Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Enduro

Husqvarna TE 610

Recommended Posts

Enduro

Živjo motoristi !

Sem nov na forumu, ne pa tudi nov na motornem sedlu. Trenutno sem sicer brez mašince, ker ni dinar, pred časom sem pa imel Cagivo Mito. Čedalje bolj všeč mi postajajo hard enduro motocikli. Se mi zdijo bolj uporabni in udobni kot cestni dirkači. Mal uč mečem na kakšno rabljeno Huso TE 610. Kakšna so vaša mnenja o tem motorčku. Sem že slišal da ni ravno najvzdržljivejša ter šlampasto izdelana (Italijani pač). Kolk bi bila recimo vredna ena taka z 25k km.

Najlepša hvala za odgovore. Tale forum je res coolski …

LP Miran

Share this post


Link to post
Share on other sites
hard

Dolenjski zrak Husy ne pase to je dokazano.

Veliko brutalne moci,dober motor za vspone,jame in ravne terene.Slab za voznjo po motokrosu.

Drgac pa slabo vziga,problemi ji dela elektrika.Velik se kvar.

Ce si pa dolenjc pa bok ne daj da jo kupis.

Bol je zaribana jawa kot nova husa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lunč

Sem lastnik Huse TE 610 in moram povedat da vsak svojo kravo hvali z razliko od mene.... :arrow: KTM :arrow: Husqvarna......oba dobra motorja,zadnje čase KTM uspeva v vseh pogledih...enkat en enkat drug...tko to je in vse to potrošniki plačajo.......No,zaenkrat nimam nobenih težav z motorjem,brez pretiranega vijačenja,sicer pa kdor ima motor rad malo pošravfa po njem.

Pa še DOLENC povrh 8) :wink: :lol: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSV Mille

LP vsem!

3 dni nazaj sm kupu Husqvarno TE 610, l.98.

Zravn sm mel kolega,ki je isti motor mel pred 3 leti. Ko ga je sprobal na terenu, je reku,d nimam kaj razmišljat-motor je redno vzdrževan,mašinca dela ko rolex(hladna in vroča).Mene je sprva motilo predvsem to,da so plastike dokaj zguljene,podrsane. Ampak motor gre pa ravno ko puščica.

Cena: 770.000.

A ve kdo,če je to ugoden nakup-naj prosim odpiše. Zraven sm dubu novo masko, vse žmigavce, špegle in tačke za sopotnika (vse še original od motorja, nerabljeno).

Sicer pa sm ga že kr fajn sprobal in motor res trga gate-vsaj meni. Še najboljši je pa zvok iz dveh dimnikov odzadi-ej to morš slišat-stvar res seka!

Aja,še to: mi je prejšnji lastnik reku, d nej mažem verigo z oljem za motorno žago- Chain saw oil. Zadeva sicer mal bolj šprica okol,ampak je ful dobra stvar.

In na kolk km se dela servis-baje na 1000 km oz. 30 delovnih ur- je to res?

No,tisti ki se mal bolj spoznate na te stvari, bi vas lepo prosil, če mi odgovorite na ta vprašanja. LP!

Share this post


Link to post
Share on other sites
batzajla

če v iskalnik napišeš husqvarna TE,dobiš kr nekej odgovorov... <_<

drugač pa mislim da to ni slab nakup,če res vse dela ko more.lepote pa tud ne rabiš v gmajni .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gidl
Ce si pa dolenjc pa bok ne daj da jo kupis.

Res sm slišal da se na Dolenskem Husqvarne nenormalno kvarijo (vsaj starejši letniki naj bi se) in da jim tamkajšnji zrak nikakor ne odgovarja, ampak jaz poznam enga frišnega lastnika Te 450 ki pa se pohvali da je motor res bomba in da ni hudič da se bo ta motor tud na dolenskem prijel...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr. _MAXXI_
3 dni nazaj sm kupu Husqvarno TE 610, l.98.

Zravn sm mel kolega,ki je isti motor mel pred 3 leti. Ko ga je sprobal na terenu, je reku,d nimam kaj razmišljat-motor je redno vzdrževan,mašinca dela ko rolex(hladna in vroča).

Nekam hitro si se odloču prodat ...... morda pa huha le ni rolex.

Jep tudi jst sm se skor zajebal .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saint
Nekam hitro si se odloču prodat ...... morda pa huha le ni rolex.

Jep tudi jst sm se skor zajebal .)

:? :? :? A ni povedal, da ga je kupil, ne pa prodal?

lp

Rudi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr. _MAXXI_
:? :? :? A ni povedal, da ga je kupil, ne pa prodal?

lp

Rudi

Poglej si oglase od zadnjega dne .... ena zanimiva husa TE610 l. 98 se prodaja ..... uf ma ta rolex je biu pa res super enkraten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saint

A, ja kaj veš, bo že tko, sam ne vem, men se zdi kr spodoben motor, vsaj men moja Cagiva (vem, ni ista znamka, je pa ista banda italijanska lastnik) super služila.

lp

Rudi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr. _MAXXI_

Ah ... jst sm kupoval prav H. 610 TE ... in ni in ni vžigala. Drugo kot urca ... je pa mela 5000 km ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSV Mille

Hehe fantje moji-dobr opažate,samo namen ste spregledali. Motor se ne prodaja-vsaj zares ne. V bistvu je bla 1.aprilska šala :lol1: Mater pa sm se že ustrašu, d ne bo noben nasedel... :D

Drgač pa motor res dela ko rolex-upam d bo naprej tud.

Dolenjski zrak mu zaenkrat zelo paše-sm v gozdu prestrašil že ene par srnic- a kaj ko so vse imele 4 noge.Tistih na 2 pa še ni-komi čakam d bojo gobe pa kostanj, pa se bo že ktera najdla... :lol:

Drgač pa me Husa čist fascinirala-obenem je :wub: , me pa veseli d se izkaže predvsem v svoji ta hudi plati :devil: !

No motoristi-mogoče bom drugo leto spet v zadnjih dneh kupoval motor in ga ravno na 1.apr. prodajal- a premisli prej, preden nasedeš kakšni 1. apr. šali. Mi pa je v veselje, da je tud meni uspelo nahecat folk! :lol1:

Me pa zanima še nekaj- vsi tisti ko imate hard enduro-s čim je najboljš mazat verigo, d se blato ne nabira (beri prilepi) gor in na kolk km oz. delovnih ur vi servisirate svoje konjičke (v navodilih piše 1000 km oz. 30 ur mislim da)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSV Mille

Aja pa še to- ne vem kako to da vam ne vžiga dobro. Men vedno brez problema-ni važno al je hladen al vroč(sploh ko je mašina vroča, mi vedno vžge takoj,sprve).

Mogoče pa niste dobr prebrali navodil...ne vem.

Ampak prvič sm se pa zaj...., ker sm predolgo ga vžigal s čokom in ga je zalilo-sm pa sam kriv, ker pač nisem vprašal prodajalca, kako se stvar zakurbla-moja mistake.

Pa sm se spustu pod breg in lej ga hudiča-že skor preden sm se ustavu, je motor zagrabu-pa direkt na tazadnga.. :kva2: uh rahlo neprijetna izkušnja...

Nasledni dan pa brez kakršnega koli problema. :ph34r:

Tko da ni nobene stvari, ki bi bla al pa d bi vsaj zgledala narobe.

Vsem želim prijetno utiranje novih kolotekov v gozdu in velik srečnih in zanimivih doživetij s Husami, KTM-ji... :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matjaz87

odločam se za nakup tega motorja l.95, povejte mi če je dober za po makedamu-ker bi ga jez več al mn vozu po makedamu, dejte mi povedat njegove tehnične podatke(kok batov ma , kok kojnov, hod vilic in zadnje nihajke...) in kaj je lahko narobe na njem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matjaz87

ma en cilinder :lol:

kok kojnov ma , kok je težka, zato ker povsod drgač piše

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
trco
odločam se za nakup tega motorja l.95, povejte mi če je dober za po makedamu-ker bi ga jez več al mn vozu po makedamu,  dejte mi povedat njegove tehnične podatke(kok batov ma , kok kojnov, hod vilic in zadnje nihajke...) in kaj je lahko narobe na njem

ne kupuj tolk starga letnika raje malo prišparaj pa dodaj in kupi novejšega....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matjaz87

dejte mi mal povedat o vzdržljivosti tega motorja, kok km po cesti zdrži brez generalke, pa če kdo ve kok je težak in kok konjev ma :photo:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matjaz87

dejte mi mal povedat o vzdržljivosti tega motorja, kok km po cesti zdrži brez generalke, pa če kdo ve kok je težak in kok konjev ma :photo:

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

Najbolj natančne podatke ti bo zagotovo dal uvoznik. Ime mu je Gregor, njegov GSM pa je 041 643 025. Lahko m upa pošlješ tudi zasebno sporočilo (PM) na tem forumu - prisoten je pod imenom Gidl.

Pol jih pa še semle napiši! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSV Mille

TE 610- 577 ccm, 55 KM, pa ne ga po cesti gont, k bo hitr riknu. Ta motor je namenjen skor izključno terenu. Drgač pa izredno močan motor, primeren tudi za manjše terenske skoke. Zdj kok kg ma sm že pozabil, mislim da tam okrog 135 kg-je že dost cajta preteklo kar sm ga prodal. Sm pa bil z njim zelo zadovoljen. Če kupuješ tak motor, ne kupuj starejšega od l.98, ker če je mašinca že bolj v k****, boš veliko šraufal in menjal dele. Srečno pri nakupu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
husky610

EMMMMMMMMMMMMM :BUA: :BUA:

MISLIM DA TO POVE VSE.....................IMEL SEM JO 3 LETA IN POL,OD TEGA JE STALA LETO IN POL PRI MEHANIKIH IN SE MENJAVALO OD ELEKTRONIKO DO PIZ...MATE...., :hmm: VRJEMTE NI RAČUNICE.........SICER JE BILA LETNIK 95. SAMO JE IMELA REALNIH!!!! 15 TISOČ KM IN TO LEPE VOŽNJE....(POZNAL OSEBNO 1. LASTNIKA) CRKOVALA PA KO PO TEKOČEM TRAKU......KO PA JO PORIHTAL PA KOT URCA DALJE......GRE PA KO MARIJA MADONA PO TERENU........BIL TEDENSKO NA POHORJU.....PRODAL KO MI MEHANIK REKEL DA NAJ RAZMIŠLJAM O MENJAVI BLAJERCE PA CILINDRA.........

SAJ JE MOTOR KOT RAKETA ZA TO KAR JE NAMENJEN, AMPAK KO NE BI BILI DELI TAKO DRAGI BI ŠE VSE ŠLO.........

KO PA GA NOVI LASTNIK IZPRED MOJEGA BLOKA ODPELJAL PA SEM KR :cry: :cry: :cry: ZA NJO..............

BI PRIPOROČAL MLAJŠO, KER BAJE SE NE KVARIJO TOLK........

LP

......NIKOLI NISI PREPOZEN,ČE ŠTARTAŠ PREJ.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
suntrace14

Po vsem prebranem res ne vem, kaj naj si mislim o tem motorju - eni nimate težav, drugi pravite da je puščanje olja in vode povsem normalna stvar.

Želim si hard enduro, ki bi bila občasno tudi super-moto in s katero greš lahko s punco na morje čez vikend. To bi morala zdržati tudi TE610 ali se motim? Nisem ravno tiščač, vendar 120 km/h pa mora tak motor zdržati brez problema - upam.

Je res potrebna celovita generalna vsako leto z menjavo cilindra in bata, ker to je le strošek ?

Je pa daleč najbolj privlačen motor, kar sem jih videl :kva2:

Me zanimajo vsako mnenje in vtisi, kolikšni so stroški,... Malce šravfanja me ne moti, nezanesljivost in generalke pa mi znajo pobrati živce, ker sem le raje na cesti, kot v garaži. Kateri model naj gledam - menda so imele šele po leniku 98 vgrajene pumpe za olje.

Edited by suntrace14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ker sem temo onečedil z par objavami med potjo, si zdaj lahko nekaj slik ogledate na povezavi. Pri nalaganju slik,  je tehnika obrnila zaporedje slik od konca proti začetku poti. Če administrator lahko kaj popravi, prosim za intervencijo. Hvala!
    • Tex
      Nič posebnega ozirom omembe vrednega/zanimivega. Gre za bivšo Lendavsko opekarno, ki je v fazi rušenja.. 3 opekarne (lendava, dolga vas, dobrovnik) so delovale v letih pred 1950 v domeni 'gradbenika' (prej 'remont') iz Lendave. Kssneje se je sgp gradbenik združil z Konstruktorjem mb.. Zgobda naprej je jasna.. Je pa gradbenik postavil marsikaj v Lendavi, še za časa Nafte Lendava.. Kot večina zadev v Lendavi, brez prave zgodbe, ki bi skomercializirala vso zadevo in jo naredila turistično zanimivo.. 
    • Mavti
      Ta vikend pa malo po prekmurju motorirat tja med Lendavske goricedobrih 700 km odlično je bilo Mogoče kdo ve čemu je služil ta precej velik  tovarniški objekt v Dolgi vasi
    • smasher
      sem odrezal tisti kos plastike med cevjo in matico, zadeva ni nek kritični nosilec, tista cev je oddušnik.   Mene pa zdej zanima katera smola rime na staro plastiko in je odporna na bencin, sem našel na netu da ima več avtov take težave da se ustavijo mikro razpoke  v plastiki, in to pri bistveno mlajših avtih kot je moj 21let star italjan, zato se mi ne da kupovat 160€ vredno pumpo za avto ki je vreden 300€   (ok dejansko več ker ima na novo dan plin ampak ne vem če bi kdo to upošteval)
    • Quest
      pila spili na 7 ključ dve flehi. Zažagaj sredino za izvijač žagin list obvij s silvertejpom, cujno in zažagaj, uporabi štelključ-vodovodarski, uporabi univerzalke klešče (tiste ki zaskočijo). Brez ihte se loti je najbolj pomembno. Ne vidi se kaj bi rad odvil, ampak nekako takole gre tole. Včasih navariš kaj gor da odtegneš. Ne priporočam pri rezervoarju(kaboom)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!