Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

zanima me ce se za husqvarno wre letnik 2000 dobi kakrsen koli kit (zanima me predvsem cena) in kaksna je cena originalnega cilindra, ker je prijatelju zaribal <- pozabil dat cevko za olje na fergazer :hmm:

Edited by Langus
Posted
zanima me ce se za husqvarno wre letnik 2000 dobi kakrsen koli kit (zanima me predvsem cena) in kaksna je cena originalnega cilindra, ker je prijatelju zaribal <- pozabil dat cevko za olje na fergazer :hmm:

a to tistmum, kokr smo bli takrt na polu? :lol1: :lol1:

cevko za ole pozabu??? :lol1: :lol1:

to prou nemorš!! :)

bogi motor :cry:

Posted

ja unmu ja. ne vem kaj je mislil, mogoce se mu je mudilo

Posted

Vprašaj v TMR mislim pa da pod 80 000 za cilinder bo bolj težko prišel

LP

Leteči

Posted

Naj ga mal povrta+večji bat pa bo ko nov.

Posted
Naj ga mal povrta+večji bat pa bo ko nov.

ne vem ce bi blo to pametno, ker je alu.

Posted
ne vem ce bi blo to pametno, ker je alu.

A pri tomosih pa ni bil alu? Pa se ga je štirikrat brusilo prej, ko je bil zanič

Posted

pri tomosih je guss (razen E90 in CTX 80). ce se ga da povrtat, je treb al dat puso not, al pa na novo oblogo gor iz nikasila.

  • Like 1
Posted

reči da naj na servis pokliče!!Sam to je predrgao da bi kupo nov cilinder!! :naughty: :naughty:

Najbolš zbrusit sam ne PREVEČ!!! ;) ;)

a cevko za olje je pozabo!!lol!! :lol1: :lol1:

Posted

Pa je morda cilinder kroman notri?????

Drugače se da zadevo obnovit in te pride mnogo cenej od novega. Ne vem kje bi ti pri nas kdo to zrihtal vem da je kolega enkrat od CR-ke cilinder poslal v Nemčijo in zadevo so zrihtal da je bla ko nova.

Mal se pozanimaj po kakem servisu za cross motorje. Morda bi ti znal Gidl kaj pomagat.

LP

Leteči

Posted

ja, sej pravi da ni tolk hudo, da bo najbrz enmu dal mal posmirglat pa skup, sam je reku da nej vseeno vprasam kolk bi stal, ce bi dal kit (alpa orig) cilinder nov.

Posted

Gus puša not 20-25k, nov bat 20-30k @polini kit od 80k naprej.

Posted
Gus puša not 20-25k, nov bat 20-30k @polini kit od 80k naprej.

a pa se dobi od polinija kit mar?

Posted

Po mojem je tud najboljs da ga das za v nemcijo k ti nardijo novo nicasil oblogo. Ce se ne motim Gidl te stvari rihta. Pride pa tam okol 200 eur vsaj kokr sem jaz slisal.

Posted

mislim d bo res najbols tk k je BlazS napisu, k vsi kiti so bol tak-tak, en frend je mel kit 180 na RSu, pa mu je slo res ko prasica, zaribu mu je pa po 500 kilometrih (s tem da je itak mel prebogato mesanico!).

Posted

zanimivo??? brez olja....

torej, najbolj pametna rešitev se mi zdi obnovitev cilindra, če te karkoli s tem zanima mi pošlji sporočilo na PM pa ti povem naslov in telefon mojstra

cena pa bo okrog 35.000 sit

kar se tiče materijala pa ni ovira za obnavljanje

Posted

Če je motor starejši od letnika 00 (premer bata 56mm) potem stane nov cilinder z batom 196.600.00 sit.

Obstaja varianta novega nikasila kateri stane 200€ če je cilinder samo zaribal, če pa je ta še dodatno počen (največkrat se to opazi ko ga kemično obdelajo) pa še dodatnih 52€ za varjenje in potem še bat Wertex za 100€. Varianta obnove z novim batom je bistveno cenejša (352€) in bi trajala cca 4-6 tednov, nov cilinder in bat pa bi dobil v 14 dneh.

A bo?

Posted

ok zdej vse vem, kar me je zanimal, tko da hvala vsem za odgovore. Gidl, rebel, ce se bo odlocu za to, vama sporocim

Posted

sam se en vprasanje: ne vemo ali ma motor blokado ali ne. 1, 2 gre kar uredu, potem pa pocasi. stevec pride nekje do 120. kje naj bi se nahajala blokada?

Posted

Ma bi mogu it malo bolje...

Poglej če ima v izpuhu še prekate (2 kosa)

in kakšna je nastavitev uplinjača (LD, HD, Igla, Schiber)

Ker če je blokada še not in če jo boste odstranil, morate nujno zamenjat te dele(LD, HD, Schiber), drugač bo moped zaribal.

Posted

ket pa naj bi bli prekati? a je treba zagat auspuh? amm... kolk bi pa prsu ce bi kupu enga - odprtga.

sam se to: kaksna je razlika med WRE pa WR (za WR vem da je precej hujsi, pa auspuh ma cist drug, vilce so baje druge - sam motor???)

Posted

wr je hard enduro, tako da ima mašino od kros modela, recimo da je kros z lučmi...

wre- je pa prirejen za cesto, malo bolj šibka različica

1. blokade se gotovo nahajajo v izpuhu če ni bil še odprt in jih je nekdo ven pobral.

rezanje izpuha ni nikakršna mojstrovina tako da veselo na delo..... varjenje pa prepustite mojstru da ne bo povsod puščal. pred razrezom pa obvezno zarišite črte (seveda pravokotno na rez) preko mesta kjer boste rezali.

2. poglejte kako je z uplinjačem..... mogoče z lamelami ki so med vpljinjačem in cilindrom, karkoli če sploh je

3. dobro bi bilo da bi tudi filter kaj predelali (če gre več skozi izpuh, mora tudi več zraka dobivat...logično)

Posted

blokado vzameš ven tako da prerežeš tisti del kjer je originalno že varjen(najdebelejši del izpuha).tam noter je en pleh ki zmanjša premer.poglej še je že kej švasan ali barvan-boš kuj vidu če je bil že odprt.

odprta WRE bi mogla it ene 140!pa tko k je gidl reku,obvezno naštelat frgazar!

Posted

ja fergazer itak...sej sam svecko gledas pa nimas kej falit. bomo pogledal. tnx za info

ps. ce kdo ve za drug auspuh....nej plz pove

  • 2 years later...
Posted

Kako je pa kaj z 96 letniki? Se to kvari kaj če je normalno vožen pa negovan ko kaka pupa da ni vsa zjeban..

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!