Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Saj potem, ko sem iskal po versysovem forumu, sem opazil, da nima to veze s cevnimi zaščitami.

Potem je bil samo en tak primer na tistem forumu. Ker po prebiranju mi ni bilo več jasno, ali je to pri vseh problem ali je bil to posamičen primer. Namreč, kolikor sem uspel razbrat jih kar veliko dodaja te podloške na levi in desni strani vpetja  motorja v okvir.

Problem je v tem, ker imam namen it enega pogledat, vendar je me po branju nekako odvrnilo. A po 2010 je ta "napaka" odpravljena ali je ostalo enako?

 

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej ni neke bojazni, da bi prišlo do pokanja "zavihka", možno pa seveda je.

 

Kako je pa kaj s servisi? Servisni intervali, kdaj je potrebno kaj menjat, nastavitev ventilov? Ker o tem je tukaj bore malo napisanega. Kar sem zasledil, je le menjava olja na 12k km, čeprav se svetuje na 6k (v service manualu je ravno tako servis na 6k.

Kakšne pa so še možne napake na teh motorjih (tipične), da vem kaj bolj podrobneje gledat ob nakupu?

 

Če kaj ni pravilno, povejte:

- servisi na 12k km, čeprav bolje na 6k

- nastavitev oz. pregled ventilov na 42k km

- svečke na vsakih 12k

oz. po potrebi.

Bo držalo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašaj še v temi o er6, če je komu počil nosilec, mislim da je bilo govora o tem.

 

Na fotkah si videl, kako to rešiš tudi sam. Odviješ nosilec-vijak na desni strani in če vidiš, da je veliko lufta, dodaš vmeš podložke in je zadeva rešena.

 

Servisi z menjavo olja in filtra so na 12k km po knjigi, pri nas menjavajo na 6k km, ker sicer nima kaj delati in pokasirati.

 

Nastavitev ventilov je na 42k km, če se za to odločiš, preverjanje zračnosti.

 

Svečki se menjata na 24k km+, če imaš not NGK laser irridium, navadne pa na 12k km.

 

Napake pa so opisane tukaj:

http://homepages.slingshot.co.nz/~shanetp/Faults.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot je napisal Snecer. Pa ventili pri 42k km so običajno še globoko v mejah normale in nastavitev ni potrebna.

Veriga in zobniki pri 40k km, če skrbiš za verigo.

Skratka motor je zelo poceni za servisiranje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, da je vprašanje preveč splošno postavljeno, ampak, koliko km se naredi z enimi ploščicami (spredaj/zadaj) in koliko z diski? Kaj  pa cena za menjavo?

Koliko je okvirna cena menjave verige in zobnikov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Praktično je to vse potrošna roba ploščice, verige, verižniki, gume, seveda tudi diski in tudi vse ostalo. Trajanje je zelo odvisno od načina vožnje. Cene pa znajo zelo nihat, kot seveda za vsak izdelek.

Na tem forumu boš našel veliko odgovoov na zastavljena vprašanja je pa res, da ni preveč pospravljeno in vzame veliko časa.

 

ps, z enim kompletom ploščic sem prevozil 42kkm, pa jih ob prodaji MK še ni bilo potrebno menjat.....

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, da je vprašanje preveč splošno postavljeno, ampak, koliko km se naredi z enimi ploščicami (spredaj/zadaj) in koliko z diski? Kaj  pa cena za menjavo?

Koliko je okvirna cena menjave verige in zobnikov?

 

Kot so že povedali, odvisno od vožnje. Jaz na er6, ki ima iste ploščice, pri 35k km nisem bil niti približno še na polovici obrabe, kaj šele diski.

 

Osnovni verižni set, torej takšen, ki je v originalu, pride 85 eur+delo. Najjaći set pa dobiš za 110 eur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je dvovaljnik, zato tudi zavore uporabljaš nekoliko manj.

btw, tudi zaradi obrabe diskov se po mojem ob zamenjavi ploščic splača vgraditi mehkejše (bolj športne, če hočeš), da manj struži diske. Poraba tako ali tako ni prevelika, zato se po mojem splača kupit boljše, mehkejše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Če je slučajno kdo imel podobno težavo na Versysu - po zimskem spanju imam težavo s trdim potegom sklopke. Se da normalno peljat, me je pa tudi na tehničnem opozoril, da je poteg pretežak - in je res. Danes sem poskusil "zaliti" kabel z WD-jem, žal sem bil uspešen le delno, ker slamice WD-ja ne uspem v celoti spraviti v cev - posledično gre v cevko le malenkost WD-ja preden špricne nazaj. 

Ima kdo iz MB konca nastavek, ki ga v setu prodajajo v Lojzu in bi mi ga posodil? Link: http://www.louis.de/_10d89ec0eb3e06fe6a522b2f58d0f346db/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10059017

 

Sicer celega kabla nisem uspel zaliti, sem pa s počasnim vztrajanjem zagotovo namočil vsaj zgornji del kabla. Neke opazne razlike sicer nisem zaznal. Poskusil sem še sprostiti cevko, spreminjal napetost zajle itd. a tudi tu ni bilo razlike.

Ima še kdo kak predlog? Naj raje poskusim z oljem? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda si ga pred zimskim spanjem opral in je zajla ostala mokra in je čez zimo zarjavelo. Morda boš uspel s kakim sprajem. A verjetno ne bo več, kot je bilo.

Drugače pa mislim, da nova zajla pride med 20 in 30 eur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je slučajno kdo imel podobno težavo na Versysu - po zimskem spanju imam težavo s trdim potegom sklopke. Se da normalno peljat, me je pa tudi na tehničnem opozoril, da je poteg pretežak - in je res. Danes sem poskusil "zaliti" kabel z WD-jem, žal sem bil uspešen le delno, ker slamice WD-ja ne uspem v celoti spraviti v cev - posledično gre v cevko le malenkost WD-ja preden špricne nazaj. 

Ima kdo iz MB konca nastavek, ki ga v setu prodajajo v Lojzu in bi mi ga posodil? Link: http://www.louis.de/_10d89ec0eb3e06fe6a522b2f58d0f346db/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10059017

 

Sicer celega kabla nisem uspel zaliti, sem pa s počasnim vztrajanjem zagotovo namočil vsaj zgornji del kabla. Neke opazne razlike sicer nisem zaznal. Poskusil sem še sprostiti cevko, spreminjal napetost zajle itd. a tudi tu ni bilo razlike.

Ima še kdo kak predlog? Naj raje poskusim z oljem? 

 

Ne z wdjem, v lujzu dobiš poseben sprej za bovdene, jaz s tistim nasprejam vedno (mislim da ima not teflon) in lepo dela.

 

Olje je bolj tekoče, bo bolje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je slučajno kdo imel podobno težavo na Versysu - po zimskem spanju imam težavo s trdim potegom sklopke. Se da normalno peljat, me je pa tudi na tehničnem opozoril, da je poteg pretežak - in je res. Danes sem poskusil "zaliti" kabel z WD-jem, žal sem bil uspešen le delno, ker slamice WD-ja ne uspem v celoti spraviti v cev - posledično gre v cevko le malenkost WD-ja preden špricne nazaj. 

Ima kdo iz MB konca nastavek, ki ga v setu prodajajo v Lojzu in bi mi ga posodil? Link: http://www.louis.de/_10d89ec0eb3e06fe6a522b2f58d0f346db/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10059017

 

Sicer celega kabla nisem uspel zaliti, sem pa s počasnim vztrajanjem zagotovo namočil vsaj zgornji del kabla. Neke opazne razlike sicer nisem zaznal. Poskusil sem še sprostiti cevko, spreminjal napetost zajle itd. a tudi tu ni bilo razlike.

Ima še kdo kak predlog? Naj raje poskusim z oljem? 

 

Finta je, da bo WD-40 pripomogel le k temu, da razgradi rjo...sam razmišljam kako bi najlažje združil strojno olje+strojno mast....namreč vse kar je na spraj varianto, bo iz zajle slej kot prej isteklo. (mogoče je motulov spraj za verige v kombinaciji s teflonom res najboljša izbira)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ketten spray je prava zadeva za vsa mozna podmazavanja...dokler nisem kupil mast v sprayu, ki ne skoduje oringom in podobnim umetnim masam, sem uporabljal motulov spray factory line, s katerim mazem ketno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodatek za Versysa, plod domačega znanja in dela našega forumaša.

 

Na Versysu se sčasoma s peto oziroma s škornjem podrgnejo alu ščitniki pri stopalkah.

 

p4193615.jpgp4193616.jpg

 

Kontaktiral sem uporabnika HyperJacka na tem foruma, ki je specialist za karbon in izdelal je prototip karbonske nalepke.

 

Poslal mi je nalepke z luknjicami in brez, na njegov predlog sem gor nalepil z luknjicami.

 

Prototipna nalepka je že kar solidno uspela, mogoče je še potrebno kje izpiliti kakšno linijo, a v glavnem je all in. Dobro je tudi zadel barvo, material je prijeten na otip, tako kot mora biti.

 

p4193617.jpgp4193618.jpg

 

In končni izgled prototipa.

 

p4193619.jpgp4193620.jpgp4193621.jpg

 

Še desna stran:

 

p4193623.jpgp4193624.jpgp4193625.jpg

 

Če se komu dopade, naj kontaktira uporabnika Hyperjack-a. 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodatek za Versysa, plod domačega znanja in dela našega forumaša.

 

Na Versysu se sčasoma s peto oziroma s škornjem podrgnejo alu ščitniki pri stopalkah.

 

 

Kontaktiral sem uporabnika HyperJacka na tem foruma, ki je specialist za karbon in izdelal je prototip karbonske nalepke.

 

Poslal mi je nalepke z luknjicami in brez, na njegov predlog sem gor nalepil z luknjicami.

 

Prototipna nalepka je že kar solidno uspela, mogoče je še potrebno kje izpiliti kakšno linijo, a v glavnem je all in. Dobro je tudi zadel barvo, material je prijeten na otip, tako kot mora biti.

 

Če se komu dopade, naj kontaktira uporabnika Hyperjack-a. 

 

:OK: , začetek je dober, linije še popravim pa bo :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj me je zmotilo pri gledanju oglasov - nalepka z napisom Kawasaki Versys. A je pravilo kje je napis "Versys" ali ne? Namreč zasledil sem od opcij z napisom "Versys" takoj pod "Kawasaki", pa do tistih, ki imajo napis "Versys"  v višini luči. Kaj je sedaj pravilno? Mogoče razlika med levim in desnim bokom?

Primeri:

http://www.raptorsandrockets.com/images/Kawasaki/07_Kawasaki_Versys_6r.jpg

 

http://moto-images.caradisiac.com/IMG/jpg/2/9/7/0/2/big_kawasaki_versys_2008_02.jpg

 

 

Pa še nekaj. Debelina diska. Koliko je original in pri koliko se to menjuje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To gledaš prvi model, ki ima tako nalepke, leto 2007.

 

Kasneje in drugi model od 2010 ima na obeh straneh napis versys pod kawasaki.

 

Tu si poglej vse modele

http://www.kawasaki.de/Product/Details/3400A8FB008

 

Glede debeline diska, maš v manualu

 

Brake Discs Thickness

Standard:
Front 4.3 ∼ 4.7 mm (0.17 ∼ 0.19 in.)
Rear 4.8 ∼ 5.2 mm (0.19 ∼ 0.20 in.)
Service Limit:
Front 4.0 mm (0.16 in.)
Rear 4.5 mm (0.18 in.)

 

 

Ne boš ti to "nikoli" znucal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Koliko stane pa nov :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko stane pa nov :hmm:

Od 6.300-7622 brez abs in 6900-8165 z abs :)

Cena je v razponu, odvisno od "barvnega" leta. Ker lahko še vedno kupiš modelno leto 2011 in 2012 ter seveda 2013.

Razlike so le v barvni paleti in seveda ceni... pri vseh pa je 4 leta garancije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!