Fantocci Objavljeno Marec 30, 2014 Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 Nisem glih košerkaš, 173cm.. Tudi jaz podobno. Če se malce dvignem, manj buči. Izgleda da je za našo višino malo prevelik ali pa malo premali. Javi, če boš poštudiral kakšno izboljšavo. Izgleda dobro ta zatemnjeni MRA, ampak ni fajn zavozit. Na nakedu sem imel manj hrupa, ker se je veter bolje porazdelil po celem telesu.
Snečer Objavljeno Marec 30, 2014 Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 Na er6 je bilo veliko vetra, udobno do nekje 90+, ni pa "bobnelo". Na AC nad 120 je bilo predivje. Na versačiju pa bolj bobni/buči, vendar se normalno peljem tudi pri višjih brzinah. Ne vem pa kako je z original šipo. Tole MRA imam menda na najnižje. Sem se navadil in je ok.
Fantocci Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 Kje se pa nastavlja po višini ta MRA vizir?
Snečer Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 Maš tam 3 variante, naklon se spreminja, to sem mislil. Več luknjic je na armaturki, ki so prekrite s plastičnimi čepi, in pač tam drugače priviješ. Isto je za MRA kot original. Mislim, da je v navodilih tudi, moram pogledati.
Snečer Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 Kje se pa nastavlja po višini ta MRA vizir? Poglavje 15-7 v service manual. http://www.kawasakiversys.com/forums/attachment.php?attachmentid=11617&d=1309208348 3 pozicije so Fantocci 1
rookie007 Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 Matr me dražte s temi debatami, da bom šel kar jutri po mojga Versysa v prezimovališče... Kje se najbolj ugodno dobi prva guma Roadsmart? Koliko letos kaj stane montaža in centriranje?
Snečer Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 Jaz tu gume naročam. http://www.sirnik.net/ Pošlje po pošti, za set ni bilo poštnine. Montirat pa sem dal na servisu ob rednem pregledu. rookie007 1
rookie007 Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 Jaz tu gume naročam. http://www.sirnik.net/ Pošlje po pošti, za set ni bilo poštnine. Montirat pa sem dal na servisu ob rednem pregledu. Ravno poklical... Sem pa pozabil vprašat za DOT...
STAR Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 Sem pa pozabil vprašat za DOT... Tudi ni potrebno.
DAMI34 Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 Je potrebno. DOT mora po novem zakonu biti vpisan v HOMOLOGACIJO!!!! Kmet2 in rookie007 2
rookie007 Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 Je potrebno. DOT mora po novem zakonu biti vpisan v HOMOLOGACIJO!!!! 1. APRIL!!!! DAMI34 in Kmet2 2
rookie007 Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 Sem pa pozabil vprašat za DOT... Tudi ni potrebno. Kako ni potrebno? Najboljš, da mi pošlje gumo 2011 letnik! Sem poklical in vprašal, pa je rekel, da naj v komentar napišem, da bi rad čim mlajši DOT in bodo upoštevali. lp
Snečer Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 DOT ni pomemben, tudi če je 5 let star ni nobene razlike pri normalnem skladiščenju. Lani sem vozil na DOT iz 2011, sedaj imam nove 2013 začetek leta.
rookie007 Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 DOT ni pomemben, tudi če je 5 let star ni nobene razlike pri normalnem skladiščenju. Lani sem vozil na DOT iz 2011, sedaj imam nove 2013 začetek leta. Kaj pa, če bolj malo voziš in rabiš par let, da jih znucaš?
pikolo Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 DOT ni pomemben, tudi če je 5 let star ni nobene razlike pri normalnem skladiščenju. Sem že mislil da se ne znaš malo pošalit ... pa vidim da ti gre
Snečer Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 Na avtu mam dot oz. oziroma gume iz 1988, piše made in west Germany to me pomiri, da bodo še na dolga leta. KLOVN, Cartman in rookie007 3
Cartman Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 (popravljeno) Kaj pa, če bolj malo voziš in rabiš par let, da jih znucaš? v tem primeru ti DOT ne bo čist nič pomagal. Gumo stara UV svetloba in predvsem število ohlajanj in ogrevanj. tako imenovani heath cycles. Vsakič ko z vožnjo gume segreješ in ohladiš, jih pospešeno staraš. Zato so nove gume lahko tud starejši dot, pa so čist odlične, 4 leta stare na motorju pa so malo da ne nevarne. Je pa ta dot neka nova modna fora. spraševat po DOTu. Mater, kot da je otroška hrana..... Popravljeno April 1, 2014. Popravil Cartman
Snečer Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 The tyre manufacturer METZELER has tested a set of motorcycle tyres aged five years and a brand new set of motorcycle tyres in racing conditions and has then compared the results. The five-year-old tyres had been stored properly. The old and the new sets of tyres were driven over a distance of 200 km and tested for 5 laps with the same motorcycle on the test run Vizola. The differences between the lap times between the old and new tyres were so minimal that there was no clear winner and that the quality difference could practically not be determined. When are tyres no longer considered new? Tyres are generally developed and produced so that the production features remain effective for their entire life span. Still, each tyre is subject to an ageing process, which also occurs during storage. Due to the different profiles, rubber compounds and constructions the ageing process is different for each tyre. The tyre manufacturers add substances to their rubber compounds, which slow down the ageing process. If a tyre is stored properly it will keep its full performance even after several years (up to 5 years) and will be considered "as new". The age limits generally is around 10 years - a tyre should not be mounted and used thereafter. If a manufacturer asserts different recommendations, they must be complied with.
HyperJack Objavljeno April 2, 2014 Opozori Objavljeno April 2, 2014 Do Smlednikovega grada je pršu, pol sem se pa spozabil, da to ni Dakar replika, sem pa na robniku pustil skoraj pol krivin...ni hudega, samo ponos je mal trpel SLVR, aders, Fantocci in 4 others 7
Snečer Objavljeno April 2, 2014 Opozori Objavljeno April 2, 2014 Si se kaj igral tudi z vzmetenjem? spredaj in zadaj se da nastavljat nekaj.
HyperJack Objavljeno April 2, 2014 Opozori Objavljeno April 2, 2014 Si se kaj igral tudi z vzmetenjem? spredaj in zadaj se da nastavljat nekaj. Uff spredaj je v originalu, trdo, iste vilce kot na Z.ju =), zadaj lahko samo še našponam feder, samo zaenkrat ni potrebe, zame je čist uporabno, če sva pa dva pa glih prav pobira neravnine.
Efendi Objavljeno April 2, 2014 Opozori Objavljeno April 2, 2014 A si stranske kovčke dobil že zraven? Jaz imam "ta mehke" stranske torbe pa me zafrkavanje s pasovi in trakovi vsakič, ko jih dajem na motor (in z njega) spravlja ob živce in razmišljam o trdih kovčkih.
HyperJack Objavljeno April 2, 2014 Opozori Objavljeno April 2, 2014 A si stranske kovčke dobil že zraven? Jaz imam "ta mehke" stranske torbe pa me zafrkavanje s pasovi in trakovi vsakič, ko jih dajem na motor (in z njega) spravlja ob živce in razmišljam o trdih kovčkih. Nisem dobil poleg, kupil posebaj vse tri kovčke+nosilec. Prva liga moram rečt. Hitro nameščanje in odstranjevanje. =) ...tkole pa zgleda z dvema =)...se človek hitro navadi nanje =) motozajebant, Kmet2, rookie007 in 3 others 6
Snečer Objavljeno April 2, 2014 Opozori Objavljeno April 2, 2014 Morda pa kdaj tudi kaj takega omislim To so givi v35?
Efendi Objavljeno April 2, 2014 Opozori Objavljeno April 2, 2014 S stranskimi kufro je videt kar eno številko večji. :grim
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se