Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Upam, da ostane brez kljuna. Že pri velikem štromu se jim ni posrečilo z njim.

Objavljeno

Malo me je "motilo" krmilo oziroma nosilec in sem iz Tajske nabavil (tam delajo er6 in mislim da tudi versys)

 

http://www.bikerzbits.com/bikers-kawasaki-versys-bar-clamp-accessory-bikers.html

 

Lepo narejeno, paše ko ata na mamo, poleg novi svetleči vijaki.

 

wp20140829102412pro.jpg

v škatli

 

wp20140829102635pro.jpg

 

wp20140829102649pro.jpg

 

wp20140829103301pro.jpg

wp20140829104623pro.jpg

stari s plastičnimi čepki in novi

 

wp20140829103414pro.jpg

 

wp20140829104157pro.jpg

 

wp20140829104235pro.jpg

wp20140829104244pro.jpg

 

wp20140829105530pro.jpg

wp20140829105814pro.jpg

 

Carine iz tujine ni, če je znesek do 150 EUR, kar je pa nad 20 EUR pa je DDV... (približno)

 

Z "asistenco" pošte slo. (zaračunajo postopek) je prišel na koncu ta kos aluminija 57 eur.

 

Objavljeno

Kaj pa je narobe z original ? Ni tko hardcore izgleda ?

Objavljeno

Čepki so me motili :) pa sem raje cel pokrovček menjal.

Gre samo za stvar okusa

Objavljeno

Čepki so me motili :) pa sem raje cel pokrovček menjal.

Gre samo za stvar okusa

Da bi dal pa vijake narest oz. jih zamenjal za višje pa ni šlo ?

Objavljeno

Saj nisi razumel heca :)

 

Vijaki so identični pri originalu in tajski verziji, le da so tajski svetleči, na originale pa še pridejo "okrasni" plastični čepki.

Tak da bi samo čepke dol snel, če bi šlo za to.

 

Versys je narejen na Tajskem pa sem moral še nekaj dodatnega od tam kupiti.

Objavljeno

Saj nisi razumel heca :)

 

Vijaki so identični pri originalu in tajski verziji, le da so tajski svetleči, na originale pa še pridejo "okrasni" plastični čepki.

Tak da bi samo čepke dol snel, če bi šlo za to.

 

Versys je narejen na Tajskem pa sem moral še nekaj dodatnega od tam kupiti.

 

Tajski po možnosti 5.8 alpa še manj :D si vsaj pogledal če piše kaj na njih al je važno sam da se svetijo :D

Objavljeno

Sam da se sveti :lol1:

Objavljeno

Tajski po možnosti 5.8 alpa še manj :D si vsaj pogledal če piše kaj na njih al je važno sam da se svetijo :D

Nisem razumel tega?

Kaj je to 5.8?

Dajte no nekak normalno pisat tudi vsebinsko.

Objavljeno

Oznaka za natezno trdnost, če se prav spomnim.

Objavljeno

zdej veš, zakaj nimaš na Versysu dobrih bremz, ker bi ti šravfe na belanci potrgalo :kva2:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

zdej veš, zakaj nimaš na Versysu dobrih bremz, ker bi ti šravfe na belanci potrgalo :kva2:

 

V temi o novem versysu sem napisal zavorne poti, lahko si tam pogledaš kakšno zavorno pot ima napram tankom.

 

V čem je fora teh bremz, nonstop to izpostavljate. Normalno se vozi pa bodo zavore svoje delo opravile vrhunsko. Lahko se pa prideš k meni učit, na er6 sem imel pri 36k km zavorne obloge in diske kot nove.

Objavljeno

V temi o novem versysu sem napisal zavorne poti, lahko si tam pogledaš kakšno zavorno pot ima napram tankom.

 

V čem je fora teh bremz, nonstop to izpostavljate. Normalno se vozi pa bodo zavore svoje delo opravile vrhunsko. Lahko se pa prideš k meni učit, na er6 sem imel pri 36k km zavorne obloge in diske kot nove.

ponavad ti sfali 1m in to je tisto, kar te reši, lahko pa primerjam bremze na tvojem Versysu in hčerkinem skuterju Gileri Runner, sam skuter je zaradi zakonodaje homolofiran na 45 km/h :grim , trugače ti jest to neznam razlošt :kva2:

Objavljeno

Očitno imate drugi na svojih motorjih težave z zavorami, pač menjajte motor ali zamenjajte olje, diske, pakne, cevi itd.

To je za kakšno drugo temo

Objavljeno

Sneci, imam obcuek da ti motorja z dobrimi zavorami spoh se nisi peljal??!?si sploh kdaj imel kaj drugega razn er6, verysys...probaj kaj konkretnega bos potem drugace govoril.

Objavljeno

Sneci, imam obcuek da ti motorja z dobrimi zavorami spoh se nisi peljal??!?si sploh kdaj imel kaj drugega razn er6, verysys...probaj kaj konkretnega bos potem drugace govoril.

ni nujno da bi bil z boljšimi zavorami bolj zadovolen :? ker primejo neprimerno bolj brutalno in marsikomu tudi to ni ušeč, da ko stisneš te nabije na tank. 

Objavljeno

Tudi motorja s slabimi zavorami še nisem vozil, na vseh so delale in ustavljale kot morajo, nobenih presenečenj.

 

Res ne razumem tega z zavorami, kaj bi eni radi povedali. Pri meni delujejo BP.

Objavljeno

ni nujno da bi bil z boljšimi zavorami bolj zadovolen :? ker primejo neprimerno bolj brutalno in marsikomu tudi to ni ušeč, da ko stisneš te nabije na tank. 

 

Ročka mora imeti nek normalen hod, če prehitro prime ni dobro, takšna filigranska natančnost je lahko celo nevarna, ker imamo zrukane ceste in cel kup drugih dejavnikov. Na stezi se lahko špilaš s takimi zadevami.

 

Podobno kot če fotografiraš brez stojala z 10x zoomom, bo streseno.

 

Že vejo, zakaj so naredili takšen hod in sicer da imaš več maneverskega prostora in lažje uravnavaš zaviranje.

 

Će pa bi vse naredil v hodu npr. 1mm pa moraš met filigranske občutke, verjetno tudi vrhunsko rokavico, me prav zanima kako to z zimskimi narediš = nikak itd.

 

Nima pa to prav nobene veze z zavornim učinkom.

 

Seveda pa je tu motosvet in tu imate vsi tudi v avtomobilih nastavljen hod zavore iz F1...

Objavljeno (popravljeno)

Ročka mora imeti nek normalen hod, če prehitro prime ni dobro, takšna filigranska natančnost je lahko celo nevarna, ker imamo zrukane ceste in cel kup drugih dejavnikov. Na stezi se lahko špilaš s takimi zadevami.

 

Podobno kot če fotografiraš brez stojala z 10x zoomom, bo streseno.

 

Že vejo, zakaj so naredili takšen hod in sicer da imaš več maneverskega prostora in lažje uravnavaš zaviranje.

 

Će pa bi vse naredil v hodu npr. 1mm pa moraš met filigranske občutke, verjetno tudi vrhunsko rokavico, me prav zanima kako to z zimskimi narediš = nikak itd.

 

Nima pa to prav nobene veze z zavornim učinkom.

 

Seveda pa je tu motosvet in tu imate vsi tudi v avtomobilih nastavljen hod zavore iz F1...

 

snecer tukaj se motiš. lufta ima ročica enako, gre prav za zavorni učinek, oz. so po domače zavore bolj močne in ustavijo ful prej. je pa zadeva pač preračunana za neprimerno bolj brutalen moped (ki je za dušo in nima nobene veze z racionalnostjo, uporabnostji in kar je razumnih razlogov). 

 

zato pa tudi pravim, da si tega po vsej verjetnosti ne želiš na svojem motorju. mraza in zimskih rokavic pa tovrstne mašine ponavadi ne vidijo :D

 

tako da tukaj se strinjam s snecerjem, da so verjetno zavore uravnotežene z motorjem, itak pr dveh cilidrih skor ni treba žlajfat (mogoče edino če sta dva težkokategornika gor... ampak pol je treba pa itak jurja :P )

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

ne razumeš, kaj je cikadina hotela povedati, da bi to razumel, bi se moral vsesti 1199 ali ss100rr nato pa takoj nazaj na svojga

Objavljeno

Jap, pojemek motorja pri zaviranju je takšen, da zavore minimalno potrebuješ, včasih celo malo moteč, če hitro ne prestavljaš pri pospeševanju, ker ti sproti bremza.

 

Zato pa pravim (moje mnenje), da bi na novi versys pasal 4valjni motor in očitno temu tudi bo tako, iz z800.

 

Malo bodo verjetno ponastavili delovanje mašine, da pridobijo več navora v nižjih obratih ali kaj podobnega in to je to.

 

Problem bo dodatna teža, no kunkurent gs800 ima 214kg fahrberajt, novi versys bi znal imeti do 220?. z800 ima kar 229kg.

 

Potem pa gor še dodatna oprema, preveč bo to...

 

Zadnjo nihajko bodo verjetno uporabili slično sedanjemu versys iz aluminija in morda še kje kakšen kg oklestijo. 


ne razumeš, kaj je cikadina hotela povedati, da bi to razumel, bi se moral vsesti 1199 ali ss100rr nato pa takoj nazaj na svojga

 

Nobene potrebe ni, da bi sesal ne cestake, ki so za pisto.

Objavljeno

Tako kot je že nekdo pred mano napisal pomeni oznaka 8.8 , 12.9,... trdnostni razred. In ker vem da včasih tej vijaki iz azije pridejo brez oznak,... in sam bog ve iz česa so oz kako trdnost majo jih  je dobro zamenjati vsi vijaki na motorju naj bi bili vsaj 8.8 (v agregatu pa še boljši). Tako da glede na to da maš na tvojih neko oznako poglej na netu kaj pomeni oz jaz bi na tvojem mestu nabavil nove ker se lahko zgodi da ti belanca ostane v roki. Zdej v tvojm primeru bi se morali utrgati 4 vijaki kar je malo verjetno sam nikoli ne veš

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!