Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Pa bi  kupil BMW-ja pa ti nebi bilo treba dograjevat  12 V vtičnice...pa še gretje roč bi imel...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pa bi  kupil BMW-ja pa ti nebi bilo treba dograjevat  12 V vtičnice...pa še gretje roč bi imel...

 

Ko sem kupoval, nisem te dodatne opreme izbral, tako da to nima nobene veze z bmwjem :)

 

Takrat sem vzel le višjo šipo in ščitnike za roke.

Objavljeno

Pa na tvojem Versysu morš res čist vse dokupit,da je motor sploh za kakšno krajše potovanje.Vtičnica nekaj osnovnega pa 122€ :eek:sam prosi,da ti ne crkne kakšen žmigavec,bo sigurno 230€(eden),dobr vas lupijo :Pne vem ,kaj so vam to naredila propagandna obvestila in kvazi testi,da je najboljši :lol1:

Objavljeno

Na krajšem potovanju ni potrebe po vtičnici, tudi ne kadim. To sem montiral bolj za zabavo, ker nisem vedel, kaj bi še navesil gor. Če sem kampiral, je vedno bila elektrika ali pa sem imel rezervne baterije.

Zdaj pa imam gsm, kjer ne moreš menjati baterije.

Prejšnji motor tudi tega ni imel, če bi hotel, bi za par eur nabavil.

Jaz sem samo pokazal, kako se montira, to je versys tema, da vidijo lastniki tega modela. Za provokacije si zgrešil temo.

Objavljeno

Ma meni se tudi zdi predraho. Jaz sem montažo vtičnice zaupal strokovnjaku, pa zraven še indikator predstav, pa je bilo vse skupaj pod 90€.

 

PS...na tipkovnici mi ne dela mi črka....po abecedi ena pred h

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ma meni se tudi zdi predraho. Jaz sem montažo vtičnice zaupal strokovnjaku, pa zraven še indikator predstav, pa je bilo vse skupaj pod 90€.

 

PS...na tipkovnici mi ne dela mi črka....po abecedi ena pred h

 

Nič hudega, si pač napisal po horiško. :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ma meni se tudi zdi predraho. Jaz sem montažo vtičnice zaupal strokovnjaku, pa zraven še indikator predstav, pa je bilo vse skupaj pod 90€.

 

PS...na tipkovnici mi ne dela mi črka....po abecedi ena pred h

 

Seveda je predrago, a alternativa tudi obstaja.

 

Lej, jaz sem si na er6 tudi kupil gipro pokazatelj prestav, preko 110 EUR je stal. Tudni za versys sem kupil enakega, preko 110 EUR.

 

Sedaj vidim, da se za versysa od letos dobi v dodatni opremi tudi pokazatelj prestav, ki je iste firme in model kot ta, ki sem ga sam kupil (gipro). Cena pa je slična, 118 EUR. Tu dosti torej ne olupijo.

 

http://www.kawasaki.de/Accessory/Details/3408726CEE0?model=Versys&modelYear=2014

 

 

The DS gear position indicator is designed for motorcycles with the Kawasaki Diagnostic (KDS) Connector. Installation is very simple with just one plug. Reads data directly from the ECU. Compact and weatherproof display. Display L,W,H 3x2x1.5cm, lead 160cm.

(This bike is not originally equipped with gear position sensor, therefore determining the gear in use is only possible when the engine is running and the clutch is released)

(Non Kawasaki branded product)

 

Dodatno opremo in ostale zadeve itak delajo drugje (givi, mra, španski zadnji led žaromet itd..)

 

Šipa je npr. od MRA (MRA for Kawasaki) itd.

 

Lahko bi nabavil vtičnico za par eur in zapeljal do električarja oz. priklopil na aku in prihranil nekaj eur, samo se mi je zdelo brezveze, če je original inštalacija pripravljena, predvideno je mesto montaže, lepo skrito med tankom in plastiko.

Pri drugi vtičnici bi moral improvizirati, sam narediti nosilec ali vrtati v armaturko in še kam.

 

To je pač prednost in cena stock zadev, ki jih preplačaš.

 

Pokazatelj prestav pa isto. Tu sploh ne rabiš strokovnjaka, če kupiš gipro, saj vtakneš v servisno vtičnico pod sedežem, vse je že sprogramirano.

 

S kakšnim drugim prikazovalnikom bi bilo več dela, meni pa ni, da bi se mi kdo sedaj v garanciji igral po elektriki pa še šlampig naredil :)

 

Še hujša je cena ogrevanih ročk, ki so okoli 160 EUR. Tega pa ne rabim, ker imam ščitnike in toplejše rokavice, pozimi oz. v precej hladnem pa se ne vozim.

Objavljeno (popravljeno)

In rele, brez tega nema vtičnice :)

 

To so povsem uradne cene.

 

Vtičnica je "samo" 75 EUR s kovinskim nosilcem.

 

"Stikalo" pa dodatnih 39 EUR, ki pa je skupno tudi za ogrevanje ročk.

 

http://www.kawasaki.de/Accessory/Details/340DFD13DDF?model=Versys&modelYear=2014

js sm jo nabavu pr lojzu ene 15€, sam zmontiral in deluje...še vedno in lepo zvrtal v armaturko. Da jo imam tam kjer jo rabim.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno (popravljeno)

Ampak ne stock zadevo pa še o drugem motorju je govora, a ne :)

12V lukna je 12 V lukna + 2 žice ima :D do sedaj je pasala na vsak moj moped

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

5ja Lepo uštimano! Še posebej mi je všeč to, da pri taki montaži ni posegov kot je rezanje originalne instalacije in potem leplenja z "pocastim" izolirnim trakom.

Objavljeno

Če se mal zastopš v elektriko in materiale ni sploh potrebno nbenga izolirnega traka.......to so pocarji ja!

Objavljeno

Če se mal zastopš v elektriko in materiale ni sploh potrebno nbenga izolirnega traka.......to so pocarji ja!

+ je plus, - je pa minus, a je še kj drugega pr ftičnici?

Objavljeno

+ je plus, - je pa minus, a je še kj drugega pr ftičnici?

Ja ti bi po mojem že rabu mal izolirnega traka :lol1:

Objavljeno

Ja ti bi po mojem že rabu mal izolirnega traka :lol1:

nope, + direkt na baterijo-privijačiš, - pa na okvir. No selotejp, no šalabajzerstvo. :D

Objavljeno

Snecer daj raje povej a mas iphona, da ne mors dat baterije ven:):)

Objavljeno

Motorola moto g

Pa da pomirim strasti, malo sem uporabil črni izolir preventivno, da kje voda ne pride poleg.

Drugače pa ja, dve žici sta.

Objavljeno

+ je plus, - je pa minus, a je še kj drugega pr ftičnici?

Je, če vlečaš vodnik premer 1,3 mm direktno + na akumulator je obvezna varovalka 15A (plava)

Pri nekaterih vtičnicah (predvsem avtomobilskih) je še en  + št.58 park tok za osvetljitev !

Objavljeno

Na krajšem potovanju ni potrebe po vtičnici, tudi ne kadim. To sem montiral bolj za zabavo, ker nisem vedel, kaj bi še navesil gor. Če sem kampiral, je vedno bila elektrika ali pa sem imel rezervne baterije.

Zdaj pa imam gsm, kjer ne moreš menjati baterije.

Prejšnji motor tudi tega ni imel, če bi hotel, bi za par eur nabavil.

Jaz sem samo pokazal, kako se montira, to je versys tema, da vidijo lastniki tega modela. Za provokacije si zgrešil temo.

Sneci ti pa maš gnar za 1/2 te cene bi ti jaz prodal ORIG. BMW-ejevo ! ! bi enkrat nekaj pravega imel in še zmontiral bi "strokovno" brez izolirtraka.

Objavljeno

Ker vlada veliko zanimanje in bi očitno ta del z zlatimi žicami radi imeli tudi drugi, dajem še slikovna navodila.

 

1. zadeva se montira na levi strani med plastiko in tankom, zato je potrebno odstraniti sedež (s ključem odkleneš), ter stranici + plastiko za zaščito hladilnika. Potrebuješ imbus ključ in križni izvijač ter roke z občutkom.

 

img20131223153534887.jpg

 

img20131223154812467.jpg

 

2. kit za vtičnico je sestavljen iz dveh komponent, kovinskega nosilca z relejem ter vtičnice in plastičnih vezic.

Rele je tudi za ogrevanje ročk, če si jih kasneje omisliš.

 

img20131223153936581.jpg

img20131223153945511.jpg

 

 

3. Prvo montiraš kovinski nosilec, z gedorami odtegneš vijak od nosilca plastike, daš gor nosilec in zategneš. Nato na nosilec pritrdiš rele, ki je v gumijastem ohišju ter vanj potisneš črni vtikač, ki je že predpripravljen. Pred tem si razprl (odrezal) vezico in hošček izolir traka, ki je držal napeljavo skupaj, da ni frfotala.

 

img20131223154823640.jpg

img20131223154833372.jpg

 

img20131223160025247.jpg

img20131223160035160.jpg

 

4. Na nosilec zaviješ vtičnico in povežeš žici (po barvah) :) ena žica iz motorja in vtičnica bosta ostali prazni (za ročke).

Izolir trak ni predviden, ker je vse ajnpasano v gumijasto (al silikon, teflon ne vem) zaščito. Jaz sem še dal preko malo traku.

 

Z vezicami pritrdiš žice, da se vse lepo tesno prilega.

 

img20131223160447295.jpg

 

img20131223160501740.jpg

img20131223160645209.jpg

img20131223162427637.jpg

img20131223163153774.jpg

 

5. Delo je končano, priviješ nazaj stranice in pogledaš, če vtičnica sprejme tudi velike vtikače :)

Lepo je skrita pod plastiko, vendar vedno dosegljiva, ni pod kakšnim sedežem ali na armaturki, ki bi jo moral prevrtati.

 

 

img20131223163633895.jpg

img20131223165015282.jpg

http://shrani.si/f/2J/LA/3ooxyO0T/img20131223165043256.jpg

http://shrani.si/f/w/GN/3Pcqkrzp/img20131223165142335.jpg

http://shrani.si/f/1u/10q/xDNvy6Y/img20131223165150013.jpg

http://shrani.si/f/N/4C/2hcKkdFl/img20131223165359024.jpg

 

6. Ako dela, bom videl spomladi, se mi ni dalo nositi akuja.

 

7. Na ebayu ali v trgovini še nabaviš 12V USB adapter (1A ali bolje 2A). Da lahko polniš moderne naprave.

http://www.ebay.de/itm/251276168104?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

Zdaj so dileme razjasnjene, upam.

 

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Je, če vlečaš vodnik premer 1,3 mm direktno + na akumulator je obvezna varovalka 15A (plava)

Pri nekaterih vtičnicah (predvsem avtomobilskih) je še en  + št.58 park tok za osvetljitev !

varovalka pride zravn vtičnice, je že všteto v ceno 15€...sm pozabu napisat

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Snecer pa ti si full mehanik :kva1:no namesto unga grdga izolir traka dej drugič gor samoskrčno cev primernih dimenzij,nikol ne odstopi in je vodoodporna proti izolirnemu!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!