Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Ah Rocky glej ti raje tigra 1050 ;)

To tak in tak. :OK: Se ve, nič bat dragi Triumphator. Ampak je lepo imeti na očeh tudi japonsko konkurenco, ki jo cenim in zelo spoštujem. :yes:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Malo še o starem Versysu - mislim, da je to njegova tema.

Bi bilo lepo, če bi odprli novo temo o novem, oziroma tisočki, a ne?

Ja, o lažje kategornem....

Koliko kaj obrnete km z zadnjo gumo?

Sem kar razočaran nad roadsmartko - obljubljenih 10k se je spremenilo še ne 8k in je že na določenih mestih pod indikatorjem...

Pa nič pretirane vožnje in šponanja, 70% vožnje v dvoje - saj je guma temu tudi namenjena, ojačana po sredini.

lp

Objavljeno

Meni je ta guma pri pretežni vožnji v dvoje zdržala 12k km (zlizana po sredini), sicer na er6 modelu, kar je zelo podobno.

Lani, ko sem se vozil sam pa je zdržala 16k km pa je še bila za recimo 2jurja.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

tudi sam sem lastnik Versysa 650, letnik 2011. Do sedaj vse OK. Prevozil 9.000 km. Polovico tega s sopotnico. Letos sem se odločil za predelavo izpuha. Nabavil izpuh MASS CARBON TONDO TOURER. Izvedba na strani motorja. Super zadeva.

LP

post-34689-0-58178300-1338062195_thumb.jpg

post-34689-0-72906800-1338062208_thumb.jpg

Objavljeno

Pozdravljeni,

lani sem nardil izpit in letos kupje svoj prvi motor. V izboru sem imel Suzuki GSR600 z njim sem delal izpit pa sm bil zadovoljen, vendar imam namen se vozit iz MB v LJ dvakrat tedensko na delo in večer nazaj, ada bi bil MK z oklepom bolmeren. Seveda imam namen tut na malo daljša potovanja v soednje bližnje in malo oddaljene države. tako em prišel na ideo V-stroma pa im finanćno ne znese. Za sabo imam en neprijeten pade, k mi je pri zaviranju zadnja guma blokirala. Vem, da bom še mnogokrat padel a če z ABS vsaj delno pomaga pri zirju oz. blokadi ge potem ne vidim razloga da bi se ga branil. Vendar je treba vzei v fnančno kalkulao. TDM 900 je zdel 'prevelk' po moči. Raje bom na zčetku previden z močjo motorja. Suzuki BANDIT GSF 650 SA mi je tudi v ozjem izboru. se mi zdi cenovno sprejemljiv zanima me pa kakšne izkušnje imate ostali v primerjavi z Versysem vem da gre za povsem drug tip motorja in da je hruške in jabolka težko primerjat a vseeno, vaša mnenja, odločitev bo itaq moja.

Pa še eno prašanje na najbolj iskam naslovu sm našu takle opis za Versysa pa ne vem kaj to pomeni, da lahko imam kakšne všečnos pri regtrji al s policaji al o čem je fora, govorim o kw? Citiram: "Versys letni feb.2009, 23500 km 2 lastnik (najmanj -moj dodatek) opis: ABS, moč motorja 25 KW po homologaciji, dejansko 49 kw oziroma 65 km. Zdraven dobiš 46 literski kovček GIVI z naslonjalom in prtljažnikom, stojalo za dvig zadnjega dela MK prezimovanje, mazanje verige , pokrivalo motorja odporno tudi za dež. Cena je za moj žep malo visoka mal pa upam, da se bo do tut cenozglihat, če tole s KWni nič "groznega"

ok hvala za odgovor čez mesec dni bom definiekaj kupil. :-)

Objavljeno

Zelo težko sem se preglodal skozi tvoje besede.

Za motor se boš odločil po konceptu koliko ti pomeni vetrna zaščita. Glede na to, da si se že sam skoraj odločil za 600 kubično klaso - to ti tudi jaz priporočam.

Ko pa se navadiš ali začutiš potrebo, greš pa naprej na večje kubike.

Vsekakor priporočam ABS.

Glede 25 kilovatov - dokler ne gre kaj narobe se obnese.

Lahko pa pregled vozila zahteva policija ali pa zavarovalnica.

Priporočam imeti zadevo papirnato urejeno. Boš mirno spal. Ni zadeva tolk dražja pri zavarovanju, da bi izigraval zakon.

Scarabeo

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zelo težko sem se preglodal skozi tvoje besede.

Za motor se boš odločil po konceptu koliko ti pomeni vetrna zaščita. Glede na to, da si se že sam skoraj odločil za 600 kubično klaso - to ti tudi jaz priporočam.

Ko pa se navadiš ali začutiš potrebo, greš pa naprej na večje kubike.

Vsekakor priporočam ABS.

Glede 25 kilovatov - dokler ne gre kaj narobe se obnese.

Lahko pa pregled vozila zahteva policija ali pa zavarovalnica.

Priporočam imeti zadevo papirnato urejeno. Boš mirno spal. Ni zadeva tolk dražja pri zavarovanju, da bi izigraval zakon.

Scarabeo

Scarabeo, hvala za info. Sem zdaj opazil, da sem prehitro tipkal in tale škatla od računalnika ni registrirala vseh črk, verjamem, da je bilo težje za razumet. Hvala za trud. Nekako se nagibam za ogled Bandita s kufri, po slikah lep črn pleh s 4 leta staro mašino in cca 25000 km, z ABS-om. Sicer je za ene 500€ dražji od mojga finančnega okvirja a če se ne bo dalo nič cene zglihat, bom si pač sposodu teh nekaj stotakov.

Sicer je to tema Versys a če mi zna kdo povedat na kaj bit najbolj pozoren pri Banditu 650SA bom več kot vesel, sem pač nov v svetu motociklizma pa se nebi rad zajebu, k sm full težko in več let sprasku keš na kup.

Hvala.

Objavljeno

Za info o banditu kar obišči temo o tem motorju.

Če si novopečeni motociklist: niti slučajno vsega denarja ne zapravi za motor takoj. Nekaj denarja si vsekakor daj na stran za zaščitno opremo od glave do peta, pa vsaj za kakšen servis, morda nove gume...

Da ne boš eden tistih, ki v šlapah in kratki majici paradirajo. Tole res samo za opozorilo, za poglobljeno debato o opremi in banditu so druge teme.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo

Vprašanje lastnikom Versys 650 verzija z ABS.

Z kolegom sva si šla gledat rabljenega Versysa letnik 2007. Edina hiba, ki jo imel je bil hod na ročici sprednje zavore. Če si jo stisnil do konca je šla do ročice gasa. Če si obrnil gumbek za nastavitev oddaljenosti na 5 se je ročica zavore dotaknila ročice gasa. Verjetno to ni normalno in ti pri polno stisnjeni zavori mora ostati nekaj prostora med ročico zavore in gasom. Sam imam sicer motor brez ABS-a in v takem primeru bi sumil zrak v zavornih ceveh. Oz. ali je pri zavorah z ABS kaj drugače?

Hvala

Objavljeno

Isto kot pri navadnem. Ročke ne moreš stisnit do balance, če je vse ok.

Objavljeno

Se mi je kar zdelo, da je tako. Hvala

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni ljubitelji versysov.

Sem pred menjavo motorja. Par let nazaj sem imel hondo hornet 600, potem je bila par let pavza zaradi družinskih zadev,

sedaj pa imam 500 kubičnega maxiscooterja. Ker imam še nekako vedno željo po klasičnem motorju, sem začel gledat za turing obliko motorja in mi je nakako bila všeč hondo cbf 600 sa, dokler nisem videl rumenega Versysa 2010 in mi nikakor več ne gre iz glave da bi

pa mogoče bil ta motor res najbolj univerzalen za moje potrebe.

Zanima me kakšna je kaj razlika v vožnji med versysem in hondo cbf 600, kar se moči in mirnosti tiče ker imam sedaj enovalnika in me precej motijo vibracije motorja in se mi zdi da dvovalnik ni kaj boljši, čeprav sem vozil testno hondo nc700x ki je bila kar precej mirnejša ( ampak po moje mal prešibka ) od mojega, samo

po parih kilometrih ne moreš tega točno videt.

Pa še nekaj me muči pri versysu, ker sem mal manjše rasti ( 170 ) me mal skrbi, kako bo kaj z nogami pri ustavljanju, ker honda je kar precej nižja in mi sedi u nulo za mojo višino, čeprav sem videl da obstaja neki distančnik za znižanje zadnjega vzmetenja, samo me zanima kakšne so potem vozne lastnosti.

Hvala za odgovor in lp.

Objavljeno

CBF 600 še nisem vozil. Rekel bi, da ima zagotovo manj vibracij od Versysa, ta pa zagotovo manj od enovaljnika.

Versys vsekakor ni najnižji motor, zato bi bilo dobro, če te skrbi višina, da ga probaš. Sicer lahko tudi predelaš sedež v nižjega, po mojem...

V vsakem primeru bi bilo fajn, da Versysa probaš.

Objavljeno

Vozil cbf 600 in lastil er-6f "versysovega brata"...vibracij je sicer na hondi manj, a užitek v vožnji, navor dvovaljnika, pospešek, okretnost, poraba goriva... tu je bil pa Kawek veliko zabavnejši... Res je pa versys zate morda malo visok... probaj...

Objavljeno

Pozdravljeni ljubitelji versysov.

Sem pred menjavo motorja. Par let nazaj sem imel hondo hornet 600, potem je bila par let pavza zaradi družinskih zadev,

sedaj pa imam 500 kubičnega maxiscooterja. Ker imam še nekako vedno željo po klasičnem motorju, sem začel gledat za turing obliko motorja in mi je nakako bila všeč hondo cbf 600 sa, dokler nisem videl rumenega Versysa 2010 in mi nikakor več ne gre iz glave da bi

pa mogoče bil ta motor res najbolj univerzalen za moje potrebe.

Zanima me kakšna je kaj razlika v vožnji med versysem in hondo cbf 600, kar se moči in mirnosti tiče ker imam sedaj enovalnika in me precej motijo vibracije motorja in se mi zdi da dvovalnik ni kaj boljši, čeprav sem vozil testno hondo nc700x ki je bila kar precej mirnejša ( ampak po moje mal prešibka ) od mojega, samo

po parih kilometrih ne moreš tega točno videt.

Pa še nekaj me muči pri versysu, ker sem mal manjše rasti ( 170 ) me mal skrbi, kako bo kaj z nogami pri ustavljanju, ker honda je kar precej nižja in mi sedi u nulo za mojo višino, čeprav sem videl da obstaja neki distančnik za znižanje zadnjega vzmetenja, samo me zanima kakšne so potem vozne lastnosti.

Hvala za odgovor in lp.

Pozdravljen,

Versys ti bo previsok (testiral čez vikend), tek motorja pa je pri CBF (vozil 3 leta) bistevno bolj miren.

Odloči pa se sam.

l.p.

Objavljeno

Pismo, jaz sem pa misli da bo nekdo rekel da ni nekega problema z višino in da se človek vsega navadi, zadaj pa vidim da moram res it probat pa da vidim kako je z višino ker mi je res svetski motor in zgleda veliko bolj zanimiv kot cbf. Prvo minuto ko bom imel čas grem v Motoland pa da vidim to čudo v živo, za probat pa ne vem če je kakšen testen kje. Kar se višine tiče sem že pri hondi NC700X imel mal problema na neravni podlagi in je po specifikacijah 10 mm nižji kot versys, zato pa sem mal gledal tale vmesni komad za zniževanje zadnjega vzmetenja. Tako da prvo motor v živo videt, se gor vsest, videt koliko mi manjka za spodobno držanje motorja pol pa iskat informacije glede tega vmesnika.

( http://www.japan-webike.it/products/20385003.html )

Ker če bi to bila rešitev bom sigurno kupil Versys, sam zanima me še, kako je pri vožnji z sopotnikom, ker za cbf 600 so mi vsi pravli

da je prešvoh in da bom moral ves čas prestavljat in je boljše vzet kar cbf 1000, ker 600 kubikov tako ali tako v eni sezoni prerasteš in hočeš imet več. Zato me zanima kako je s tem pri versysu, ker je tudi ena od možnosi da bi magari novega vzel ( kakšne stare zaloge ) sam me mal skrbi da mi bo teh 60 konjev hitro premalo, ker ko sem vozil hondo nc700x z z dobrih 50 konjev res ni bilo boh ve kaj, ali pa sem preveč pričakoval. Upam da se motim .

Lp.

Objavljeno

Versys bo "za dva" res malo živahnejši od cbf-ke pri nižjih in srednjih obratih, a "čudeža" tu ne pričakuj....

Ja! ...če se bosta vozila 2, ga boš "prerastel" v enem letu, če se boš vozil sam, pa v dveh do treh... z besedo "vozil" mislim, da boš letno "obrnil" vsaj enih 10000 km.

"vikend kafe fahrerji" pa se ga ne bodo naveličal tudi 10 let...

Objavljeno

Tako je.

Za normalno vožnjo v dvoje bo Versys čisto ok, predvsem na račun navora in ne bo potrebno ravno nonstop šaltanje. Za bolj dirkalno pa seveda ne.

Objavljeno

Lisjak, sam ga imam že 3je leto.Sem le 6 cm višji od tebe in mi ni previsok...

Tudi pri nas sva večino časa v dvoje, pa ne pogrešam nobene moči.

V treh letih mi še ni prešvoh in ga še nisem naveličan.

Oglasi se v Belo krajino in ga dam za krog.

lp

Objavljeno

Čao, a mi lahko kdo pove kje je možno dobit 650versys 2010+ model na testno vožnjo? Ne mislim najem,ker če motor ni po kriterijih se ne bo kupil, 70-90€ pa ne pride v poštev za tisto dobro urco vožnje,da se vidi kako in kaj...

Objavljeno

Čao, a mi lahko kdo pove kje je možno dobit 650versys 2010+ model na testno vožnjo? Ne mislim najem,ker če motor ni po kriterijih se ne bo kupil, 70-90€ pa ne pride v poštev za tisto dobro urco vožnje,da se vidi kako in kaj...

70-90€ za dobro uro???

V mojem primeru sem za testnega 1000 plačal 120€, imel pa sem ga en dan, oziroma 24 ur.

Objavljeno

Lisjak, upoštevaj tudi, da sama višina sedeža ni edini kriterij - mislim v primeru, ko je razlika v višini sedeža med dvema motorjema "skoraj" enaka.

Svoje naredi tudi oblika samega sedeža in lahko se zgodi, da na motorju, ki ima npr. 10 mm višji sedež, sediš bolje oz. lažje in bolj krepko upreš nogo ob tla kot na motorju, ki ima sicer 10 mm nižji sedež, a je ta drugače oblikovan.

Skratka, da ne pametujem brez veze - dejstvo je, da ga moraš testirat. Jaz sem ga in se na njem zelo dobro počutil.

Objavljeno

70-90€ za dobro uro???

V mojem primeru sem za testnega 1000 plačal 120€, imel pa sem ga en dan, oziroma 24 ur.

Ubistvu 70-90€ za dobro uro,ker za cel dan se ga ne potrebuje, v dobri urci se pa vidi kako in kaj in za to plačevat toliko je beda, pa še nikjer ni 650,samo 1000 ki je popolnoma drugo od tega kar bi se rado stestiralo.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

Sem novi lastnik versysa. Zanimajo me naslednje stvari: Ali se splača dat višji vizir. Se mi zdi da je ta premajhen in precej piha. Sem pa visok 185 in me zanima ali je potem problem z vrtinčenjem vetra v čelado. Zanima me tudi kako se obnese z dvema potnikoma in polno naložen? LP

Objavljeno

Glede vizirja je težko zanesljivo svetovat. Najprej probaj, kako se ti obnese originalni pri različnih pozicijah. Saj si opazil, da ima tri pozicije, ne? Pol pa na osnovi te izkušnje presodi, ali se ti splača vzet višjega.

Versys je relativno neproblematičen za vozit tudi v dvoje in s prtjago. Motor je elastičen in ni toliko prestavljanja, koliko bi ga bilo na kakem 4valjniku. Seveda pa pri tej kubikaži in moči čudežev ne moreš pričakovat. Rekordov ne boš podiral, peljal se boš lepo, čez kakšno leto si boš zaželel več moči, boljše zavore, itd... Ali pa tudi ne.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!