Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Meni je original ketna na er6 prav tako zdrzala 22k km. Kot je rekel Snecer, moja je bila ze precej rjasta in neenakomerno raztegnjena, zobniki uniceni. Res pa je da je kar nekajkrat videla dez in je nisem prav vestno mazal. Tako da cisto verjamem da original tudi ob rednem vzdrzevanju ne zdrzi prek 30k km.

 

PDL bom pa tut probal, ko motula zmanjka. Tega mam zdej po celi zadnji feltni, slike kaksno umazanijo pa motul pusti pod scitnikom sprednjega veriznika pa raje ne pokazem. Maze pa dobro, tudi vse okrog :D.

Objavljeno

niti ene pixne nism porabu, mi ne odgovarja, vedno je slišati da je suha veriga, pol pa stalno neki šlataš a je al ni....ostajam na običajnih sprejih, kdor maže ne greši. To je moje mnenje, možno da je PDL čist ok.

to je pa premalo, ima da naredi 40000kkm, potem je ok.

Med tvojim in KTM990 je kar velika razlika,ne vrjamam,da jo ima kakšen KTM 40kkm in da je še solidna........no mogoče bi jo imel Sneči,ker ma cele možgane v zapestju :P  :D

Objavljeno

Saj jaz bi ketno na er6 tudi lahko mel do 40kkm, saj po navodilih še zdaleč ni dosegala limita in se jo je še dalo napenjati.

A je bila po drugi strani neenakomerno raztegnjena, da motor ni več lepo vozil pri manjši brzini.

 

Zobnike pa sem imel brezhibne, a to se vedno menja v kompletu, saj je cena tako smešna za set, da ni omembe vredno.

 

kmet2@ priden bodi, saj vem da si nervozen zaradi oglasa, če bo kdo poklical, a mamo drugo temo, že tu smo preveč na verigi.

Objavljeno

Med tvojim in KTM990 je kar velika razlika,ne vrjamam,da jo ima kakšen KTM 40kkm in da je še solidna........no mogoče bi jo imel Sneči,ker ma cele možgane v zapestju :P  :D

 

Ti najprej bodi sploh vesel, da ostane cela, da jo ne raztrga, koliko zdrži, je pri tebi že čist stranskega pomena :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Saj jaz bi ketno na er6 tudi lahko mel do 40kkm, saj po navodilih še zdaleč ni dosegala limita in se jo je še dalo napenjati.

A je bila po drugi strani neenakomerno raztegnjena, da motor ni več lepo vozil pri manjši brzini.

 

Zobnike pa sem imel brezhibne, a to se vedno menja v kompletu, saj je cena tako smešna za set, da ni omembe vredno.

 

 

ko se ketna začne stegovati, boš naredil kakšnih1.000 do max 2.000 km

kar pogosto jo je potrebno našponat in vsakič, ko je daljša bolj uniči še zobnike :grim

Objavljeno

Saj jaz bi ketno na er6 tudi lahko mel do 40kkm, saj po navodilih še zdaleč ni dosegala limita in se jo je še dalo napenjati.

A je bila po drugi strani neenakomerno raztegnjena, da motor ni več lepo vozil pri manjši brzini.

 

Zobnike pa sem imel brezhibne, a to se vedno menja v kompletu, saj je cena tako smešna za set, da ni omembe vredno.

 

kmet2@ priden bodi, saj vem da si nervozen zaradi oglasa, če bo kdo poklical, a mamo drugo temo, že tu smo preveč na verigi.

:kva1: kaj si skoz na netu in spremljaš prodajo tabulših motorjev :P

Objavljeno

Med tvojim in KTM990 je kar velika razlika,ne vrjamam,da jo ima kakšen KTM 40kkm in da je še solidna........no mogoče bi jo imel Sneči,ker ma cele možgane v zapestju :P  :D

Tega neb vedu, gledam pa kako en in drugi potegne, pa ni prav bistvene razlike. Moram pa pohvaliti, da tvoj KTM odlično maže, kajti še vedno mam cel masten in konzerviran moped, pa sam 4000km sem prevozil za tabo :P

Objavljeno

Tega neb vedu, gledam pa kako en in drugi potegne, pa ni prav bistvene razlike. Moram pa pohvaliti, da tvoj KTM odlično maže, kajti še vedno mam cel masten in konzerviran moped, pa sam 4000km sem prevozil za tabo :P

 

čist off topic ampak

 

Bojda gume in verige uničuje jo pulzi ki jih ljudje ne čutio. nam se zdi da stvar pospešuje linearno. V resnici pa se dogaja cukanje, nabijanje, kovanje  precej velikih eksplozij v 500ccm valjih. bam bam bam bam...Ljudje mrtvega teka v motorju ne čutimo, veriga pa zelo. 

 

Po drugi strani pa sem na moj V2 20 000Km nazaj montiral ta poceni did, "za eno sezono" pa se še čist lepo drži. Še eno tako 6kkm sezono bo gotovo prenesla. .

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Servisu več ko prodajalen,to že mora nekaj poment :hmm:

Objavljeno

Servisu več ko prodajalen,to že mora nekaj poment :hmm:

 

Ja kak pa ti veš kaj je servis in prodajalna  :bum:

Objavljeno

Ja kak pa ti veš kaj je servis in prodajalna  :bum:

Prodajalna je ko je za steklom polno novih Versysu,ki ne dočakajo kupcev,servis pa je ,ko je pred steklom polno zlomljenih okvirjev,zarjavelih nihajk in še kaj od Kaw :kva1:

Objavljeno

pa čuda spraznenih WD 40 leži vsepousod naokrog :kva2:

Objavljeno

jao, glupa primitivca :) ce ne vesta, kaj sem naredil in cemu sluzi zadeva, raje vprasajta, vidim pa, da bo stala se naprej.

Objavljeno

Servisu več ko prodajalen,to že mora nekaj poment :hmm:

povsod po yugi free coffe :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

jao, glupa primitivca :) ce ne vesta, kaj sem naredil in cemu sluzi zadeva, raje vprasajta, vidim pa, da bo stala se naprej.

O kaki lepi komplimenti,zdej mi bo pa Versys še všeč postal :grrr

Objavljeno

O kaki lepi komplimenti,zdej mi bo pa Versys še všeč postal :grrr

Tebi je Versys že všeč, samo priznat si nočeš :D :D :D

Objavljeno

Tebi je Versys že všeč, samo priznat si nočeš :D :D :D

 

Ahh on si je že dolgo nazaj priznal, samo uradno verzijo priznanja še pričakujemo :OK:

Objavljeno

Jap, to je kar fenomen, ker jaz ga nisem nikjer reklamiral, ne ponujal, tako da je očitno dober glas daleč segel, tudi v zakotne kraje :)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Sprednja parking luč (pozicisjka) mi je že nekaj časa na očeh in sicer mi ni všeč njena rumenkasta barva z original žarnico.

 

Zato sem se odločil za menjavo z LED žarnico. (T10 w5w, smd 5050, canbus).

 

Na trgu sta dve varianti LED žarnic, "navadne" in takšne z uporom (canbus), ki je potreben pri novejših vozilih, sicer žarnica ne sveti ali pa utripa, razlog je v računalniku vozila, ki zaradi premajhne moči misli, da je žarnica fuč.

 

To so rešili z dodatnim uporom na ohišju žarnice, kar pa privede do stranskih učinkov, saj gre odvečen štrom v toploto, torej zadeva se bolj greje in lahko kaj stopi, uniči, v najslabšem celo zagori, al pa pade v parabalo pa imaš zabavo.

 

Versys nima takšne napeljave, da bi potreboval led žarnice s canbusom, zato se lahko montirajo navadne, ki se ne grejejo.  :OK:

 

Na fotkah imam sicer "napačne" s canbusom.

 

pa045221.jpg

neprave z upornikom (241 oznaka).

 

Prvo sem menjal zadnjo za osvetlitev tablice, 2 vijaka in minuta dela.

 

pa045226.jpg

pa045228.jpg

na sliki brez pokrovčka

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Nato sem se lotil še sprednje parking/pozicijske.

Sname se desna plastika za še lažji dostop, z leve strani malo ovira zajla za sklopko.

 

pa045248.jpg

pa045240.jpg

original barva ni kul, tak da je menjava smiselna :)

 

Skratka simpl menjava, lepo sede v grlo in ni predolga, da bi se kje dotikala ohišja. Ni pa vseeno pri led žarnici kako jo obrneš, če je narobe ne sveti.

 

Še par fotk.

pa045233.jpg

pa045236.jpg

pa045237.jpg

pa045239.jpg efekt fleša od fotoaparata

Objavljeno

Ja, samo počakaj, da ti povem še za prave žarnice :) ker so naročene, a še niso prišle.

 

Druga zgodba pa je 50.000 obljubljenih ur delovanja, hehe.

 

Za glavno luč, torej kratko ali dolgo pa še led za zamenjavo ni na nivoju. A počasi.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!