lado Objavljeno December 23, 2013 Deli Objavljeno December 23, 2013 Pa bi kupil BMW-ja pa ti nebi bilo treba dograjevat 12 V vtičnice...pa še gretje roč bi imel... pik1, MihaGS in Kmet2 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 23, 2013 Deli Objavljeno December 23, 2013 In rele, brez tega nema vtičnice To so povsem uradne cene. Vtičnica je "samo" 75 EUR s kovinskim nosilcem. "Stikalo" pa dodatnih 39 EUR, ki pa je skupno tudi za ogrevanje ročk. http://www.kawasaki.de/Accessory/Details/340DFD13DDF?model=Versys&modelYear=2014 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 23, 2013 Deli Objavljeno December 23, 2013 Pa bi kupil BMW-ja pa ti nebi bilo treba dograjevat 12 V vtičnice...pa še gretje roč bi imel... Ko sem kupoval, nisem te dodatne opreme izbral, tako da to nima nobene veze z bmwjem Takrat sem vzel le višjo šipo in ščitnike za roke. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 Pa na tvojem Versysu morš res čist vse dokupit,da je motor sploh za kakšno krajše potovanje.Vtičnica nekaj osnovnega pa 122€ :eek:sam prosi,da ti ne crkne kakšen žmigavec,bo sigurno 230€(eden),dobr vas lupijo :Pne vem ,kaj so vam to naredila propagandna obvestila in kvazi testi,da je najboljši Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 Na krajšem potovanju ni potrebe po vtičnici, tudi ne kadim. To sem montiral bolj za zabavo, ker nisem vedel, kaj bi še navesil gor. Če sem kampiral, je vedno bila elektrika ali pa sem imel rezervne baterije. Zdaj pa imam gsm, kjer ne moreš menjati baterije. Prejšnji motor tudi tega ni imel, če bi hotel, bi za par eur nabavil. Jaz sem samo pokazal, kako se montira, to je versys tema, da vidijo lastniki tega modela. Za provokacije si zgrešil temo. Pips 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tedybear Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 Ma meni se tudi zdi predraho. Jaz sem montažo vtičnice zaupal strokovnjaku, pa zraven še indikator predstav, pa je bilo vse skupaj pod 90€. PS...na tipkovnici mi ne dela mi črka....po abecedi ena pred h Kmet2 in DAMI34 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dlicen Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 Ma meni se tudi zdi predraho. Jaz sem montažo vtičnice zaupal strokovnjaku, pa zraven še indikator predstav, pa je bilo vse skupaj pod 90€. PS...na tipkovnici mi ne dela mi črka....po abecedi ena pred h Nič hudega, si pač napisal po horiško. Tedybear in Fantocci 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 Ma meni se tudi zdi predraho. Jaz sem montažo vtičnice zaupal strokovnjaku, pa zraven še indikator predstav, pa je bilo vse skupaj pod 90€. PS...na tipkovnici mi ne dela mi črka....po abecedi ena pred h Seveda je predrago, a alternativa tudi obstaja. Lej, jaz sem si na er6 tudi kupil gipro pokazatelj prestav, preko 110 EUR je stal. Tudni za versys sem kupil enakega, preko 110 EUR. Sedaj vidim, da se za versysa od letos dobi v dodatni opremi tudi pokazatelj prestav, ki je iste firme in model kot ta, ki sem ga sam kupil (gipro). Cena pa je slična, 118 EUR. Tu dosti torej ne olupijo. http://www.kawasaki.de/Accessory/Details/3408726CEE0?model=Versys&modelYear=2014 The DS gear position indicator is designed for motorcycles with the Kawasaki Diagnostic (KDS) Connector. Installation is very simple with just one plug. Reads data directly from the ECU. Compact and weatherproof display. Display L,W,H 3x2x1.5cm, lead 160cm.(This bike is not originally equipped with gear position sensor, therefore determining the gear in use is only possible when the engine is running and the clutch is released) (Non Kawasaki branded product) Dodatno opremo in ostale zadeve itak delajo drugje (givi, mra, španski zadnji led žaromet itd..) Šipa je npr. od MRA (MRA for Kawasaki) itd. Lahko bi nabavil vtičnico za par eur in zapeljal do električarja oz. priklopil na aku in prihranil nekaj eur, samo se mi je zdelo brezveze, če je original inštalacija pripravljena, predvideno je mesto montaže, lepo skrito med tankom in plastiko. Pri drugi vtičnici bi moral improvizirati, sam narediti nosilec ali vrtati v armaturko in še kam. To je pač prednost in cena stock zadev, ki jih preplačaš. Pokazatelj prestav pa isto. Tu sploh ne rabiš strokovnjaka, če kupiš gipro, saj vtakneš v servisno vtičnico pod sedežem, vse je že sprogramirano. S kakšnim drugim prikazovalnikom bi bilo več dela, meni pa ni, da bi se mi kdo sedaj v garanciji igral po elektriki pa še šlampig naredil Še hujša je cena ogrevanih ročk, ki so okoli 160 EUR. Tega pa ne rabim, ker imam ščitnike in toplejše rokavice, pozimi oz. v precej hladnem pa se ne vozim. dlicen 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dlicen Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 Rispekt. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 (popravljeno) In rele, brez tega nema vtičnice To so povsem uradne cene. Vtičnica je "samo" 75 EUR s kovinskim nosilcem. "Stikalo" pa dodatnih 39 EUR, ki pa je skupno tudi za ogrevanje ročk. http://www.kawasaki.de/Accessory/Details/340DFD13DDF?model=Versys&modelYear=2014 js sm jo nabavu pr lojzu ene 15€, sam zmontiral in deluje...še vedno in lepo zvrtal v armaturko. Da jo imam tam kjer jo rabim. Popravljeno December 24, 2013. Popravil DAMI34 Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 Ampak ne stock zadevo pa še o drugem motorju je govora, a ne Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 (popravljeno) Ampak ne stock zadevo pa še o drugem motorju je govora, a ne 12V lukna je 12 V lukna + 2 žice ima do sedaj je pasala na vsak moj moped Popravljeno December 24, 2013. Popravil DAMI34 Kmet2 in rookie007 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 5ja Lepo uštimano! Še posebej mi je všeč to, da pri taki montaži ni posegov kot je rezanje originalne instalacije in potem leplenja z "pocastim" izolirnim trakom. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 Če se mal zastopš v elektriko in materiale ni sploh potrebno nbenga izolirnega traka.......to so pocarji ja! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 Če se mal zastopš v elektriko in materiale ni sploh potrebno nbenga izolirnega traka.......to so pocarji ja! + je plus, - je pa minus, a je še kj drugega pr ftičnici? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 + je plus, - je pa minus, a je še kj drugega pr ftičnici? Ja ti bi po mojem že rabu mal izolirnega traka DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 Ja ti bi po mojem že rabu mal izolirnega traka nope, + direkt na baterijo-privijačiš, - pa na okvir. No selotejp, no šalabajzerstvo. Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aselak Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 Snecer daj raje povej a mas iphona, da ne mors dat baterije ven:) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 Motorola moto g Pa da pomirim strasti, malo sem uporabil črni izolir preventivno, da kje voda ne pride poleg. Drugače pa ja, dve žici sta. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 + je plus, - je pa minus, a je še kj drugega pr ftičnici? Je, če vlečaš vodnik premer 1,3 mm direktno + na akumulator je obvezna varovalka 15A (plava) Pri nekaterih vtičnicah (predvsem avtomobilskih) je še en + št.58 park tok za osvetljitev ! DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 Na krajšem potovanju ni potrebe po vtičnici, tudi ne kadim. To sem montiral bolj za zabavo, ker nisem vedel, kaj bi še navesil gor. Če sem kampiral, je vedno bila elektrika ali pa sem imel rezervne baterije. Zdaj pa imam gsm, kjer ne moreš menjati baterije. Prejšnji motor tudi tega ni imel, če bi hotel, bi za par eur nabavil. Jaz sem samo pokazal, kako se montira, to je versys tema, da vidijo lastniki tega modela. Za provokacije si zgrešil temo. Sneci ti pa maš gnar za 1/2 te cene bi ti jaz prodal ORIG. BMW-ejevo ! ! bi enkrat nekaj pravega imel in še zmontiral bi "strokovno" brez izolirtraka. Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 24, 2013 Deli Objavljeno December 24, 2013 Ne paše na versysa na predvideno mesto. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 25, 2013 Deli Objavljeno December 25, 2013 Ker vlada veliko zanimanje in bi očitno ta del z zlatimi žicami radi imeli tudi drugi, dajem še slikovna navodila. 1. zadeva se montira na levi strani med plastiko in tankom, zato je potrebno odstraniti sedež (s ključem odkleneš), ter stranici + plastiko za zaščito hladilnika. Potrebuješ imbus ključ in križni izvijač ter roke z občutkom. 2. kit za vtičnico je sestavljen iz dveh komponent, kovinskega nosilca z relejem ter vtičnice in plastičnih vezic. Rele je tudi za ogrevanje ročk, če si jih kasneje omisliš. 3. Prvo montiraš kovinski nosilec, z gedorami odtegneš vijak od nosilca plastike, daš gor nosilec in zategneš. Nato na nosilec pritrdiš rele, ki je v gumijastem ohišju ter vanj potisneš črni vtikač, ki je že predpripravljen. Pred tem si razprl (odrezal) vezico in hošček izolir traka, ki je držal napeljavo skupaj, da ni frfotala. 4. Na nosilec zaviješ vtičnico in povežeš žici (po barvah) ena žica iz motorja in vtičnica bosta ostali prazni (za ročke). Izolir trak ni predviden, ker je vse ajnpasano v gumijasto (al silikon, teflon ne vem) zaščito. Jaz sem še dal preko malo traku. Z vezicami pritrdiš žice, da se vse lepo tesno prilega. 5. Delo je končano, priviješ nazaj stranice in pogledaš, če vtičnica sprejme tudi velike vtikače Lepo je skrita pod plastiko, vendar vedno dosegljiva, ni pod kakšnim sedežem ali na armaturki, ki bi jo moral prevrtati. http://shrani.si/f/2J/LA/3ooxyO0T/img20131223165043256.jpg http://shrani.si/f/w/GN/3Pcqkrzp/img20131223165142335.jpg http://shrani.si/f/1u/10q/xDNvy6Y/img20131223165150013.jpg http://shrani.si/f/N/4C/2hcKkdFl/img20131223165359024.jpg 6. Ako dela, bom videl spomladi, se mi ni dalo nositi akuja. 7. Na ebayu ali v trgovini še nabaviš 12V USB adapter (1A ali bolje 2A). Da lahko polniš moderne naprave. http://www.ebay.de/itm/251276168104?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Zdaj so dileme razjasnjene, upam. Fantocci in Pips 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno December 25, 2013 Deli Objavljeno December 25, 2013 (popravljeno) Je, če vlečaš vodnik premer 1,3 mm direktno + na akumulator je obvezna varovalka 15A (plava) Pri nekaterih vtičnicah (predvsem avtomobilskih) je še en + št.58 park tok za osvetljitev ! varovalka pride zravn vtičnice, je že všteto v ceno 15€...sm pozabu napisat Popravljeno December 25, 2013. Popravil DAMI34 Kmet2 in MihaGS 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno December 25, 2013 Deli Objavljeno December 25, 2013 Snecer pa ti si full mehanik :kva1:no namesto unga grdga izolir traka dej drugič gor samoskrčno cev primernih dimenzij,nikol ne odstopi in je vodoodporna proti izolirnemu! MihaGS 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se