Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
Ob 20. 2. 2016 at 13:45, sebar pravi:

Iz Lucije :P Vozil se pa definitivno ni veliko, 24kkm in še vedno original gume letnik 2010.

Ostalo je pa uredu, brez prask, 100% nikoli na tleh, razen če je padel na posteljo ker ni niti na koncih balance opraskan. :D Nova ketna in zobniki, nova zavorna in hladilna tekočina. Olje tudi.
 

IMG_20160220_132902.jpg

Se pravi, od dodatne opreme je pri tem motorju: povišan sprednji vizir + zadnji nosilec s kufrom + abs?

Koliko približno ocenjuješ (vrednost) te dodatne opreme? Hvala za info.

Objavljeno

ABS ne moreš dodatno namestiti (oziroma bi bilo možno, samo to bi bilo potrebno menjati marsikaj)!

Givijev vizir je okol 80-100 eur, givi kufer v46 in nosilec cirka 260 EUR.

p.s.

sicer pa ne vem, če ima ta na sliki abs

Objavljeno

Tako kot je rekel @Pepper, nima ABS. Je pa res, da vozim zelo umirjeno in v 3eh sezonah nisem prišel v situacijo kjer bi res moral zavirat za izogib čemurkoli. Se pravi grem skozi naselje z očmi na pecljih, vsaka stranska cesta mi je grožnja in nikoli se ne grem "športne" vožnje ali polaganja ovinkov. Bi blo pa fejst ga imet, se strinjam. Nikoli se ne ve.

Pa še vtisi z današnje vožnje. Super! Mogoče bi bil še bolj zadovoljen če bi imel kakšnih 10 konjev manj ( ne me kamenjat :P ). Imam občutek, da ima zame preveč moči za na cesto. Sploh ga ne morem pošteno ožet, malo pošlataš ročico pa že voziš 120km/h, je pa fajn ko koga prehitevaš. Povišan vizir, kot pričakovano, opravi svoje delo relativno dobro in sedež je veliko boljši kot sem ga vajen (KLE 500). Me zanima kako bo na daljših potepih. Všeč mi je še preprosta armaturka in integrirana ura (motor pogosto uporabljam za vsakdanje opravke in, ko moram bit nekje ob določeni uri, rad vem kako napredujem).

Zdaj pa postavljam še eno vprašanje. Iščem pnevmatike, ki ponujajo dober oprijem na suhi in mokri podlagi + so čim bolj odporne na "kvadratenje", ker cca 20-30% kilometrov opravim na avtocesti. Na KLE sem imel dunlop, kjer so začele izgubljat obliko šele po 10kkm (sem že omenil, da ne radiram gum? :P ). Pri 12kkm sem jih pa tako ali tako upokojil, ker so odvozile dve sezoni. Iščem nekaj podobnega ali bolšega :) @Snecer, omenil si mitas, koliko km dobiš iz seta?

 

Objavljeno (popravljeno)

ker sprašuješ za pnevmatike ti lahko samo svetujem dunlop roadsmart, gume so zanesljive s trdo sredico in zdržijo kar zadovoljivo število kilometrov. kolega ima tdm 900,  ne nori se pa dinamično vozi in dela dolge razdalje po ravnem. zdržijo mu med 9-10k km. ko si omenil mitas in ne želiš "kvadratenja" ti jo odsvetujem, ker guma je premehka zate in ni ravno namenjena za touring, sicer meni osebno top pnevmatika in mi zdrži na z750 okrog 5k km. še več pa ti bodo svetovali stari mačkonarji ki so skurili več različnih kompletov na touring motorjih ;)

Popravljeno . Popravil Haki
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mitasko imam za touring in trenutno sem pri 4k km in je še kot nova.

wp20150915013.jpg

kakih 10 bo zdržala po moji oceni

Sicer pa bo za večjo kilometražo najboljša morda nova Roadsmart III, ki obljublja še za 20% večjo kilometrino.

Z Roadsmartko1 sem na versaču naredil 12k km.

Objavljeno

Bral sem, da Mitas trpi kvadratenje na avtocesti, pol pa nekatere, ki so trdili, da tega ni sploh. Jaz bom še videl. Drugače pa tudi jaz imam odlične izkušnje z Roadsmart, zlasti 1.

 

Objavljeno (popravljeno)

Super, dunlop it is :) Sem bil že prej zadovoljen z njimi. Morem primca poklicat če je že dobil RS3, na strani jih nima. Pol pa gasaaaaa :quad:

Popravljeno . Popravil sebar
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, dlicen pravi:

Bral sem, da Mitas trpi kvadratenje na avtocesti, pol pa nekatere, ki so trdili, da tega ni sploh. Jaz bom še videl. Drugače pa tudi jaz imam odlične izkušnje z Roadsmart, zlasti 1.

 

Mitas je monocompaund. Kar pomeni, da če je velik transferja po AC bo zmankalo sredice. Če hočeš gumo za velik transferja po ravni liniji in z velikimi brzinami se ozri na ST gume (ki imajo trdo sredico) kot so:

Dunlop roadsmart

bridgestone bt23 ali t30

pirelli angel GT

Dosegle bodo 2x večjo kilometrino kot pa Mitas. 

Vendar, če delate od 5-10kkm na leto, priporočam Mitas, kajti ni lepše kot vsako sezono začet s svežimi gumami.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
1 hour ago, sebar said:

Super, dunlop it is :) Sem bil že prej zadovoljen z njimi. Morem primca poklicat če je že dobil RS3, na strani jih nima. Pol pa gasaaaaa :quad:

Pozor, ker trojka je konkretno drazja od enke. Tej pa tudi nic ne manjka, sploh ce si razmeroma nezahteven.

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, dlicen said:

Bral sem, da Mitas trpi kvadratenje na avtocesti, pol pa nekatere, ki so trdili, da tega ni sploh. Jaz bom še videl. Drugače pa tudi jaz imam odlične izkušnje z Roadsmart, zlasti 1.

 

Vedno mi prej crkne sredina kot boki, pa je zares skvadratil nisem nikoli. zvozil z njo 6oookm, od tega vsaj 600 po ac in od tega 400km v dvoje polno naložen, potoval z brzino med 160 in 180km/h. Presenetljivo trpežna!!! Tudi zato imam že tretjo gor. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno
pred 3 urami, dlicen pravi:

Bral sem, da Mitas trpi kvadratenje na avtocesti, pol pa nekatere, ki so trdili, da tega ni sploh. Jaz bom še videl. Drugače pa tudi jaz imam odlične izkušnje z Roadsmart, zlasti 1.

 

Po moje če voziš do 120kmh in ni tankovska teža gumi ne bo hudega.

Objavljeno
pred 13 urami, sebar pravi:

Tako kot je rekel @Pepper, nima ABS. Je pa res, da vozim zelo umirjeno in v 3eh sezonah nisem prišel v situacijo kjer bi res moral zavirat za izogib čemurkoli. Se pravi grem skozi naselje z očmi na pecljih, vsaka stranska cesta mi je grožnja in nikoli se ne grem "športne" vožnje ali polaganja ovinkov. Bi blo pa fejst ga imet, se strinjam. Nikoli se ne ve.

Pa še vtisi z današnje vožnje. Super! Mogoče bi bil še bolj zadovoljen če bi imel kakšnih 10 konjev manj ( ne me kamenjat :P ). Imam občutek, da ima zame preveč moči za na cesto. Sploh ga ne morem pošteno ožet, malo pošlataš ročico pa že voziš 120km/h, je pa fajn ko koga prehitevaš. Povišan vizir, kot pričakovano, opravi svoje delo relativno dobro in sedež je veliko boljši kot sem ga vajen (KLE 500). Me zanima kako bo na daljših potepih. Všeč mi je še preprosta armaturka in integrirana ura (motor pogosto uporabljam za vsakdanje opravke in, ko moram bit nekje ob določeni uri, rad vem kako napredujem).

Zdaj pa postavljam še eno vprašanje. Iščem pnevmatike, ki ponujajo dober oprijem na suhi in mokri podlagi + so čim bolj odporne na "kvadratenje", ker cca 20-30% kilometrov opravim na avtocesti. Na KLE sem imel dunlop, kjer so začele izgubljat obliko šele po 10kkm (sem že omenil, da ne radiram gum? :P ). Pri 12kkm sem jih pa tako ali tako upokojil, ker so odvozile dve sezoni. Iščem nekaj podobnega ali bolšega :) @Snecer, omenil si mitas, koliko km dobiš iz seta?

 

kot sem te bral si umirjen in skoraj prestrašen na cesti :PMitaske bodo kvadratne ,malo sredice in močne boke ima ta pnevmatika! Dami ti je že dal nekaj predlogov ki pa jih ne morem komentirat saj so mi neznane(neznane v vožnji) za tvoj stil kot ga opisuješ Conti Traillattack II  ,dober oprijem po suhem in mokrem ,močna sredica ,porabil več kompletov in kar je še najbolje pri tej pnevmatiki je da drži od začetka do senzorjev kar je za Dunlop,metzeler itd znanstvena fantastika ,vsaj tiste enduro pnevmatike kar sem jih vozil sam . 

P.s. vsak ti bo povedal svoje ,probaj vsako sezono ene in nak koncu se mi boš zahvalil za predlog .....ne bo prvič :P

Objavljeno
1 hour ago, Cartman said:

Vedno mi prej crkne sredina kot boki, pa je zares skvadratil nisem nikoli. zvozil z njo 6oookm, od tega vsaj 600 po ac in od tega 400km v dvoje polno naložen, potoval z brzino med 160 in 180km/h. Presenetljivo trpežna!!! Tudi zato imam že tretjo gor. 

Jaz jih bom letos prvič montiral. Tako, za foro. Imam težavo, ker mi že zadnja Roadsmart zdrži max 5000 km.

4 minutes ago, Kmet2 said:

 kar je še najbolje pri tej pnevmatiki je da drži od začetka do senzorjev kar je za Dunlop,metzeler itd znanstvena fantastika ,

No, meni Roadsmart 1 tudi popolnoma čelava in zdavnaj nelegalna še vedno drži konkretne nagibe. Z Metzelerjem Z8 pa je že precej drugačen filing, sploh na mokrem, ne bom ponovil nakupa.

Objavljeno
pred 4 minutami, dlicen pravi:

Jaz jih bom letos prvič montiral. Tako, za foro. Imam težavo, ker mi že zadnja Roadsmart zdrži max 5000 km.

No, meni Roadsmart 1 tudi popolnoma čelava in zdavnaj nelegalna še vedno drži konkretne nagibe. Z Metzelerjem Z8 pa je že precej drugačen filing, sploh na mokrem, ne bom ponovil nakupa.

Vsak čuti drugače pnevmatiko in veliko je odvisno od stila vožnje ,toda conti čuti vsak enako ne glede na stil :P

Mi je bila pa mitas fantastična pnevmatika za natanko 3600km do senzorjev na versačitu ,prav tako je bila super Pirelli MK60 corsa za natanko 2000km itd .....Conti pa mi je zdržala 6.400km in ob normalni zlorabi povprečnega uporabnika od 8-10kkm.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

En post višje je govoril o  Conti Traillattack II :) 

Objavljeno
pred 21 minutami, sebar pravi:

En post višje je govoril o  Conti Traillattack II :) 

Tud RoadAttack II EVO je zelo dobra ,sam ima manjšo vzdržljivost kot prvo omenjena.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

Tud RoadAttack II EVO je zelo dobra ,sam ima manjšo vzdržljivost kot prvo omenjena.

A še vedno konkretno dobro, ker spada v rang ST gum

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jaz imam na V-ju Dunlop RS2. Za Turing dobra guma. Imam 6 k prevoženih z njo, pa jo je še cca 60%. Pa nisem ravno vedno po omejitvah vozil. Tudi avtoceste je precej videla. Za Turing in malo bolj dinamično vožnjo je OK. Za mrzel asfalt pa ni. Mi je tudi nekajkrat zdrsnila tudi iz izhoda iz ovinka. Naslednje definitivno mitas, ker je cena privlačna. Pa tko kot je rekel DAMI34 , ni lepšega kot sezono začeti z novimi gumami.

Objavljeno
pred 23 minutami, sebar pravi:

O katerem modelu mitas je tu govora?

Sportforce+, da ne pretiravam 30% ljudi, ki jih poznam imajo to gumo (pa ne dobim % za reklamo)

Guma je 30% cenej od konkurence ali še več, oprijem pa zelo soliden.

Objavljeno
pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Tud RoadAttack II EVO je zelo dobra ,sam ima manjšo vzdržljivost kot prvo omenjena.

Meni se na CB 1300 RA 2 EVO obrablja zelo enakomerno. Pa CB-jka na cesto spravi precej več navora, moči in teže ko kak pretežno neškodljiv Versače :whistle: Majo pa spodobno ceno, sploh napram kakim Mitas.

Objavljeno

A ima kdo v neuporabi nosilec za tablico mogoče? Glihkar sem motorček iz prvega pregleda pripeljal, pa pravi stričko da dosti stvari ni štimalo. Ena od teh je, da nimam mačjega očesa na riti, pa je predlagal, če dobim originalen nosilec, da se vrne vse skupi v originalno stanje.

Pa še to: DAMN!!! Dal sem nove žmigovce gor, pa čisto grdo zgleda.... pa še 35€ za homoloagacijo morem odštet :mad:

Objavljeno

Misliš plastični nosilec za tablico?

Raje upoštevaj moj nasvet in tablico z dvema vijakoma privij (torej jo prevrtaš).

Meni je tablica na er6 odpadla skupaj s plastičnim nosilcem zaradi vibracij, dobro da so mi zadaj blendali.

K sreči je ni noben povozil, tak da jo imam še danes :)

 

Evo, danes še test novih zavornih cevi.

Občutek je malenkost drugačen, bolj fino se odziva ročka kot da bi lepo v gel pritiskal, prej je bolj grobo reagirala, sploh zadnja bremza je takoj rada blokirala, sicer je pa logično zavorni učinek enak...

 

20160222_154951.jpg

WP_20160222_001.jpg

WP_20160222_002.jpg

WP_20160222_003.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!