Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Tudi jaz sem prvič videl motor z tako mehko sklopko ko sem ga šel probat sem se kar čudil pa ima novo zajlo gor, menjalnik je pa menivšeč tak robusten trd deluje.

 

 

Hyperjack lepo so izpadle luči, a si študiral kej o montaži na zaščito motorja ? Vsaj jaz študiram tam jih dati in probat čimbolj skriti nosilce. Samo to bom imel za čez zimo. :OK:

 

Ali pa sedaj vidim če bi dal med smernik tako da dejansko je luč nosilec smernika ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem prvič videl motor z tako mehko sklopko ko sem ga šel probat sem se kar čudil pa ima novo zajlo gor, menjalnik je pa menivšeč tak robusten trd deluje.

 

 

Hyperjack lepo so izpadle luči, a si študiral kej o montaži na zaščito motorja ? Vsaj jaz študiram tam jih dati in probat čimbolj skriti nosilce. Samo to bom imel za čez zimo. :OK:

 

Ali pa sedaj vidim če bi dal med smernik tako da dejansko je luč nosilec smernika ?

 

Montaža na cevno zaščito se mi ne dopade, ker je polovica svetlobnega toka, ki ga oddaja svetilka izgubljena, saj ti sveti po vilicah blatniku itd...

 

v primeru, da gre motor po tleh, lahko samo ugibaš kaj se zgodi lučem ko dobijo udarec, itd... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah no oboje je res, gledal sem pa tudi tiste ki dobiš diode v vrsti pa montirat nižje na vilice še vedno dovolj blizu tako da te bunka reši če se motor zvrne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah no oboje je res, gledal sem pa tudi tiste ki dobiš diode v vrsti pa montirat nižje na vilice še vedno dovolj blizu tako da te bunka reši če se motor zvrne.

 

Vse kar je pod 10W, je bolj kot ne za okras =), če ima svetilka lečo, je pa še toliko bolje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse kar je pod 10W, je bolj kot ne za okras =), če ima svetilka lečo, je pa še toliko bolje :)

 

Vse kar gledam je z lečo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse kar gledam je z lečo. 

Cool..

 

Kaj imaš še za porihtat?

 

- Jaz moram še namontirat zaščito hladilnika, ker mi je par kamnov že kar malo preoblikovalo satovje.

- Še ena top šit dodelava, ki pa naj ostane presenečenje

 

Pol pa nevem če mi še kej ostane :D?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje bos vzel zascito hladilnika? Jaz bom verjetno danes sel k moto Mauri narocit visji vizir, zascito motorja in razmisljam se o zasciti hladilnika ce jo imajo...

 

lp

Popravljeno . Popravil PrimozC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje bos vzel zascito hladilnika? Jaz bom verjetno danes sel k moto Mauri narocit visji vizir, zascito motorja in razmisljam se o zasciti hladilnika ce jo imajo...

 

lp

 

Sam bom naredil...

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo prvi vtisi po 40 prevoženih kilometrov. Pa naj najprej naštejem minuse. Zelo trd menjalnik. Res je da sem sam navajen Yamah, ki imajo odlične menjalnike, ter motor ima "samo" 5000km, mogoče se še malo "uleže". Prenjo zavoro je treba res stisniti, da prime, se lepo ustavi ampak bi lahko bilo bolje. Ter med 100-130 km\h ogledala zelo vibrirajo, tako da je težko razbrati, kaj je za tabo. Plusi odlična drža-ergonomija. Zelo lepo vodljiv natančna ciklistika-gre točno tam kamor mu ukažeš. Dobro vzmetenje- ni zvijanja. Zelo lepo vleče v višjih prestavah-nadpovprečno presenečen- V 6 prestavi od 70 km naprej zelo lepo vleče.

Tako na oko bi rekel, da ima več kot 64 KM. Bratova Honda Transalp 700(ki je bila včasih moja) ima 60 KM pa vleče precej slabše. Sem zelooo pozitivno presenečen nad celotnim paketom. Moj najboljši nakup do sedaj.

Mislim, da je zato malo živahnejši od primerljivih motorjev, ker ima relativno na kratko postavljene prestave. S tem so žrtvovali končno hitrost, ki pa meni sploh ni pomembna, veliko bolj rabim, da potegne, ko želim (prehitevanje). Na menjalnik se navadiš, res klonkne v prvo, ampak ne preveč. Med ostalimi prestavami pa ni trši od moje prejšnje Yamahe (sedaj imam okoli 15000). Nad vzmetenjem se ne pritožujem, meni se zdi zelo uravnotežen motor. Tudi poraba je zmerna, brez problema pod 5 litrov tekoče vožnje, ne da bi bremzal skupino. Ponavadi so ostali več dotakali. Imam občutek, da bi agregat šel in šel... okoli sveta, če je treba. Tudi sedež je dovolj udoben za dolge ture. Zmerna moč, preizkušen, japonska kvaliteta. :)

Popravljeno . Popravil Fantocci
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekoliko zagotovo. Sploh prvi.

Je pa vprašanje, koliko bi se to  poznalo v naših podnebnih razmerah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm a za modele pred 2010 pase to gor, mislim 2010+ majo kaj razlicen radiator ali gre gor bp?

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je zato malo živahnejši od primerljivih motorjev, ker ima relativno na kratko postavljene prestave. S tem so žrtvovali končno hitrost, ki pa meni sploh ni pomembna, veliko bolj rabim, da potegne, ko želim (prehitevanje). Na menjalnik se navadiš, res klonkne v prvo, ampak ne preveč. Med ostalimi prestavami pa ni trši od moje prejšnje Yamahe (sedaj imam okoli 15000). Nad vzmetenjem se ne pritožujem, meni se zdi zelo uravnotežen motor. Tudi poraba je zmerna, brez problema pod 5 litrov tekoče vožnje, ne da bi bremzal skupino. Ponavadi so ostali več dotakali. Imam občutek, da bi agregat šel in šel... okoli sveta, če je treba. Tudi sedež je dovolj udoben za dolge ture. Zmerna moč, preizkušen, japonska kvaliteta. :)

 

Recimo meni, za ta rang motorja, 200km/h kar sem še po števcu - po domačem dvorišču ne po cesti...pomeni še preveč...

Več kot 160km/h na relacijah niti ni užitek...užitek je dinamično odvoženi ovinki in max hitrost 130km/h =)

 

Jah videz še ni dorečen, ker moram najprej realizirat videz nosilcev in kako jih bom naredil..trenutno sem malo bos, ker laser za inox ne dela, drugače bi mel že kakšen mesec nazaj naštancane nosilce...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm a za modele pred 2010 pase to gor, mislim 2010+ majo kaj razlicen radiator ali gre gor bp?

 

lp

 

Zaščita iz za starega versysa paše na novega versysa z minimalno dodelavo (EvoTech)...potrebno je vstaviti dva okrogla distančnika 30mm dolga... obratno pa ne gre.

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evotech da distančnike poleg v paketu.

 

Tudi med 2010 in 2011 itd so razlike pri vpetju hladilnika, distančnik mora biti, da je malo zraka vmes.

 

Zadeva pri  nas ne vpliva na pregrevanje, eventuelno.

 

Lani bil v Grčiji z njim pa poleti na 40 in nobenih težav. En je jamral na forumu, da se mu pregreva, ker je dal gor direkt brez distančnikov, da je bil stik na hladilnik. Prižgala se je lučka motor je varnostno ugasnil.

 

Ko je montiral distančnike se je zadeva uredila. = mestna vožnja na Tajskem al tam nekje, nonstop okol 40, gas, bremza...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri moto mauri v ITA pride 50€....so mi ravno danes sporocili.

 

Hvala za link!

 

Tale Givi šipa je solidna, velika razlika napram originalu, ki je 28cm, povišani, ki je 38cm (MRA), givi ima 48cm.

 

Zelo lepo se pelje in ne bobni več.

 

Jaz tudi nisem dal gor gumice okoli roba, na mra sem jo tudi snel, itak ni efekta, najbrž je to zaščita.

 

Edini "feler" givi šipe je, da je cela prozorna, to sem pa rešil s tekočo gumo plasti dip in zadevo lepo posprejal, Maš fotke na prejšnjih straneh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cool..

 

Kaj imaš še za porihtat?

 

- Jaz moram še namontirat zaščito hladilnika, ker mi je par kamnov že kar malo preoblikovalo satovje.

- Še ena top šit dodelava, ki pa naj ostane presenečenje

 

Pol pa nevem če mi še kej ostane :D?

 

Givi sprednja šipa ,

Ščitniki za roke,( Mogoče domača izdelava iz karbona in jih pobarvat v črno)

Cevna zaščita motorja katero premišljujem da bi dal prašno barvat v eno živo barvo da malo kontrasta naredim na črni...

luči daljinke...

Nosilec za telefon oziroma navigacijo se že dela počasi...

potem mogoče malo večji zadnji kovček ker ne spravimo moje in od punce čelade notri :/

Imam en zadnji amortizer od R1 mogoče predelava na tega..

Rad bi zadnje ročke od sopotnika ojačal ker sem videl da rade popokajo...( Mogoče oblečt v karbon in pobarvat)

cevi za oporo stranskih torb bom naredil...

 

ostalo sproti...

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma daj, raje se vozi! :D

 

Brez skrbi se vozim  :OK: Je še kakšen drugi motor za naredit, versys se bo sproti delal. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale Givi šipa je solidna, velika razlika napram originalu, ki je 28cm, povišani, ki je 38cm (MRA), givi ima 48cm.

 

Zelo lepo se pelje in ne bobni več.

 

Jaz tudi nisem dal gor gumice okoli roba, na mra sem jo tudi snel, itak ni efekta, najbrž je to zaščita.

 

Edini "feler" givi šipe je, da je cela prozorna, to sem pa rešil s tekočo gumo plasti dip in zadevo lepo posprejal, Maš fotke na prejšnjih straneh.

Res mi ni jasno, zakaj so to šipo pustili popolnoma transparentno.

Če že ne zaradi izgleda, bi bilo manj težav zaradi "efekta leče", ki ti lahko poškoduje instrumentno ploščo.

http://www.revzilla.com/assets/0000/3330/zero_gravity_sr_series_windscreenfor_ducati_monster20032007.pdf

Tako pa pri GIVIju samo opozorilo napopajo nanjo, da jo moraš na soncu pokrivat ali pa motor v senci parkirat.

Jaz sem jo pravkar dobil, sedaj pa bom kontaktiral majstra za folije, če mi jo prelepi znotraj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MIslim, da če je šipa večja od toliko in toliko, da mora biti prozorna. Tako kot ni dovoljeno pri avtomobilu tonirati prednje šipe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaj spodaj bi jo lahko zatemnili, kot je Snečer naredil.

 

 

To je pa tudi stvar okusa in trenutne mode. Nekateri sorodni motorji imajo serijsko šipo v celoti prozorno. Meni osebno je to tudi bolj všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je lepo kot je snecer naredil le da bi jaz še celotno šipo za kak procent potemnil.

Katere gume kej vozite ?

Nevem ali je zaradi menjave motorja ali pač je to normalno da pri naklonu in malo hitrejši vožnji mi spredaj guma po občutku malo podrsava izven ovinka, naklon ni niti blizu drsanju nožnika tudi do roba gume mam zadaj 1cm še spredaj pa mogoče malenkost manj. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!