rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 No, no. Na motorju, ki je stal 6300 eur nimam niti za 2jurja dodatne opreme... nosilec za kovček, plata in kufer givi: 300 eur ščitnik motorja puig: 120 EUR pokazatelj prestav gipro: 105 eur vtičnica in stikalo oem: 122 EUR ščitnika za roke in povišana šipa oem (mra): 100+70 eur led lučke chn : 10 eur nalepke za tank oem: 40 eur nalepke za stopalke hyperjack: 10 eur nosilec garmin ger: 22 eur sprednji blatnik podaljšek uk : 20 eur zadnji blatnik ermax: 140 eur Opreme za 1060 eur pa mislim, da nisem še kaj pozabil. Znači na cesto z vso opremo 7400 eur plastične čepke za par eur sem pozabil, ter magnet torbo iz lujza staro + novo boršo še kakšnih 30 eur vse skupaj in pajki za zvezat. +lastna tablica, ki je pol cenejša kot na bmwju (a ne kmet) Veš, kaj ti zavidam!? Črne felge!!! Sam imam sive, katastrofa pri čiščenju! Kak nasvet za čiščenje?
Snečer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Kolikor sem gledal na Versys forumu, nas je kar nekaj, ki smo v podobnih km to doživeli - začne se pojavljat od cca 30 k dalje.Baje je problem v reglerju, ker nonstop v polno zahteva elektriko od statora, ki se posledično pregreva in ker ni popolnoma v olju(veš kje je njegov položaj), sčasoma pregori. Baje bi bila idealna rešitev v drugem reglerju, ta ki je gori baje odvečen tok spušča ven( na cesto), namesto, da bi, ko ne rabi več toka, sprostil stator... Baje, če se prav spomnim, je tale kao shunt varianta, naj bi ga menjal pa z serial - ali obratno? (če sem narobe napisal, ne kritizirajte, ampak me popravite). Alternator pač nonstop dela, ko je motor zalaufan, več ko je obratov, bolj se vrti in več je štroma. In regler/rectifier odvečen tok spusti na ogrodje, ko je akumulator poln in kaj drugega ne more narediti, alternator bo vedno dajal tok. Lahko pa Bremzer razloži. Kolko sem jaz spremljal zadeve, je glavni problem korodiran kontakt na reglerju, ker je izpostavljen pod sedežem. Z dodatnim blatnikom ga rešiš. Jaz občasno kontakte pošpricam. Za stator pa je krivo nekvalitetno navitje, ki se očitno sčasoma zaradi vročine "speče" skupaj z izolacijo, ki je okoli navitja in to vedno "gori", kjer ni hlajenja.
Snečer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 (popravljeno) S potnimi stroški in vsem me je prišel 150 eu, mnjava pa otroško lahka... Naročil pa ravno tega, ki si dal link. Vidiš, to je koristen info iz prve toke če bomo rabili. Glede platišč je najbolj simpl krpica in wd40, so v trenutku čiste. Pol pa tak ni neki strošek stator... Glede gum sem dal gor roadsmart1, oba kosa pri Širniku 204 eur. Čarman ma akcijo in bon 20 eur http://www.carman-motosport.si/prodaja/pnevmatike/dunlop_moto/valentinova-akcija.html Popravljeno Marec 1, 2014. Popravil Snecer rookie007 1
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Snecer, a je morda na tipu, ki ga imaš, kaj drugačen stator? Morda še ni nikjer zasledljivo, da je nov tip čez 30k ali pa folk skriva. Sam sem napisal, da mi je šel, sem pa 100%, da nisem edini, sem pa edini, ki je povedal... Pa ni sam bolezen Versysa, da ne bo kdo pameten!
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Alternator pač nonstop dela, ko je motor zalaufan, več ko je obratov, bolj se vrti in več je štroma. In regler/rectifier odvečen tok spusti na ogrodje, ko je akumulator poln in kaj drugega ne more narediti, alternator bo vedno dajal tok. Lahko pa Bremzer razloži. Kolko sem jaz spremljal zadeve, je glavni problem korodiran kontakt na reglerju, ker je izpostavljen pod sedežem. Z dodatnim blatnikom ga rešiš. Jaz občasno kontakte pošpricam. Za stator pa je krivo nekvalitetno navitje, ki se očitno sčasoma zaradi vročine "speče" skupaj z izolacijo, ki je okoli navitja in to vedno "gori", kjer ni hlajenja. Baje bi regler rešil 80% menjav statorja... Vidiš, to je koristen info iz prve toke če bomo rabili. Glede platišč je najbolj simpl krpica in wd40, so v trenutku čiste. Sam uporabljam nafto
Snečer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Nafta je slično, samo da je bolj mastna Tu so govorili o reglerju http://www.kawasakiversys.com/forums/showthread.php?t=16774 rookie007 1
dlicen Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Veš, kaj ti zavidam!? Črne felge!!! Sam imam sive, katastrofa pri čiščenju! Kak nasvet za čiščenje? Ja, siva platišča so kar naprej umazana. Pa saj jih lahko daš speskat in prašno barvat v črno. Boš vsaj prišparal pri nakupu wd40 oz nafte. rookie007 1
Snečer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Snecer, a je morda na tipu, ki ga imaš, kaj drugačen stator? Morda še ni nikjer zasledljivo, da je nov tip čez 30k ali pa folk skriva. Sam sem napisal, da mi je šel, sem pa 100%, da nisem edini, sem pa edini, ki je povedal... Pa ni sam bolezen Versysa, da ne bo kdo pameten! Vem recimo za benz pumpo, da je bila podobna napaka na prvih er6, pa so potem popravili, vendar na oko ni nobene razlike, če v številki rezervnega dela je rahla sprememba cifre, skratka "evolucija". Kakšen stator je pri meni not, verjetno enak kot pri tebi ali pa evolucija.
dlicen Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 (popravljeno) Kolikor sem gledal na Versys forumu, nas je kar nekaj, ki smo v podobnih km to doživeli - začne se pojavljat od cca 30 k dalje. Pol sem pa imel srečo, do 64 kkm nobenih težav, ne s statorjem, ne s čim drugim. Popravljeno Marec 1, 2014. Popravil dlicen rookie007 1
Snečer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Kawasaki advise that the original Fuel Pump Assembly P/N 49040-0010 has now been superseded by P/N 49040-0026, hopefully this is an improved product to overcome this failure. Glede pumpe. http://homepages.slingshot.co.nz/~shanetp/Faults.html#Question_6 regler The R/R (black box with cooling fins) is located under the seat (LHS) near the battery compartment and its electrical connector faces inwards. This connector and harness is exposed to moisture and is force feed by the rear wheel. Given that this is an expensive repair outside of warranty it is recommended that owners, as part of regular maintenance, clean and protect the connector and R/R pins with an electrical cleaner and conductivity enhancer or a water displacement product. water displacement ali wd40
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Glede pumpe. http://homepages.slingshot.co.nz/~shanetp/Faults.html#Question_6 regler water displacement ali wd40 Ja, ampak na mojem reglerju ni bilo čist nič blata ali rje, sam prah...
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Pol sem pa imel srečo, do 64 kkm nobenih težav, ne s statorjem, ne s čim drugim. Vsaka čast! Čestitam! Verjetno tudi leta izkušenj pri vzdrževanju pridonesejo temu, a ne?
dlicen Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Vsaka čast! Čestitam! Verjetno tudi leta izkušenj pri vzdrževanju pridonesejo temu, a ne? Ma niti ne. Redni servisi na 6 kkm, redno mazanje ketne, nič posebnega. Motor je dejansko zelo kvaliteten, po mojem. rookie007 1
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Ma niti ne. Redni servisi na 6 kkm, redno mazanje ketne, nič posebnega. Motor je dejansko zelo kvaliteten, po mojem. Se strinjam, glede kvalitete. Praviš, menjave na 6kkm, kaj pa v mojem primeru? Lani menjal olje in filter, naredil cca 1600 km - kaj zdaj? Ne bi še menjal, ker me finance žulijo Katero olje maš za menjavo? Sintetiko?
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Vidiš, to je koristen info iz prve toke če bomo rabili. Glede platišč je najbolj simpl krpica in wd40, so v trenutku čiste. Pol pa tak ni neki strošek stator... Glede gum sem dal gor roadsmart1, oba kosa pri Širniku 204 eur. Čarman ma akcijo in bon 20 eur http://www.carman-motosport.si/prodaja/pnevmatike/dunlop_moto/valentinova-akcija.html Čarman ima baje sam komplet, rabim le prvo, zadnja ima 2 leti in še kot nova...
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Pa felge še ni tak problem ščistit, bolj tiste špice(ala napere), ki imajo tist utor, prst ne gre not, penzel ne spuca, pa še verjetno bi, če bi bila površina gladka...
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 O tem ste kaj razmišljali? Sam imam 2 novi, pa ne vem, kam z njima http://www.kawasakiversys.com/forums/showthread.php?t=49145
dlicen Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Lani menjal olje in filter, naredil cca 1600 km - kaj zdaj? Ne bi še menjal, ker me finance žulijo Katero olje maš za menjavo? Sintetiko? Lani kdaj? Konec sezone? Če je tako, jaz ne bi dajal novega noter. Idealno bi pa lani počakal magari še 1600 km in potem menjal olje pred zimovanjem. Jaz sem noter zlival Bardahl 10W-40 sintetično. Ampak sej ne vem, koliko znamka res pomeni. Dokler ne zlivaš glih olja iz friteze.
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Lani sem imel krizo v žepu, saj je še zdaj, registriral sem ga julija, vozil do septembra.Pred registracijo menjal olje...
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Šnecer, nekaj ti še manjka - podaljški za ogledala! Meni niso bla dost široka, sem jih moral zmontirat...
Snečer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 O tem ste kaj razmišljali? Sam imam 2 novi, pa ne vem, kam z njima http://www.kawasakiversys.com/forums/showthread.php?t=49145 Nisem o tem razmišljal Šnecer, nekaj ti še manjka - podaljški za ogledala! Meni niso bla dost široka, sem jih moral zmontirat... Tudi o tem dodatku ne Lani sem imel krizo v žepu, saj je še zdaj, registriral sem ga julija, vozil do septembra.Pred registracijo menjal olje... Samo menjava olja brez filtra, to je 2L olja, po knjigi 1,9. Če pa celega ven spraviš pa gre not 2,4L. To te pride 2L 17,50 EUR pri nas. http://www.motornaolja.com/produkt/motul-5100-ester-4t-10w-40/ polsintetika al pa polna sintetika od Castrola, to sem zdaj imel not http://www.motornaolja.com/produkt/castrol-power-1-racing-4t-10w-40/
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Nisem o tem razmišljal Tudi o tem dodatku ne Samo menjava olja brez filtra, to je 2L olja, po knjigi 1,9. Če pa celega ven spraviš pa gre not 2,4L. To te pride 2L 17,50 EUR pri nas. http://www.motornaolja.com/produkt/motul-5100-ester-4t-10w-40/ polsintetika al pa polna sintetika od Castrola, to sem zdaj imel not http://www.motornaolja.com/produkt/castrol-power-1-racing-4t-10w-40/ Ja, tud 20 eu je dost, če si brez službe...
Snečer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Snecer a imaš ABS? Na roki in nogi v tej modelni barvi (2011) ni bilo več modela z abs, vzemi ali pusti, žal. Tudi prej nisem imel. Ja, tud 20 eu je dost, če si brez službe... Te probam razumet, zato sem ti ugodno poiskal. a ne? V garaži so mi ostale 3 popolnoma nove piksne s sprejem za mazanje verige, firma Nigrin (al pa 2 moram pogledat). https://www.nigrin.de/de/produkte/nach/produkt/nigrinketten_spruehfett_fuermotorraeder Če hočeš imeti, ti pošljem gratis. Uporabljam pa jih ne, ker sem prešel na PDL. bosa, Efendi, DAMI34 in 2 others 5
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 (popravljeno) Hvala, Snecer, ko sem bil še v službi, sem poskrbel za verigo.Gor imam scotoiler. Zelo pa cenim tvojo dobrosrčnost in se ti zahvaljujem... Popravljeno Marec 1, 2014. Popravil rookie007 Kmet2, TakeALookAround, Efendi in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se