Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 15 minutami, MiNa pravi:

Did 520VX2 vs Did 525VX

 36,5KN         vs   41,0KN

Po teh podatkih ni tako veliko je pa. Nikakor pa ne 4X kolikor je kilometraža pri meni.

Men se zdi bolj problem DIDOV ne da se pretegnejo, ampak ko nekje po 15kkm začnejo leteti ven gumice..to je vsaj moja iskušnja. 

pred 9 minutami, gift pravi:

Fantje in dekleta, to je taprava roba. Testirano na dveh motorjih. Oba zobnika gumirana, cena fantastična :smoke:

 

 

Ketna.jpg

sori, prav od njih sem nabavil, 15jurjev je nardila, potem so pa Xringi začeli bye, bje :(

ampak kot sem napisal, mogoče tudi moja krivda.

Objavljeno
pred 9 minutami, Snecer pravi:

@MiNa lahko, da je kje presečna vrednost, recimo 38KN, ki bi že zadoščala za versača :) pa je ravno tolko prešvoh.

Mogoče nekje pri 70 "konjih" čeprav Vstrom 650 ima tudi 525 verigo.

Po drugi strani pa je "stara" 660 imela le 48 lipicancev in prav tako 525 verigo. So jo pa v Motrradu med testom razglasil za "Kettenfreser".

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

leteti ven gumice.

Menjaj mazivo, ali si pa nabasal ponaredek.

Objavljeno

vstrom ima 525, torej mir, s tem da je tudi razlika med v2 in IL2 motorjem

in seveda enovaljnikom...

Objavljeno
pred 3 minutami, MiNa pravi:

 

Menjaj mazivo, ali si pa nabasal ponaredek.

Menjal sem firmo EK ima sedaj @mladenchže preko 50kkm :D (mazana in čiščena 15kkm pri meni po istem postopku, pa verjamem, da tudi novi lastnik ni spremenil načina mazanja)

 

Objavljeno

DID je po besedah mehanikov kar padel po kvaliteti. Tudi jaz sem šel na EK. Malo več denarja, dosti več km.

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

vstrom ima 525, torej mir,

Nima mira :). Ko sem prodal sem imel na starem četrto verigo.

Ob normalnem vzdrževanju po moje najbolj vpliva, kje se voziš. Relacijska vožnja brez Alp, bo veriga zdržala precej več kot pa alpske vožnje, kjer par stokrat menjaš navzgor in par 100 krat navzdol. Veriga dobi toliko šusov, da se ji mora poznati na kilometrini.

 

Objavljeno

Torej v teoriji bi lahko dal 525 verigo ter ustrezne zobnike? Je pri sprednjem dovolj prostora v širino?

Objavljeno
pred 10 minutami, Rey pravi:

Torej v teoriji bi lahko dal 525 verigo ter ustrezne zobnike? Je pri sprednjem dovolj prostora v širino?

Baje da je, samo jaz ne bi eksperimentiral.

Raje kupiš močnejšo 520 in mazalec.

Če daš gor 525 izgubiš tudi nekaj moči :) ker ima ketna večji upor, je težja itd.

So delali nek test,ni hudo, nekaj malega pa je.

Objavljeno
pred 13 urami, Snecer pravi:

 

Če daš gor 525 izgubiš tudi nekaj moči :) ker ima ketna večji upor, je težja itd.

 

:lol1:

Objavljeno

Še pol Versysa si navesil gor :kva1: če gledam ceno .......ti dam 3k€ ...rabim motor za čez zimo :)

  • Haha 2
Objavljeno
pred eno uro, Snecer pravi:

ni primeren za zimo, mu sol škodi

Nič mu ne škodi ,sem ga celo zimo solil ......mogoče ,ker je moj prve generacije bil ,te so bili še kvalitetno izdelani , kasneje MK2 je pa že bolj bogi in mu škodi sol ......varčevali na kvalitetnem materijalu .

Objavljeno

No, kako si ti tvojega vzdrževal in gledal ne vem, ko ti ga drugi perejo :)

Meni ga je sol napadla čez Plitvice aprila, seveda v takih razmerah ti nisi vozil, torej da bi še deževalo in lepo spiralo celotno sol po motorju, kot da ga peska. Zaradi poznega snega so na sveže posipali.

Fasali sta stopalki za bremzo in prestave, ki sta iz neke alu zlitine, tako da je bilo potrebno zdrgniti s kisom in spolirati. 

Pa ne pravljic pisat, da si ga celo zimo solil, če ga nisi niti vozil celo zimo :) še mamutov ni videl.

Drugače pa sem sedaj menjal kar nekaj vijakov za lepše in močnejše.

Objavljeno

Problem pri teh alarm ključavnicah je ta, da lahko začne tuliti praktično sam od sebe oz. z najmanjšo vibracijo. Ali pa da crkne razmeroma hitro. Preizkusil oboje (pa ni bila glih budget opcija). Je pa res, da lahko baterijo odstraniš in ti pač ostane solidna ključavnica.

Objavljeno
pred 15 minutami, dlicen pravi:

Problem pri teh alarm ključavnicah je ta, da lahko začne tuliti praktično sam od sebe oz. z najmanjšo vibracijo. Ali pa da crkne razmeroma hitro. Preizkusil oboje (pa ni bila glih budget opcija). Je pa res, da lahko baterijo odstraniš in ti pač ostane solidna ključavnica.

Torej pazit na veter, kjer se parkira :) 

Objavljeno

brez alarma je pa tole še bolj neuporabno kot že sicer... poglej si video kako enostavno in hitro tole podrejo...  nuca edin res debela ketna iz tapravga materjala

Objavljeno
pred 2 urami, Rogerg pravi:

brez alarma je pa tole še bolj neuporabno kot že sicer... poglej si video kako enostavno in hitro tole podrejo...  nuca edin res debela ketna iz tapravga materjala

Ena boljših zadev je, da motor vedno pokriješ, kar počnem...to precej odvrne zlikovca.

 

Objavljeno

Ko namestiš na ketno sponko, namesto veznega člena za "zanetat", pa se zgodi...

Sicer D.I.D vx2 , slike iz ameriškega foruma

D.I.D seveda močno priporoča vezni člen za zanetat in odsvetuje sponko, ravno zaradi takšnih scen.

Še menjalnik je potrgalo...

 

20170504_075427_zpsvkzhg6ru.jpg

20170504_125024_zpsapciwv0s.jpg

20170504_130451_zpsihcwmilx.jpg

20170504_130740_zpscg3d7tso.jpg

20170504_130747_001_zpszjr7xpda.jpg

20170516_1816031_zpsijtitruy.jpg

Objavljeno

sam ta je res glupi, če je sponko dal :(
 

Objavljeno

dons sm si v trgovini ogledu tanovga verskota... ma sej ni slab :)   nek lepotec pa spet ni.  morm razmislt če je vredn 7 600 ker popusta ne dajo nič :/

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!