Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

samo probal sem, bom dal

upam, da ti naujo tele zareze pri visoki hitrosti woblale krmilo in ustvarjale hrup ;)

 

Objavljeno
pred 5 minutami, maus pravi:

upam, da ti naujo tele zareze pri visoki hitrosti woblale krmilo in ustvarjale hrup ;)

 

v "palici" je luknja kot spojler, da zrak teče skozi in še bolj pritisne sprednji del dol

al pa če malo bolj počasi peljem

 

WP_20170822_003.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

v "palici" je luknja kot spojler, da zrak teče skozi in še bolj pritisne sprednji del dol

al pa če malo bolj počasi peljem

sem mislil na zareze na zadnji strani ogledala ... večina teh površin je pri originalih ravna... brez zarez ...

sj je samo moj pomislek ;)

 

Objavljeno
Pravkar, maus pravi:

sem mislil na zareze na zadnji strani ogledala ... večina teh površin je pri originalih ravna... brez zarez ...

sj je samo moj pomislek ;)

 

to je zaradi boljše aeordinamike, podobno kot koža pri morskem psu

Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

to je zaradi boljše aeordinamike, podobno kot koža pri morskem psu

versaći šarky :P

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, maus pravi:

versaći šarky :P

 

Akvarijski?

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Hiba versys mk2.

Že lani sem hotel odtegnit vijake, ki držijo okrasno plastiko za zadnje ročaje in je šlo dokaj v prazno (je že dosti folka jamralo o teh plastikah)

Ko je bil nov, je šlo z lahkoto, saj jih je bilo potrebno odviti zaradi montaže kufer nosilca.

No, zadeva je bila seveda zapikana in ni šans da odtegneš ali rešiš ker je kovinska matica zagozdena v plastiko in se takoj zavrti...

Malo gledam zadevo in vidim, da ima soroden način pritrditve kot šipa in ker imam rezervne "matice" za šipo na voljo, sem naredil po tem sistemu. Edino luknjo je bilo potrebno malo povrtat, da je matica v gumici lepo sedla pa malo superkleber, da je zatesnjeno.

Sedaj pa zadeva špila kot mora (dokler spet ne zapika :) 

 

WP_20170824_003.jpg

WP_20170824_005.jpg

WP_20170824_006.jpg

WP_20170824_007.jpg

WP_20170824_008.jpg

WP_20170824_009.jpg

WP_20170824_010.jpg

WP_20170824_011.jpg

WP_20170824_012.jpg

WP_20170824_014.jpg

WP_20170824_015.jpg

WP_20170824_016.jpg

WP_20170824_017.jpg

WP_20170824_001.jpg

WP_20170824_002.jpg

Objavljeno

ja in ko se tole razlahla.... tud na dolocenih obratih otresa in oddaja motec zvok.... 

bom tud jst mogu enkt to mal porihtat :)

Objavljeno

Tu je škoda, da niso ročaji polni kot na mk1, seveda malo lepše narejeno, se je šparalo.

Finta pa je, da nikak ne moreš več odtegnit ko zapika...

Objavljeno
Ob 21. 4. 2017 ob 13:29, Fantocci pravi:

nimajo na zalogi...

kaj pa 10W50, ki gre še širše na vroči strani? Poleti se te naše kripe kar fajn razgrejejo, pozimi pa se itak ne vozim

https://www.enaa.com/oddelki/mojAvto/izd_1319_br19102_olje_castrol_power_1_racing_4t

 

 

 

Ob 21. 4. 2017 ob 15:29, Snecer pravi:

evoolje.thumb.jpg.2c2c556874b202eaccdacab1c233fd99.jpg

 

 

Lahko potrdim, da je bil nakup olja 10W-50 dobra izbira.

Ta vikend sem ga na hudi vročini kar lepo gnal čez prelaze (Vršič, Korensko, Pavličevo) in potem še mal po ravnini, pa nisem opazil takega smradu "po zažganem olju" iz mašine ob pavzah, kot sem jo v prejšnjih letih pri uporabi 10W-40 olja, ob podobnih pogojih.

Tak da zame ostane SAE10W-50 tudi za bodoče.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Upgrade:


Nosilec/prečka Givi FB4114

Nosilec telefona/navigacije Givi S902L

 

 

21733913_10155755153264207_1186170190_o.jpg

Objavljeno

Zadeva je kar konkretno narejena. Prečka je cela kovinska. Klip nosilec pa iz debele plastike, deloma gumiran, kovinski vijaki, kovinska vodila premičnih "rokic". 

Med vožnjo ni pretiranih vibracij, telefon - navi je lepo berljiv. Čez kakšno luknjo pa kar strese.

Objavljeno
21 hours ago, Rey said:

Upgrade:


Nosilec/prečka Givi FB4114

Nosilec telefona/navigacije Givi S902L

 

 

21733913_10155755153264207_1186170190_o.jpg

A se da kupit samo nosilec (na zgornjih dveh fotkah) brez precke?

Objavljeno (popravljeno)
7 minutes ago, Rey said:

TNX

sem nasel na Ebay-u.  Cena je pa kar konkretna. 60+funtov brez postnine glede na to, da je nepreverjena noviteta napram RAM mountu.  Cas in uporabniki bojo povedal, ce je vreden svojega denarja.

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno
pred 3 minutami, Nearrain pravi:

TNX

sem nasel na Ebay-u.  Cena je pa kar konkretna. 60+funtov brez postnine glede na to, da je nepreverjena noviteta napram RAM mountu.  Cas in uporabniki bojo povedal, ce je vreden svojega denarja.

Jaz sem dal 59€ v Trstu. Stvar je res dobro narejena, edino tist del zadaj ki drži "kuglico" mi deluje najbolj šibka točka.

Objavljeno

Podobno stvar se dobi iz Kitajske za okrog 10€, ne sicer tako masivno na izgled. 

Objavljeno
Ob 22. 7. 2017 ob 9:19, Snecer pravi:

 

bscap0000.jpg

 

Malo sem ga testiral na daljši vožnji :)

Zvok je WRC, poka pri hitrem odvzemu plina (to mi je najbolj všeč), sicer pa sem se na AC odločil, da si dam 3m štople v ušesa, je življenje lepše.

Malo se tudi pozna pri "sunku", lep zvok, ko se zavrti, skratka zadovoljen, ostane montiran.

Sicer pa sem tokrat vozil v "open loop", torej onemogočena lambda sonda in motor se res lepše pelje, manj cuka.

 

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

Malo sem ga testiral na daljši vožnji :)

Zvok je WRC, poka pri hitrem odvzemu plina (to mi je najbolj všeč), sicer pa sem se na AC odločil, da si dam 3m štople v ušesa, je življenje lepše.

Malo se tudi pozna pri "sunku", lep zvok, ko se zavrti, skratka zadovoljen, ostane montiran.

Sicer pa sem tokrat vozil v "open loop", torej onemogočena lambda sonda in motor se res lepše pelje, manj cuka.

 

wrc HAHA - ti si pravi humorist :) 

Tale tvoj versys ima že enih 90KM na kolesu. 

Objavljeno
pred eno uro, Rogerg pravi:

kako pa to onemogocis? sklopis kabl od sonde?

sem že enkrat opisal,

1. montiraš o2 eliminator

2. nabaviš USA ECU

3. alternativni vžig s ključavnico

- prestava ler/neutral

- obrneš ključ da benz pumpa napolni, nakar ključ na off

- držiš gumb za vklop in istočasno obrneš ključ na on, da vžge, nato spustiš gumb za vklop = to je default

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!