Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Nobene potrebe ni, da bi sesal ne cestake, ki so za pisto.

če se vsedeš na f800 ali 800 Tiger, je razlika enormna proti tvojem in ne samo tvojem, vsi rižiji so si zelo podobni, drastično šparanje na bremzah

Objavljeno

Aha, no saj imam 4 original vijake, so povsem enaki.

Ni pa tisto, kar sem napisal oznaka na vijakih, ampak glede samega izdelka. Na vijakih menda ni nič.

 

Ne verjamem, da so dali not šiš robo, ker se s tem bavijo in tudi sicer prodajajo dele za kawo in hondo, direkt iz Tajske tovarne.

 

wp20140829102649pro.jpg

Objavljeno

če se vsedeš na f800 ali 800 Tiger, je razlika enormna proti tvojem in ne samo tvojem, vsi rižiji so si zelo podobni, drastično šparanje na bremzah

 

Aha, "drastična" razlika... Vse si povedal s tem :)

 

Daj sedi ti še v f1 in potem v svoje karjole, boš zapeljal k mehaniku takoj?

Objavljeno

Aha, "drastična" razlika... Vse si povedal s tem :)

 

Daj sedi ti še v f1 in potem v svoje karjole, boš zapeljal k mehaniku takoj?

končno si ponazoril razliko med Japan in EU

Objavljeno

jah samo je pa tudi tigr za 2 jurja dražji od versys 600 :hmm:

Objavljeno

Nvm kaj tok komplicirate, jst sm meu zavorne ročke in tačke iz Kitajske pa se pri trku v vozilo niso razpadle temveč samo zlomile na tistem koncu kjer majo zareze, desna tačka pa prav tako na istem mestu (kjer je zareza). Tko da jst se glede "natzne trdnosti" vijakov ne bi sekiral samo našraufaš in voziš :D.

Objavljeno

In moliš da ni kje kakšne tajske zareze:-)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Res je kar se tiče glede vijakov se ni a igrat, ponavadi vse kar naročim kitajsko se pregleda in zamenja prvo vijake z vsaj 8.8 če pa mam 11.1 na zalogi potem gredo tej...

 

 

Se spounem primer kitajskega minimotota ki ga je prijatu kupu za sina in pod rezervarjem en del okvirja sploh ni bil povarjen skupaj   :wallbash:

 

 

 

Glede bremz na versysu pa so čisto dovolj dobre za normalno vožnjo vsaj pri meni  :OK:

Objavljeno

104924237553551478396997.jpg

 

Umetniški pogled

 

p.s.

sem se prej vozil in krmilo ter vijaki so še ok, tudi pošprical sem z wd40, da ne bi korodiralo in pripomoglo k temu da pokne

Objavljeno

In moliš da ni kje kakšne tajske zareze:-)

 

Sem poslal vprašanje proizvajalcu na Tajsko, pa bomo razjasnili "težavo".

 

wp20140830102952pro.jpg

sicer zadeva špila kot mora

Objavljeno

In glih proizvajalec ti bo to povedu :D pa špricaš lahko kolkor hočeš in ne bo nič pomagalo če je vijak slab ker površinska oksidacija je tukaj še najmanjši problem ;)

Objavljeno (popravljeno)

Ej snecer sej se v večini strinjam s tabo, sam bremze na versysu, so pa res porazne! Razen , če si ti že menjal ploščice. Jaz jih imam v namenu kmalu.

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno

Ej snecer sej se v večini strinjam s tabo, sam bremze na versysu, so pa res porazne! Razen , če si ti že menjal ploščice. Jaz jih imam v namenu kmalu.

sej pol ti bo pa diske pojedlo :D tko da ne boš dosti rešu :D

Objavljeno

Ej snecer sej se v večini strinjam s tabo, sam bremze na versysu, so pa res porazne! Razen , če si ti že menjal ploščice. Jaz jih imam v namenu kmalu.

 

Original stock zavore, še kot nove...

 

In ja, ne menjavaj ploščic za kakšne "boljše", boš diske uničil.

 

p.s.

preveč zaviraš pri vožnji :)

Objavljeno

ploščice in diski so itak potrošni material, ali jih menjaš prej ali malo kasneje niti ni take razlike?

Objavljeno

In ja, ne menjavaj ploščic za kakšne "boljše", boš diske uničil.

 

 

 

Ker?

Če daš mehkejše ploščice, ki bolj primejo a zdržijo manj km, bodo diski kvečjemu veseli.

Objavljeno

Ker?

Če daš mehkejše ploščice, ki bolj primejo a zdržijo manj km, bodo diski kvečjemu veseli.

Napačno razmišljanje ;)  

Objavljeno

Napačno razmišljanje ;)

 

Spet: ker?

Objavljeno

Ker?

Če daš mehkejše ploščice, ki bolj primejo a zdržijo manj km, bodo diski kvečjemu veseli.

no, kateri je menjal na versysu...

Objavljeno

Zato ker boljše ploščice (tiste z večjim koeficientom ) bolj obrabljajo diske. Tako da če imaš kvalitetne diske s pravega materiala (tršega) potem lahko daš boljše ploščice ampak to pri večini serijskih motorjev odpade oz. ti bo zelo hitro diskov zmanjkalo.

 

 

Drugače je pa to že 100% obdelano v temi od zavor se mi zdi ko folk kupi najboljše ploščice pol pa joka da mu je v 2000km pol diskov pojdlo.

 

Pa vaš motor vaše odločitve ;) Pametni poslušajo neumni se pa na lastnih napakah učijo ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

er6 je imel enake bremze, tudi nobenih tezav, res ne vem kaj eni počnete in kako vozite

Jaz.

stare si pa zdrsal al kaj?

Objavljeno

stare si pa zdrsal al kaj?

 

Ne, barve sem se naveličal.

Objavljeno

Zato ker boljše ploščice (tiste z večjim koeficientom ) bolj obrabljajo diske. Tako da če imaš kvalitetne diske s pravega materiala (tršega) potem lahko daš boljše ploščice ampak to pri večini serijskih motorjev odpade oz. ti bo zelo hitro diskov zmanjkalo.

 

 

Drugače je pa to že 100% obdelano v temi od zavor se mi zdi ko folk kupi najboljše ploščice pol pa joka da mu je v 2000km pol diskov pojdlo.

 

 

Hvala luka, nisem vedel. :OK:

Nisem pa mislil racingsupergp ploščic, ampak nekje v okviru serijskih, za navadne smrtnike, kar gre pač na Versysa.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!