Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Niti ne. Pri tvojih se tut okolice ne vidi..

Smetis po svoji temi

Jest pravim kako se da vzmetenje super porihtat in da mi je motor vsec ti pa o havbah in objestni voznji..kar ni bila

 

Pač slabo vidiš, kamera je širokokotna in lepo zajema več kot je vidno polje šoferja.

 

Ampak nekaj si pač moral napisati, zgleda da si na črko plačan :)

 

Če pa ne veš, kaj si napisal, si gori poglej, moje vidoposnetke si tlačil v "vzmetenje."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ti ves kaka je razlika med progresivnimi in linearnimi fedri? Al se ti samo progresivno bolj hudo slisi??

 

V kulici imam linearne, lahko pa jih zvijem na progresivno.

 

Bo boljše skočla.

 

Ne, samo mene res zanima, kaj je narobe z bremzami. Blokira kolo ali ne? model z absom dela ali ne?

 

Verjetno je fora slabih bremz, da se ne ustaviš al da je zavorna pot kot pri šleperju.

 

Drugo pa je, če bi eni radi z mezincem zavirali na milimetere potega.

 

To so pa že smešne zadeve, da boš zdaj učil inžinerje v tovarni na preizkušenem modelu o zavorah...

 

Tako so naredili in to je to za ta denar in namen.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Če bi jaz osebno menjaval vzmetenje, potem bi vsel samo kakšno polaktivno ali kaj podobno računalniško vodenega... Če bi sploh bilo.

 

Ker?

In kaj pravzaprav pogrešaš pri klasičnih (neračunalniških) vzmetenjih? :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Inzenirji v tovarni imajo za vratom komercialiste ki so VELIKO bolj pomembni. Zato so bremze take kot so. Drugace bi bile prave in vzmetenje bi bilo pravo in cena bi bila jurja visja in motor bi bil zelo dober

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker?

In kaj pravzaprav pogrešaš pri klasičnih (neračunalniških) vzmetenjih? :rolleyes:

 

Aktivno vzmetenje :) sploh v Sloveniji zaradi naših cest. Torej ekstremno udobje in prilagodljivost.

Po drugi strani pa na avtu tudi nimam aktivnega vzmetenja pa tudi ne hodim k Čarmanu nastavljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako moraš pa pol motorja zamenjat in dodat vse tiste bonbončke zaradi katerih je motor druge znamke pač logično malo dražji :kva1:

 

Snecer sej veš kateri motor moraš kupit da ne boš rabil še pol lidla pa Hoferja olajšat :P

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Inzenirji v tovarni imajo za vratom komercialiste ki so VELIKO bolj pomembni. Zato so bremze take kot so. Drugace bi bile prave in vzmetenje bi bilo pravo in cena bi bila jurja visja in motor bi bil zelo dober

 

Ok, ti si nek tester vseh teh motorjev.

 

Pa praviš, da gor fliknejo, kar je pač najceneje in kar še zadošča merilom.

 

In da so to polizdelki.

 

Daj poišči nek primerjalni test zavornih poti in podobnega (pregrevanje itd. obraba diska, pakn).

 

Ker jaz res ne razumem, kaj je narobe z zavorami, kjer pri zaviranju veliko pomaga tudi dvovaljnik, kar se precej pozna in doda.

 

Glede vzmetenja pa tudi.

 

Zaradi naših cest nima smisla kaj dokupovat, v tujini, kjer so ceste urejen, je pa milina.

 

Sem videl versysa za okoli sveta, mel je zadnjo fedro menjano, močnejša fedra zaradi obremenitev in nastavljanje trdote s koleščkom. Tam, kamor je namenjen, najbrž nuja.

 

Tu za doma, za ulico, da te bodo občudovali gledalci pa stvar ni smiselna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čarman ma tok amortizerjev da jih prodaja. Seveda je 500 evrov prevec za bistveno izboljsavo kulskega motorja. No bil mi je vsec dokler nism snecerjevih on boardov vidu..clovk bi mislu da je to moped ki nikamor ne gre in noce sploh v ovink se nagnt

 

A bejš no, res al kaj? sploh nisem vedel :slap:. Hvala ker si me razsvetlil, čeprav te moram razočarat, da nisem tak tip, ki me zadovolji nakup pregrešno drage zadeve. Enostavno me mika, nadgradnja z nekim drugim fedrom od kakšne druge firme, ki bi z minimalnimi predelavami pasal na Versysa. 

Pa še tvoja logika, ki je povsem ne razumem, čemu bi dal 500 €+ za feder, na motor, ki je vreden 3k€. Raje 50€ za nek rabljen kos, ki mi bo glih tako služil tiste tri leta, kar mislim imet ta moped....oz. toliko časa, dokler ne najdem kakšne pametne multistrade...ob prodaji versysa, pa tako ne bom imel problema razlagat bodočim kupcem, da je motor 500€ dražji od ostalih samo zaradi tega, ker je gor neki hudo vzmetenje...pa še to samo zadnje, posledično je treba nadgradit še sprednje, ampak to je že itak predolga debata.

 

Da potegnem črto, za 3k€ je to the best fun bike za vse priložnosti, al grem z njim po kruh v bližnjo pekarno, ali se pa zapeljem kam dlje in z njegovo pojavo privlečem nasmehe do ušes =)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče bremz, imam občutek, da dolgi hod teleskopov daje občutek zaspanosti....moram pa podati izkušnjo, da sem prvo vgradnje tokico zavorne ploščice nadomestil z organic TRW, ki so sprva delovale kot pogreška mimo, vendar so se po cirka 200km resnično dodobra uležale na disk. In za tale moped grizejo več kot odlično.

Po spletu je mogoče prebrati, da TRW povzročajo nadležno cviljenje, zato sem sem preventivno pred vgradnjo rob ploščic probrusil. Zacvilile so na začetku nežno kot miška, vendar od tedaj, ni več znaka da bi se to še kdaj ponovilo.

 

Cena originalnih Kawasaki cirka 135 €

TRW organic 40 €

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako moraš pa pol motorja zamenjat in dodat vse tiste bonbončke zaradi katerih je motor druge znamke pač logično malo dražji :kva1:

 

Snecer sej veš kateri motor moraš kupit da ne boš rabil še pol lidla pa Hoferja olajšat :P

 

Ti pa sam tiho, da ne bom še enkrat objavljal tvojega nasmeha po vožnji z Versysom!  :grim

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako moraš pa pol motorja zamenjat in dodat vse tiste bonbončke zaradi katerih je motor druge znamke pač logično malo dražji :kva1:

 

Snecer sej veš kateri motor moraš kupit da ne boš rabil še pol lidla pa Hoferja olajšat :P

Ve ve, Sxa :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdaj pa vidim, da se je začelo pametovanje v iber in brez mojga mnenja, bi to bilo samo pametvanje, je pa treba podat strokovno mnenje, zato se bom izjasnil :smoke:, ne dolgo nazaj sm v svoji paleti imel dotično enosledno vozilo in sm se spomnil Snecia in rekel, to bo pa treba testirat :grim . Vse vredu in prav, ampak, da se bom s tem vozil, je treba dodoelat zadevo, za kavo in kruh mam skuta, tak da Versys nima šans, zadeva je vozna v okvirih omejitev na cesti, se popolnoma strinjam s Snecijem, za vse ostalo je nevarno. Vsak pri sebi mora razčistit, za kaj ima ta užitek od motorizma, eni se peljejo tako eni drugače, za moje potrebe motorizma ne pride v poštev, ker je premalo vodljiv, za moj stil vožnje malce nevaren, tako kot so eni že napisali, vzmetenje in bremze, potem se pa vprašaš, če je to rentabilno, ni, bi blo pa to s strani tovarne ceneje, ampak dokler imajo zahtevnost kupcev na taki ravni, se ne sekirajo in imajo prav, vglavnem, meni cena ne odtehta, če bi se dal v vlogo kupca, bi raje rabljeno za isti gnar iz EU, kot novo iz Japan, ampak, naš SLO človek ma rad novo in pocen, kam se bo pa vsak od nas umestil, pa naj si sam izbere :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako moraš pa pol motorja zamenjat in dodat vse tiste bonbončke zaradi katerih je motor druge znamke pač logično malo dražji :kva1:

 

Snecer sej veš kateri motor moraš kupit da ne boš rabil še pol lidla pa Hoferja olajšat :P

Ne nam zdaj ti pridigat, potem ko si sam v KTM temi pokazal, kaj vse si obesil na svojega Adventurerja, ki je že iz tovarne prišel precej nabiladan.....  :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne nam zdaj ti pridigat, potem ko si sam v KTM temi pokazal, kaj vse si obesil na svojega Adventurerja, ki je že iz tovarne prišel precej nabiladan.....  :grrr

to so dve popolnoma različni stvari, našravfat dodatno opremo ali zamenjat vitalne dele :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D

 

zdaj pa vidim, da se je začelo pametovanje v iber in brez mojga mnenja, bi to bilo samo pametvanje, je pa treba podat strokovno mnenje, zato se bom izjasnil :smoke:, ne dolgo nazaj sm v svoji paleti imel dotično enosledno vozilo in sm se spomnil Snecia in rekel, to bo pa treba testirat :grim . Vse vredu in prav, ampak, da se bom s tem vozil, je treba dodoelat zadevo, za kavo in kruh mam skuta, tak da Versys nima šans, zadeva je vozna v okvirih omejitev na cesti, se popolnoma strinjam s Snecijem, za vse ostalo je nevarno. Vsak pri sebi mora razčistit, za kaj ima ta užitek od motorizma, eni se peljejo tako eni drugače, za moje potrebe motorizma ne pride v poštev, ker je premalo vodljiv, za moj stil vožnje malce nevaren, tako kot so eni že napisali, vzmetenje in bremze, potem se pa vprašaš, če je to rentabilno, ni, bi blo pa to s strani tovarne ceneje, ampak dokler imajo zahtevnost kupcev na taki ravni, se ne sekirajo in imajo prav, vglavnem, meni cena ne odtehta, če bi se dal v vlogo kupca, bi raje rabljeno za isti gnar iz EU, kot novo iz Japan, ampak, naš SLO človek ma rad novo in pocen, kam se bo pa vsak od nas umestil, pa naj si sam izbere :grim

 

Začuda, da versys v vseh testih zmaguje al pa je pri vrhu. Je pa čas za prenovo ali facelifting.

 

Saj pravim, vsak ima svoje občutke, tu na motosvetu je res težko, ker jih je večina iz motoGP serije oz. serijo nad motoGP, kjer šolajo dirkače.

 

Lahko dam neko realno oceno, ker ga vozim in moja opazka je agregat, ki bolj trese kot pri družinskemu članu er6, ker se niso enako potrudili pri vpetju.  Želel bi si bolj mirnega delovanja.

 

Vetrno zaščito sem "popravil" z givi poštarsko, ostalo pa opravlja svoje delo. Do zdaj se je še vedno ustavil, fedre pa kak za koga, ene pač moti če kje kaj zaplava in ni prav nastavljeno, za druge pa je to poživitev in karakter :)

 

Končna obdelava in ostalo pa ni nekih pripomb. Saj ko gledaš te dela, ki so gor našopani, veliko jih je iz EU.


Katere vitalne dele smo mi to menjali na Vesačijih?

 

Nobenega :)

Ker je narejeno za vožnjo s prve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je malce mehkejši v nogah kot moj prejšnji naked, jaz sem to sprejel, ker gre za kao kvazi enduro. Kot pravi Hyperjack, se ga da kljub temu ostro voziti, ni pa to nikoli bil SS raketa in tudi nima takih ambicij. Je pa trši v nogah od GS-a, na primer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je malce mehkejši v nogah kot moj prejšnji naked, jaz sem to sprejel, ker gre za kao kvazi enduro. Kot pravi Hyperjack, se ga da kljub temu ostro voziti, ni pa to nikoli bil SS raketa in tudi nima takih ambicij. Je pa trši v nogah od GS-a, na primer.

definiraj trši v nogah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drgač jaz versysa ne smatram za enduro, ker to ni. Je mnogo preveč dinamičen in cestno naravnan za enduro kot je to naprimer tamali GS. Je pa res, da se makadama ne ustrašim, ker je strašansko vodljiv moped. Si ga ne predstavljam z kramparcami, ker to enostavno ni za versysa, ležijo mu gume tipa road in fajn zavite ceste. Dinamično je vodljiv tudi nekaj čez omejitev. Sicer pa tist k ma večja jajca od mene, verjamem, da še z štendrom potegne po asfalt, pa kakšen ovinek prevozi z 20km+ več od mene...kakor kdo. Peljem se tak ko mi zapaše.

Na ravninah mu pustim počivat, čez ovinke pa kolikor da =)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravzaprav nisem hotel, ampak si ne morem kaj, da ne bi kaj dodal. Ker glih imam Versysa... And I'm happy with it. Zaenkrat. Se mi zdi, da ga je z opisom HJ zadel u nulo.

 

A trese? Ja seveda trese, jebenti, saj je 2-valjnik. Ampak ne moti. Kdor pa hoče, da motor teče mirno kot RR (pri katerem so miren tek menda preverjali s kovancem na hladilniku), zanj pač ni Versys (in še marsikateri drug podoben motor) .

 

Bremze? Te, ki jih ima, so to za ta denar. In ABS lepo prime. In so OK za uporabo, kateri je namenjen. Se pa strinjam, da bi lahko bile tudi boljše. Ampak potem to ne bi bilo več to za ta denar.

 

A bi bil lahko bolje opremljen? Absolutno je to vedno mogoče. Ampak spet - to ne bi bilo to za ta denar. Tisti, ki hoče več opreme, bo moral pač globje seči v žep. In premisliti, ali je potem Versys to, kar rabi/želi...

 

Kako se ga pelje? To pač ni SS raketa. Je pa zanimivo, da je v vseh primerjalnih testih izpadel kot nekako še najbolj "fun to ride" od vseh njemu podobnih. In definitvo ga je luštno vozit. IN TO JE BISTVO, saj je temu namenjen.

 

Sicer pa - to je popolnoma enako kot pri avtomobilih. Konec koncev - BMW dela avte in mopede, pa Honda, pa Suzuki... Vse stane. In vse se plača. Ali kot dodatna oprema, ali kot serijska, ampak se plača...

 

In ne, niso marketingarji tisti, ki vodijo igro na ta način. Oni izdelek samo zapakirajo tako, da nam je všeč.

Finančniki so tisti, ki pristrižejo peruti in ohladijo vroče glave inženirjev, razvojnikov in ostalih "umetnikov"... Pri kontorlingu se vse postavi na realna tla. A kako to zgleda? Čisto enostavno - razvojniki dobijo preprosto nalogo: biti mora cenovno dostopno čim širšemu krogu kupcev in še vedno ustrezne kakovosti....

 

In potem vsi iščejo svojo najboljšo kombinacijo med ceno in performansami. In Versys je s tega stališča kar dobro zadet..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moped za osnovnih 6-7 jurjev ponavadi več da, ali pa je v razmerju price/performance več vreden, kot tisti za 14-15 jurjev.........to sm jst že zdavnaj ugotovil.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moped za osnovnih 6-7 jurjev ponavadi več da, ali pa je v razmerju price/performance več vreden, kot tisti za 14-15 jurjev.........to sm jst že zdavnaj ugotovil.

Še največ da potem en tak "iz druge roke" za 3 k€...po parih letih se itak vsakega naveličaš :)

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • raza



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!