Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

ko sem sedel gor sem dobil občutek da je cenen..žal..

ker ta mali mi je pa všeč..

upam da ga kdaj peljem..čeprav dvomim da bo dal uvoznik na test kakega..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fritz: masko ima od versysa 650 :) Vsaj vizualno, če ne dejansko.

V tem segmentu preprosto niso imeli motorja, nazadnje so imelu Suzukijev KLV, ampak to je tudi že par let nazaj. Skratka nič svojega niso imeli.

Od GSa pa res niso imeli kaj kopirati, od motorja, okvirja naprej, vse je "njihovo", dejansko bo GS moral začeti kopirati od ostalih, da se bo moderniziral.

Škoda, da ni vizualno ostal takŠen kot na photoshopu.

versgallery960x700.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno bo kakšen vzporeden test kmalu, upajmo da ne v nemški reviji.

bmw-ju se sploh ni treba trudit narest kej bolšga k so ostali tko leseni..

Le kako bi pa bmw opisal? še ruski Ural ima lepši dizajn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je vodno hlajeni L4 iz kawasakija "svetlobna leta" pred izjemno širokoim zračno hlajenim bokserjem.

Kardan, razen vzdrževanja nima nobene prednosti.

Sprednje bmwjevo vzmetenje očitno ni nekaj najboljšega pod soncem, sicer bi ga veselo "kopirali".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bmw-ju se sploh ni treba trudit narest kej bolšga k so ostali tko leseni..

Word.

Le kako bi pa bmw opisal? še ruski Ural ima lepši dizajn.

Kot ne posebej lep motor, grdo-lep na svoj način a mu to odpustiš, takoj ko ga zapelješ prvih 100km. Ker ostali GS wannabe-ji tega občutka ne dajo, ostaja samo grd design ali visoka cena (nova multistrada). Da smo si na jasnem, GS ni nikakšen space shuttle a jaz med vsemi kobajagi endurami nisem vozil boljšega motorja. Da je nekaj na tem pa govorijo tudi prodajne številke.

P.S.

Vem, da je to masko imel že mali Versys in je tudi tam eden od elementov, ki znižuje vrednost motorja. Žal. Maske motorjev kot so Varadero, V-Strom, Caponord in S-Tenere so v tem pogledu precej lepše in bolj funkcionalne tam kjer sta oba žarometa v funkciji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je vodno hlajeni L4 iz kawasakija "svetlobna leta" pred izjemno širokoim zračno hlajenim bokserjem.

Kardan, razen vzdrževanja nima nobene prednosti.

Sprednje bmwjevo vzmetenje očitno ni nekaj najboljšega pod soncem, sicer bi ga veselo "kopirali".

L4 - verjetno..sam se bo mogu še dokazat..

Vzmetenje - sej ne vem, ampak kaj pa če je patentirano?

občutek cenenosti vseeno ostaja..in kot sem rekel - ŽAL..ker pri malenu tega ni..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je vodno hlajeni L4 iz kawasakija "svetlobna leta" pred izjemno širokoim zračno hlajenim bokserjem.

Kardan, razen vzdrževanja nima nobene prednosti.

Sprednje bmwjevo vzmetenje očitno ni nekaj najboljšega pod soncem, sicer bi ga veselo "kopirali".

Kaj če bi ti šel probati ta motor namesto nakladanja? široki zračno hlajeni bokser ima nizko težišče, s štrlečimi cilindri ščiti noge, je učinkovit in ekonomičen itn. Ravno odsotnost vzdrževanja in hermetično zaprt sistem, ki je lahko izpostavljen veliki umazaniji, delata iz kardana ta hip najboljši sekundarni prenos za tak tip motorja. BMW-jevo kompletno vzmetenje (tele-lever..para-lever) skupaj z odličnim zavornim sistemom, predstavlja eno najboljših strani GS-a. Le vprašaj se, zakaj ljudje tako množično kupujejo GS-a in se ti bo morda kaj posvetilo.

Ker pa je to tema o Versysu še enkrat ponavljam, vtakniti I4 iz sport tourerja v geštel funduro motorja se mi ne zdi nikakršna revolucija in ta motorin zaradi tega in tudi zaradi specifičnega designa, po mojem, ne bo dosegel neke velike popularnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno poslušam te zgodbe o nizkem težišču, pri čemer pa noben ne pove, da je to težišče tudi izredno široko. Težišče mora biti sicer čimbolj ožje in centralizirano, bmw je daleč od tega pri tem agregatu. Saj k sreči delajo pri bmwju tudi moderne motorje, in me res čudi, da bi pri cestaku spregledali tako pomembno lastnost kot je nizko težišče :) to je tam še bolj bistveno, res čudno da bokserja ni v vrhunski litrci.

Morda bokser res kdaj ščiti noge, morda pa se kdaj tudi neugodno obrne pri padcu zaradi te konstrukcije.

Kardan je kot sem že rekel fajn zaradi vzdrževanja, to je pa tudi vse. Ko ti ga odnese, rabiš kredit za popravilo. Verigo in zobnike pa bodiš za džabe in ko jih menjaš, je spet vse novo. Pa še "vsepovsod" jih dobiš...

Velika umazanija pa je le ekstrem, ki ga izpostavljaš, le koliko folka se pa vozi z GSkami po ekstremnih terenih, niso za to delane. Ne vem zakaj ljudje kupujeja GS, vidim jih pa veliko na običajnih cestah, domnevam da gre za starejšo populacijo, ki gleda tudi na znamko.

Opažam pa, da bmw fahreje hudo moti konkurenca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opažam pa, da bmw fahreje hudo moti konkurenca.

ne, se motiš..prov fajn bi blo vidt da bi še kdo tako kvaliteten izdelek dal na tržišče..trenutno je le triumph tam tam nekje..

pred parimi leti sem hotel nakeda..pravega nakeda..japonci ga nimajo..

kupim velko enduro..japonci je nimajo..ali pa je nova in draga..

takle mamo..

in izdelki ki jih japonci dajejo na tržišče so z izjemo superšportnikov in pogojno supertenere navadni šrot..aja..pozabu ta velke skuterje..pa še zdej jih bo bimer zjebal..

takle mamo..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa vidim v tem i4 versysu en zelo posrečen in vsestranski motorček. i4 najbolj mirno teče, moči in navora bo gotovo dovolj, verižni prenos bi moral prispevati k ugodni ceni, oklep mi deluje razmeroma širok in bo dobra zaščita pred vetrom, kufri so od posrečenega in poceni givijevega kompleta...

vas pa večina vseskozi pozablja, da gre za cestni motor, ki ima enduro obliko samo zaradi udobja in uporabnosti.

Črn auspuh... centralno stojalo... jah... nekje je treba šparat... to dvoje je res obup...

ne bo pa to nikoli konkurenca GS, XTZ, stelviu, crosturerju... prej pametna alternativa wanabimultistradi.... :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je tema o Versysu, zato lahko prepucavanje o znamkah delate kje drugje. Preden se pisanje neumnosti, kot jih je v prejšnjih postih že nekaj, nadaljuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno poslušam te zgodbe o nizkem težišču, pri čemer pa noben ne pove, da je to težišče tudi izredno široko. Težišče mora biti sicer čimbolj ožje in centralizirano,

Wikipedia

Težíšče je v fiziki točka telesa, na katero je navor sile teže enak nič.

:smoke: :smoke:

Težišče je široko popolnoma točno 0 cm :grim

Si že vozil GS-a, RT-ja ali kateregakoli bokserja ? Na kakšni dolžini se da to kravo obrnit brez da te je strah kdaj bo padel okoli in brez dvigovanja nog iz tačk je nenormalno. Po 50km z RT-jem sem se počtil kot doma :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako dat protiargumente če še nobeden ni vozil motorja seveda razen vsevedov (bikeja77,fritza in senčerja) oni vse obvladajo pred vsem nam nevedom se zdi da precej nabijajo :)

Tudi če ga nisi vozil, lahko debatiraš ali poveš svoje mnenje. Vsaj mene osebno mnenja teh, ki jih navahaš nič ne prizadanejo, ker sem v lajfu že zdavnaj spoznal, da obstajo "znamkafani" in ostali. Večina pripadnikov iste znamke bo itak samo eno in isto govorila, ter na vse pretege hvalila svojo blagovno znamko, medtem ko je čisto normalno da obstajajo ljudje, ki prisegajo na 2 valja, tisti ki na 4 etc..100 ljudi sto čudi....in saj v končni fazi je dobro tako, kajti drugače bi vsi vozili enak motor in to enake barve...

Danes imam Kawasaki, včeraj je bila Yamaha, mogoče bo jutri..kajjastvemkajmibonapametpadlo.

Da pa ne skrenem iz teme...

agregat: v novem Versysu je enak kot ga ima Z1000 in enak kot ga ima moj SX, z verjetno še nekoliko popravljeno mapo, se pravi še več moči in navora v nižjih vrtljajih. Kar je po mojem čisto dovolj za prijetna križarjenja in to popolnoma otovorjen. Vsaj moj vleče od 1000 obratov dalje brez vseh problemov in povsod. V bistvu ne rabiš skoraj šaltat.

ciklistika: pri mojemu odlična, dovolj nizko težišče, pri versysu bo potrebno pa opraviti kako vožnjo, da bomo o nji sodili, a dvomim da bo slaba

plastika in barva: če je ne bodo (in po mojem je ne bodo) ojačali ali izboljšali, bo delovala ceneno in ne bo nič boljša od kitajcev, tukaj dobijo velik minus

opremljenost: vsaj kar reklame navajajo je kar zadovoljiva in ima kar nekaj gadgetov, kar jih recimo moj, ki naj bi bil ST motorček nima, konkurenca pa ima

cena: vsekakor bo moral biti precej cenejši od bavarcev, če bo hotel pridobiti kupce, se pa bojim, da bo šel krepko čez 12000€.

oblika: vsake oči imajo svojga malarja, meni izgleda dovolj dobro

namen: vsekakor ni to endura za brezpotja ampak fleten potovalni motorček, ki pa lahko za silo tut kaki km lepega makedama naredi

To je pač moje mnenje, vse ostalo pa lahko sodiš šele ko prevoziš nekaj 1000km in po mojem ni tu debata a je bmw boljši ampak ali se bo novi versys obnesel, pa tudi dejstvo je da kawa v tem segmentu nima motorja in so ga rabili, a je tu odločitev za uporabo agregata iz Zja pravilna, nimam pojma. Počakajmo prodajne rezultate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami, jaz v debati, ki je predhodila tvoji nisem zasledil 'znamkafanov'. Je pa res, da se pogovarjamo o motorju, ki ga nihče še ni vozil oz. je eden na njemu sedel. Malega Versysa nisem probal, gre pa za zelo všečen motorin z vsaj zame zelo neposrečeno masko. Kolegi, ki so ga probali ga hvalijo, meni pa so zelo všeč bombončki, ki jih Kawasaki za razliko od Suzukija da na motorin tega segmenta (marjetica diski, LED zavorne luči in smerokazi...).

Sam vozim Stroma in pri njem vidim tako pluse kot minuse in ker sem v tem segmentu lahko vozil tudi Varaderco, GS-a 1150 in GS-a 1200, lahko primerjam te motorje in je moje mnenje takšno kot sem ga podal. Strom je zelo dober motor a to ne pomeni, da je najboljši zato, ker ga ta trenutek imam. še najbolj pa cenim mnenje nekoga, ki je poskusil veliko motorjev bodisi profesionalno kot Biker77 ali za gušt, tako kot Pervy (če prav domnevam).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič bat, podatke smo vse predstavili, kakšen test pa bo pokazal, če je zadeva sploh zrela za homologacijo. Ker ko bereš prispevek "ljubosumnih bmw fahrerjev, dobiš občutek da bo to nevozno, ne vem pa zakaj takšna nervoza zaradi modernega agregata.

Napovedujem ceno kot pri Z1000SX.

Zanimivo, da še Suzuki kar ne naredi velikega vstroma, bo mogoče sedaj zgodba obratna in si bodo sposodili versya kot je to naredil nekoč kawasaki s klv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič bat, podatke smo vse predstavili, kakšen test pa bo pokazal, če je zadeva sploh zrela za homologacijo. Ker ko bereš prispevek "ljubosumnih bmw fahrerjev, dobiš občutek da bo to nevozno, ne vem pa zakaj takšna nervoza zaradi modernega agregata.

In kje si ti prebral 'prispevek' ljubosumnih BMW fahrerjev? Tisti, ki vozi GS-a 1200 je bolj težko ljubosumen na karkoli saj tako uravnoteženega in dobrega motorja kot je R1200GS, v tem segmentu, enostavno ni. Takšna je moja izkušnja po daljšem preizkusu, prodajne številke na trgih, ki so malce večji od Slovenije pa to tudi potrdijo. Neprijazni ceni navkljub.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

By contrast, nine-month sales volume figures were down for Spain (5,195 units; –6.2%), Italy (13,583 units; –9.3%) and Great Britain (5,475 units; –6.1%).

Jap. Vsepovsod ne gre za med

Verjemi, da če bi bila to najboljša zadeva pod soncem, bi konkurenca že zdavnaj to skopirala, vendar kot vidiš gre razvoj naprej, ne v ruske stepe, ampak v asfaltirane modele.

Ampak to ni več za to temo o Versysu, tak da lahko to v forumu gs1200 dalje pišeš.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

By contrast, nine-month sales volume figures were down for Spain (5,195 units; –6.2%), Italy (13,583 units; –9.3%) and Great Britain (5,475 units; –6.1%).

Jap. Vsepovsod ne gre za med

Verjemi, da če bi bila to najboljša zadeva pod soncem, bi konkurenca že zdavnaj to skopirala, vendar kot vidiš gre razvoj naprej, ne v ruske stepe, ampak v asfaltirane modele.

Ampak to ni več za to temo o Versysu, tak da lahko to v forumu gs1200 dalje pišeš.

kolk so pa ostale znamke šle dol?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://en.wikipedia....uclear_disaster

pa vendar

Sales were up 15% to 235.7 billion yen (US$2.9 billion) compared to the 204.6 billion yen (US$2.5 billion) reported in the previous year.

Overall, Kawasaki Heavy Industries returned to profitability in the 2010-2011 fiscal year, with a net gain of 26.0 billion yen (US$319.5 million) compared to a loss of 10.9 billion yen (US$133.6 million) reported in the previous fiscal year.

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!