. Ne razumem pa razlike med "pomagalom" in "sistemom, ki popravlja neumnosti voznikov." Očitno si tudi pomoč drugače razlagamo. Si vozil avto brez servo volana ali servo zavor? Vidiš to so "pomagala". ABS,TCS, "varnostne blazine", varnostni pasovi... to pa so elementi ki povečujejo varnost in možnost "preživetja" v in na vozilih, ko se "nebodigatreba" že dogaja ali zgodi. pred 18 minutami, Efendi pravi: Versys seveda lahko ima ABS. na primer moj ga ima in lahko rečem na srečo je tako, ker me je že parkrat rešil. VEM. Tok, tok, tok ABS me še ni reševal ne v avtu ne na motorju. izibajker, bosa, Kmet2 in 3 others 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se