Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Malo te provociramo, ne se razburjat.

 

 

zato pa vprašam katerega imaš, ker ta je vzročen primer lepega cestaka, malo edino "posodica" moti :)

Ne ne, cika ma tistega z talnim gretjem..aja sej je že sama priznala..

triumphdaytona6752006081.jpg

 

Drugače pa full je izbire...pa sami lepotci:

09kawasakiversys650leovi.jpg

 

2468slip-on-aluminium-3s.jpg

 

maxresdefault.jpg

 

versys320.jpg

Objavljeno

glasujem za ta drugega z vrha, verjetno je mivv

Objavljeno

Glasujem za original in bom ostal pri njem :)

Vsi drugi hočejo naredit nekaj drugače, ampak nobenemu ne rata lepše.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tih je, jaz bolj slišim veter od auspuha.

Motor slišiš le, ko ga zelo spodbodeš ali se pelješ mimo kake stavbe.

Objavljeno

glasujem za ta drugega z vrha, verjetno je mivv

Gianelli...

 

mivva mam jaz.

 

lp

 

Mene bolj zanima, kaj naj bi bilo z zvoko original "narobe" :)

Nima volumna, tih je...nad 90km/h moram kar preverit če je sploh še delal, ga nisem slišal....upam, da sem sprostil kakšnjega konjička, toliko da se malo lažje zvrti... če ne drugega

Objavljeno

Jaz imam tudi dobro oblazinjeno čelado, da je manj hrupa.

 

A motor vseeno slišim in čutim.

 

Kaj s štopli vozite? :)

Objavljeno

Jaz imam tudi dobro oblazinjeno čelado, da je manj hrupa.

 

A motor vseeno slišim in čutim.

 

Kaj s štopli vozite? :)

 

Mam novo X-litko, pa se brez štoflcov ne morem vozit, kakšne 5km še, potem mi pa od nabijanja vetra v čelado skor glavo odpre...nekaj moram z sprednjo šipco pogruntat, poštarske ne mislim met, brez se pa tudi ne bi vozil, ker motor potem ničemur ni podoben :P

Objavljeno

Jaz imam xlite 602 model pa je napram nolanki od moje "povsem" tiha.

 

Nobenih štoplov ne rabim.

 

Kaj maš preklopno novo?

Objavljeno

Mam novo X-litko, pa se brez štoflcov ne morem vozit, kakšne 5km še, potem mi pa od nabijanja vetra v čelado skor glavo odpre...nekaj moram z sprednjo šipco pogruntat, poštarske ne mislim met, brez se pa tudi ne bi vozil, ker motor potem ničemur ni podoben :P

 

Najjaća bi bila od Givija, tista "poštarska", če bi jo lahi potonirali kakor se šika. Da bi jo komu dal špricnit po moje odpade, bo preveč amatersko, se bo luščilo ali?

Objavljeno (popravljeno)

Originalni MRA vario turing dodatek je drag ko pes, kar naj ga imajo (150€)

Tu je univerzalni za 69€ http://www.tc-motoshop.si/si/vario-touring-dodatek-za-vizir-zatemnjen-ali-prozoren-i6400.shtml

Tudi ti spojlerji so grši kot je motor brez njih, me pa zanima, če bi bilo kaj bolje z njimi.

Jaz imam Marushin 999RS pa mi tudi preveč buči. Izgubim veselje do vožnje in bo treba nekaj ukrenit, čepki če ne drugega.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Objavljeno

Originalni MRA vario turing dodatek je drag ko pes, kar naj ga imajo (150€)

Tu je univerzalni za 69€ http://www.tc-motoshop.si/si/vario-touring-dodatek-za-vizir-zatemnjen-ali-prozoren-i6400.shtml

Tudi ti spojlerji so grši kot je motor brez njih, me pa zanima, če bi bilo kaj bolje z njimi.

 

Tale dodatek se dela pri meni iz karbona, samo ni časa, da bi ga dokončal...

 

Recimo prej sem imel MRA je montiran pod tako nizkim kotom da je groza...baje se zadeva s tem spoilerjem popravi.

Objavljeno (popravljeno)

Ja, ne verjamem da je čelada kaj dosti kriva za hrup. Na prejšnem nakedu ni niti približno tako bučalo.

Bo treba dat ta spojler ali pa poštarsko Givi šajbo.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Objavljeno

Izpuh homologiran in ulafan...300km

 

Brez db-killerja, človeku tak lep nasmeh na usta privleče, da človek že skor misli, da ima taprav motor med nogami :P

 

Na nizkih obratih lep globok zvok, potem od 60km/h naprej se pa zvok nekak stabilizira in lepo prede....za er6 mašino, je zvok več kot dober =)

 

Motor odzivnejši, to zgleda nekako tako, da pri keli koli brzini ob povečanju gasa ni več tistega zaspanega odziva.

 

uglavnem, tale črta bo kr realna...

untitled-4.jpg

 

pa še 5kg je moped izgubil, kar je tudi nekaj =)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če koga zanima, prodam šipo ermax za Versys 2010-2014, nizka cena npr. 40 eur sa ptt (al pa ti povej, novo sem za 100 dobil), tolko da ne leži doma zadeva.

 

Nerabljena, samo vzeta iz ovoja in probana na motorju-montirana, nevoženo.

 

Bi jo imel, a ni primerna v kombinaciji z original ščitniki, saj pri max. zasuku nasedejo. Tega ni mogoče odpraviti s prilagoditvijo ščitnikov in ne z dvigom šipe.

 

Če ima kdo ožje ščitnike torej neoriginalne ali je brez, bo pa ok.

 

wp20140625083942pro.jpg

wp20140625083949pro.jpg

wp20140625084008pro.jpg

wp20140625084022pro.jpg

wp20140625084041pro.jpg

010303078.jpg

 

HIGH SCREEN + 10 CM (TOTAL HEIGHT 38 CM) ERMAX FOR 650 VERSYS 2010/2014

http://www.ermax.fr/modele2-VERSYS_2010_2014-2035.html

 

Za 10cm je višja, pa širša je od originala

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Danes je poštar prinesel poštarsko šipo znamke Givi.

 

wp20140628120425pro.jpg

solidno zavita

 

wp20140628121238pro.jpg

stara OEM, nemški MRA

 

wp20140628121447pro.jpg

wp20140628121452pro.jpg

razlika v višini je kar očitna pa že prejšnja je bila povišana napram originalu

 

wp20140628122036pro.jpg

Givijeva je kompatibilna tudi s ščitniki rok, ki ne nasedejo, lufta je le par mm

 

wp20140628145410pro.jpg

wp20140628155300pro.jpg

wp20140628155315pro.jpg

wp20140628155335pro.jpg

wp20140628155510pro.jpg

wp20140628155546pro.jpg

wp20140628161847pro.jpg

 

Nato sem jo testiral dobrih 200km, tudi malo obvoznice. Razlika je očitna, imam jo na najnižji točki in zaščita je sedaj že zelo na nivoju.

V cruise mode do 90km/h je zadeva povsem neutrudljiva. Skratka zelo pozitivna ocena, nad pričakovanjem.

 

Šipa je prozorna, zato jo bom iz notranje stranjo do približno polovice (kot na originalu) pobarval s tekočo gumo plasti dip mat. Da bo še bolj kick-ass.

Objavljeno

untitled-1.jpg

 

Najbolj pa je zadeva "zanimiva" zvečer :) fotka ni najboljša, s ene vidi najbolje

 

Ker imam pozicijsko led žarnico pod šipo, le ta "osvetli" celoten robe šipe, tako da zgleda motor kot šleper... kul

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kljub temu, da je šipa višja, ne moti pogleda na cesto, se cesta normalno vidi, tako da ne gledaš skozi.

Šipa je tudi kar debelejša napram originalni MRA.

 

Res dober dodatek oz. nadomestek, škoda le, ni malo pošminkana-pofarbana, vsaj v spodnjem delu, no to se bo rešilo.

 

Objavljeno

Takšno šipo imel bom tudi jaz. Moj Versy je že rumene barve, tak da sam še PTT nalepke nalimam :)

Sicer pa so tu še namontirani malčki Givi E22:

P1030592_zps9398dc53.jpg

P1030593_zps094fecfd.jpg

P1030594_zps107117e7.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Bo kdo z versysem čez poletje kej na obali ? Za eno pivo,sok, hamburger mu dam če mi pusti se samo usesti na motor da vidim položaj ?  Namreč me mika prodat Zja pa vzeti Versysa. Tudi če ga bo kdo prodajal proti koncu sezone sem kandidat za nakup.

Popravljeno . Popravil jany
Objavljeno

Morda ti ne bo všeč tresoči agregat napram 4valjnemu motorju.

 

Osebno so mi dvovaljniki bolj všeč, nakup Zja in 4 valjnika je bila le prilika za motor z znano zgodovino drugače sem gledal dvovaljnike.

 

Tudi v avtošoli sem imel na razpolago er6n ali xj6 pa sem izbral rajši prvega.  :OK:

 

Nebi pa rad prodal Zja in potem ugotovil da mi pozicija na Versysu ni všeč, če ne pa bom šel v Kawasaki na novega se usest. 

Objavljeno

Osebno so mi dvovaljniki bolj všeč, nakup Zja in 4 valjnika je bila le prilika za motor z znano zgodovino drugače sem gledal dvovaljnike.

 

Tudi v avtošoli sem imel na razpolago er6n ali xj6 pa sem izbral rajši prvega.  :OK:

 

Nebi pa rad prodal Zja in potem ugotovil da mi pozicija na Versysu ni všeč, če ne pa bom šel v Kawasaki na novega se usest. 

 

Pridi na kafe, boš proval =)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!