Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Tudi jaz mislim, da v trenutni Yamahini ponudbi manjka nekaj v smislu Versysa.

XT660X je prerobata (če se voziš 90% po asfaltu) nakedov sem se pa naveličal. Hočem nekaj s šajbo spredaj, da izgleda podobno kot Versys, pa z Yamahino kvaliteto, s katero mam zelo dobre izkušnje.

Objavljeno

Tudi jaz mislim, da v trenutni Yamahini ponudbi manjka nekaj v smislu Versysa.

XT660X je prerobata (če se voziš 90% po asfaltu) nakedov sem se pa naveličal. Hočem nekaj s šajbo spredaj, da izgleda podobno kot Versys, pa z Yamahino kvaliteto, s katero mam zelo dobre izkušnje.

Meni je popolnoma nerazumljivo, da so tovarne pri nekaterih modelih opustile S verzije (z poloklepom) in izdelujejo samo golo (npr. Hornetka, Z 750, GSR)., stroski izdelave se z oklepom so minimalni. Pa tudi pri barvnih paletah so postali zelo skromni.

Objavljeno

Snecerju bi TDMka verjetno pila manj kot 4,5 ker lepo vozi... B)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tale Kawasaki je iz tistih časov kot TDMka in bi ga raje imel. Do leta 1996 so ga delali, ko je bila tdmka že dolgo na trgu.

 

kawasaki-gpz-900-r-best-.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_GPZ900R

 

Lepo 900 kubični, še sedež ima podoben kot TDMka, spredaj "enako" vzmetenje. Tu nekje, razen da je GPZ precej zmogljivejši.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Skoda,da se potlej na Versysu matras :P

Objavljeno

Saj si verjetno razumel, da je bil moj post bolj "informativen".

 

Se pa nič ne matram na versysu, ker povsem zadovoljuje moje moto potrebe in je zame še preveč zmogljiv. Napram er6 sem si zaželel malo več udobja in tega sem tudi dobil :)

 

Precej bolj sta mi važna cilj in cesta kot "pristna" moto izkušnja s kolenom, zdrsom, wheelijem, racingom itd. Edino kar v prometu od teh objestnih zadev uporabljam, je "pole position" pri semaforju.

 

Za večino motosvetovcev pa seveda ne pride v poštev, ker tu srečamo same Rossijeve inštruktorje :)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

300820131572.jpg

300820131573.jpg

 

Pri blizu 10k km in uporabi PDL spreja me je zanimalo stanje svinjarije na sprednjem verižniku.

Da sem prišel poleg sem moral malo odviti cevno zaščito motorja.

 

Stanje pa presenetljivo čisto, malo sem samo potegnil s krpo in praktično nikjer masti. Pa sem vozil tudi precej po pesku ipd.

 

Pri drugih sprejih je bila vedno velika svinjarija.

 

PDL, ni drugega :)

Objavljeno

Tud jaz sem ga začel uporabljat,ne boš vrjel,po tvojem nasvetu :OK:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Tud jaz sem ga začel uporabljat,ne boš vrjel,po tvojem nasvetu :OK:

 

Made in Germany  :OK:

Objavljeno

 

 

 

Pri blizu 10k km in uporabi PDL spreja me je zanimalo stanje svinjarije na sprednjem verižniku.

Da sem prišel poleg sem moral malo odviti cevno zaščito motorja.

 

Stanje pa presenetljivo čisto, malo sem samo potegnil s krpo in praktično nikjer masti. Pa sem vozil tudi precej po pesku ipd.

 

Pri drugih sprejih je bila vedno velika svinjarija.

 

PDL, ni drugega :)

 

Snecer, pa si gledal kako se je izkazal PDL na testu? sej boljše da ne, ga skoraj ne najdeš, je čisto na koncu...toliko o kvaliteti, sej potem če začneš razmišljet, smrdi podobno kot WD40, ko pošpricaš izgleda kot WD40, se mi zdi, da je tale PDL bolj za čistit ketno....Sej vsi ga hvalijo, na podlagi tega, da ga ne meče po feltni, da se ketna sveti, sam se je kdo vprašal, če ta lepota opravlja funkcijo?

 

Sem po eni sezoni PDL.ja prešaltal na drug sprej...

 

lp

Objavljeno

Videl teste, vendar so različni, v nekaterih pa so ga hvalili. Uporabljam ga 3. sezono in zadeva maže.

Drugače pa ketna se ne sveti, na moji fotki je očiščena pred npr. 500km. Vožnja po prahu, makadamu ipd. prav tako umažeta verigo in se prime gor svinjarija, pri normalni suhi ali mokri vožnji pa ne.

 

Boš rekel, da ko si ga uporabljal, ni opravljal svoje funkcije in mazal? :) 

Objavljeno

Snecer, pa si gledal kako se je izkazal PDL na testu? sej boljše da ne, ga skoraj ne najdeš, je čisto na koncu...toliko o kvaliteti, sej potem če začneš razmišljet, smrdi podobno kot WD40, ko pošpricaš izgleda kot WD40, se mi zdi, da je tale PDL bolj za čistit ketno....Sej vsi ga hvalijo, na podlagi tega, da ga ne meče po feltni, da se ketna sveti, sam se je kdo vprašal, če ta lepota opravlja funkcijo?

 

Sem po eni sezoni PDL.ja prešaltal na drug sprej...

 

lp

Če na dvovalniku naredi verižni set 25kkm,zame opravlja funkcijo!

Objavljeno

Kaj ce ketne ne pucas sploh?

Objavljeno

Glavno da mažeš, ampak če te kje ujame blato ipd. da se svinjarija zalepi gor, potem jo samodejno očistiš.

Objavljeno

Snecer, tole ima zavore na nivoju slabega gorskega kolesa. Ce si ga mal pozgeckal je skoz auspuha vrgel okrog 11l/100Km. V kolonah mu je zelo vroce, okretmost na nivoju Jadrolinjinga trajekta. Edino kar je res fajn, je koncna. Suvereno 250. Ko bo spet na cesti, si vablen na test :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Če na dvovalniku naredi verižni set 25kkm,zame opravlja funkcijo!

 

brez mazanja ketna na dvovalniku zdrži 30kkm+, ob nebrutalnih izpadih, do moči cirka agregatov 80hp. Grem stavit, da na versisu zdrži 30kkm, brez da jo podmažeš. ;)

 

Je pa tale tvoj odgovor stvar debate, tako kot hvaljenje PDL.ja, lahko naredimo piknik debatiramo cel dan, pa zadevi ne bomo prišli do dna :P

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

Snecer, pa si gledal kako se je izkazal PDL na testu? sej boljše da ne, ga skoraj ne najdeš, je čisto na koncu...toliko o kvaliteti, sej potem če začneš razmišljet, smrdi podobno kot WD40, ko pošpricaš izgleda kot WD40, se mi zdi, da je tale PDL bolj za čistit ketno....Sej vsi ga hvalijo, na podlagi tega, da ga ne meče po feltni, da se ketna sveti, sam se je kdo vprašal, če ta lepota opravlja funkcijo?

 

Sem po eni sezoni PDL.ja prešaltal na drug sprej...

 

lp

niti ene pixne nism porabu, mi ne odgovarja, vedno je slišati da je suha veriga, pol pa stalno neki šlataš a je al ni....ostajam na običajnih sprejih, kdor maže ne greši. To je moje mnenje, možno da je PDL čist ok.

Če na dvovalniku naredi verižni set 25kkm,zame opravlja funkcijo!

to je pa premalo, ima da naredi 40000kkm, potem je ok.

Objavljeno

Na er6 sem moral pr 24k km menjati ketno kljub mazanju.

Brez mazanja po kakšnem resnem dežju rjavi, členi postanejo trdi itd. Govorim o tej zunanji ketni, ne o notranji :)

 

Ne gre pa za hvaljenje PDLja, ampak za ugotovitve po predhodni uporabi drugih priznanih sprejev. 

Objavljeno

Na er6 sem moral pr 24k km menjati ketno kljub mazanju.

Brez mazanja po kakšnem resnem dežju rjavi, členi postanejo trdi itd. Govorim o tej zunanji ketni, ne o notranji :)

 

Ne gre pa za hvaljenje PDLja, ampak za ugotovitve po predhodni uporabi drugih priznanih sprejev. 

Ne vem kako verigo ma ER, vendar na Z1000 prevoženih olala po dežju kmju, menjana na 35.000 pa je serviser rekel, da bi zihr nardila še 10000km in da sm brezveze menjal....da ne govorim, da se več kot 50% vozim v dvoje, brez šparanja (no po zadnji lih ne) pa še kup makedama včasih pade. Koluikor vem ma Maus tudi še original pa preko 42000km.

Edino kar delam, redno mažem in na 4-5 kkm čistim.

Objavljeno

er6 je imel najslabšo d.i.d verigo in sicer VX, ki se je hitro raztegnila, cukajoči dvovaljnik dela svoje :) Plus, da je veriga 520. Ti imaš zagotovo 525, torej večjo+miren 4valjnik.

Po zamenjavi za najmočnejšo ZVMX pri kakšnih 14k km ni bilo ne duha ne sluha o kakršnikoli "obrabi" v tej smeri.

Objavljeno

er6 je imel najslabšo d.i.d verigo in sicer VX, ki se je hitro raztegnila, cukajoči dvovaljnik dela svoje :) Plus, da je veriga 520. Ti imaš zagotovo 525, torej večjo+miren 4valjnik.

Po zamenjavi za najmočnejšo ZVMX pri kakšnih 14k km ni bilo ne duha ne sluha o kakršnikoli "obrabi" v tej smeri.

isto sm meu O ring 252

Objavljeno

kaj pa vem, en ma 140 drugi pa 80 konjičev...ravno take razlike ni

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!