Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

js bi si pa notr kit 50 dau .pa me zanima ce je kej razlike od orginalnega,ker nebi gredi meju ker je predraga

tnxiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:)za odgovor.

pa ce se mi splaca kupit polini multi var.pa sportno sklopko pa dat na orginal cilinder??

Objavljeno

Ja glede kitov 50 je tak.Pozna se,da je bolš sam 50 kit ima moč pri visokih vrtljajih in lahko rečeš adijo gred ker ne bo nikoli zdržala takšnih vrtljajev.No nekaj tisoč km bo že zdržala sam ko jo bo pa raznesl jo bo pa tak da nebo nič ostal od nje pa od mašine tut ne vglavnem ne splača se ti.Se ti bol splača dat športno gred pa 70 kit ker ima moč že pri nižjih vrtljajih.Pa še pospeški bojo z 70 kitom mnogo bolši kot z 50 kitom.

Glede sklopke pa varijatorja ti pa tak povem splača se pa bolše je kot prej pa scooter ja bol odziven.Pa tut na navadnem cilindru se ful pozna no saj men se je ko sm Malossi multivara 2000 dau not. :) :rolleyes:

Lp.Joco

Objavljeno

Da še dopolnim, Multivar 2000 se od navadnega Multivara razlikuje v tem, da ima valjčke 19x15.5mm, tako kot Speed Control 2003. Večji valjčki so boljši v vseh pogledih tako glede obrabe in vzdrževanja kot gladkosti delovanja, podobno kot so boljši večji ležaji (iglični, krogljični,...).

Multivar 2000 in Speed Control z valjčki 19x15.5 obstajata samo za Piaggio/Gilera, za ostale pa obstaja Doppler S2BR (on na valjčke, ne na uteži).

To bi blo fino prestavit zdaj v temo o variomatih, sorry če je off-topic. <_<

Objavljeno

Ja glede kitov 50 je tak.Pozna se,da je bolš sam 50 kit ima moč pri visokih vrtljajih in lahko rečeš adijo gred ker ne bo nikoli zdržala takšnih vrtljajev.No nekaj tisoč km bo že zdržala sam ko jo bo pa raznesl jo bo pa tak da nebo nič ostal od nje pa od mašine tut ne vglavnem ne splača se Lp.Joco

[/quoute]

gred na 50 kit razletela? :kva2: :lol1: :lol1: :lol1: , po tvoji logiki je vecja obraba pri 50cc kot pa pri 70cc....si ze kdaj pomislil na obseg bata in trenje ki pri temu nastaja? :hmm:

Objavljeno

Večja obraba je pri nižjih obratih? Obseg bata pomeni večje trenje? Čudno da se je MZ 250 sploh lahko vozil! Komplet Polini Evolution 50 predelava ti da 14 KM pri 14.000 obratih. Že 70 ccm s 14 KM je krepko obremenjen kaj šele takšen dirkalen 50 ccm.

Od manjšega obsega bata je samo ena korist in sicer to, da ostane več prostora za veliiiiike pretočne kanale :devil: O tem pa kdaj drugič.

Objavljeno
Večja obraba je pri nižjih obratih? Obseg bata pomeni večje trenje? Čudno da se je MZ 250 sploh lahko vozil! Komplet Polini Evolution 50 predelava ti da 14 KM pri 14.000 obratih. Že 70 ccm s 14 KM je krepko obremenjen kaj šele takšen dirkalen 50 ccm.

Od manjšega obsega bata je samo ena korist in sicer to, da ostane več prostora za veliiiiike pretočne kanale  :devil: O tem pa kdaj drugič.

kje pa je vecje trenje, pri 50ccm ali pri 70ccm, pomoje pri 70... prj sm mal narodno reku... ce pa ze gledamo ti. "plasc" bata pri 50ccm in pri 70ccm, pa vidimo da je pri 70ccm le-ta vecji, torej...kje bo vecje trenje?

ps. kdo govori o polini evo predelavi? :hmm:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanimam se za nakup kita.Rad bi kupil polini LC sport 70ccm ali pa malossi sport LC 70.

Zanima me če pašeta ta dva kita na aeroxa?

Aja pa kerega mi priporočate:polini sport LC 70 ali pa malossi sport LC 70.

Pa se mi splača kit gor dat?

mam pa zx-a gor

hvala za odgovore!!!

Objavljeno

seveda oba paseta na aeroxa, samo morta bit za minareli masine.. zdej ker bi bil boljsi je tezko rect, ker sta oba tam-tam, tist k je za polini ti bo reku da vzemi polini, tist k je pa za malossi ti bo pa reku da vzam malossi, odlocitev je tvoja ;)

Objavljeno
seveda oba paseta na aeroxa, samo morta bit za minareli masine..  zdej ker bi bil boljsi je tezko rect, ker sta oba tam-tam, tist k je za polini ti bo reku da vzemi polini, tist k je pa za malossi ti bo pa reku da vzam malossi, odlocitev je tvoja ;)

Jest bi malossi reku. :OK:

Objavljeno
Jest bi malossi reku. :OK:

Nevem meni se tudi nekak lepše čuje malossi :) saj pomoje sta po kvaliteti približno enaka pa še cena je skorsaj ista.

pa pri teh kitih je treba pogosto bat menjavat?

Objavljeno (popravljeno)
pa pri teh kitih je treba pogosto bat menjavat?

Ja tu se mores prej bat menjat kot pa pri kaksnem Evo-tu ali Team-u :lol1: :lol1: :lol1: :P

Popravljeno . Popravil _Roba_
Objavljeno

Ma scooterkit ja, ce pa si iz mb pa mas Aprilija & Stupit :)

Objavljeno

Samo zaj sem pa v dilemi.Ali malossi ali polini.

Kaj sta ta dva kita po kvaliteti enaka?

Objavljeno

Maš eno stran nazaj napisano nekajj, kera pa je bolsa to pa od posameznikov odvisno, vsak drugače reče :) za mene je malossi :)

Objavljeno
glede gusa je baje vseeno al polini al malosi  :grim

Vzami Top Preformance al pa Hebo pa bomo vsi veseli :D

Objavljeno
Vzami Top Preformance al pa Hebo pa bomo vsi veseli  :D

al pa še rajši kako atheno al pa stage6

Objavljeno

a ma mogoce kdo kej vec info o temle stage6?! vidim da majo kr zrihtane scoote, tud staylani so dobr. kk je pa kj tt kit?! a obstaja AC? :blink:

glede tega kita bi pa js tud malossi vzel. nekak mi ni do polinija :) pa malossi ma lepsi logo pa lepše barve nalepk :) :kva2:

Objavljeno
a ma mogoce kdo kej vec info o temle stage6?! vidim da majo kr zrihtane scoote, tud staylani so dobr. kk je pa kj tt kit?! a obstaja AC?  :blink:

glede tega kita bi pa js tud malossi vzel. nekak mi ni do polinija :) pa malossi ma lepsi logo pa lepše barve nalepk :)  :kva2:

stage 6.za totega še nisem ču :D

aja kak pa je kaj Top Preformance kit?kaka je cena?

Objavljeno

Obstaja Stage6 AC varjanta in sicer 2 modela. STAGE6 70CC SPORT PRO in pa STAGE6 70CC RACING

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!