Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Hvala za odgovor. Sedaj imam nastavljen vizir na najvišjo opcijo. Bom testiral, pa potem videl kaj mi bolj odgovarja. Zanima me tudi to ali si je kdo umislil dodatne luči- špic lampe. Bi dal to stvar gor. Zaradi boljše svetilnosti in tudi boljše vidljivosti motorja. Če ima to kdo gor. Kako zgleda in kakšna je montaža.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo pripopa kakšen uporaben link ali karkoli za service manual za versysa 1000.

Sam nekaj brskam..pa nisem glih doma v teh vodah....

Hvala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Bi lahko kdo mal napisal izkušnje po prvi sezoni uporabe versysa 1000... tako, iz prve roke, ne iz testov... vožnja, udobje, poraba, vetrna zaščita... morda izkušnja kakega dolgoprogaša, ne kaferejserja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav veliko podatkov ne boš dobil, ker nas (vsaj na forumu) ni veliko. Tudi jaz težko dam kakšno pametno primerjavo, ker sem prej v glavnem vozil 600 kubične nakede. In je bil naked (XJR) tudi prva izbira pred sezono, ko sem se odločil zamenjati.

Dokler me kolega ni zvlekel v salon pogledat Versysa 1000.

Torej...tu je pač osebno mnenje enega uporabnika.....

Od junija...9000 prevoženih. Nekako 30% cafe racer, ostalo pa daljše (enodnevne) vožnje po obveznih destinacijah A (Malta, Nockalmstrasse, Golica) in I (ta bližnji Dolomiti) ter mal po Istri.

- Vožnja - povsem neutrudljiva. Za mojih 188 sedenje udobno, noge manj pokrčene, kot na nakedu, položaj krmila...meni odgovarja. Navora dovolj...tako da, ko enkrat daš v 6. in kruzaš po naših magistralkah, za prehitevanje na rabiš nobenega šaltanja navzdol. Govorim o varnih, preglednih delih cest. (tudi v dvoje).

- Vetrna zaščita. Z original šipco mi je pri okol 130 km/h začel nabijat v čelado in je postal mal glasno in mal..neprijetno. Za 75€ nabavil 16 cm višjo Givijevo, pri 170 se brez problema vozim z dvignjenim spodnjim delom preklopne čelade (Caberg Duke Booster). Tam nekje do 150 brez problema s sopotnico pri odprti čeladi uporabljam komunikacijo (Cardo).

Vseeno pa se čuti piš v zgornji del ramen.

- Poraba je po BC 5,6 litrov. Drugače je nisem meril. Imaš pa na armaturi en signal, ki te "opozorja" kdaj se voziš varčno.

- Vožnja...nisem dirkač, nimam jajc polagat do kolen (al pa ne znanja... .) ampak motor to omogoča. V ovinek ni čutiti tistih 230 kg, vsaj jaz ih ne, čeprav primerjam z prejšnjimi 180kg (GSR 600).

Zaradi velikosti mu verjetno kratki ovinki (Vršič) ne ležijo, na dooolgih....je pa doma.

- Motor...tih, mogoče prepotih. Vsaj jaz ga komaj slišim. Menjalnik je res zelo, zelo tekoč. In tih. V prvo itak en "klonk" potem pa navzgor ali navzdol....nežno...niti ni slišat...

- V začetku me je po enih 3 urah začela boleti rit. Z utrditvijo le te, sem bil lahko na motorju po 8-9 ur (premor za tankanje in kavo) povsem brez bolečin.

- Velikost sedeža omogoča sopotnici, da sedi dokaj stran od voznika ob uporabi stranskih, res velikih in uporabnih ročajev. Lahko pa se pripopa na hrbet... Sopotnica ima tudi odlično vidljivost naprej brez da bi se pretirano nagibala vstran (moja je 25 cm nižja od mene).

- Olja seveda ni pokuril niti kaplje.

Zamere;

- nima GEAR indikatorja (kar bom rešil čez zimo, ravno tako vtičnico).

- Ključavnica za vžig je mal pregloboko...s kakšnimi trdimi rokavicami (ali veliko "taco) je mal nerodno vtikat, obračat in izvlačit ključ).

-Po navodilih potrebno ustavljanje, da preklopiš KTRC (kontrolo zdrsa zadnjega kolesa) ali moč motorja (na 70%). Kako deluje KTRC...nimam pojma, vprašaj MAUSa, ki ima enak sistem.

- Prikazovalnik goriva, ko natankaš, imaš 6 črtic. In te se kažejo..prevoziš 50, 100, km...130..pade na 5. Potem narediš naslednjih 70-80 km...še zmeraj 5, iz 4 pa kar pade na dve. Mogoče je zaradi prekatov v tanku. Ne vem...nimam pojma in me ne zanima. Ko se prikaže zadnja črtica (cca 350 km) začnem iskat pumpo.

Dodatek:

V Dolomitih in A boš vsekakor opažen. Iz dveh razlogov:

1. Ker si med 1500 motorji od tega 1375 GSov.....posebnež.

2. Ker je (še) dokaj redek, pa vsaj malo "nenavaden". OK...mogoče grd.

Ampak..meni služi in mi nudi natančno tisto, kar hočem.

Teste (MOTO PULS) si pa že bral

lp T

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav veliko podatkov ne boš dobil, ker nas (vsaj na forumu) ni veliko. Tudi jaz težko dam kakšno pametno primerjavo, ker sem prej v glavnem vozil 600 kubične nakede. In je bil naked (XJR) tudi prva izbira pred sezono, ko sem se odločil zamenjati.

Dokler me kolega ni zvlekel v salon pogledat Versysa 1000.

Torej...tu je pač osebno mnenje enega uporabnika.....

Od junija...9000 prevoženih. Nekako 30% cafe racer, ostalo pa daljše (enodnevne) vožnje po obveznih destinacijah A (Malta, Nockalmstrasse, Golica) in I (ta bližnji Dolomiti) ter mal po Istri.

- Vožnja - povsem neutrudljiva. Za mojih 188 sedenje udobno, noge manj pokrčene, kot na nakedu, položaj krmila...meni odgovarja. Navora dovolj...tako da, ko enkrat daš v 6. in kruzaš po naših magistralkah, za prehitevanje na rabiš nobenega šaltanja navzdol. Govorim o varnih, preglednih delih cest. (tudi v dvoje).

- Vetrna zaščita. Z original šipco mi je pri okol 130 km/h začel nabijat v čelado in je postal mal glasno in mal..neprijetno. Za 75€ nabavil 16 cm višjo Givijevo, pri 170 se brez problema vozim z dvignjenim spodnjim delom preklopne čelade (Caberg Duke Booster). Tam nekje do 150 brez problema s sopotnico pri odprti čeladi uporabljam komunikacijo (Cardo).

Vseeno pa se čuti piš v zgornji del ramen.

- Poraba je po BC 5,6 litrov. Drugače je nisem meril. Imaš pa na armaturi en signal, ki te "opozorja" kdaj se voziš varčno.

- Vožnja...nisem dirkač, nimam jajc polagat do kolen (al pa ne znanja... .) ampak motor to omogoča. V ovinek ni čutiti tistih 230 kg, vsaj jaz ih ne, čeprav primerjam z prejšnjimi 180kg (GSR 600).

Zaradi velikosti mu verjetno kratki ovinki (Vršič) ne ležijo, na dooolgih....je pa doma.

- Motor...tih, mogoče prepotih. Vsaj jaz ga komaj slišim. Menjalnik je res zelo, zelo tekoč. In tih. V prvo itak en "klonk" potem pa navzgor ali navzdol....nežno...niti ni slišat...

- V začetku me je po enih 3 urah začela boleti rit. Z utrditvijo le te, sem bil lahko na motorju po 8-9 ur (premor za tankanje in kavo) povsem brez bolečin.

- Velikost sedeža omogoča sopotnici, da sedi dokaj stran od voznika ob uporabi stranskih, res velikih in uporabnih ročajev. Lahko pa se pripopa na hrbet... Sopotnica ima tudi odlično vidljivost naprej brez da bi se pretirano nagibala vstran (moja je 25 cm nižja od mene).

- Olja seveda ni pokuril niti kaplje.

Zamere;

- nima GEAR indikatorja (kar bom rešil čez zimo, ravno tako vtičnico).

- Ključavnica za vžig je mal pregloboko...s kakšnimi trdimi rokavicami (ali veliko "taco) je mal nerodno vtikat, obračat in izvlačit ključ).

-Po navodilih potrebno ustavljanje, da preklopiš KTRC (kontrolo zdrsa zadnjega kolesa) ali moč motorja (na 70%). Kako deluje KTRC...nimam pojma, vprašaj MAUSa, ki ima enak sistem.

- Prikazovalnik goriva, ko natankaš, imaš 6 črtic. In te se kažejo..prevoziš 50, 100, km...130..pade na 5. Potem narediš naslednjih 70-80 km...še zmeraj 5, iz 4 pa kar pade na dve. Mogoče je zaradi prekatov v tanku. Ne vem...nimam pojma in me ne zanima. Ko se prikaže zadnja črtica (cca 350 km) začnem iskat pumpo.

Dodatek:

V Dolomitih in A boš vsekakor opažen. Iz dveh razlogov:

1. Ker si med 1500 motorji od tega 1375 GSov.....posebnež.

2. Ker je (še) dokaj redek, pa vsaj malo "nenavaden". OK...mogoče grd.

Ampak..meni služi in mi nudi natančno tisto, kar hočem.

Teste (MOTO PULS) si pa že bral

lp T

Zelo dobro oz. nepristransko :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ena ideja...problem resnično pretihih auspuhov (včasih sem imel občutek kot da vozim električni motocikel :D). Jaz sem moje navrtal, tako da sem prebil prekate in gre sedaj zvok bolj direktno. Je veliko boljše, pa še vedno ne tuli.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ...jaz vrtal ne bom. Sicer me tih auspuh ne moti, čeprav...sem prvič v življenju pomislil, da bi ga zamenjal. Akrapo je drag in mi niti na misel na pride, da bi ga nabavil. Mogoče od MIVVa, ki je okol 300€. Ampak še prej so na vrsti stranski kufri...pa še kaj.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ...jaz vrtal ne bom. Sicer me tih auspuh ne moti, čeprav...sem prvič v življenju pomislil, da bi ga zamenjal. Akrapo je drag in mi niti na misel na pride, da bi ga nabavil. Mogoče od MIVVa, ki je okol 300€. Ampak še prej so na vrsti stranski kufri...pa še kaj.....

pa na MASS ne pozabi, si boš lahko zbral obliko rora, tip zaključka, fajn zvok imajo, pa še homologacijo ti zrihtajo.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ko bodo penizi, bom nekaj takega kupil v original obliki in spimpal na nekaj takega...za na morje bo glih pravi :)

Ajde no edino mogoče poštarske šajbe pa res ne bi mel...ostalo pa :grim

versys650-12.jpg

p1010091-copy.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Še malo o dodatni opremi:

pb213496.jpgpc013499.jpg

Zadnji blatnik je kar praktična zadeva, škoda da ga ni v originalu, Našel sem ga na ebay.fr in je od ermaxa. Montaža je "zanimiva", navodila skromna, sploh zaradi plastičnega distančnika. Ok, če malo razmisliš kam vse pride, je ok. Ko je pred časom zadevo montiral Dragothic, sem videl, da ni čisto zadel.

pb173486.jpgpc013501.jpg

Prikazovalnik prestav gipro. Da lepo spelješ kabl, je smiselno odstraniti desni plastiki. Servisna vtičnica kamor vtakneš vtikač je pod sedežem, najdeš z lahkoto, je pokrita s pokrovčkom.

pb173489.jpgpc013500.jpg

Nalepke za tank.

pb173487.jpgpc013502.jpg

Nosilec za navigacijo (Garmin), 17mm kugla. Lepa izdelava, Nemčija. (uporabljam navigacijo na baterije, tako da električne napeljave ne bo).

pb173488.jpgpc013503.jpg

Bobbins - vijaki za zadnje stojalo, da ga lahko dvigneš.

Ščitnika za roke in temna povišana šipa so bili že gori.

Nosilec za zadnji kufer bom pa montiral spomladi po vtekavanju :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj bom malo več tukaj pisal :)

pc013498.jpgpc013505.jpgpc013506.jpg

Evo edin še klun mu manjka pa bi bil lep :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak ni nek oblikovalski biser, a z nemškim dizajnom ga ni potrebno še dodatno pokvariti :)

men je pa všeč snecer, ravno zaradi tega , ker nima tega grdega kljuna spredaj, zato so mi taki bolj všeč, pa še nekaj novega je kawa naredila pri versysu, zakaj pa ne, zakaj pa morajo biti vsi po enem trendu narejeni.

Pa še enkrat srečno in varno vožnjo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Malo "smo" še dodali nekaj opreme.

Sprednji podaljšek za blatnik, da manj frči svinjarije (firma Pyramide, večina ga priporoča).

pc083512.jpgpc083514.jpg

In še "gril" za hladilnik. Ta od evotecha je top.

pc103516.jpgpc143519.jpg

pc143525.jpgpc143526.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo "smo" še dodali nekaj opreme.

Sprednji podaljšek za blatnik, da manj frči svinjarije (firma Pyramide, večina ga priporoča).

pc083512.jpgpc083514.jpg

In še "gril" za hladilnik. Ta od evotecha je top.

pc103516.jpgpc143519.jpg

pc143525.jpgpc143526.jpg

EVOTECH je pa res vrhunska izbira :OK: , zdej je že eno sezono na mojem hladilniku, pa mislim, da kar lepo opravlja svoje delo :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri teh zadevaš ne odkrivaš tople vode, pač pogledaš po tujih forumih kaj pravijo drugi, deloma lahko tudi na motosvetu kaj najdeš, če le v temo ne padejo kakšni "padalci" kot zgoraj.

Flüssigkeitsgekühlter Viertakt-Reihenzweizylinder

649 cc liquid-cooled 4-stroke parallel twin

Saj je več teh oznak, za katere verjamem, da vse poznaš, sicer ne vem, če bi ti pustili pisati članke in testirati :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pa je ta kljun prov Kawasaki dodatna oprema ali je od kakšne znamke ki dela dodatno opremo za Kawo?

Majo pa vsake oči svojga malarja,men je Versys lepši z kljunom.

Vrjetn bodo pri naslednjem Versys-u zraven ponudli tudi opcijo Kardan,sam ne bodo dali v osnovni model,da ne bodo dobili klica iz Nemčije :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!