Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Kljub padcu prodaje v splošnem, gre BMW-ju kar dobro..za prvo polovico leta 2010 lahko na motosvetu prebereš tole:

Slovenski trg beleži še večji upad pri številu novoregistranih motornih koles - kar 28-odstotnega. Yamaha in Honda, ki pri nas že vrsto let beležita najvišjo prodajo, v prvi polovici letošnjega leta zaznavata 32-odstotni upad prodaje. Na lestvici najbolje prodajanih znamk motornih koles se je na tretje mesto prodaje v prvih 6 mescih letošnjega leta uvrstil BMW – s presenetljivim, 39-odstotnim porastom prodaje. Sledita mu Kawasaki s 46-odstotnim upadom in Suzuki s 45-odstotnim padcem prodaje.

Lahko pa pogledamo italijanski trg, ki je malo večji (če ne največji v EU) in prodajo v celotnem letu 2010 po znamkah in modelih (najboljših 100):

001 BMW R 1200 GS Enduro 3.989

002 KAWASAKI Z 750 Naked 2.946

003 HONDA ITALIA CB 600 F HORNET Naked 2.438

004 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 2.219

005 DUCATI HYPERMOTARD 796 Supermotard 1.848

006 HONDA XL 700 V TRANSALP Enduro 1.790

007 BMW F 800 R Naked 1.788

008 YAMAHA XJ6-N Naked 1.651

009 BMW F 800 GS Enduro 1.606

010 KAWASAKI ER-6N Naked 1.437

011 KAWASAKI Z1000 Naked 1.424

012 DUCATI MONSTER 696 Naked 1.358

013 SUZUKI DL 650 V-STROM Enduro 1.335

014 KAWASAKI VERSYS Enduro 1.333

015 HONDA ITALIA CB 1000 R Naked 1.328

016 HARLEY-DAVIDSON XL883N IRON 883 Custom 1.302

017 TRIUMPH BONNEVILLE Naked 1.283

018 BMW R 1200 R Naked 1.158

019 BMW R 1200 RT Turismo 1.133

020 YAMAHA FZ8-N Naked 1.040

021 SUZUKI GLADIUS 650 Naked 976

022 YAMAHA YZF-R125 Sportive 968

023 SUZUKI GSR 600 Naked 892

024 HARLEY-DAVIDSON XL1200X FORTY-EIGHT Custom 856

025 KTM 125 EXC Enduro 852

026 HONDA ITALIA CBF 1000 Naked 822

027 BMW S 1000 RR Sportive 809

028 DUCATI MONSTER 796 Naked 794

029 HUSQVARNA SM 125 Supermotard 790

030 DUCATI MULTISTRADA 1200 S TOURING Turismo 778

031 TRIUMPH STREET TRIPLE Naked 771

032 APRILIA DORSODURO 750 Supermotard 705

033 BMW F 650 GS NEW Enduro 702

034 HONDA CBR 1000 RR Sportive 690

035 YAMAHA YZF-R1 Sportive 674

036 DUCATI MULTISTRADA 1200 Turismo 636

037 KTM 250 EXC RACING Enduro 634

038 HONDA ITALIA CBF 600 S Naked 616

039 KAWASAKI NINJA ZX-6R Sportive 615

040 DUCATI STREETFIGHTER/STREETFIGHTER S Naked 582

041 TRIUMPH STREET TRIPLE R Naked 570

042 YAMAHA YZF-R6 Sportive 555

043 KTM 300 EXC Enduro 554

044 HONDA VFR 1200 F Sportive 550

045 TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 Naked 546

046 APRILIA RS 125 Sportive 507

047 YAMAHA MT-03 Naked 506

048 HONDA CBR 600 RR Sportive 502

049 SUZUKI GSX-R 750 Sportive 491

050 YAMAHA XT 660 Z TENERE Enduro 487

051 KTM 990 ADVENTURE Enduro 483

052 SUZUKI GSX-R 1000 Sportive 474

053 HONDA CBF 125 Turismo 468

054 YAMAHA XT 1200 Z Enduro 439

055 DUCATI 1198/1198S Sportive 438

056 DUCATI MULTISTRADA 1200 S SPORT Turismo 433

057 MOTO GUZZI V7 CLASSIC Naked 426

058 YAMAHA FAZER 8 Naked 417

059 SUZUKI GSX-R 600 Sportive 411

060 HARLEY-DAVIDSON FXDB DYNA STREET BOB Custom 403

061 DUCATI 848 Sportive 398

062 KTM EXC 450 Enduro 390

063 HONDA ITALIA XL 700 V TRANSALP Enduro 377

064 KAWASAKI NINJA 250R Sportive 374

065 KTM 990 SUPERMOTO T Supermotard 371

066 DUCATI HYPERMOTARD 1100 EVO Supermotard 370

067 KAWASAKI ER-6F Naked 366

068 KAWASAKI VN 900 CLASSIC Custom 366

069 BETA EVO 2T 290 Trial 359

070 HONDA VT 750 S Custom 348

071 HARLEY-DAVIDSON XL1200N SPORTSTER 1200 NIGHTSTER Custom 342

072 HONDA VT 750 SPIRIT Custom 336

073 YAMAHA WR 125 X Supermotard 333

074 KAWASAKI NINJA ZX-10R Sportive 332

075 MOTO GUZZI STELVIO 1200 Enduro 327

076 MOTO GUZZI 750 NEVADA Custom 324

077 TRIUMPH TIGER 1050 Turismo 322

078 YAMAHA FZ6-S Naked 313

079 DUCATI MONSTER 1100/1100S Naked 311

080 DUCATI HYPERMOTARD 1100 EVO SP Supermotard 308

081 HARLEY-DAVIDSON FXDC DYNA SUPER GLIDE CUSTOM Custom 308

082 SUZUKI GSF 650 S Turismo 308

083 HARLEY-DAVIDSON FXDWG DYNA WIDE GLIDE Custom 306

084 HARLEY-DAVIDSON FLSTFB FAT BOY SPECIAL Custom 304

085 HARLEY-DAVIDSON FLHX STREET GLIDE Custom 303

086 YAMAHA FZ6-N Naked 302

087 BMW K 1300 R Naked 299

088 YAMAHA FAZER 1000 Naked 291

089 APRILIA RSV 4 1000 R Sportive 289

090 KTM 690 LC4 Supermotard 283

091 HARLEY-DAVIDSON XL883R SPORTSTER 883R Custom 282

092 HARLEY-DAVIDSON XL883L SPORTSTER 883 LOW Custom 279

093 KTM 990 SUPERMOTO Supermotard 276

094 BETA ALP 4.0 Enduro 273

095 YAMAHA FZ1 Naked 269

096 KTM 500 EXC Enduro 261

097 MV AGUSTA F4 1000 R V2 Sportive 261

098 HARLEY-DAVIDSON FLHRC ROAD KING CLASSIC Custom 258

099 SYM XS125-K M.Y.08 Naked 255

100 APRILIA SHIVER 750 MY 10 Naked 251

Lahko pa tudi nehava smetit tule in razpravo preseliva v kakšno drugo temo. Je pa škoda, da vozim stroma, ker če bi vozil GS-a bi ti ga dal poskusit in bi precej te debate odpadlo. Vsak motor je na svoj način za nekoga dober, je pa fajn biti kolikor toliko realen pri primerjavah in obtožbah.

Objavljeno

Saj tudi prodajni rezultati niso nujno premosorazmerni s kvaliteto ali zadovoljstvom kupca. Včasih so samo rezultat dobrega marketinga in agresivnejše prodaje, seveda mora za tem stati konkurenčen izdelek, teh je pa kar nekaj na tržišču mar ne?

Dejstvo je da je Kwakam manjkal motor v tem segmentu, ki bi se lahko primerjal prav s temi, ki jih vi primerjate. Naslednje dejstvo je, da je to model leta 2011, ki se bo lažje bodel z modeli ki so starejšega razvoja. Seveda pa kot sem uvoznike kwak opozoril, ne bo dovolj nalepit samo nekaj slikic na FB in čakat kupce....

Objavljeno

Saj tudi prodajni rezultati niso nujno premosorazmerni s kvaliteto ali zadovoljstvom kupca. Včasih so samo rezultat dobrega marketinga in agresivnejše prodaje, seveda mora za tem stati konkurenčen izdelek, teh je pa kar nekaj na tržišču mar ne?

Dejstvo je da je Kwakam manjkal motor v tem segmentu, ki bi se lahko primerjal prav s temi, ki jih vi primerjate. Naslednje dejstvo je, da je to model leta 2011, ki se bo lažje bodel z modeli ki so starejšega razvoja. Seveda pa kot sem uvoznike kwak opozoril, ne bo dovolj nalepit samo nekaj slikic na FB in čakat kupce....

Imaš prav. DKS bo moral pričeti malo bolj fleksibilno razmišljati in nuditi vsaj enim par moto posrednikom Versysa v testno uporabo, da ga bodo lahko kupci probali. Ne pa kupovali mačke v žaklju.

Objavljeno

Imaš prav. DKS bo moral pričeti malo bolj fleksibilno razmišljati in nuditi vsaj enim par moto posrednikom Versysa v testno uporabo, da ga bodo lahko kupci probali. Ne pa kupovali mačke v žaklju.

No na FB smo jim malce zatežili po testnih motorjih in odgovor je bil, da se žal ne splača. Osebno DKSa ne poznam, vem pa da je to staro podjetje, ki izvira iz prejšnjega režima in je temu verjetno podrejena tudi mentaliteta in kljub temu, da imajo med sabo par zagnancev, je še vedno žalostno, da za svoj motor nisem dobil navodil za uporabo v Slovenščini, da se tudi dilerji pritožujejo nad njimi, da skoraj nič ne naredijo v smislu promocije in prodaje. Žal je pa tudi na Kawasakiju kot proizvajalcu odgovornost, da sodeluje s podjetji. ki jim zaupa in ki seveda prinašajo dovolj velike prodajne rezultate.

Če malce špekuliram, TC bo ziher sam nabavu enega testnega ali pa vsaj za ogled v salonu in ga tudi sigurno prodal...za ostalo, bo pa verjetno tako: komur se 100% dopade ga bo kupil, ostali pač ne.

Objavljeno

Evo, ker že ravno malo brskam po tujih forumih in sem naletel na temo o 1000ki....

w608h405_000003409C865EE0.jpg

w608h405_000003409C86CBBC.jpg

Objavljeno

http://www.metro.co.uk/lifestyle/881120-kawasaki-versys-1000-could-save-the-japanese-motorbike-industry

The current top of the crop is the BMW R1200GS, followed a fair distance behind by the Ducati Multistrada, the KTM 990 Adventure and the Moto Guzzi Stelvio.

Ta del je "jaći".

Most GS buyers may well only use their machines to go down to the local shops but that hasn’t stopped the R1200GS becoming BMW’s biggest-ever earner and, at times, Britain’s best-selling bike.

Zanimivo :) GS je v Angliji "šoping bike".

Versys pride v UK 9.900 funtov, kar je v EUR 11.400 EUR.

Objavljeno

No, znana je tudi cena v Sloveniji, DKS ga ponuja za 12.303 EUR (serijski ABS in traction control). Mali versys je za 7.977 EUR.

Multistrada s takšno opremo je 16.530 EUR, "šoping" bike oz. GSka pa 13.750 EUR (ne vem če s primerljivo opremo, to je osnovni).

Objavljeno

Snecer, a te daje mal 'znamkafanovstvo' in kompleks manjše vrednosti? Ostali 'argumenti' so medtem izpuhteli, anede :smoke:

Objavljeno

Sicer nisem razumel kaj si hotel povedati, jaz sem samo predstavil številke, tudi v prejšnjih postih, tako da je sedaj vse, od tehničnih podatkov do cene. Na papirju dileme ni.

Če pa je zadeva konkurenčna tudi v praksi pa bo treba še malo počakati, da se zapeljejo.

Objavljeno

Če pa je zadeva konkurenčna tudi v praksi pa bo treba še malo počakati, da se zapeljejo.

točno tako..vendar pa bo to najbrž bolj težko..ker kawasaki pri nas daje motorje samo nekomu..in to je bedno..

nisem rekel nikoli da je slab..se mi pa zdi cenen..in cenen v primerjavi z malim versysom..ne konkurenco..

in to je SUV v avtomobilski klasi..eni so navdušeni, drugi pa ne razumejo..

Objavljeno

točno tako..vendar pa bo to najbrž bolj težko..ker kawasaki pri nas daje motorje samo nekomu..in to je bedno..

nisem rekel nikoli da je slab..se mi pa zdi cenen..in cenen v primerjavi z malim versysom..ne konkurenco..

in to je SUV v avtomobilski klasi..eni so navdušeni, drugi pa ne razumejo..

Razložite mi ka pomeni - cenen v primerjavi z malim versysom - še nisem vidu nobenga od teh dveh v živo.

Objavljeno

No na FB smo jim malce zatežili po testnih motorjih in odgovor je bil, da se žal ne splača. Osebno DKSa ne poznam, vem pa da je to staro podjetje, ki izvira iz prejšnjega režima in je temu verjetno podrejena tudi mentaliteta in kljub temu, da imajo med sabo par zagnancev, je še vedno žalostno, da za svoj motor nisem dobil navodil za uporabo v Slovenščini, da se tudi dilerji pritožujejo nad njimi, da skoraj nič ne naredijo v smislu promocije in prodaje. Žal je pa tudi na Kawasakiju kot proizvajalcu odgovornost, da sodeluje s podjetji. ki jim zaupa in ki seveda prinašajo dovolj velike prodajne rezultate.

Če malce špekuliram, TC bo ziher sam nabavu enega testnega ali pa vsaj za ogled v salonu in ga tudi sigurno prodal...za ostalo, bo pa verjetno tako: komur se 100% dopade ga bo kupil, ostali pač ne.

Točno tako, DKS je še stara firma in miselnost je bolj po liniji najmanjšega odpora. Kot je snecer omenu je cena 12.303 eur....zame malo preveč, ker za par sto evrov imaš dostopno konkurenco s kardanom. Zdej naj še "sleparsko" vztrajajo na servisnih intervalih na vsakih 6000 km ter menjavo svečk na vsakih 12000km in so pogoreli na celi črti. So minili časi, ko je človek plačal več za manj, samo da je bil zvest firmi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Razložite mi ka pomeni - cenen v primerjavi z malim versysom - še nisem vidu nobenga od teh dveh v živo.

naprimer:

1. se vsedeš v audija a3

2. se vsedeš v chevroleja cruz..

3. primerjaš..

4. primerjaš še izgled..

5. se odločiš kaj je "ceneno"

Objavljeno

VERSYS 1000 -- Vital stats

Engine: Four cylinder across the frame, 1,000cc

Power: 137bhp @ 7,000rpm

Torque: 90Nm @ 6,500rpm

0-62mph: 3sec

Top speed: 150 mph (241kph)

Fuel efficiency: 47mpg

Weight: 240kg

Price: £9,900

Konkuenca gor ali dol... ampak tile podatki so prav fascinantni... morda je navora na pogled malo, je pa najvišja moč že pri 7! ...da o pospešku in max brzini (ki ni ravno nek faktor nakupa v tem segmentu) sploh ne govorimo... BRAVO! Me zanima kdo bo prvi ta koncept I4 v endura "skopiral".

Tole mora samo še test potrdit

:blush:

Objavljeno

ferek: to so fake podatki glede moči in navora.

Maximale Leistung

86,8 kW (118 PS) bei 9.000/min

Maximales Drehmoment

102 Nm bei 7.700/min

Objavljeno

Po mojem je tut napačen podatek, če pa ima Z1000 in sx 138 konjev in 110 navora, in Versys naj bi imel isti motor.

Objavljeno

moč 86.8 kW {118 PS} / 9,000 rpm

navor 102 N.m {10.4 kgf.m} / 7,700 rpm

saj je vendar vse objavljeno na kawasakijevih spletnih straneh, tako, da ne vem, kje je dilema.

Objavljeno

no, BHP (brake horsepower) označuje moč motorja brez vsakršnih izgub (menjalnik, prenos,...), torej na gredi. ne vem pa, katera moč je PS.

morda zato takšna razlika, vendar dvomim.

Objavljeno

Po mojem je tut napačen podatek, če pa ima Z1000 in sx 138 konjev in 110 navora, in Versys naj bi imel isti motor.

Motor je lahko isti, le da so nastavitve drugačne. Tudi stari GPZ500 je imel enak motor kot KLE500 in EN500 pa je imel vsak motor drugačne zmogljivosti. Prilagodijo jih potrebam - za Versysa predvidevam bolj enakomeren navor v širšem območju za manj prestavljanja in nižja moč, ker se ne vrti tako hitro - ni potrebe, saj so tudi končne hitrosti nižje.

Objavljeno

Evo še Grand Tourer verzije z "Givi" kovčki in ščitniki za roke.

new-1.jpgnew-2.jpg

p.s. v Nemčiji je cena za osnovni model, torej brez teh kufrov 11.995.

Objavljeno

Motor je lahko isti, le da so nastavitve drugačne. Tudi stari GPZ500 je imel enak motor kot KLE500 in EN500 pa je imel vsak motor drugačne zmogljivosti. Prilagodijo jih potrebam - za Versysa predvidevam bolj enakomeren navor v širšem območju za manj prestavljanja in nižja moč, ker se ne vrti tako hitro - ni potrebe, saj so tudi končne hitrosti nižje.

Se strinjam absolutno, sam zakaj mu odvzeti navor? konje je logično, da so zmanjšali...no ja že vejo, al pa se jim je samo mudilo.
Objavljeno

no, BHP (brake horsepower) označuje moč motorja brez vsakršnih izgub (menjalnik, prenos,.. .), torej na gredi. ne vem pa, katera moč je PS.

morda zato takšna razlika, vendar dvomim.

Ojoj. BHP naj bi predstavljalo "British Horse Power", ko naj bi konje merili na zadnjem kolesu.

PS je nemška kratica za HP, KS, KM in kva še. KW (Kilo Watt = 1000 W) pa je več ali manj sprejeta enota, katero mnogi spet mešajo s konji, zato toliko čudnih številk v oglasih ali prevodih.

P.S*.: Moje bremze imajo samo enega konja, ki se jih včasih spomni stisniti.

(*post scriptum, nekaj kar sem se pozneje spomnil in izhaja iz cajtov rokopisa ter pisalnih strojev)

Sicer pa je razen cene tole lušten stroj. Cenen plastike so žal minus obeh Versysev. Ko jih polomiš, ta minus verjetno odpade.

Objavljeno

Ojoj. BHP naj bi predstavljalo "British Horse Power", ko naj bi konje merili na zadnjem kolesu.

Ne. Zagotavljam ti, da BHP pomeni "brake horsepower". Pa ne gre za "moč bremz", če si to mislil...

Tudi jaz vem, da je PS kratica za konje, vendar so razlike v načinu merjenja.

Objavljeno

Wiki...

Brake horsepower

Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower before the loss in power caused by the gearbox, alternator, differential, water pump, and other auxiliary components such as power steering pump, muffled exhaust system, etc. Brakerefers to a device which was used to load an engine and hold it at a desired RPM. During testing, the output torque and rotational speed were measured to determine the brake horsepower. Horsepower was originally measured and calculated by use of the indicator (a James Watt invention of the late 18th century), and later by means of a De Prony brake connected to the engine's output shaft. More recently, an engine dynamometer is used instead of a De Prony brake. Although the output delivered to the driving wheels is less than that obtainable at the engine's crankshaft, a chassis dynamometer gives an indication of an engine's 'real world' horsepower after losses in the drive train and gearbox. This gives a reasonably accurate indication of how a wheeled vehicle engine will perform once on the road.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!