Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Mogoče, sej ne vem kaj mam na opcijo. Enga sm probu z njim sam je bil že grozno preglasen. Verjetno tud kej odrezan.

Ti maš stock gor al kej druzga? Pa kakšne so sploh cene, sm šele to sezono začutu premalo groma pod ritjo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri versysu in er6 je težko najti tudi lep izpuh, ker pač že v osnovi nima rora. Tudi Akrpaović zgleda zelo bogo na tem motorju.

 

Edina zadeva, ki bi meni bila všeč je Leovince , cena okoli 360

 

http://www.leovince.com/en/catalog-kawasaki/terminale_underbody_omologato_evo_ii_versys_650_i_e_2010/12591

 

 

Vendar pa mene hrup moti, tako da jaz zato nisem.

 

p.s.

tvoj nadimek se nanaša na kaj posebnega? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Ali bi mogoče kdo vedel, kaj je vzrok naslednjim težavam: Pri pospeševanju v peti in šesti prestavi, ko se voziva dva, najprej nabije obrate, nato pa šele čez kako sekundo začne pospeševati tako kot je treba. Zgleda enako, kot da bi do takrat držal sklopko, nato pa bi jo spustil. Kaj pravite?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporabljate sklopko pri hitrem pritikanju navzgor?

Meni je rekel serviser, da če lepo pretikaš, je bolje brez kot z, vsaj pri hitrem.

Seveda, le pri pretikanju gor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporabljate sklopko pri hitrem pritikanju navzgor?

Meni je rekel serviser, da če lepo pretikaš, je bolje brez kot z, vsaj pri hitrem.

Seveda, le pri pretikanju gor...

Dol vedno sklopka, navzgor pa samo sklopka med 1 in 2, nato brez. Razen pri počasnem fijakanju jo uporabim tudi pri drugih brzinah. Tako delam že 50kkm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V principu vedno s sklopko - to počnem čisto avtomatično.

Sem nekajkrat tudi brez ampak sem moral to naredit prav "zavestno" - torej namesto da bi bil pozoren na dogajanje na cesti sem razmišljal o načinu prestavljanja, zato sem se nehal obremenjevat s tem in raje neobremenjeno uživam v vožnji.

 

Aja, v čem je pravzaprav prednost prestavljanja brez sklopke?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še ena "krvoskrunska" :whistle:  za nekatere. Gre pa za prikaz delovanja REKLUSE sklopke prez uporabe ročke za sklopko samo plin in zavora.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor omogoča menjavo brez sklopke zaradi sekvenčnega menjalnika, tudi sekvenčni menjalnik naprimer za avte za rally,GHD,CHD..... 

 

0.jpg

 

Pridobiš ne nič razen tega da ne rabiš ročke stiskat brezveze...

 

Osebno tudi med 1. in 2. vedno uporabim sklopko in takrat ko imam obrate pod 5.000 nekje... kar je nad tem gre vedno brez sklopke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko si bolj objesten :)

lahko pa tut lepše šaltaš , ker gre direktno, je pa res potrebno malce občutka dobiti za gas znižati in z nogico brzino gor rukniti :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede lepote - "umetnički dojam" pri mojem šaltanju pravzaprav ni bil nikoli pod vprašajem. Prej nasprotno, ker se imel že kot mulc fiksno idejo, da je treba znati lepo, gladko prestavljat (sopotnice si mi (bile) za to hvaležne...)

 

Z "občutkom" za šaltanje brez sklopke nimam niti najmanjših težav. Gre z lahkoto.

Stvar je v tem, da avtomatično uporabljam sklopko in če hočem ta moj "avtomatizem" preskočit, moram to naredit zavestno. Torej mislit na to. Pa se po pravici še spomnim ne. Ali pa včasih šele potem, ko sem že prešaltal...s sklopko.

In potem se vprašam - zakaj že? Torej - v čem je res prednost pri vsakdanji vožnji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede lepote - "umetnički dojam" pri mojem šaltanju pravzaprav ni bil nikoli pod vprašajem. Prej nasprotno, ker se imel že kot mulc fiksno idejo, da je treba znati lepo, gladko prestavljat (sopotnice si mi (bile) za to hvaležne.. .)

 

Z "občutkom" za šaltanje brez sklopke nimam niti najmanjših težav. Gre z lahkoto.

Stvar je v tem, da avtomatično uporabljam sklopko in če hočem ta moj "avtomatizem" preskočit, moram to naredit zavestno. Torej mislit na to. Pa se po pravici še spomnim ne. Ali pa včasih šele potem, ko sem že prešaltal...s sklopko.

In potem se vprašam - zakaj že? Torej - v čem je res prednost pri vsakdanji vožnji?

ajd, da ne kompliciram, manjkrat stisnjena ročka, več časa zdrži pletenica, pa sklopka tut...za menjalnik pa ne vem :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To na sklopko ne vpliva hudo :) pri normalno vožnji seveda. Na zajlo pa ja, samo to je itak par eur strošek al pa redno mazanje in tu pa tam kdaj našpanjanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi znal bit kabl, pa fedre na sklopki tudi morda niso več tako močne in je to to.

 

 

Kakšen kabl si imel v mislih?

 

Zdravo!

Ali bi mogoče kdo vedel, kaj je vzrok naslednjim težavam: Pri pospeševanju v peti in šesti prestavi, ko se voziva dva, najprej nabije obrate, nato pa šele čez kako sekundo začne pospeševati tako kot je treba. Zgleda enako, kot da bi do takrat držal sklopko, nato pa bi jo spustil. Kaj pravite?

 

Kaj pa v nižji prestavi? Recimo, ko naglo spelješ ko si sam ali v dvoje? Si testiral tako?

Ali pa probaj se lepo peljat do tretje prestave, pa potem naglo obrni ročko plina ... kaj se zgodi? Ali si tudi takrat sklopka tako obnaša?

Jaz bi rekel, da je to zaradi olja ... zadeva zdrsi.

 

Predlagam, da ko ne veš kam bi šel na furo, da se zapelješ do kakšnega moto serviserja in razložiš stvar, povprašaš o stroško in dobrodošlo bi bilo, da tudi nam potem napišeš, kaj je rekel mojster.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To na sklopko ne vpliva hudo :) pri normalno vožnji seveda. Na zajlo pa ja, samo to je itak par eur strošek al pa redno mazanje in tu pa tam kdaj našpanjanje.

Sej nism hotu pisat, da je bolje brez. V bistvu ni neke razlike, kako šaltaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!