Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

S tem kljunom bi vsi radi bli "The Ugly Duckling".

PS, sploh ne izgleda napačno tale "versače".

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Očitno zmore, pa tudi po takšni podlagi se lahko pelje, kjer se tvoje ne zmore :)

Počasi se daleč pride. Čeprav meni se zdi 210 enormna hitrost.

Objavljeno

Očitno zmore, pa tudi po takšni podlagi se lahko pelje, kjer se tvoje ne zmore :)

Počasi se daleč pride. Čeprav meni se zdi 210 enormna hitrost.

ne morem vrjet da enkrat se pa strinjam s tabo :D

Objavljeno

Še dobr,da zmore te kufre peljat, saj mašina je enaka kot od ER-6 ,ki me je komaj pripeljal do 210 Km/h seveda brez kufrov pa še malo navzdol je moralo biti ! zmojim pri tej hitrosti še 2X navzgor šaltam,da pridem do 6-te.

Good for you.

Versys seveda ne podira hitrostnih rekordov, temu pač ni namenjen.

Sicer pa tvoj niti ni preveč hiter, glede na to, da ima ene 2x ceno Versysa ali več.

Objavljeno

ČE se ne boste držali teme, vam sleherna offtopic objava prisluži dan hlajenja, NE DAM vam še ene BMW teme, pa če se postavite na nevemkaj. TO je tema za KAWASAKI VERSYS.

Objavljeno

Zdaj bom malo več tukaj pisal :)

pc013498.jpgpc013505.jpgpc013506.jpg

kaj pa registrska, je original od versysa?

Objavljeno

Original je ja. Sem pa tablico, kar direktno privil na nosilec, ker na er6 mi je zaradi vibracij zlomilo okvir za tablico in je padla po cesti, še dobro da sem slišal.

Zdaj je privita.

Za prvo pomoč je tudi manj prostora kot pri er6, sem moral vzet ven škarje pa še neke nepomembne zadeve ("alu" folijo"), da sem lahko stišal v zadnji del.

Objavljeno

Original je ja. Sem pa tablico, kar direktno privil na nosilec, ker na er6 mi je zaradi vibracij zlomilo okvir za tablico in je padla po cesti, še dobro da sem slišal.

Zdaj je privita.

Za prvo pomoč je tudi manj prostora kot pri er6, sem moral vzet ven škarje pa še neke nepomembne zadeve ("alu" folijo"), da sem lahko stišal v zadnji del.

jebeš prvo pomoč snecer, važno da je GOTOF.

Objavljeno

Original je ja. Sem pa tablico, kar direktno privil na nosilec, ker na er6 mi je zaradi vibracij zlomilo okvir za tablico in je padla po cesti, še dobro da sem slišal.

Zdaj je privita.

Za prvo pomoč je tudi manj prostora kot pri er6, sem moral vzet ven škarje pa še neke nepomembne zadeve ("alu" folijo"), da sem lahko stišal v zadnji del.

Pa kaj to rabi predelav nov motor,da je sploh vozen :surrender:
Objavljeno

Prva pomoč je obvezna za vse, da so primerni za na cesto, ostalo kaj sem privil pa nima veze z voznostjo :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pa kaj to rabi predelav nov motor,da je sploh vozen :surrender:

pb173491.jpg

p1013539.jpg

p1013541.jpg

Prostora pod sedežem je malenkost manj kot pri er6, kar je zanimivo. Če fajn stišiš torbico za prvo pomoč, gre v zadnji del.

Še nosilec za zadnji kufer in gotof je :)

pc293529.jpg

pc293530.jpg

pc293533.jpg

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Super nakup Snecer, sem sele sedaj prisel pogledat za kaj si menjal ER-6n :)

LP,Sandi

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes sem šel gledat versysa k moto igl... Od znanaca versys isto star model,ko sem se vozil z njegovim je imel sklopko mehko, ta od igla ima full trdo, ko pa spustiš ročko pa prime na začetku, a mi lahko kdo razloži wtf je to? A ni ponavadi tako,da če je sklopka trda,da gre počas po "gobe"?? Pa ob mrzlem zagonu dim iz izpuha črno siv, a ni ponavadi samo siv dim?

A komu pokrov mašine cveti, zgleda kot napihnjen mehur ko pleh gnije na avtu?

Objavljeno

Trda ročka sklopke lahko pomeni samo zajlo, ki je malo zarjavela in to za male pare zamenjaš. Morda je treba naštimat zračnost ročke. Lahko pa da ni samo to.

Glede cvetenja, vsekakor barva ne sme cveteti. Ampak nisi glih razumljiv, ne razumem ali se ti samo zdi, da cveti ali pa dejansko mehur tam je.

Objavljeno

Jah glede na stanje motorja (ves popraskan pa paden) čist možno,da ni samo to.. Motor je od taljanov pa pitaj boga kok km ima za sabo dejansko,ker servisne ali računov servisov ni...

Vem dličen,da ne sme cvetet, vprašal sem,ker vem,da ima star versys problem s slabo zaščito okvirja in so ti rjaveli (in pokali), zato sem pomislil,če je na mašini tudi kak tak problem pri komu.ker na tem motorju so taki mehurji kot,da napihuje železo,ko to rjavi. Aja pa to na levi pokrova mašine, strani na kateri je bil na tleh, samo pokrov mašine je dost notr pomaknjen in mi je čudno,da bi lahko to pri padcu nastalo, no nikoli pa ne veš. Pa zdi se mi na desni strani bolj šajn mašina kot na tej levi,al je pa to samo moje sumnjičanje,da je blo neki delano :hmm:

Objavljeno

Ne razumem ljudi da kljub videni " pizdariji " še kar rinejo v rizične nakupe. Ni zastonj tako poceni! :BUA:

Objavljeno

Aja, če je očitno, da je paden in se ti zdi mehurjasto, pol veš, da je bil pokrov motorja tudi barvan. Zato je pa tudi tako (relativno) poceni, če gre za zelenega. Pri padcu se lahko zgodi svašta, ni nujno, da noter pomaknjen del ostane nepoškodovan.

Glede okvirja, problem je bil pri vpetju motorja v okvir, pri enem varu se mi zdi. Pa še to v glavnem pri ER-6, kolikor se spomnim.

Objavljeno (popravljeno)

Saladin jst sem motor pogledal in videl,da je zame preveč napak in sem šel,nakup zaključen.

Vprašal sem pa tukaj zato,ker me zanima če so slučajno taki simptomi tudi pri kakšnem drugem uprabniku versysa (cvetenje,barva dima iz izpuha, sklopka trda),ker motorja nimam in tok ne poznam, razen kar sem v reviewih prebral ali po forumih,no pa kakšnega vozil ;) Pa za naslednji ogled če bo, je ena info več,ki ti pomaga pri nakupu ane, no pa še komu drugemu lahko ;)

Popravljeno . Popravil Hytech
Objavljeno

Jah glede na stanje motorja (ves popraskan pa paden) čist možno,da ni samo to.. Motor je od taljanov pa pitaj boga kok km ima za sabo dejansko,ker servisne ali računov servisov ni...

Vem dličen,da ne sme cvetet, vprašal sem,ker vem,da ima star versys problem s slabo zaščito okvirja in so ti rjaveli (in pokali), zato sem pomislil,če je na mašini tudi kak tak problem pri komu.ker na tem motorju so taki mehurji kot,da napihuje železo,ko to rjavi. Aja pa to na levi pokrova mašine, strani na kateri je bil na tleh, samo pokrov mašine je dost notr pomaknjen in mi je čudno,da bi lahko to pri padcu nastalo, no nikoli pa ne veš. Pa zdi se mi na desni strani bolj šajn mašina kot na tej levi,al je pa to samo moje sumnjičanje,da je blo neki delano :hmm:

 

http://www.avto.net/2004/dealer_oglas_moto.asp?ID=6963531#

 

Tole si gledal?

 

Glede zadev, ki ji opisuješ, je očitno da je nekaj narobe. Ni mi pa sicer jasno o kakšnem pokrovu mašine govoriš, tu kar se vidi na sliki gre za levi "dekl", ki pokriva alternator. Vidi se da je bilo padeno že iz slabih slabih slik. To nima kaj "cveteti" pri takšnem letniku. Skratka samo za udarjen dekl gre.

 

Okvir in agregat sta enaka kot pri er6, še nisem slišal, da bi okvir rjavel in pokal (verjetno tudi totaln manjko vzdrževanja), pri prvi seriji je pokal le nosilec med okvirjem in motorjem. 

 

Glede trde sklopke, lahko je zajla, lahko so pa tudi vzmeti na sklopki, to se zamenja, ni drago.

 

Da pa kadi bolj temno barvo, pitaj boga kaj je to zdaj, če je zadeva zaležana.

 

Išči naprej, ni druge :)

Objavljeno

http://www.avto.net/2004/dealer_oglas_moto.asp?ID=6963531#

 

Tole si gledal?

 

Glede zadev, ki ji opisuješ, je očitno da je nekaj narobe. Ni mi pa sicer jasno o kakšnem pokrovu mašine govoriš, tu kar se vidi na sliki gre za levi "dekl", ki pokriva alternator. Vidi se da je bilo padeno že iz slabih slabih slik. To nima kaj "cveteti" pri takšnem letniku. Skratka samo za udarjen dekl gre.

 

Okvir in agregat sta enaka kot pri er6, še nisem slišal, da bi okvir rjavel in pokal (verjetno tudi totaln manjko vzdrževanja), pri prvi seriji je pokal le nosilec med okvirjem in motorjem. 

 

Glede trde sklopke, lahko je zajla, lahko so pa tudi vzmeti na sklopki, to se zamenja, ni drago.

 

Da pa kadi bolj temno barvo, pitaj boga kaj je to zdaj, če je zadeva zaležana.

 

Išči naprej, ni druge :)

 

Ja to sem gledal :)

Ne govorim o tem pokrovu, ker potem bi napisal ta podrsan pokrov, je pa pokrov mašine oz ventilov oz odmičnih gredi evo,da bo povsem jasno pa še na sliki označeno z zeleno kater del mislim :)

http://shrani.si/f/2p/10O/dIcrrEm/igl-versys.jpg

Vem,da je bil članek,ko je bila predstavitev novega 2010 versysa,da so japončki povdarili,da je nov model zaščiten kot mora biti,da ne bo rjavel okvir kot je to bilo pri starejšem modelu, pomojem so rjavel če so sami to povdarjal, ampak nima veze še boljše če tega pri nas ni :)

 

Ja itak, iščem dalje :)

Objavljeno

najbrž ni bilo nobenega vzdrževanja

 

He s temle si me pa spomnil na to,ko sem dvignil pokrov sedeža, spodaj pa čist usrano vse nikol očiščeno pomojem :SS:BUA: 

Nisem še videl tok usranga motorja pod sedežem,res...

Objavljeno

Pri motorju letnik 2009 tudi pomanjkanje vzdrževanja ne more povzročit cvetenja kosov samih od sebe.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo!

Če sem pravilno razumel, so težave s pokanjem varov samo pri modelih pred "faceliftom". A to pokanje je povezano, če so vgrajene cevne zaščite ali to nima veze?

Objavljeno

Na specialnem versys forumu je bil samo en tak javljen primer in kot pravilno ugotavljaš, na prvi seriji, letnik 2007.

Ampam ne poči okvir, nego "zavihek" med motorjem in okvirjem.

 

Gori sem dal link za er6, kjer se vidi problem.

 

Cevne zaščite s tem niso v povezavi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!