Snečer Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Po moji oceni, kolikor vozim ponoči ne, ima odličen snop, ločeno dolgo luč, mislim da je H7 žarnica. Povsem normalno se voziš ponoči, nobenih težav, če imaš normalen vid. proti koncu, sicer realno ni, ker kamera ni idealna za noč
Kmet2 Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Tuki ti svetijo obcestna javna svetila!
Snečer Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Proti koncu sem napisal, ko je tema. 2:37 dalje npr.
Snečer Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 (popravljeno) Tuki ti svetijo obcestna javna svetila! Ko sem osvetljeval tudi BMWju, ki mu je šla žarnica (na er6, ki ima praktično enake žaromete in fokuse) Popravljeno Julij 3, 2014. Popravil Snecer
Kmet2 Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Evo čez 14 dni grem točn sm,maš kakšna priporočila,lahko po ZS da tuki ne smetiva.
DAMI34 Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Fantje, mi lahko poveste, na kateri poziciji imate zadnjo vzmet - ko ste na motorju sami (jaz imam 78 kg) in pa ko ste v dvoje? Na er6f sem napetost spreminjal, kadar je šla moja z mano, tukaj pa se mi zdi, da niti ni potrebe - razen če bi naložil še polne stranske torbe.... Jaz na mojmu SXu prestavljam, zato pa je ključek in sicer zaradi teh vzrokov: -teža spreminja geometrijo motorja, jaz se pa rad vedno vsaj približno enako vozim -dodatna teža pozroči zibanje motorja zato: ko dodam sopotnika povečam 1 klik prednapetost in 1/4 obrata dušenje ko dodam sopotnika in kufre, 2 klika in 1/2 dušenje ko dodam sopotnika in max prtljage (kufri, kamp oprema) 3 klike in 3/4 dušenje motor se giblje skoraj enako kot bi se vozil sam, če se peljem preko grbine se ne odbija in se ne ziblje jany 1
Fantocci Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 (popravljeno) Jaz preredko vozim koga zadaj, da bi to spreminjal. Ko pa enkrat sem, sem na Versysu opazil, da je kratka luč svetila previsoko in so mi ponoči nasproti vozeči blendali in tudi pred menoj vozeči mi je enkrat s 4 smerokazi povedal, da ga luč moti. Popravljeno Julij 3, 2014. Popravil Fantocci
raza Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Malo poglejte navodila. Sodobni motocikli imajo v luči vgrajen excenter, ki ob zasuku za 1/4 obrata spremeni kot parabole in s tem spustiš snop v primeru obtežitve.
Snečer Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Er6n je imel kolešček, kjer si s križnim vrtel kak ti je pasalo Pri versysu se nisem poglabljal, najbrž ima enako.
klmnkos Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Sedež na versysu je kar visok, tako da za tiste višje ni problem. Kolega podobne višine vozi tudi versysa in sopotnico. Če si takšen hrust je mogoče bolje iskati kaj večjega oziroma moraš prej probat. Hvala!! No sej takšen hrust še nisem Mam pa kar 100 kil suhe teže, seveda še potem pride zraven oprema. Za kaj težjega oziroma večjega pa se raje nebi odločil, že to je preveč ccm. Najlepša Hvala za odgovor! Če pa mi še kdo kaj priporoča pa prosim, če pove mnenje, Hvala!
Januar Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Milim, da si premalo plasti nanesel. Jaz jih dam minimalno 4-5 plasti. Dodaj še 1-2 plasti. Kolikor sem bral in se pozanimal je priporočeno nad 4 plasti.
Efendi Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Kaj ma Versys tok slab svetilni snop prve luči,da ni vozit za ponoči? He he, svetilni snop ima več kot OK, Je pa res, da se ne maram vozit ponoči, če ni glih nujno, tako da ima Snecer v bistvu prav.
Snečer Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Milim, da si premalo plasti nanesel. Jaz jih dam minimalno 4-5 plasti. Dodaj še 1-2 plasti. Kolikor sem bral in se pozanimal je priporočeno nad 4 plasti. 3-4 sem nanesel. Zakaj bi bilo premalo? ne razumem
Snečer Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Zadel je, ker piše nekje 4 ko sem nanašal po prvem in drugem nanosu, se je še videlo skozi na luč, tak da zgleda je 3-4 tu nekje.
Snečer Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Hvala!! No sej takšen hrust še nisem Mam pa kar 100 kil suhe teže, seveda še potem pride zraven oprema. Za kaj težjega oziroma večjega pa se raje nebi odločil, že to je preveč ccm. Najlepša Hvala za odgovor! Če pa mi še kdo kaj priporoča pa prosim, če pove mnenje, Hvala! Raje išči kaj drugega, z večjo medosno, kakšno večjo enduro, npr. bmw GS. Če v začetku prav kupiš, imaš mir do konca.
Fantocci Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 (popravljeno) Ma nikoli nimaš miru, vsake igrače se naveličaš Back on topic: včasih mi Reset tipka na armaturki ne zagrabi dobro. Je to že kdo razdiral in čistil s kakšnim kontakt sprejem? P.S.: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere je tudi za večje osebke, da ne bo samo GS - čeprav vem, da ima sneči rad GS in ga vedno vsem ponuja Popravljeno Julij 3, 2014. Popravil Fantocci
dlicen Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 He he, svetilni snop ima več kot OK, A res? Meni je Versys prve serije imel precej zanič osvetlitev.
klmnkos Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Ma nikoli nimaš miru, vsake igrače se naveličaš Back on topic: včasih mi Reset tipka na armaturki ne zagrabi dobro. Je to že kdo razdiral in čistil s kakšnim kontakt sprejem? P.S.: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere je tudi za večje osebke, da ne bo samo GS - čeprav vem, da ima sneči rad GS in ga vedno vsem ponuja Hmm sej sej tudi sam sem razmišljal v tej smeri Super Tenere al pa Gs 1200, sam me je kr mal strah take vlke kubikaže za začetek mislim no, pa tut kr drage mašine so to bom probal najprej Versysa, z V-stromom sem se že malo spoznal, ker ga ma en kolega, drugač pa tak motor itak lahko potem prodam in ne zgubim praktično nič. Hvala!
Fantocci Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 (popravljeno) Velike kubikaže te ni treba biti strah, to so vse relativno pohlevni in prijazni motorji. Sem vozil oba, GS-a in Super Tenere, noben od teh ni nervozna raketa. Le šaltat ni treba tako pogosto kot pri manjših mlinčkih, kar je prednost, sploh če sta dva gor. Ja, Vstrom 650 je daljši motor in z večjo prednjo gumo zato deluje večje od Versysa, bo ti mogoče bolj sedel. Popravljeno Julij 3, 2014. Popravil Fantocci
Efendi Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 A res? Meni je Versys prve serije imel precej zanič osvetlitev. Ne vem kako je (bilo) pri 1. seriji, ker moj je že fejsliftan in sveti OK. Kaže, da je oblikovna sprememba luči pozitivno vplival tudi na svetilni učinek. Ampak kot rečeno se izogibam nočni vožnji...
HyperJack Objavljeno Julij 4, 2014 Opozori Objavljeno Julij 4, 2014 Samo za informacijo, treba računat da so gor kufri in rollbari... Kmet2, Efendi in Snečer 3
Snečer Objavljeno Julij 4, 2014 Opozori Objavljeno Julij 4, 2014 Saj to je ok, zato pa ima dovolj 64PS. Tank, ki je težji za eno sopotnico pa mora imeti dobrih 100ps, da se približno enako premakne. Manj je več in bolje
KLOVN Objavljeno Julij 4, 2014 Opozori Objavljeno Julij 4, 2014 Saj to je ok, zato pa ima dovolj 64PS. Tank, ki je težji za eno sopotnico pa mora imeti dobrih 100ps, da se približno enako premakne. Manj je več in bolje manjkajo ti osnove motoroznanstva :grim
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se