Fantocci Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Upam, da ostane brez kljuna. Že pri velikem štromu se jim ni posrečilo z njim.
Snečer Objavljeno Avgust 29, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2014 Malo me je "motilo" krmilo oziroma nosilec in sem iz Tajske nabavil (tam delajo er6 in mislim da tudi versys) http://www.bikerzbits.com/bikers-kawasaki-versys-bar-clamp-accessory-bikers.html Lepo narejeno, paše ko ata na mamo, poleg novi svetleči vijaki. v škatli stari s plastičnimi čepki in novi Carine iz tujine ni, če je znesek do 150 EUR, kar je pa nad 20 EUR pa je DDV... (približno) Z "asistenco" pošte slo. (zaračunajo postopek) je prišel na koncu ta kos aluminija 57 eur.
jany Objavljeno Avgust 29, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2014 Kaj pa je narobe z original ? Ni tko hardcore izgleda ?
Snečer Objavljeno Avgust 29, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2014 Čepki so me motili pa sem raje cel pokrovček menjal. Gre samo za stvar okusa
Robson Objavljeno Avgust 29, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2014 Čepki so me motili pa sem raje cel pokrovček menjal. Gre samo za stvar okusa Da bi dal pa vijake narest oz. jih zamenjal za višje pa ni šlo ?
Snečer Objavljeno Avgust 29, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2014 Saj nisi razumel heca Vijaki so identični pri originalu in tajski verziji, le da so tajski svetleči, na originale pa še pridejo "okrasni" plastični čepki. Tak da bi samo čepke dol snel, če bi šlo za to. Versys je narejen na Tajskem pa sem moral še nekaj dodatnega od tam kupiti.
Robson Objavljeno Avgust 29, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2014 Včasih žensk res ne razumem.. :-) Kmet2, gsxf750, lajbn in 1 other 4
ludiluka Objavljeno Avgust 29, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2014 Saj nisi razumel heca Vijaki so identični pri originalu in tajski verziji, le da so tajski svetleči, na originale pa še pridejo "okrasni" plastični čepki. Tak da bi samo čepke dol snel, če bi šlo za to. Versys je narejen na Tajskem pa sem moral še nekaj dodatnega od tam kupiti. Tajski po možnosti 5.8 alpa še manj si vsaj pogledal če piše kaj na njih al je važno sam da se svetijo
Snečer Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 Tajski po možnosti 5.8 alpa še manj si vsaj pogledal če piše kaj na njih al je važno sam da se svetijo Nisem razumel tega? Kaj je to 5.8? Dajte no nekak normalno pisat tudi vsebinsko.
Matori Hanzo Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 Oznaka za natezno trdnost, če se prav spomnim. Kmet2 1
KLOVN Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 zdej veš, zakaj nimaš na Versysu dobrih bremz, ker bi ti šravfe na belanci potrgalo Robson in Kmet2 2
Snečer Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 zdej veš, zakaj nimaš na Versysu dobrih bremz, ker bi ti šravfe na belanci potrgalo V temi o novem versysu sem napisal zavorne poti, lahko si tam pogledaš kakšno zavorno pot ima napram tankom. V čem je fora teh bremz, nonstop to izpostavljate. Normalno se vozi pa bodo zavore svoje delo opravile vrhunsko. Lahko se pa prideš k meni učit, na er6 sem imel pri 36k km zavorne obloge in diske kot nove.
KLOVN Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 V temi o novem versysu sem napisal zavorne poti, lahko si tam pogledaš kakšno zavorno pot ima napram tankom. V čem je fora teh bremz, nonstop to izpostavljate. Normalno se vozi pa bodo zavore svoje delo opravile vrhunsko. Lahko se pa prideš k meni učit, na er6 sem imel pri 36k km zavorne obloge in diske kot nove. ponavad ti sfali 1m in to je tisto, kar te reši, lahko pa primerjam bremze na tvojem Versysu in hčerkinem skuterju Gileri Runner, sam skuter je zaradi zakonodaje homolofiran na 45 km/h :grim , trugače ti jest to neznam razlošt
Snečer Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 Očitno imate drugi na svojih motorjih težave z zavorami, pač menjajte motor ali zamenjajte olje, diske, pakne, cevi itd. To je za kakšno drugo temo
aselak Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 Sneci, imam obcuek da ti motorja z dobrimi zavorami spoh se nisi peljal??!?si sploh kdaj imel kaj drugega razn er6, verysys...probaj kaj konkretnega bos potem drugace govoril.
cikadina Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 Sneci, imam obcuek da ti motorja z dobrimi zavorami spoh se nisi peljal??!?si sploh kdaj imel kaj drugega razn er6, verysys...probaj kaj konkretnega bos potem drugace govoril. ni nujno da bi bil z boljšimi zavorami bolj zadovolen ker primejo neprimerno bolj brutalno in marsikomu tudi to ni ušeč, da ko stisneš te nabije na tank.
Snečer Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 Tudi motorja s slabimi zavorami še nisem vozil, na vseh so delale in ustavljale kot morajo, nobenih presenečenj. Res ne razumem tega z zavorami, kaj bi eni radi povedali. Pri meni delujejo BP.
Snečer Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 ni nujno da bi bil z boljšimi zavorami bolj zadovolen ker primejo neprimerno bolj brutalno in marsikomu tudi to ni ušeč, da ko stisneš te nabije na tank. Ročka mora imeti nek normalen hod, če prehitro prime ni dobro, takšna filigranska natančnost je lahko celo nevarna, ker imamo zrukane ceste in cel kup drugih dejavnikov. Na stezi se lahko špilaš s takimi zadevami. Podobno kot če fotografiraš brez stojala z 10x zoomom, bo streseno. Že vejo, zakaj so naredili takšen hod in sicer da imaš več maneverskega prostora in lažje uravnavaš zaviranje. Će pa bi vse naredil v hodu npr. 1mm pa moraš met filigranske občutke, verjetno tudi vrhunsko rokavico, me prav zanima kako to z zimskimi narediš = nikak itd. Nima pa to prav nobene veze z zavornim učinkom. Seveda pa je tu motosvet in tu imate vsi tudi v avtomobilih nastavljen hod zavore iz F1... rookie007 1
cikadina Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 (popravljeno) Ročka mora imeti nek normalen hod, če prehitro prime ni dobro, takšna filigranska natančnost je lahko celo nevarna, ker imamo zrukane ceste in cel kup drugih dejavnikov. Na stezi se lahko špilaš s takimi zadevami. Podobno kot če fotografiraš brez stojala z 10x zoomom, bo streseno. Že vejo, zakaj so naredili takšen hod in sicer da imaš več maneverskega prostora in lažje uravnavaš zaviranje. Će pa bi vse naredil v hodu npr. 1mm pa moraš met filigranske občutke, verjetno tudi vrhunsko rokavico, me prav zanima kako to z zimskimi narediš = nikak itd. Nima pa to prav nobene veze z zavornim učinkom. Seveda pa je tu motosvet in tu imate vsi tudi v avtomobilih nastavljen hod zavore iz F1... snecer tukaj se motiš. lufta ima ročica enako, gre prav za zavorni učinek, oz. so po domače zavore bolj močne in ustavijo ful prej. je pa zadeva pač preračunana za neprimerno bolj brutalen moped (ki je za dušo in nima nobene veze z racionalnostjo, uporabnostji in kar je razumnih razlogov). zato pa tudi pravim, da si tega po vsej verjetnosti ne želiš na svojem motorju. mraza in zimskih rokavic pa tovrstne mašine ponavadi ne vidijo tako da tukaj se strinjam s snecerjem, da so verjetno zavore uravnotežene z motorjem, itak pr dveh cilidrih skor ni treba žlajfat (mogoče edino če sta dva težkokategornika gor... ampak pol je treba pa itak jurja ) Popravljeno Avgust 30, 2014. Popravil cikadina rookie007 1
KLOVN Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 ne razumeš, kaj je cikadina hotela povedati, da bi to razumel, bi se moral vsesti 1199 ali ss100rr nato pa takoj nazaj na svojga
Snečer Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 Jap, pojemek motorja pri zaviranju je takšen, da zavore minimalno potrebuješ, včasih celo malo moteč, če hitro ne prestavljaš pri pospeševanju, ker ti sproti bremza. Zato pa pravim (moje mnenje), da bi na novi versys pasal 4valjni motor in očitno temu tudi bo tako, iz z800. Malo bodo verjetno ponastavili delovanje mašine, da pridobijo več navora v nižjih obratih ali kaj podobnega in to je to. Problem bo dodatna teža, no kunkurent gs800 ima 214kg fahrberajt, novi versys bi znal imeti do 220?. z800 ima kar 229kg. Potem pa gor še dodatna oprema, preveč bo to... Zadnjo nihajko bodo verjetno uporabili slično sedanjemu versys iz aluminija in morda še kje kakšen kg oklestijo. ne razumeš, kaj je cikadina hotela povedati, da bi to razumel, bi se moral vsesti 1199 ali ss100rr nato pa takoj nazaj na svojga Nobene potrebe ni, da bi sesal ne cestake, ki so za pisto.
ludiluka Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 Tako kot je že nekdo pred mano napisal pomeni oznaka 8.8 , 12.9,... trdnostni razred. In ker vem da včasih tej vijaki iz azije pridejo brez oznak,... in sam bog ve iz česa so oz kako trdnost majo jih je dobro zamenjati vsi vijaki na motorju naj bi bili vsaj 8.8 (v agregatu pa še boljši). Tako da glede na to da maš na tvojih neko oznako poglej na netu kaj pomeni oz jaz bi na tvojem mestu nabavil nove ker se lahko zgodi da ti belanca ostane v roki. Zdej v tvojm primeru bi se morali utrgati 4 vijaki kar je malo verjetno sam nikoli ne veš
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se