Rokic Objavljeno Marec 10, 2013 Opozori Objavljeno Marec 10, 2013 Saj potem, ko sem iskal po versysovem forumu, sem opazil, da nima to veze s cevnimi zaščitami. Potem je bil samo en tak primer na tistem forumu. Ker po prebiranju mi ni bilo več jasno, ali je to pri vseh problem ali je bil to posamičen primer. Namreč, kolikor sem uspel razbrat jih kar veliko dodaja te podloške na levi in desni strani vpetja motorja v okvir. Problem je v tem, ker imam namen it enega pogledat, vendar je me po branju nekako odvrnilo. A po 2010 je ta "napaka" odpravljena ali je ostalo enako? Hvala in LP
Snečer Objavljeno Marec 10, 2013 Opozori Objavljeno Marec 10, 2013 er6 ima od 2009 že drugačno vpetje, versys takisto.
Rokic Objavljeno Marec 11, 2013 Opozori Objavljeno Marec 11, 2013 Torej ni neke bojazni, da bi prišlo do pokanja "zavihka", možno pa seveda je. Kako je pa kaj s servisi? Servisni intervali, kdaj je potrebno kaj menjat, nastavitev ventilov? Ker o tem je tukaj bore malo napisanega. Kar sem zasledil, je le menjava olja na 12k km, čeprav se svetuje na 6k (v service manualu je ravno tako servis na 6k. Kakšne pa so še možne napake na teh motorjih (tipične), da vem kaj bolj podrobneje gledat ob nakupu? Če kaj ni pravilno, povejte: - servisi na 12k km, čeprav bolje na 6k - nastavitev oz. pregled ventilov na 42k km - svečke na vsakih 12k oz. po potrebi. Bo držalo?
Snečer Objavljeno Marec 11, 2013 Opozori Objavljeno Marec 11, 2013 Vprašaj še v temi o er6, če je komu počil nosilec, mislim da je bilo govora o tem. Na fotkah si videl, kako to rešiš tudi sam. Odviješ nosilec-vijak na desni strani in če vidiš, da je veliko lufta, dodaš vmeš podložke in je zadeva rešena. Servisi z menjavo olja in filtra so na 12k km po knjigi, pri nas menjavajo na 6k km, ker sicer nima kaj delati in pokasirati. Nastavitev ventilov je na 42k km, če se za to odločiš, preverjanje zračnosti. Svečki se menjata na 24k km+, če imaš not NGK laser irridium, navadne pa na 12k km. Napake pa so opisane tukaj: http://homepages.slingshot.co.nz/~shanetp/Faults.html
dlicen Objavljeno Marec 11, 2013 Opozori Objavljeno Marec 11, 2013 Tako kot je napisal Snecer. Pa ventili pri 42k km so običajno še globoko v mejah normale in nastavitev ni potrebna. Veriga in zobniki pri 40k km, če skrbiš za verigo. Skratka motor je zelo poceni za servisiranje.
Rokic Objavljeno Marec 11, 2013 Opozori Objavljeno Marec 11, 2013 Vem, da je vprašanje preveč splošno postavljeno, ampak, koliko km se naredi z enimi ploščicami (spredaj/zadaj) in koliko z diski? Kaj pa cena za menjavo? Koliko je okvirna cena menjave verige in zobnikov?
MiNa Objavljeno Marec 11, 2013 Opozori Objavljeno Marec 11, 2013 (popravljeno) Praktično je to vse potrošna roba ploščice, verige, verižniki, gume, seveda tudi diski in tudi vse ostalo. Trajanje je zelo odvisno od načina vožnje. Cene pa znajo zelo nihat, kot seveda za vsak izdelek. Na tem forumu boš našel veliko odgovoov na zastavljena vprašanja je pa res, da ni preveč pospravljeno in vzame veliko časa. ps, z enim kompletom ploščic sem prevozil 42kkm, pa jih ob prodaji MK še ni bilo potrebno menjat..... Popravljeno Marec 11, 2013. Popravil MiNa
Snečer Objavljeno Marec 12, 2013 Opozori Objavljeno Marec 12, 2013 Vem, da je vprašanje preveč splošno postavljeno, ampak, koliko km se naredi z enimi ploščicami (spredaj/zadaj) in koliko z diski? Kaj pa cena za menjavo? Koliko je okvirna cena menjave verige in zobnikov? Kot so že povedali, odvisno od vožnje. Jaz na er6, ki ima iste ploščice, pri 35k km nisem bil niti približno še na polovici obrabe, kaj šele diski. Osnovni verižni set, torej takšen, ki je v originalu, pride 85 eur+delo. Najjaći set pa dobiš za 110 eur.
dlicen Objavljeno Marec 12, 2013 Opozori Objavljeno Marec 12, 2013 Motor je dvovaljnik, zato tudi zavore uporabljaš nekoliko manj. btw, tudi zaradi obrabe diskov se po mojem ob zamenjavi ploščic splača vgraditi mehkejše (bolj športne, če hočeš), da manj struži diske. Poraba tako ali tako ni prevelika, zato se po mojem splača kupit boljše, mehkejše.
Wastelander Objavljeno April 17, 2013 Opozori Objavljeno April 17, 2013 Če je slučajno kdo imel podobno težavo na Versysu - po zimskem spanju imam težavo s trdim potegom sklopke. Se da normalno peljat, me je pa tudi na tehničnem opozoril, da je poteg pretežak - in je res. Danes sem poskusil "zaliti" kabel z WD-jem, žal sem bil uspešen le delno, ker slamice WD-ja ne uspem v celoti spraviti v cev - posledično gre v cevko le malenkost WD-ja preden špricne nazaj. Ima kdo iz MB konca nastavek, ki ga v setu prodajajo v Lojzu in bi mi ga posodil? Link: http://www.louis.de/_10d89ec0eb3e06fe6a522b2f58d0f346db/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10059017 . Sicer celega kabla nisem uspel zaliti, sem pa s počasnim vztrajanjem zagotovo namočil vsaj zgornji del kabla. Neke opazne razlike sicer nisem zaznal. Poskusil sem še sprostiti cevko, spreminjal napetost zajle itd. a tudi tu ni bilo razlike. Ima še kdo kak predlog? Naj raje poskusim z oljem?
dlicen Objavljeno April 17, 2013 Opozori Objavljeno April 17, 2013 Morda si ga pred zimskim spanjem opral in je zajla ostala mokra in je čez zimo zarjavelo. Morda boš uspel s kakim sprajem. A verjetno ne bo več, kot je bilo. Drugače pa mislim, da nova zajla pride med 20 in 30 eur. Kmet2 1
Snečer Objavljeno April 18, 2013 Opozori Objavljeno April 18, 2013 Če je slučajno kdo imel podobno težavo na Versysu - po zimskem spanju imam težavo s trdim potegom sklopke. Se da normalno peljat, me je pa tudi na tehničnem opozoril, da je poteg pretežak - in je res. Danes sem poskusil "zaliti" kabel z WD-jem, žal sem bil uspešen le delno, ker slamice WD-ja ne uspem v celoti spraviti v cev - posledično gre v cevko le malenkost WD-ja preden špricne nazaj. Ima kdo iz MB konca nastavek, ki ga v setu prodajajo v Lojzu in bi mi ga posodil? Link: http://www.louis.de/_10d89ec0eb3e06fe6a522b2f58d0f346db/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10059017 . Sicer celega kabla nisem uspel zaliti, sem pa s počasnim vztrajanjem zagotovo namočil vsaj zgornji del kabla. Neke opazne razlike sicer nisem zaznal. Poskusil sem še sprostiti cevko, spreminjal napetost zajle itd. a tudi tu ni bilo razlike. Ima še kdo kak predlog? Naj raje poskusim z oljem? Ne z wdjem, v lujzu dobiš poseben sprej za bovdene, jaz s tistim nasprejam vedno (mislim da ima not teflon) in lepo dela. Olje je bolj tekoče, bo bolje.
HyperJack Objavljeno April 18, 2013 Opozori Objavljeno April 18, 2013 Če je slučajno kdo imel podobno težavo na Versysu - po zimskem spanju imam težavo s trdim potegom sklopke. Se da normalno peljat, me je pa tudi na tehničnem opozoril, da je poteg pretežak - in je res. Danes sem poskusil "zaliti" kabel z WD-jem, žal sem bil uspešen le delno, ker slamice WD-ja ne uspem v celoti spraviti v cev - posledično gre v cevko le malenkost WD-ja preden špricne nazaj. Ima kdo iz MB konca nastavek, ki ga v setu prodajajo v Lojzu in bi mi ga posodil? Link: http://www.louis.de/_10d89ec0eb3e06fe6a522b2f58d0f346db/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10059017 . Sicer celega kabla nisem uspel zaliti, sem pa s počasnim vztrajanjem zagotovo namočil vsaj zgornji del kabla. Neke opazne razlike sicer nisem zaznal. Poskusil sem še sprostiti cevko, spreminjal napetost zajle itd. a tudi tu ni bilo razlike. Ima še kdo kak predlog? Naj raje poskusim z oljem? Finta je, da bo WD-40 pripomogel le k temu, da razgradi rjo...sam razmišljam kako bi najlažje združil strojno olje+strojno mast....namreč vse kar je na spraj varianto, bo iz zajle slej kot prej isteklo. (mogoče je motulov spraj za verige v kombinaciji s teflonom res najboljša izbira)
Ice Objavljeno April 19, 2013 Opozori Objavljeno April 19, 2013 z wd prej unicis kot podmazes bovden, ker pletenica ne "tece" vec po cevi.
ciciban Objavljeno April 19, 2013 Opozori Objavljeno April 19, 2013 Jaz sem mazal z oljem za menjalnike (navaden bovden).
urkoman Objavljeno April 19, 2013 Opozori Objavljeno April 19, 2013 ketten spray je prava zadeva za vsa mozna podmazavanja...dokler nisem kupil mast v sprayu, ki ne skoduje oringom in podobnim umetnim masam, sem uporabljal motulov spray factory line, s katerim mazem ketno...
Snečer Objavljeno April 19, 2013 Opozori Objavljeno April 19, 2013 Dodatek za Versysa, plod domačega znanja in dela našega forumaša. Na Versysu se sčasoma s peto oziroma s škornjem podrgnejo alu ščitniki pri stopalkah. Kontaktiral sem uporabnika HyperJacka na tem foruma, ki je specialist za karbon in izdelal je prototip karbonske nalepke. Poslal mi je nalepke z luknjicami in brez, na njegov predlog sem gor nalepil z luknjicami. Prototipna nalepka je že kar solidno uspela, mogoče je še potrebno kje izpiliti kakšno linijo, a v glavnem je all in. Dobro je tudi zadel barvo, material je prijeten na otip, tako kot mora biti. In končni izgled prototipa. Še desna stran: Če se komu dopade, naj kontaktira uporabnika Hyperjack-a. malakai, Cartman, Kmet2 in 3 others 6
HyperJack Objavljeno April 19, 2013 Opozori Objavljeno April 19, 2013 Dodatek za Versysa, plod domačega znanja in dela našega forumaša. Na Versysu se sčasoma s peto oziroma s škornjem podrgnejo alu ščitniki pri stopalkah. Kontaktiral sem uporabnika HyperJacka na tem foruma, ki je specialist za karbon in izdelal je prototip karbonske nalepke. Poslal mi je nalepke z luknjicami in brez, na njegov predlog sem gor nalepil z luknjicami. Prototipna nalepka je že kar solidno uspela, mogoče je še potrebno kje izpiliti kakšno linijo, a v glavnem je all in. Dobro je tudi zadel barvo, material je prijeten na otip, tako kot mora biti. Če se komu dopade, naj kontaktira uporabnika Hyperjack-a. , začetek je dober, linije še popravim pa bo :grim
Rokic Objavljeno April 21, 2013 Opozori Objavljeno April 21, 2013 Nekaj me je zmotilo pri gledanju oglasov - nalepka z napisom Kawasaki Versys. A je pravilo kje je napis "Versys" ali ne? Namreč zasledil sem od opcij z napisom "Versys" takoj pod "Kawasaki", pa do tistih, ki imajo napis "Versys" v višini luči. Kaj je sedaj pravilno? Mogoče razlika med levim in desnim bokom? Primeri: http://www.raptorsandrockets.com/images/Kawasaki/07_Kawasaki_Versys_6r.jpg http://moto-images.caradisiac.com/IMG/jpg/2/9/7/0/2/big_kawasaki_versys_2008_02.jpg Pa še nekaj. Debelina diska. Koliko je original in pri koliko se to menjuje?
Snečer Objavljeno April 21, 2013 Opozori Objavljeno April 21, 2013 To gledaš prvi model, ki ima tako nalepke, leto 2007. Kasneje in drugi model od 2010 ima na obeh straneh napis versys pod kawasaki. Tu si poglej vse modele http://www.kawasaki.de/Product/Details/3400A8FB008 Glede debeline diska, maš v manualu Brake Discs Thickness Standard: Front 4.3 ∼ 4.7 mm (0.17 ∼ 0.19 in.) Rear 4.8 ∼ 5.2 mm (0.19 ∼ 0.20 in.) Service Limit: Front 4.0 mm (0.16 in.) Rear 4.5 mm (0.18 in.) Ne boš ti to "nikoli" znucal...
oby Objavljeno Junij 8, 2013 Opozori Objavljeno Junij 8, 2013 Jaz tut http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7396001
Fadil Objavljeno Junij 8, 2013 Opozori Objavljeno Junij 8, 2013 (popravljeno) Zakaj pa? Nezadovoljen ? Popravljeno Junij 8, 2013. Popravil Saladin
Snečer Objavljeno Junij 9, 2013 Opozori Objavljeno Junij 9, 2013 Koliko stane pa nov Od 6.300-7622 brez abs in 6900-8165 z abs Cena je v razponu, odvisno od "barvnega" leta. Ker lahko še vedno kupiš modelno leto 2011 in 2012 ter seveda 2013. Razlike so le v barvni paleti in seveda ceni... pri vseh pa je 4 leta garancije. Kmet2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se