Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

na konc koncev..na zadnje kolo pride okoli 100 konjev kar je dovolj..

Objavljeno

"#$% Sem si prižgal ene deset čikov in si pepel otresal po glavi. Menda koristi pri demenci.

Objavljeno

Evo še Grand Tourer verzije z "Givi" kovčki in ščitniki za roke.

new-1.jpgnew-2.jpg

p.s. v Nemčiji je cena za osnovni model, torej brez teh kufrov 11.995.

na takega, belega sm se skobacal. . . .pa ne vem. Če bi motor kupoval za dve-tri.sezone, bi gotovo uzel KTM SM-T. če bi ga kupoval za do nadljnega. . .pa bi bil tale ursus kar blizu potrebam.

Objavljeno

http://moto.avtomani...asp?rb=2&id=687 če bo res 11.800 z vso opremo in ktrc in abs..... :OK: .Škoda k sm sx kupu....

Dks je res malo spustil ceno, Še pred par dnevi je bila malo nad 12, sedaj je 11835, 1 EUR manj os SXa . Ima pa serijsko ktrc in abs, morebiti tudi kovčke, čeprav ne verjamem.

Ker jodlarji imajo 2 modela, tisti s kufri in Ščitniki je Grand tourer kot je razvidno na sliki.

Objavljeno

Dks je res malo spustil ceno, Še pred par dnevi je bila malo nad 12, sedaj je 11835, 1 EUR manj os SXa . Ima pa serijsko ktrc in abs, morebiti tudi kovčke, čeprav ne verjamem.

Ker jodlarji imajo 2 modela, tisti s kufri in Ščitniki je Grand tourer kot je razvidno na sliki.

V bistvu se naslanjam na članek..kjer tako piŠejo...računaj da so kufri vredni preko 500€, + nekaj elektronike, ki je sigurno dobrodoŠla kje po slabŠi cesti ali lepem makedamu...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes sem bil na DKS-u - kovčki niso v ceni. Touring serije so "akcijske" in omejene na posamične trge.

Objavljeno

...in ko tale test prebereš, mi res deluje kot en najbolj posrečenih in vsestranskih motociklov... skratka primeren za vsakdan ...in za zelo daleč

Objavljeno

in vendar ni sve tako lepo kot se sliši na prvi pogled. Ni kaj, hvalijo ga kot touring motocikel, vendar pa na ovinkastih cestah postane občutek prednjega dela bolj tipajoč. nekje sem zasledil, da je Versys 650, kar se tiče izhodne hitrosti iz ovinka z lahkoto sledil 1000.... ampak to so lahko le osebne zamere/ocene testnih voznikov. Vsekakor bo potrebno počakati celoten test (MCN ga že ima, MOTO PULS in Motor Cycle Monthly ga obljubljata za sledečo izdajo)

Objavljeno

Sprednje vilice so dejansko samo pograjali. Da ni našel pravih nastavitev, al da je olje krivo ipd.

Je pa res, da so verjetno tudi bolj ekstremno vozili kot je dovoljeno ali kot vozi večina povprečnih uporabnikov.

Ali pa je v ozadju kaj drugega, namigovanje na dodatno sprednje vzmetenje... :)

Objavljeno

lušten motorček, mislim pa da izgublja nek šarm enduro-touring motorja z agregatom s štirimi cilindri.

to je moje mnenje in se ni treba strinjati z njim .)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kaj pa pravite Honda NC 700X proti malemu Versisu. Meni se zdi na prvi pogled Honda še bolj praktična od Versisa recimo z tem kufrom (tam kjer ostali imajo rezervar) je pa res, da ima Versis verjetno boljše sprednje vilice, dva diska skratka boljši tehnični izdelek. Honda se mi zdi bolj praktična za mene, ker sem prej vozil skuter z 100 kubiki in hočem ite nazaj motor. Je verjetno Honda bolj blizu. Pa sem prej že imel močnješe motorje tudi in prodal. L.p. Pa še Honda je cenejša.

Objavljeno

Zgolj za info...

v januarski slo motoristični reviji je objavljen dokaj obsežen test novega V 1000... Moped je že skoraj kičasto prehvaljen in blesti v vseh segmentih... debate in pomisleki so edino v estetski všečnosti in nekaterih nepomembnih malenkostih... drugače pa špica od motorja!

Tudi zelo dobra metafora: uspelo je združiti "ta boljše" od Super Tenere 1200 in Multistrade... Vredno branja! Če se vam bodo pa potem še bolj "sline cedile" pa članek raje preskočite...

Objavljeno

... Moped je že skoraj kičasto prehvaljen in blesti v vseh segmentih...

no, v motopulsu ga sicer tudi pohvalijo, a daleč od kičastega prehvaljenja. kot lastniku malega versysa mi je še posebej dopadel zaključek.

test.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Dilema, dilemi, dileme....Ravno načrtujem nakup motorja tam za do ene 12K. Gledal sem rabljene XTZ1200, pa kralja GS 1200....pa nov Varadero....

Na Versysa 1000 nisem niti pomislil, ker mi je mali Versys grd ko smrt, in če je mali grd, večji brat ne more bit dosti drugačen. Na slikah.

In grem v TC Moto... pogledat to čudo. Hebemti.....nekako mi je "sedu s prve". Je trenutno kandidat numero uno...ampak prej bo treba na kako testno vožnjo...in če bo to to.(pa kakšen dodaten popust tud, ker bi vzel še kufre.....)...

Samo.....bo treba počakat do maja...

Objavljeno (popravljeno)

Dilema, dilemi, dileme....Ravno načrtujem nakup motorja tam za do ene 12K. Gledal sem rabljene XTZ1200, pa kralja GS 1200....pa nov Varadero....

Na Versysa 1000 nisem niti pomislil, ker mi je mali Versys grd ko smrt, in če je mali grd, večji brat ne more bit dosti drugačen. Na slikah.

In grem v TC Moto... pogledat to čudo. Hebemti.....nekako mi je "sedu s prve". Je trenutno kandidat numero uno...ampak prej bo treba na kako testno vožnjo...in če bo to to.(pa kakšen dodaten popust tud, ker bi vzel še kufre.... .)...

Samo.....bo treba počakat do maja...

za motor sem prepričan da je dober, vleče od 2000 dalje in v primerjavi s prepričanjem da more bit 2 valjnik, no meni 4 valnik, pa vožnja brez vibracij sede...pa še opreme ma veliko Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

za motor sem prepričan da je dober, vleče od 2000 dalje in v primerjavi s prepričanjem da more bit 2 valjnik, no meni 4 valnik, pa vožnja brez vibracij sede...pa še opreme ma veliko

Nikjer nisem zasledil podatka, niti dva trgovca mi v enem tednu nista uspela odgovorit....torej..glede na to, da ima enak agregat kot tvoja črna pre......a ali ima tudi enak servisni interval? In kakšen je torej???

Objavljeno (popravljeno)

Nikjer nisem zasledil podatka, niti dva trgovca mi v enem tednu nista uspela odgovorit....torej..glede na to, da ima enak agregat kot tvoja črna pre......a ali ima tudi enak servisni interval? In kakšen je torej???

Po mojem ima enakega, s tem da je servis na 6000km, ampak menjava olja in filtrov na vsakih 12000. Potem pa nardiš kot sm jaz in se dogovoriš s serviserjem, da boš lepo na 10000km vozil. Itak jaz odločam kaj menja in kaj ne. Malce ima kawa tole nesmiselno narejeno, vsaj če pogledaš kaj piše v servisni. Primer: na 6000 bi v glavnem samo gledali in eventuelno podmazali kako tačko....na 12000km pa je predpisana menjava olja, filtra..na 18 pa svečke in filter zraka. Jaz bom to opravil lepo na 20kkm, pa ne bo nobene panike. Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Sem ga gledal slučajno prav včeraj. Žal skozi steklo trgovine (žal zaprta) pa kljub temu prvič za silo dovolj. V živo dosti lepši kot na sliki. Vizuelno mi na tem motorji ni všeč edino sprednja vzdolžna luč. (stvar okusa) Enako pri tamalem. Zelo mi je bila všeč temno rjava metal barva, ki ga po mojem okusu naredi še bolj strupenega. Kar se agregata in varnostne opreme tiče tukaj sploh ni dilem. S stranskimi kovčki idealen za lahkotna daljša potovanja v dvoje. Pa kaj bi govoril, o njem je že napisano skoraj vse. Za to kar ponuja in premore zagotovo dober nakup.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Objavljeno

Ah Rocky glej ti raje tigra 1050 ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!