Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Nobene potrebe ni, da bi sesal ne cestake, ki so za pisto.

če se vsedeš na f800 ali 800 Tiger, je razlika enormna proti tvojem in ne samo tvojem, vsi rižiji so si zelo podobni, drastično šparanje na bremzah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, no saj imam 4 original vijake, so povsem enaki.

Ni pa tisto, kar sem napisal oznaka na vijakih, ampak glede samega izdelka. Na vijakih menda ni nič.

 

Ne verjamem, da so dali not šiš robo, ker se s tem bavijo in tudi sicer prodajajo dele za kawo in hondo, direkt iz Tajske tovarne.

 

wp20140829102649pro.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se vsedeš na f800 ali 800 Tiger, je razlika enormna proti tvojem in ne samo tvojem, vsi rižiji so si zelo podobni, drastično šparanje na bremzah

 

Aha, "drastična" razlika... Vse si povedal s tem :)

 

Daj sedi ti še v f1 in potem v svoje karjole, boš zapeljal k mehaniku takoj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, "drastična" razlika... Vse si povedal s tem :)

 

Daj sedi ti še v f1 in potem v svoje karjole, boš zapeljal k mehaniku takoj?

končno si ponazoril razliko med Japan in EU

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nvm kaj tok komplicirate, jst sm meu zavorne ročke in tačke iz Kitajske pa se pri trku v vozilo niso razpadle temveč samo zlomile na tistem koncu kjer majo zareze, desna tačka pa prav tako na istem mestu (kjer je zareza). Tko da jst se glede "natzne trdnosti" vijakov ne bi sekiral samo našraufaš in voziš :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In moliš da ni kje kakšne tajske zareze:-)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je kar se tiče glede vijakov se ni a igrat, ponavadi vse kar naročim kitajsko se pregleda in zamenja prvo vijake z vsaj 8.8 če pa mam 11.1 na zalogi potem gredo tej...

 

 

Se spounem primer kitajskega minimotota ki ga je prijatu kupu za sina in pod rezervarjem en del okvirja sploh ni bil povarjen skupaj   :wallbash:

 

 

 

Glede bremz na versysu pa so čisto dovolj dobre za normalno vožnjo vsaj pri meni  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

104924237553551478396997.jpg

 

Umetniški pogled

 

p.s.

sem se prej vozil in krmilo ter vijaki so še ok, tudi pošprical sem z wd40, da ne bi korodiralo in pripomoglo k temu da pokne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In moliš da ni kje kakšne tajske zareze:-)

 

Sem poslal vprašanje proizvajalcu na Tajsko, pa bomo razjasnili "težavo".

 

wp20140830102952pro.jpg

sicer zadeva špila kot mora

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In glih proizvajalec ti bo to povedu :D pa špricaš lahko kolkor hočeš in ne bo nič pomagalo če je vijak slab ker površinska oksidacija je tukaj še najmanjši problem ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej snecer sej se v večini strinjam s tabo, sam bremze na versysu, so pa res porazne! Razen , če si ti že menjal ploščice. Jaz jih imam v namenu kmalu.

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej snecer sej se v večini strinjam s tabo, sam bremze na versysu, so pa res porazne! Razen , če si ti že menjal ploščice. Jaz jih imam v namenu kmalu.

sej pol ti bo pa diske pojedlo :D tko da ne boš dosti rešu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej snecer sej se v večini strinjam s tabo, sam bremze na versysu, so pa res porazne! Razen , če si ti že menjal ploščice. Jaz jih imam v namenu kmalu.

 

Original stock zavore, še kot nove...

 

In ja, ne menjavaj ploščic za kakšne "boljše", boš diske uničil.

 

p.s.

preveč zaviraš pri vožnji :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ja, ne menjavaj ploščic za kakšne "boljše", boš diske uničil.

 

 

 

Ker?

Če daš mehkejše ploščice, ki bolj primejo a zdržijo manj km, bodo diski kvečjemu veseli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato ker boljše ploščice (tiste z večjim koeficientom ) bolj obrabljajo diske. Tako da če imaš kvalitetne diske s pravega materiala (tršega) potem lahko daš boljše ploščice ampak to pri večini serijskih motorjev odpade oz. ti bo zelo hitro diskov zmanjkalo.

 

 

Drugače je pa to že 100% obdelano v temi od zavor se mi zdi ko folk kupi najboljše ploščice pol pa joka da mu je v 2000km pol diskov pojdlo.

 

Pa vaš motor vaše odločitve ;) Pametni poslušajo neumni se pa na lastnih napakah učijo ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato ker boljše ploščice (tiste z večjim koeficientom ) bolj obrabljajo diske. Tako da če imaš kvalitetne diske s pravega materiala (tršega) potem lahko daš boljše ploščice ampak to pri večini serijskih motorjev odpade oz. ti bo zelo hitro diskov zmanjkalo.

 

 

Drugače je pa to že 100% obdelano v temi od zavor se mi zdi ko folk kupi najboljše ploščice pol pa joka da mu je v 2000km pol diskov pojdlo.

 

 

Hvala luka, nisem vedel. :OK:

Nisem pa mislil racingsupergp ploščic, ampak nekje v okviru serijskih, za navadne smrtnike, kar gre pač na Versysa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!