Snečer Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Kabl=zajlo od sklopke, kot je na sliki zgoraj v linku, ki je bila preščipljena in je zatikala. Če sklopka drsi, je stara šola, da daš v prvo prestavo, sprednjo kolo na steno in počasi popustiš sklopko, če laufa, je drsalica, če ugasne še ok. rookie007 1
BREITNER Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 ajd, da ne kompliciram, manjkrat stisnjena ročka, več časa zdrži pletenica, pa sklopka tut...za menjalnik pa ne vem Hja, koliko časa pa zdrži pletenica? Kot je omenil že Snecer, to je minimalen strošek .... pletenica je cca. 28€ + delo, pa imaš nekaj časa mir. Sklopka je zato, da se stiska .... nikjer ne priporočajo v prvi vrsti, da se menjava prestave brez sklopke .... vsak ima svoj pristop. Zakaj bi brez, če ni potrebe. Včasih se vprašam, zakaj imate nekateri sploh motorje, če na vsakem koraku gledate kje bi kaj prišparali .... z stiskanjem sklopke, prej crkne pletenica ... itd. Samo čakam, da bo nekdo izjavil, da raje potiska motor ob sebi, ker se gume manj rabijo.
KLOVN Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 sklopka je samo za speljevanje in za umiritev motorja po potrebi, za ostalo se ne uporablja :yes:
Snečer Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Zanimivo, da potem tale privesek ne odstranijo oz. ne gremo na avtomatiko kot pri NC700+ Ko menjavaš dol mora biti lepo brez sklopke.
DAMI34 Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Dol ne gre brez sklopke. Dol se uporabi predgas, da izenačiš obrate, potem rahlo stisneš, in če si v racing modu, je odpuščanje sklopke zelo počasno-rahlo. Breitner..mal sem se hecal. Kdaj crkne zajla je več dejavnikov. Drugače pa že 100x rečeno: Na tubi je marsikaj, tudi določene šole vožnje motocikla, določene skrivnosti. Recimo bom dal primer: večkrat slišiš ko nekdo v "turističnem" načinu meče brzine dol in je slišati klonk, klonk. To je zato ker gospod stisne sklopko, tačas obrati padejo prenizko in potem ko jo spusti spet dvigne obrate. To ni dobro za moped
Snečer Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 duče pravi, da je samo za speljevanje in "umiritev"
KLOVN Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 večkrat slišiš ko nekdo v "turističnem" načinu meče brzine dol in je slišati klonk, klonk. Ta vozi drugi najaboljši motor na svetu Bmw, prvi je itak Ducati, ki ima Quickshifter in tega se ne sliši tak :grim
BREITNER Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 (popravljeno) Recimo bom dal primer: večkrat slišiš ko nekdo v "turističnem" načinu meče brzine dol in je slišati klonk, klonk. To je zato ker gospod stisne sklopko, tačas obrati padejo prenizko in potem ko jo spusti spet dvigne obrate. To ni dobro za moped Ja točno, do tega prihaja, ker nekateri prehitro pred križiščem ali krožnim prometom stisnejo sklopko in dokler pride do mesta ustavitve se menjalnik neha vrtet in potem nikakor ne more spravit v prvo prestavo in posledično temu tolče po menjalniku ...... Ko mi ne bo več za stiskat, si bom kupil kavni mlinček ... Popravljeno April 9, 2014. Popravil BREITNER DAMI34 in Efendi 2
KLOVN Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 duče pravi, da je samo za speljevanje in "umiritev" umritev
rookie007 Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Kabl=zajlo od sklopke, kot je na sliki zgoraj v linku, ki je bila preščipljena in je zatikala. Če sklopka drsi, je stara šola, da daš v prvo prestavo, sprednjo kolo na steno in počasi popustiš sklopko, če laufa, je drsalica, če ugasne še ok. Krepa takoj, pa ga ne ob zid tiščim, sam prvo zavoro stisnem...
KLOVN Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 zase se brigi, kardanar tu pa tam vas moram malo podučit :lol:
Snečer Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Isti si, kot vulkanizer, ki v okolici delavnice gume luknja ne učit krive vere, da lahko šraufaš
KLOVN Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Isti si, kot vulkanizer, ki v okolici delavnice gume luknja ne učit krive vere, da lahko šraufaš če bi mene poslušal, bi jest bolmal šraufu, vi se bi pa boljše vozli, tak da men kr odgovarja tak :grim , da ste vi KAO pametnejši , sam ne vem al naj kupim novo Aprilio rsv4 factory ali Bmw HP4, panigale je šel na Češko
Snečer Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Ker je to tema o versysu nam daj raje še kak nasvet v tej smeri.
KLOVN Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 prodaj dok še gre, ko bo crknu, ti ga bom slabo plačal
KLOVN Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Garancija še slaba 3 leta :-) dragi servisi, kot bi fejst šraufu :grim , drgač pa ni garancije, v bistvu je ne rabiš, ali pa tudi
DAMI34 Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 dragi servisi, kot bi fejst šraufu :grim , drgač pa ni garancije, v bistvu je ne rabiš, ali pa tudi Kaj je to garancija? Pa ni kawa bmw, da rab garancijo. Efendi 1
KLOVN Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Kaj je to garancija? Pa ni kawa bmw, da rab garancijo. no no, sm mel leta 2008 GTR 1400, sm rabu garancijo in asistenco :grim rookie007 1
rookie007 Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 (popravljeno) no no, sm mel leta 2008 GTR 1400, sm rabu garancijo in asistenco :grim Zakaj!? Je bil prehud zate? Brez zamere! Popravljeno April 9, 2014. Popravil rookie007 DAMI34 in KLOVN 2
KLOVN Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Zakaj!? Je bil prehud zate? Brez zamere! počil plastik fantastik španar, zaropotal motor, padel ker je zadnji kotač zagrabil na špuro v ovinku, dobro da se nisem ubil, sreča v nesreči, motor star 3 mesece, 2500 km, fina iskušnja , pa borba s prestižno znamko za gnar, sm zmagu, sam je trajalo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se