25cm Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Mogoče, sej ne vem kaj mam na opcijo. Enga sm probu z njim sam je bil že grozno preglasen. Verjetno tud kej odrezan. Ti maš stock gor al kej druzga? Pa kakšne so sploh cene, sm šele to sezono začutu premalo groma pod ritjo
Snečer Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Pri versysu in er6 je težko najti tudi lep izpuh, ker pač že v osnovi nima rora. Tudi Akrpaović zgleda zelo bogo na tem motorju. Edina zadeva, ki bi meni bila všeč je Leovince , cena okoli 360 http://www.leovince.com/en/catalog-kawasaki/terminale_underbody_omologato_evo_ii_versys_650_i_e_2010/12591 Vendar pa mene hrup moti, tako da jaz zato nisem. p.s. tvoj nadimek se nanaša na kaj posebnega? Kmet2 1
25cm Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Seveda....dolžina versys izpuha :grim Efendi, Kmet2 in SLVR 3
rookie007 Objavljeno April 8, 2014 Opozori Objavljeno April 8, 2014 Oj! A je kater v tej temi bliz Celja?
kruko Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Zdravo! Ali bi mogoče kdo vedel, kaj je vzrok naslednjim težavam: Pri pospeševanju v peti in šesti prestavi, ko se voziva dva, najprej nabije obrate, nato pa šele čez kako sekundo začne pospeševati tako kot je treba. Zgleda enako, kot da bi do takrat držal sklopko, nato pa bi jo spustil. Kaj pravite?
rookie007 Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Se dogaja, tudi sam parkrat na svojem opazil.Posebej pri prehitevanjih in hitrem pretikanju... Baje bi znalo bit tud olje krivo. http://www.kawasakiversys.com/forums/showthread.php?t=4245
rookie007 Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Še nekaj, kar bi lahko bilo vzrok... http://www.kawasakiversys.com/forums/showthread.php?t=6626&highlight=sticky+clutch
Snečer Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Bi znal bit kabl, pa fedre na sklopki tudi morda niso več tako močne in je to to.
rookie007 Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Uporabljate sklopko pri hitrem pritikanju navzgor? Meni je rekel serviser, da če lepo pretikaš, je bolje brez kot z, vsaj pri hitrem. Seveda, le pri pretikanju gor...
Snečer Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Vedno uporabljam sklopko mogoče sem parkrat probal brez
DAMI34 Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Uporabljate sklopko pri hitrem pritikanju navzgor? Meni je rekel serviser, da če lepo pretikaš, je bolje brez kot z, vsaj pri hitrem. Seveda, le pri pretikanju gor... Dol vedno sklopka, navzgor pa samo sklopka med 1 in 2, nato brez. Razen pri počasnem fijakanju jo uporabim tudi pri drugih brzinah. Tako delam že 50kkm. KLOVN 1
KLOVN Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 pobje, ne se sekirat , pr japončkih je to normalno
Efendi Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 V principu vedno s sklopko - to počnem čisto avtomatično. Sem nekajkrat tudi brez ampak sem moral to naredit prav "zavestno" - torej namesto da bi bil pozoren na dogajanje na cesti sem razmišljal o načinu prestavljanja, zato sem se nehal obremenjevat s tem in raje neobremenjeno uživam v vožnji. Aja, v čem je pravzaprav prednost prestavljanja brez sklopke?
Snečer Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Lahko si bolj objesten SLVR in Efendi 2
MiNa Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Rešitev, da se lahko vozi praktično brez sklopke.
MiNa Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Pa še ena "krvoskrunska" za nekatere. Gre pa za prikaz delovanja REKLUSE sklopke prez uporabe ročke za sklopko samo plin in zavora.
jany Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Motor omogoča menjavo brez sklopke zaradi sekvenčnega menjalnika, tudi sekvenčni menjalnik naprimer za avte za rally,GHD,CHD..... Pridobiš ne nič razen tega da ne rabiš ročke stiskat brezveze... Osebno tudi med 1. in 2. vedno uporabim sklopko in takrat ko imam obrate pod 5.000 nekje... kar je nad tem gre vedno brez sklopke... DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Lahko si bolj objesten lahko pa tut lepše šaltaš , ker gre direktno, je pa res potrebno malce občutka dobiti za gas znižati in z nogico brzino gor rukniti
Efendi Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Glede lepote - "umetnički dojam" pri mojem šaltanju pravzaprav ni bil nikoli pod vprašajem. Prej nasprotno, ker se imel že kot mulc fiksno idejo, da je treba znati lepo, gladko prestavljat (sopotnice si mi (bile) za to hvaležne...) Z "občutkom" za šaltanje brez sklopke nimam niti najmanjših težav. Gre z lahkoto. Stvar je v tem, da avtomatično uporabljam sklopko in če hočem ta moj "avtomatizem" preskočit, moram to naredit zavestno. Torej mislit na to. Pa se po pravici še spomnim ne. Ali pa včasih šele potem, ko sem že prešaltal...s sklopko. In potem se vprašam - zakaj že? Torej - v čem je res prednost pri vsakdanji vožnji?
DAMI34 Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Glede lepote - "umetnički dojam" pri mojem šaltanju pravzaprav ni bil nikoli pod vprašajem. Prej nasprotno, ker se imel že kot mulc fiksno idejo, da je treba znati lepo, gladko prestavljat (sopotnice si mi (bile) za to hvaležne.. .) Z "občutkom" za šaltanje brez sklopke nimam niti najmanjših težav. Gre z lahkoto. Stvar je v tem, da avtomatično uporabljam sklopko in če hočem ta moj "avtomatizem" preskočit, moram to naredit zavestno. Torej mislit na to. Pa se po pravici še spomnim ne. Ali pa včasih šele potem, ko sem že prešaltal...s sklopko. In potem se vprašam - zakaj že? Torej - v čem je res prednost pri vsakdanji vožnji? ajd, da ne kompliciram, manjkrat stisnjena ročka, več časa zdrži pletenica, pa sklopka tut...za menjalnik pa ne vem
Snečer Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 To na sklopko ne vpliva hudo pri normalno vožnji seveda. Na zajlo pa ja, samo to je itak par eur strošek al pa redno mazanje in tu pa tam kdaj našpanjanje.
BREITNER Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Bi znal bit kabl, pa fedre na sklopki tudi morda niso več tako močne in je to to. Kakšen kabl si imel v mislih? Zdravo! Ali bi mogoče kdo vedel, kaj je vzrok naslednjim težavam: Pri pospeševanju v peti in šesti prestavi, ko se voziva dva, najprej nabije obrate, nato pa šele čez kako sekundo začne pospeševati tako kot je treba. Zgleda enako, kot da bi do takrat držal sklopko, nato pa bi jo spustil. Kaj pravite? Kaj pa v nižji prestavi? Recimo, ko naglo spelješ ko si sam ali v dvoje? Si testiral tako? Ali pa probaj se lepo peljat do tretje prestave, pa potem naglo obrni ročko plina ... kaj se zgodi? Ali si tudi takrat sklopka tako obnaša? Jaz bi rekel, da je to zaradi olja ... zadeva zdrsi. Predlagam, da ko ne veš kam bi šel na furo, da se zapelješ do kakšnega moto serviserja in razložiš stvar, povprašaš o stroško in dobrodošlo bi bilo, da tudi nam potem napišeš, kaj je rekel mojster.
DAMI34 Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 To na sklopko ne vpliva hudo pri normalno vožnji seveda. Na zajlo pa ja, samo to je itak par eur strošek al pa redno mazanje in tu pa tam kdaj našpanjanje. Sej nism hotu pisat, da je bolje brez. V bistvu ni neke razlike, kako šaltaš.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se