Fritz Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 Kljub padcu prodaje v splošnem, gre BMW-ju kar dobro..za prvo polovico leta 2010 lahko na motosvetu prebereš tole: Slovenski trg beleži še večji upad pri številu novoregistranih motornih koles - kar 28-odstotnega. Yamaha in Honda, ki pri nas že vrsto let beležita najvišjo prodajo, v prvi polovici letošnjega leta zaznavata 32-odstotni upad prodaje. Na lestvici najbolje prodajanih znamk motornih koles se je na tretje mesto prodaje v prvih 6 mescih letošnjega leta uvrstil BMW – s presenetljivim, 39-odstotnim porastom prodaje. Sledita mu Kawasaki s 46-odstotnim upadom in Suzuki s 45-odstotnim padcem prodaje. Lahko pa pogledamo italijanski trg, ki je malo večji (če ne največji v EU) in prodajo v celotnem letu 2010 po znamkah in modelih (najboljših 100): 001 BMW R 1200 GS Enduro 3.989 002 KAWASAKI Z 750 Naked 2.946 003 HONDA ITALIA CB 600 F HORNET Naked 2.438 004 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 2.219 005 DUCATI HYPERMOTARD 796 Supermotard 1.848 006 HONDA XL 700 V TRANSALP Enduro 1.790 007 BMW F 800 R Naked 1.788 008 YAMAHA XJ6-N Naked 1.651 009 BMW F 800 GS Enduro 1.606 010 KAWASAKI ER-6N Naked 1.437 011 KAWASAKI Z1000 Naked 1.424 012 DUCATI MONSTER 696 Naked 1.358 013 SUZUKI DL 650 V-STROM Enduro 1.335 014 KAWASAKI VERSYS Enduro 1.333 015 HONDA ITALIA CB 1000 R Naked 1.328 016 HARLEY-DAVIDSON XL883N IRON 883 Custom 1.302 017 TRIUMPH BONNEVILLE Naked 1.283 018 BMW R 1200 R Naked 1.158 019 BMW R 1200 RT Turismo 1.133 020 YAMAHA FZ8-N Naked 1.040 021 SUZUKI GLADIUS 650 Naked 976 022 YAMAHA YZF-R125 Sportive 968 023 SUZUKI GSR 600 Naked 892 024 HARLEY-DAVIDSON XL1200X FORTY-EIGHT Custom 856 025 KTM 125 EXC Enduro 852 026 HONDA ITALIA CBF 1000 Naked 822 027 BMW S 1000 RR Sportive 809 028 DUCATI MONSTER 796 Naked 794 029 HUSQVARNA SM 125 Supermotard 790 030 DUCATI MULTISTRADA 1200 S TOURING Turismo 778 031 TRIUMPH STREET TRIPLE Naked 771 032 APRILIA DORSODURO 750 Supermotard 705 033 BMW F 650 GS NEW Enduro 702 034 HONDA CBR 1000 RR Sportive 690 035 YAMAHA YZF-R1 Sportive 674 036 DUCATI MULTISTRADA 1200 Turismo 636 037 KTM 250 EXC RACING Enduro 634 038 HONDA ITALIA CBF 600 S Naked 616 039 KAWASAKI NINJA ZX-6R Sportive 615 040 DUCATI STREETFIGHTER/STREETFIGHTER S Naked 582 041 TRIUMPH STREET TRIPLE R Naked 570 042 YAMAHA YZF-R6 Sportive 555 043 KTM 300 EXC Enduro 554 044 HONDA VFR 1200 F Sportive 550 045 TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 Naked 546 046 APRILIA RS 125 Sportive 507 047 YAMAHA MT-03 Naked 506 048 HONDA CBR 600 RR Sportive 502 049 SUZUKI GSX-R 750 Sportive 491 050 YAMAHA XT 660 Z TENERE Enduro 487 051 KTM 990 ADVENTURE Enduro 483 052 SUZUKI GSX-R 1000 Sportive 474 053 HONDA CBF 125 Turismo 468 054 YAMAHA XT 1200 Z Enduro 439 055 DUCATI 1198/1198S Sportive 438 056 DUCATI MULTISTRADA 1200 S SPORT Turismo 433 057 MOTO GUZZI V7 CLASSIC Naked 426 058 YAMAHA FAZER 8 Naked 417 059 SUZUKI GSX-R 600 Sportive 411 060 HARLEY-DAVIDSON FXDB DYNA STREET BOB Custom 403 061 DUCATI 848 Sportive 398 062 KTM EXC 450 Enduro 390 063 HONDA ITALIA XL 700 V TRANSALP Enduro 377 064 KAWASAKI NINJA 250R Sportive 374 065 KTM 990 SUPERMOTO T Supermotard 371 066 DUCATI HYPERMOTARD 1100 EVO Supermotard 370 067 KAWASAKI ER-6F Naked 366 068 KAWASAKI VN 900 CLASSIC Custom 366 069 BETA EVO 2T 290 Trial 359 070 HONDA VT 750 S Custom 348 071 HARLEY-DAVIDSON XL1200N SPORTSTER 1200 NIGHTSTER Custom 342 072 HONDA VT 750 SPIRIT Custom 336 073 YAMAHA WR 125 X Supermotard 333 074 KAWASAKI NINJA ZX-10R Sportive 332 075 MOTO GUZZI STELVIO 1200 Enduro 327 076 MOTO GUZZI 750 NEVADA Custom 324 077 TRIUMPH TIGER 1050 Turismo 322 078 YAMAHA FZ6-S Naked 313 079 DUCATI MONSTER 1100/1100S Naked 311 080 DUCATI HYPERMOTARD 1100 EVO SP Supermotard 308 081 HARLEY-DAVIDSON FXDC DYNA SUPER GLIDE CUSTOM Custom 308 082 SUZUKI GSF 650 S Turismo 308 083 HARLEY-DAVIDSON FXDWG DYNA WIDE GLIDE Custom 306 084 HARLEY-DAVIDSON FLSTFB FAT BOY SPECIAL Custom 304 085 HARLEY-DAVIDSON FLHX STREET GLIDE Custom 303 086 YAMAHA FZ6-N Naked 302 087 BMW K 1300 R Naked 299 088 YAMAHA FAZER 1000 Naked 291 089 APRILIA RSV 4 1000 R Sportive 289 090 KTM 690 LC4 Supermotard 283 091 HARLEY-DAVIDSON XL883R SPORTSTER 883R Custom 282 092 HARLEY-DAVIDSON XL883L SPORTSTER 883 LOW Custom 279 093 KTM 990 SUPERMOTO Supermotard 276 094 BETA ALP 4.0 Enduro 273 095 YAMAHA FZ1 Naked 269 096 KTM 500 EXC Enduro 261 097 MV AGUSTA F4 1000 R V2 Sportive 261 098 HARLEY-DAVIDSON FLHRC ROAD KING CLASSIC Custom 258 099 SYM XS125-K M.Y.08 Naked 255 100 APRILIA SHIVER 750 MY 10 Naked 251 Lahko pa tudi nehava smetit tule in razpravo preseliva v kakšno drugo temo. Je pa škoda, da vozim stroma, ker če bi vozil GS-a bi ti ga dal poskusit in bi precej te debate odpadlo. Vsak motor je na svoj način za nekoga dober, je pa fajn biti kolikor toliko realen pri primerjavah in obtožbah.
DAMI34 Objavljeno November 20, 2011 Opozori Objavljeno November 20, 2011 Saj tudi prodajni rezultati niso nujno premosorazmerni s kvaliteto ali zadovoljstvom kupca. Včasih so samo rezultat dobrega marketinga in agresivnejše prodaje, seveda mora za tem stati konkurenčen izdelek, teh je pa kar nekaj na tržišču mar ne? Dejstvo je da je Kwakam manjkal motor v tem segmentu, ki bi se lahko primerjal prav s temi, ki jih vi primerjate. Naslednje dejstvo je, da je to model leta 2011, ki se bo lažje bodel z modeli ki so starejšega razvoja. Seveda pa kot sem uvoznike kwak opozoril, ne bo dovolj nalepit samo nekaj slikic na FB in čakat kupce.... Schultz 1
Schultz Objavljeno November 20, 2011 Opozori Objavljeno November 20, 2011 Saj tudi prodajni rezultati niso nujno premosorazmerni s kvaliteto ali zadovoljstvom kupca. Včasih so samo rezultat dobrega marketinga in agresivnejše prodaje, seveda mora za tem stati konkurenčen izdelek, teh je pa kar nekaj na tržišču mar ne? Dejstvo je da je Kwakam manjkal motor v tem segmentu, ki bi se lahko primerjal prav s temi, ki jih vi primerjate. Naslednje dejstvo je, da je to model leta 2011, ki se bo lažje bodel z modeli ki so starejšega razvoja. Seveda pa kot sem uvoznike kwak opozoril, ne bo dovolj nalepit samo nekaj slikic na FB in čakat kupce.... Imaš prav. DKS bo moral pričeti malo bolj fleksibilno razmišljati in nuditi vsaj enim par moto posrednikom Versysa v testno uporabo, da ga bodo lahko kupci probali. Ne pa kupovali mačke v žaklju. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno November 20, 2011 Opozori Objavljeno November 20, 2011 Imaš prav. DKS bo moral pričeti malo bolj fleksibilno razmišljati in nuditi vsaj enim par moto posrednikom Versysa v testno uporabo, da ga bodo lahko kupci probali. Ne pa kupovali mačke v žaklju. No na FB smo jim malce zatežili po testnih motorjih in odgovor je bil, da se žal ne splača. Osebno DKSa ne poznam, vem pa da je to staro podjetje, ki izvira iz prejšnjega režima in je temu verjetno podrejena tudi mentaliteta in kljub temu, da imajo med sabo par zagnancev, je še vedno žalostno, da za svoj motor nisem dobil navodil za uporabo v Slovenščini, da se tudi dilerji pritožujejo nad njimi, da skoraj nič ne naredijo v smislu promocije in prodaje. Žal je pa tudi na Kawasakiju kot proizvajalcu odgovornost, da sodeluje s podjetji. ki jim zaupa in ki seveda prinašajo dovolj velike prodajne rezultate. Če malce špekuliram, TC bo ziher sam nabavu enega testnega ali pa vsaj za ogled v salonu in ga tudi sigurno prodal...za ostalo, bo pa verjetno tako: komur se 100% dopade ga bo kupil, ostali pač ne. Schultz 1
creatin Objavljeno November 21, 2011 Opozori Objavljeno November 21, 2011 Evo, ker že ravno malo brskam po tujih forumih in sem naletel na temo o 1000ki....
Snečer Objavljeno November 22, 2011 Opozori Objavljeno November 22, 2011 http://www.metro.co.uk/lifestyle/881120-kawasaki-versys-1000-could-save-the-japanese-motorbike-industry The current top of the crop is the BMW R1200GS, followed a fair distance behind by the Ducati Multistrada, the KTM 990 Adventure and the Moto Guzzi Stelvio. Ta del je "jaći". Most GS buyers may well only use their machines to go down to the local shops but that hasn’t stopped the R1200GS becoming BMW’s biggest-ever earner and, at times, Britain’s best-selling bike. Zanimivo GS je v Angliji "šoping bike". Versys pride v UK 9.900 funtov, kar je v EUR 11.400 EUR.
Snečer Objavljeno November 22, 2011 Opozori Objavljeno November 22, 2011 No, znana je tudi cena v Sloveniji, DKS ga ponuja za 12.303 EUR (serijski ABS in traction control). Mali versys je za 7.977 EUR. Multistrada s takšno opremo je 16.530 EUR, "šoping" bike oz. GSka pa 13.750 EUR (ne vem če s primerljivo opremo, to je osnovni).
Fritz Objavljeno November 22, 2011 Opozori Objavljeno November 22, 2011 Snecer, a te daje mal 'znamkafanovstvo' in kompleks manjše vrednosti? Ostali 'argumenti' so medtem izpuhteli, anede
Snečer Objavljeno November 22, 2011 Opozori Objavljeno November 22, 2011 Sicer nisem razumel kaj si hotel povedati, jaz sem samo predstavil številke, tudi v prejšnjih postih, tako da je sedaj vse, od tehničnih podatkov do cene. Na papirju dileme ni. Če pa je zadeva konkurenčna tudi v praksi pa bo treba še malo počakati, da se zapeljejo.
biker77 Objavljeno November 22, 2011 Opozori Objavljeno November 22, 2011 Če pa je zadeva konkurenčna tudi v praksi pa bo treba še malo počakati, da se zapeljejo. točno tako..vendar pa bo to najbrž bolj težko..ker kawasaki pri nas daje motorje samo nekomu..in to je bedno.. nisem rekel nikoli da je slab..se mi pa zdi cenen..in cenen v primerjavi z malim versysom..ne konkurenco.. in to je SUV v avtomobilski klasi..eni so navdušeni, drugi pa ne razumejo..
qwer1 Objavljeno November 22, 2011 Opozori Objavljeno November 22, 2011 točno tako..vendar pa bo to najbrž bolj težko..ker kawasaki pri nas daje motorje samo nekomu..in to je bedno.. nisem rekel nikoli da je slab..se mi pa zdi cenen..in cenen v primerjavi z malim versysom..ne konkurenco.. in to je SUV v avtomobilski klasi..eni so navdušeni, drugi pa ne razumejo.. Razložite mi ka pomeni - cenen v primerjavi z malim versysom - še nisem vidu nobenga od teh dveh v živo.
Schultz Objavljeno November 22, 2011 Opozori Objavljeno November 22, 2011 No na FB smo jim malce zatežili po testnih motorjih in odgovor je bil, da se žal ne splača. Osebno DKSa ne poznam, vem pa da je to staro podjetje, ki izvira iz prejšnjega režima in je temu verjetno podrejena tudi mentaliteta in kljub temu, da imajo med sabo par zagnancev, je še vedno žalostno, da za svoj motor nisem dobil navodil za uporabo v Slovenščini, da se tudi dilerji pritožujejo nad njimi, da skoraj nič ne naredijo v smislu promocije in prodaje. Žal je pa tudi na Kawasakiju kot proizvajalcu odgovornost, da sodeluje s podjetji. ki jim zaupa in ki seveda prinašajo dovolj velike prodajne rezultate. Če malce špekuliram, TC bo ziher sam nabavu enega testnega ali pa vsaj za ogled v salonu in ga tudi sigurno prodal...za ostalo, bo pa verjetno tako: komur se 100% dopade ga bo kupil, ostali pač ne. Točno tako, DKS je še stara firma in miselnost je bolj po liniji najmanjšega odpora. Kot je snecer omenu je cena 12.303 eur....zame malo preveč, ker za par sto evrov imaš dostopno konkurenco s kardanom. Zdej naj še "sleparsko" vztrajajo na servisnih intervalih na vsakih 6000 km ter menjavo svečk na vsakih 12000km in so pogoreli na celi črti. So minili časi, ko je človek plačal več za manj, samo da je bil zvest firmi. Fritz in DAMI34 2
Snečer Objavljeno November 22, 2011 Opozori Objavljeno November 22, 2011 Pozabil si še na nastavljanje ventilov
biker77 Objavljeno November 22, 2011 Opozori Objavljeno November 22, 2011 Razložite mi ka pomeni - cenen v primerjavi z malim versysom - še nisem vidu nobenga od teh dveh v živo. naprimer: 1. se vsedeš v audija a3 2. se vsedeš v chevroleja cruz.. 3. primerjaš.. 4. primerjaš še izgled.. 5. se odločiš kaj je "ceneno"
ferek Objavljeno November 22, 2011 Opozori Objavljeno November 22, 2011 VERSYS 1000 -- Vital stats Engine: Four cylinder across the frame, 1,000cc Power: 137bhp @ 7,000rpm Torque: 90Nm @ 6,500rpm 0-62mph: 3sec Top speed: 150 mph (241kph) Fuel efficiency: 47mpg Weight: 240kg Price: £9,900 Konkuenca gor ali dol... ampak tile podatki so prav fascinantni... morda je navora na pogled malo, je pa najvišja moč že pri 7! ...da o pospešku in max brzini (ki ni ravno nek faktor nakupa v tem segmentu) sploh ne govorimo... BRAVO! Me zanima kdo bo prvi ta koncept I4 v endura "skopiral". Tole mora samo še test potrdit
Snečer Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 ferek: to so fake podatki glede moči in navora. Maximale Leistung 86,8 kW (118 PS) bei 9.000/min Maximales Drehmoment 102 Nm bei 7.700/min
DAMI34 Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 Po mojem je tut napačen podatek, če pa ima Z1000 in sx 138 konjev in 110 navora, in Versys naj bi imel isti motor.
dlicen Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 moč 86.8 kW {118 PS} / 9,000 rpm navor 102 N.m {10.4 kgf.m} / 7,700 rpm saj je vendar vse objavljeno na kawasakijevih spletnih straneh, tako, da ne vem, kje je dilema.
dlicen Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 no, BHP (brake horsepower) označuje moč motorja brez vsakršnih izgub (menjalnik, prenos,...), torej na gredi. ne vem pa, katera moč je PS. morda zato takšna razlika, vendar dvomim.
Darko3g Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 Po mojem je tut napačen podatek, če pa ima Z1000 in sx 138 konjev in 110 navora, in Versys naj bi imel isti motor. Motor je lahko isti, le da so nastavitve drugačne. Tudi stari GPZ500 je imel enak motor kot KLE500 in EN500 pa je imel vsak motor drugačne zmogljivosti. Prilagodijo jih potrebam - za Versysa predvidevam bolj enakomeren navor v širšem območju za manj prestavljanja in nižja moč, ker se ne vrti tako hitro - ni potrebe, saj so tudi končne hitrosti nižje.
Snečer Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 Evo še Grand Tourer verzije z "Givi" kovčki in ščitniki za roke. p.s. v Nemčiji je cena za osnovni model, torej brez teh kufrov 11.995.
DAMI34 Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 Motor je lahko isti, le da so nastavitve drugačne. Tudi stari GPZ500 je imel enak motor kot KLE500 in EN500 pa je imel vsak motor drugačne zmogljivosti. Prilagodijo jih potrebam - za Versysa predvidevam bolj enakomeren navor v širšem območju za manj prestavljanja in nižja moč, ker se ne vrti tako hitro - ni potrebe, saj so tudi končne hitrosti nižje. Se strinjam absolutno, sam zakaj mu odvzeti navor? konje je logično, da so zmanjšali...no ja že vejo, al pa se jim je samo mudilo.
lasagna Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 no, BHP (brake horsepower) označuje moč motorja brez vsakršnih izgub (menjalnik, prenos,.. .), torej na gredi. ne vem pa, katera moč je PS. morda zato takšna razlika, vendar dvomim. Ojoj. BHP naj bi predstavljalo "British Horse Power", ko naj bi konje merili na zadnjem kolesu. PS je nemška kratica za HP, KS, KM in kva še. KW (Kilo Watt = 1000 W) pa je več ali manj sprejeta enota, katero mnogi spet mešajo s konji, zato toliko čudnih številk v oglasih ali prevodih. P.S*.: Moje bremze imajo samo enega konja, ki se jih včasih spomni stisniti. (*post scriptum, nekaj kar sem se pozneje spomnil in izhaja iz cajtov rokopisa ter pisalnih strojev) Sicer pa je razen cene tole lušten stroj. Cenen plastike so žal minus obeh Versysev. Ko jih polomiš, ta minus verjetno odpade.
dlicen Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 Ojoj. BHP naj bi predstavljalo "British Horse Power", ko naj bi konje merili na zadnjem kolesu. Ne. Zagotavljam ti, da BHP pomeni "brake horsepower". Pa ne gre za "moč bremz", če si to mislil... Tudi jaz vem, da je PS kratica za konje, vendar so razlike v načinu merjenja.
Fritz Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 Wiki... Brake horsepower Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower before the loss in power caused by the gearbox, alternator, differential, water pump, and other auxiliary components such as power steering pump, muffled exhaust system, etc. Brakerefers to a device which was used to load an engine and hold it at a desired RPM. During testing, the output torque and rotational speed were measured to determine the brake horsepower. Horsepower was originally measured and calculated by use of the indicator (a James Watt invention of the late 18th century), and later by means of a De Prony brake connected to the engine's output shaft. More recently, an engine dynamometer is used instead of a De Prony brake. Although the output delivered to the driving wheels is less than that obtainable at the engine's crankshaft, a chassis dynamometer gives an indication of an engine's 'real world' horsepower after losses in the drive train and gearbox. This gives a reasonably accurate indication of how a wheeled vehicle engine will perform once on the road. Cartman 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se