Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Čak mal ... Ver ... KLE ... ne gre skupi tole. Tud to jima nu skupno :D

Objavljeno

Čak mal ... Ver ... KLE ... ne gre skupi tole. Tud to jima nu skupno :D

:OK:

Objavljeno

Čak mal ... Ver ... KLE ... ne gre skupi tole. Tud to jima nu skupno :D

 

 

Versysovo službeno ime je KLE650A. :grim

Objavljeno (popravljeno)

Versus je naslednik kle500, vendar bolj cestno usmerjen, ker pač makadama je vedno manj. Če želiš z versysom bolj mimo asfalta, zamenjal gume, kakor je vse lepo opisano v navodilih. Podobno je pri drugih znamkah, da ne bi nasteval :-) dva tedna nazaj sem prevozil Velebit po makadamu, oem gume, 100km peska. Nobenih posebnosti pri easy vožnji. Na er6 bi me nabilo.

Skratka le gume prave obut pa bo. Seveda pa to nikoli ne bo hard enduro.

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno

Ja tist motorcek sem sel pogledat, je prodajalec ze po telefonu povedal, da je bil paden na tla, da je malce pocena plastika pa podrasana rocka, ampak ok...motor se je zdel cist ok, lepo laufa, servisne res ni blo, umazan, ker je stal nekje zaparkiran, ga je pa imela avtohisa al neki prodajalci avtomobilov, ki niso nic vedeli o motorju, jebil pa edini, ker se s tem ne bavijo. Bedno je blo edin, da je zadnji del bil ves "razstelan"...plastike od padca vse migotale, ker so nosilcki bli popokani...nekomu, ki se da to popravlat je verjetno cist ok, men se recimo nebi dal, pa bi samo z izolircem zavil, pa cao. :grrr Sta pa se dva mozakarja prsla pogledat, takoj ko sva s prijateljem sla...tko da je bil kr obiskan. :D

Sem ga tudii jaz šel pogledat, naredil sem tudi par slik. Zadnji del je res bil nekoliko razklopotan. Manjkale so tudi ročke za sopotnika. Pa tudi rja ga je že malo načela, saj je ta motor bil pri njih od takrat, ko je padel še sneg (kar se lepo vidi na fotkah, ki so jih sedaj že sneli). Mi je pa žal, da ga nisem sam vzel, ker motorček je prav lepo vžgal pri pregledu obrabljenosti delov pa sem ugotovil, da kilometri kar štimajo. Tiste malenkosti okoli zadnjega dela motora pa bi se z lahkoto popravile. Tudi gumi bi bilo potrebno menjati če ne letos pa zagotovo drugo leto. Aha, ponujali so mi ga za 2500 € + gajbo piva. Zagotovo bi se pa dalo še kaj zbiti ceno.

Objavljeno

p8084929.jpg

p8084930.jpg

 

Nova zaščitna karbon folija by Hyperjack :)

Kaj ti ga maš sam v garaži :P

Objavljeno

Mah to ni sam spucano, je že dezinfekcirano in spolirano, vsaka čast snecer.

Objavljeno

Ugibanja o novem versysu.

 

original497075dpaulgohi3.jpg

photoshop na osnovi Z800

 

Verjetno v 2014 še ne bo spremembe, kasneje pa bodo vtaknili 4valjni motor od bratranca po vzoru velikega versysa.

Objavljeno

Upam, da ostane samo pri ugibanjih, kar se tiče zgornje slike.

Še bolj pa upam, da ostane dvovaljnik.

Objavljeno

Jaz bi bil za 4 valjnik takoj. Miren in zvezen tek, ko elektromotor. Sedanji 2 valjnik je kar robat kot pač dvovaljniki. Neke hude teze in širine ne bi pridobili s 4 valjnikom, lahko pa dajo od z750ex, samo konkurenca ima 800.

Objavljeno

Končno lahko odgovorim na svoje vprašanje. Posedoval sem oba motorja, prvo Versysa in sedaj TDM-ko in slednji je vsaj meni bistveno boljši. Zakaj? Pri Versysu mi prvo ni bilo všeč prenos tresljajev na voznika pri nižjih in višjih obratih. Pod 3000 in nad 4000 obrati so me tresljaji na stopalkah, sedežu in balanci tako motili, da sem moral zelo pogosto menjavati. Pri TDM-ki (z modifikacijo airboxa) se lepo in brez velikih tresljajev pelje od 2200 do 5000 obratov, tako da je bistveno manj pretikanja in je vožnja manj obremenjujoča. Drugo me je pri Versysu motila kratka zadnja prestava, saj sem pri 100 km/h že vozil na skoraj 4000 obratih. Pri TDM-ki je prestavno razmerje precej daljše, tako da lahko v predzadnji prestavi udobno vozim 100 km/h in imam še zadnjo prestavo za višje hitrosti. Sedež je na Versysu preveč nagnjem naprej in zato meni precej neudoben, je pa sama drža na motorju bolj pokončna in manj utrujajoča. Na TDM-ki je balanca precej nizka in oddaljena od voznika, zato moraš imeti čisto stegnjene roke in drža nekako ni naravna. To sem rešil z SW MOTECHovim nastavkom, s katerim sem balanco malenkost dvignil in približal in je občutek na motorju dosti boljši.

 

Skratka po uporabi obeh motorjev bi brez pomisleka priporočal TDM-ko. Ni, da je Versys slab motor, ima pa določene pomanjklivosti, ki jih TDM-ka nima. Oba sta zelo priročna motorja za vsakodnevno rabo, je pa TDM-ka bolj prijazna in prijetna za uporabo.

 

 

Snecer, a lahko to potrdiš glede vibracij. 

Malo gledam tudi Versysa, ampak, če to glede vibracij drži, potem ne pride v poštev. Čudno se mi zdi, da tega ni nikjer na testih omenjenega. Osebno so mi že pri TDM vibrazije na meji.

Objavljeno

Mislim, da je vozil verzijo1, ki je podobno kot er6 verzija1 podvržena večjima vibracijam.

 

V verziji2 od 2009 dalje (er6) in 2010 dalje (versys) so vibracije omejili z drugačnim vpetjem motorja, več je tudi gumic, ki blažijo vibracije. TDMke pa nisem vozil, da bi lahko primerjal, po moje glede na podoben agregat ni kakšne bistvene razlike.

 

Glede prestav pa je tako. Agregat pri versysu je bolj "navit" oziroma se raje zavrti v višje obrate, zato je tudi takšno prestavo razmerje. Rdeče polje ima pri 10.500rpm, za tdm ne vem, mislim da se tam zgodba prej konča.

 

V 6. prestavi pri 4000 obratih se pelješ natančno 87km/h, to sem si zapomnil, ker je to režim za utekavanje. Od 3000 obratov motor lepo vleče, njegov režim je med 3000-6000rpm in tu najlepše dela. Pod 3000 je nervozen in trese, isto kot er6, sploh če ni v pravi prestavi. Tako da drži da pri 2200 versys cuka in trese, rabi 3000 rpm, to pa so rešli s kratkimi prestavami, tako da pod 3000 nikoli ne voziš, razen v 1.

 

Brzina za kruzanje med 85-95 mu nekako najbolj paše po mojem občutku, nekih posebnih vibracij tam ni zaznati. Na avtobahnu pa se peljem med 110-125, to je nekje do 6000 obratov.

 

Da bi moral ne vem koliko pretikati je za lase privlečena, z neko normalno vožnjo in dodajanjem plina se na odprti cesti voziš v 6. prestavi, skozi naselja 4. ali 5.

1 prestava je praktično za speljevanje in res izjemno počasno vožnjo, sicer vse serpentine normalno spelješ v 2. ali 3. prestavi.

 

Magistralko prekruzaš v 5. ali 6. prestavi, morda kje 4., če je res počasen ovinek.

 

Sem pa prej imel er6 in se razlika napram versysu pozna, recimo za eno prestavo tu v režimu med 4. , 5. in 6. Kjer si se prej z er6 lepo peljal skozi naselje v 6. 50, se sedaj bolj mirno pelješ v 5. pri versysu.

 

Glede sedeža pa tudi težko rečem, mislim da ima yamaha še tistega starega, ki je gor potegnjen za jajca :) (in je model tega navajen) Čisto normalno in udobno se sedi, rit pa nič ne peče po celodnevni vožnji. Pri er6 je začela peči po 300km+.

 

Se pa seveda tega vsega navadiš oz. mene ne moti.

 

Bi pa vse te zadeve izginile, kot sem napisal, s 4valjnim versysom :)

 

Skratka, na novejšem versysu so vibracije omejili.

Objavljeno

Kawasaki trese ko vrag :grrr  V mislih imam starejši KLR 650 napram Yamahi 660 Tenere.

 

Versys 650 in TDM 900 je pa težko primerjati, ker se tudi po moči precej razlikujeta. TDM je uspešen model, ki se je obdržal dolgo v proizvodnji, Versys je pa skoraj neopazen, po moje nič posebnega, sicer ga tudi poznam ne.

Objavljeno

Koliko je težja, par kg? Kar je lahko razlika v teži voznika, razlika v moči je pa tretjina ali še več .

 

Če je na enem testu zmagovalec še ne pomeni, da je tudi res boljši. Ponavadi se ne določa zmagovalcev, ker je to zelo subjektivna ocena, ampak le prednosti in slabosti med konkurenti. Na drugem testu bi bil vrstni red lahko pa polnoma drugačen.

Jaz ne verjamem, da je od teh motorjev Versys najboljši, pa čeprav tako piše na tistem testu.

Objavljeno

Ah, vsak bi po svoje dozivljal razlicne motorje, tko da je brezveze neki razlgablat ker je bolsi, ker bos tezko prisel do konca. Versys ima verjetno tam okol 180 kg, TDM pa prek 200, moja ima v homologaciji 220kg...Da pa potegne, se mi pa zdi predvsem takrat, ko odlozim sopotnico in prtljago, takrat imam obcutek, da ima 150 kg in en kup moci. :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kakšnih 20kg+, moj versys ima fahrberajt 206kg.

 

Ima morda res 1/3 več moči, vendar ta pride minimalno do izraza.

 

Na brzino sme pogledal, tdmka 0-400m = 12,2s, versys 13s. To so le nianse...

 

Kje so sedaj ti opevani konji :) najbrž se pojavijo na črpalki.

 

Drugače pa imaš prav, na testih so v istem rangu le nianse, ni pa to edini test, kjer je versys zmagal, očitno se je najbolj dopadel testerjem. Če verjameš testu al pa ne, je pa tvoj problem.

 

Yamaha tdm je zagotovo uporaben model, no jaz je ne bi imel, ne izgleda nič posebnega, klasična oblika, veliki dimniki na strani, vsekakor pa bi me zanimala nova tdmka, ki se špekulira na osnovi MT09 s trivaljnim motorjem in težo pod 200kg.

 

To pa je že druga zgodba.

Objavljeno

Koliko je težja, par kg? Kar je lahko razlika v teži voznika, razlika v moči je pa tretjina ali še več .

 

Če je na enem testu zmagovalec še ne pomeni, da je tudi res boljši. Ponavadi se ne določa zmagovalcev, ker je to zelo subjektivna ocena, ampak le prednosti in slabosti med konkurenti. Na drugem testu bi bil vrstni red lahko pa polnoma drugačen.

Jaz ne verjamem, da je od teh motorjev Versys najboljši, pa čeprav tako piše na tistem testu.

 

Sicer pa primerjaj tdm900 z versys1000, ki ima le 13kg več in 100kubikov več. In ne z versysom 650, ki ima 250kubikov manj od tdmke.

 

Ožameš desno ročico in tdmke ni v ogledalu. Če ti je toliko pomembna moč... :)

Objavljeno

Tudi cenovno sta tmd900 in versys1000 primerljiva.

 

Zastarela tdkma z absom stane 10.500 eur, versys dobrih 11. jurjev, ki ima vsa pomagal serijska.

 

Med tema dvema ni prav nobene dileme...

 

Mali versys pa je okol 7 jurjev.

Objavljeno

A ni tdm 8 pa pol?

Objavljeno

Kakšnih 20kg+, moj versys ima fahrberajt 206kg.

 

Ima morda res 1/3 več moči, vendar ta pride minimalno do izraza.

 

Na brzino sme pogledal, tdmka 0-400m = 12,2s, versys 13s. To so le nianse...

 

Kje so sedaj ti opevani konji :) najbrž se pojavijo na črpalki.

 

Drugače pa imaš prav, na testih so v istem rangu le nianse, ni pa to edini test, kjer je versys zmagal, očitno se je najbolj dopadel testerjem. Če verjameš testu al pa ne, je pa tvoj problem.

 

Yamaha tdm je zagotovo uporaben model, no jaz je ne bi imel, ne izgleda nič posebnega, klasična oblika, veliki dimniki na strani, vsekakor pa bi me zanimala nova tdmka, ki se špekulira na osnovi MT09 s trivaljnim motorjem in težo pod 200kg.

 

To pa je že druga zgodba.

Tudi cenovno sta tmd900 in versys1000 primerljiva.

Zastarela tdkma z absom stane 10.500 eur, versys dobrih 11. jurjev, ki ima vsa pomagal serijska.

Med tema dvema ni prav nobene dileme...

Mali versys pa je okol 7 jurjev.

Glede na dejstvo, da sem sam imel TDM-ko, Versysa sem pa tudi vozil, lahko na tvoje trditve dam nekaj pripomb. Ce pogledas v tukajsnji katalog motociklov, je Versys celo tezji od TDM-ke, razlika v moci pa ne pride toliko do izraza zato, ker ima TDM-ka koncno hitrost 220, VerbYs pa 185 (prestavna razmerja). Ko sem sel peljat Kawo,  sem imel obcutek, da nikamor ne gre in da so zavore zelo slabe ( to je bil prvi model, menda so potem zavore postimali - sem pa imel gor se sopotnico). Mi je pa bila vsec na njem pozicija sedenja in mi je tudi vizualno OK. Razlika v moci se nikakor ne pozna na crpalki, je TDM_ka zelo varcna..

Ce bi izbiral med Versysom 1000 in TDM-ko, bi tudi jaz zagotovo izbral prvega, a cenovno nikakor nista primerljiva, je TDM-ka sedaj samo 8300 evrov, tako da nestrpno cakam na 3 cilindrsko Yamaho.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!