Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Kabl=zajlo od sklopke, kot je na sliki zgoraj v linku, ki je bila preščipljena in je zatikala.

 

Če sklopka drsi, je stara šola, da daš v prvo prestavo, sprednjo kolo na steno in počasi popustiš sklopko, če laufa, je drsalica, če ugasne še ok.

Objavljeno

ajd, da ne kompliciram, manjkrat stisnjena ročka, več časa zdrži pletenica, pa sklopka tut...za menjalnik pa ne vem :D

 

Hja, koliko časa pa zdrži pletenica?

Kot je omenil že Snecer, to je minimalen strošek .... pletenica je cca. 28€ + delo, pa imaš nekaj časa mir.

Sklopka je zato, da se stiska .... nikjer ne priporočajo v prvi vrsti, da se menjava prestave brez sklopke .... vsak ima svoj pristop. Zakaj bi brez, če ni potrebe.

 

Včasih se vprašam, zakaj imate nekateri sploh motorje, če na vsakem koraku gledate kje bi kaj prišparali .... z stiskanjem sklopke, prej crkne pletenica ... itd.

 

Samo čakam, da bo nekdo izjavil, da raje potiska motor ob sebi, ker se gume manj rabijo.

Objavljeno

sklopka je samo za speljevanje in za umiritev motorja po potrebi, za ostalo se ne uporablja :yes: 

Objavljeno

Zanimivo, da potem tale privesek ne odstranijo oz. ne gremo na avtomatiko kot pri NC700+

 

Ko menjavaš dol mora biti lepo brez sklopke.

Objavljeno

Dol ne gre brez sklopke. Dol se uporabi predgas, da izenačiš obrate, potem rahlo stisneš, in če si v racing modu, je odpuščanje sklopke zelo počasno-rahlo.

Breitner..mal sem se hecal. Kdaj crkne zajla je več dejavnikov. Drugače pa že 100x rečeno:

Na tubi je marsikaj, tudi določene šole vožnje motocikla, določene skrivnosti. 

Recimo bom dal primer:

večkrat slišiš ko nekdo v "turističnem" načinu meče brzine dol in je slišati klonk, klonk. To je zato ker gospod stisne sklopko, tačas obrati padejo prenizko in potem ko jo spusti spet dvigne obrate. To ni dobro za moped

Objavljeno

 

večkrat slišiš ko nekdo v "turističnem" načinu meče brzine dol in je slišati klonk, klonk. Ta vozi drugi najaboljši motor na svetu Bmw, prvi je itak Ducati, ki ima Quickshifter in tega se ne sliši tak

:grim

Objavljeno (popravljeno)

Recimo bom dal primer:

večkrat slišiš ko nekdo v "turističnem" načinu meče brzine dol in je slišati klonk, klonk. To je zato ker gospod stisne sklopko, tačas obrati padejo prenizko in potem ko jo spusti spet dvigne obrate. To ni dobro za moped

 

Ja točno, do tega prihaja, ker nekateri prehitro pred križiščem ali krožnim prometom stisnejo sklopko in dokler pride do mesta ustavitve se menjalnik neha vrtet in potem nikakor ne more spravit v prvo prestavo in posledično temu tolče po menjalniku ......

 

Ko mi ne bo več za stiskat, si bom kupil kavni mlinček ...

Popravljeno . Popravil BREITNER
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kabl=zajlo od sklopke, kot je na sliki zgoraj v linku, ki je bila preščipljena in je zatikala.

 

Če sklopka drsi, je stara šola, da daš v prvo prestavo, sprednjo kolo na steno in počasi popustiš sklopko, če laufa, je drsalica, če ugasne še ok.

Krepa takoj, pa ga ne ob zid tiščim, sam prvo zavoro stisnem... :)

Objavljeno

:grim

zase se brigi, kardanar :P

Objavljeno

zase se brigi, kardanar :P

tu pa tam vas moram malo podučit :lol: 

Objavljeno

Isti si, kot vulkanizer, ki v okolici delavnice gume luknja :) ne učit krive vere, da lahko šraufaš :)

Objavljeno

Isti si, kot vulkanizer, ki v okolici delavnice gume luknja :) ne učit krive vere, da lahko šraufaš :)

če bi mene poslušal, bi jest bolmal šraufu, vi se bi pa boljše vozli, tak da men kr odgovarja tak :grim , da ste vi KAO pametnejši :OK: , sam ne vem al naj kupim novo Aprilio rsv4 factory ali Bmw HP4, panigale je šel na Češko :010 

Objavljeno

Garancija še slaba 3 leta :-)

dragi servisi, kot bi fejst šraufu :grim , drgač pa ni garancije, v bistvu je ne rabiš, ali pa tudi :smoke:

Objavljeno

dragi servisi, kot bi fejst šraufu :grim , drgač pa ni garancije, v bistvu je ne rabiš, ali pa tudi :smoke:

Kaj je to garancija? Pa ni kawa bmw, da rab garancijo.

Objavljeno

Kaj je to garancija? Pa ni kawa bmw, da rab garancijo.

no no, sm mel leta 2008 GTR 1400, sm rabu garancijo in asistenco :grim

Objavljeno (popravljeno)

no no, sm mel leta 2008 GTR 1400, sm rabu garancijo in asistenco :grim

Zakaj!?

Je bil prehud zate?  ;)

 

Brez zamere! :)

Popravljeno . Popravil rookie007
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zakaj!?

Je bil prehud zate?  ;)

 

Brez zamere! :)

počil plastik fantastik španar, zaropotal motor, padel ker je zadnji kotač zagrabil na špuro v ovinku, dobro da se nisem ubil, sreča v nesreči, motor star 3 mesece, 2500 km, fina iskušnja :OK:, pa borba s prestižno znamko za gnar, sm zmagu, sam je trajalo :BUA:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!