Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Ljudje smo različni.

Za tistih par tisoč km na leto, je dejansko skoraj vseeno, kaj imaš, če se boš vozil po normalnih cestah (off road izključen).

 

Mašine se morda naveličaš, če vsak dan visiš na njej, pri občasni uporabi pa ne, saj te je primaren izlet.

 

Ugoden motor pa ne predstavlja nobene ali minimalno obremenitev za proračun.

 

Mogoče je celo smiselno nabaviti veliki skuter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljudje smo različni.

Za tistih par tisoč km na leto, je dejansko skoraj vseeno, kaj imaš, če se boš vozil po normalnih cestah (off road izključen).

 

Mašine se morda naveličaš, če vsak dan visiš na njej, pri občasni uporabi pa ne, saj te je primaren izlet.

 

 

Res je to racionalno, kar praviš, ampak mislim, da nihče zaradi tega vzroka ne kupuje motorja?

...morda si z leti zaželiš le primernejši motocikel za svojo uporabo, potrebe se z leti spreminjajo.

Verjetno malokdo v prvo "zadane" idealen ali najboljši motor zase.

Če bi bil zame primaren zgolj izlet potem bi verjetno šel na tak izlet raje z avtom ;)

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še povedal en minus Versysa (verjetno Kawasakijev na splošno) proti moji prejšnji Yamahi: ko z Yamaho prideš do rezerve, preklopi na nov števec in potem šteje od nič, da točno veš, koliko si že prevozil na rezervi. Zelo pametno.

 

Tu pa samo začne panično utripat FUEL ali nekaj podobnega. Ker ne gledaš ves čas na armaturko ne veš potem, koliko časa si že na rezervi.

 

p.s. Je pa res, da ima dovolj velik rezervoar, ni problem narediti več kot 300km z njim pred rezervo.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še povedal en minus Versysa (verjetno Kawasakijev na splošno) proti moji prejšnji Yamahi: ko z Yamaho prideš do rezerve, preklopi na nov števec in potem šteje od nič, da točno veš, koliko si že prevozil na rezervi. Zelo pametno.

 

Tu pa samo začne panično utripat FUEL ali nekaj podobnega. Ker ne gledaš ves čas na armaturko ne veš potem, koliko časa si že na rezervi.

 

p.s. Je pa res, da ima dovolj velik rezervoar, ni problem narediti več kot 300km z njim.

 

sicer na versisu še nisem probal, na Z.ju je tako, da ko se pojavi napis fuel pritisneš tipko mode in te vrže nazaj na števec...versys ma to prednost da ima trip a in B ter enega nastaviš na nulo, pa imaš štetje renzerve =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa smo že pri naslednjem minusu - reset tipka se mi zatika (ne zagrabi vedno)!

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljudje smo različni.

Za tistih par tisoč km na leto, je dejansko skoraj vseeno, kaj imaš, če se boš vozil po normalnih cestah (off road izključen).

 

Mašine se morda naveličaš, če vsak dan visiš na njej, pri občasni uporabi pa ne, saj te je primaren izlet.

 

Ugoden motor pa ne predstavlja nobene ali minimalno obremenitev za proračun.

 

Mogoče je celo smiselno nabaviti veliki skuter.

Skuter vsaj od500ccm je dražji od 600ccm povprečnih mopedov, tako da nisem prepričan. Glede naveličanosti, pa bom tkole rekel:

če ti odgovarja se ga ne naveličaš kar hitro, vsaj jaz ne svojega. In ko bom menjal, bom vzel spet isto.

Pametno je pa met drag pa dober pa fantastičen in oh in sploh moped in se malo vozit :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa smo že pri naslednjem minusu - reset tipka se mi zatika (ne zagrabi vedno)!

 

Preveč tipkaš :), nimam problemov, motor pa tudi ni nov...boš mogel odpret pa preverit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi bi radi za denar versysa dobili GS-a ali Adventureja   :kva2:  Jaz bi tudi to ma Versys mi bo dovolj če ga uporabljaš za to kar je namenjen  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa smo že pri naslednjem minusu - reset tipka se mi zatika (ne zagrabi vedno)!

To ni minus - to je okvara tipke... Pri meni dela bp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ni minus - to je okvara tipke... Pri meni dela bp.

 

minus za njega, ker ga zajebava...ko bom imel že razdrto armaturko menjaj še osvetlitev lcd,ja za hitrost...jaz bom do čez zimo prelotal na belo svetlobo, takšna kot je pri osvetlitvi območja za vrtljaje =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vse, ki imate zadnji feder na tovarniški nastavitvi priporočam nastavitev le tega. Vožnja je neizmerno boljša =).

 

Moja nastavitev: 85kg + oprema v večini primerov oba zadnja kufra

 

Vzmet stisnjena do zadnje 7 stopnje in rebound nastavljen na 5. 

 

Manj nihanja, ter pri dinamično odvoženem ovinku kasneje tačka pride do tal.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi bi radi za denar versysa dobili GS-a ali Adventureja   :kva2:  Jaz bi tudi to ma Versys mi bo dovolj če ga uporabljaš za to kar je namenjen  :OK:

 

Saj ga lahko dobijo, rabljeno seveda, kar je morda celo bolje od novega, saj ima zamenjane dele.

 

Za 6-7 po moje dobiš dobro GS, koliko je ta izraz sploh primeren.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah to je res ma za ceno novega Versysa imaš rabljenega GS-a kar nikakor zame ni isto  :grrr

 

 

No včeraj sem si enega ogledal in rezerviral  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah to je res ma za ceno novega Versysa imaš rabljenega GS-a kar nikakor zame ni isto  :grrr

 

 

No včeraj sem si enega ogledal in rezerviral  :OK:

 

Pri versysu imaš 4 letno garancijo, če zvoženo gsko kupiš pri dilerju pa je garancija 1 mesec po zakonu.

 

In zame to ni isto :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

*Deleted* (neumnosti pišem, sorry)

Popravljeno . Popravil mladench
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je. Imajo samo XT660, ki je pregroba/prerobata za asfalt in XTZ1200, ki je prevelika, pretežka in predraga.

 

Naj naredijo svojega Versysa iz MT07/09, pa ga (nekoč) kupim.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo dal na Versysa Sava/Mitas gume? Me zanima koliko km je naredil in kako se obnesejo.

Če se na mojmu mopedu dobro obnesejo in ostalih, zakaj se neb tut na versysu? Je pa to cestna guma, udobna. Če boš količkaj makedama vozil vzem raje kako ST oziroma gumo ki ima več profila in je bolj narezana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se na mojmu mopedu dobro obnesejo in ostalih, zakaj se neb tut na versysu? Je pa to cestna guma, udobna. Če boš količkaj makedama vozil vzem raje kako ST oziroma gumo ki ima več profila in je bolj narezana.

Si jo že menjal po uporabi? Koliko km?

 

 

TDM  :grim

Ta je bolj neestetska od Versysa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!