monstrum Objavljeno Maj 4, 2004 Opozori Objavljeno Maj 4, 2004 Serbus! Vem, da ste temo o desmotroniki že predelali.Ker pa je moj internet zelo počasen in ker sem nabavo M600, že dva dni iščem vse o nastavitvi teh ventilov in ker eden od vas verjetno vse te zadeve že obvlada, bi prosil da mi vse podatke o nastavitvi in kako to izvest pošlje. Hvala! Lp Monstrum :cry:
SiR Objavljeno Maj 4, 2004 Opozori Objavljeno Maj 4, 2004 Serbus! Vem, da ste temo o desmotroniki že predelali.Ker pa je moj internet zelo počasen in ker sem nabavo M600, že dva dni iščem vse o nastavitvi teh ventilov in ker eden od vas verjetno vse te zadeve že obvlada, bi prosil da mi vse podatke o nastavitvi in kako to izvest pošlje. ker si car, boš uporabil iskalnik in tam izvedel VSE o desmodromiki. Samo potruditi se je treba. Ali pač pričakuješ, da bo nekdo še enkrat vse pisal, ker se tebi ne da iskati? Se mi je zdelo. ..
motorist Objavljeno Maj 5, 2004 Opozori Objavljeno Maj 5, 2004 Na ducatijevi strani je zelo lepo to razloženo .)
Guzzila Objavljeno Maj 5, 2004 Opozori Objavljeno Maj 5, 2004 Sodelavec je v ponedeljek pripeljal iz Dojčlanda novega M 620 Dark. Menda je bil dve leti v salonu in registriran en dan, zanj pa je dal 6.000 eurov. Končno poznam nekoga, ki ima Duceta in ga bom lahko sprobal! :yea2: Da vidim če so ti konji res tako žlahtni. :D
gec Objavljeno Maj 6, 2004 Opozori Objavljeno Maj 6, 2004 A je kdo od ponosnih lastnikov monstrov že imel svojega konjička na servisu pri CLaas-u in kakšen vtis je odnesel od tam? So O.K. oz. znajo kaj glede na to, da so novi? Ker jaz svojega ne bi ravno zaupal vsakemu? Gec :afro1:
motorist Objavljeno Maj 6, 2004 Opozori Objavljeno Maj 6, 2004 A je kdo od ponosnih lastnikov monstrov že imel svojega konjička na servisu pri CLaas-u To sm se tut js že sprašval par postov nazaj. Sej problem je sam ventile naštelat, druga se da vse doma nardit (no sej to tut, sam s primernim orodjem pa mal prakse)
motorist Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Aja, v tanovem motoSI katalogu, kjer je testiran moster s4r, piše da je cena med 7.500 in 8.000 EUR, kar bi pomenilo 1,8 mio do 1,92 mio SIT. V claasovem ceniku pa je cena 3,025 mio SIT... A ve kdo kej o tem???
VrUUUUUmmmm Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 (popravljeno) Avstrijci pravijo drugače: http://www.ducati.at/ducati/ducati_monster_s4r.htm Napaka v motosi? Še Monster 620: http://www.ducati.at/ducati/ducati_monster_620.htm Cena je torej od Monstra 620 Popravljeno Maj 7, 2004. Popravil VrUUUUUmmmm
gebre Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Aja, v tanovem motoSI katalogu, kjer je testiran moster s4r, piše da je cena med 7.500 in 8.000 EUR, kar bi pomenilo 1,8 mio do 1,92 mio SIT. V claasovem ceniku pa je cena 3,025 mio SIT... A ve kdo kej o tem??? Mislili so na celotno monster družino .)
SiR Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Mislili so na celotno monster družino .) torej najcenejši 7500, najdražji pa 8000 evrov? Ne me basat ... Ali si pač hotel rečt, da se "cene začnejo med 7500 in 8000 evri"?
vragica Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Mater je lažje klele klobasat kot pa kaj poiskat :doze: : MONSTER (NAKED) M620SD 1.719.000 SIT M620DD 1.815.000 SIT M620 1.860.000 SIT M800 2.270.000 SIT M1000 2.517.000 SIT M1000S 2.620.000 SIT S4R 3.025.000 SIT Če vam tudi konverzija v EUR predstavlja nepremostljivo oviro pa napišite... :rolleyes:
vragica Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 Takule... :doze: Meni je včeraj končno uspelo mojega rdečga vragca odpeljat na prvi servis na Claas... menjava filtra olja, filtra goriva in olje, ter ena urca dela... 22.000 SIT ... pa je dober za naslednjih 9.000 km B) .)
rkasteli Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 Par postov nazaj je bla slika modrga ducatija...Lep mi je tko da glava pece...Me pa zanima ce mogoce kdo ve kje bi se dal nabavt vse te vizualne piskotke,predvsem sprednjo masko pa kok kesa to kej pride?
Fisher Objavljeno Julij 3, 2004 Opozori Objavljeno Julij 3, 2004 Pozdravljeni, sem novopečeni lastnik monsterja 750 l.2001. Kilometrov ima let 8500 vendar me zanima kaj bi lahko bilo, po kaksnih 100 km voznje je pri zgornjem cilindru mastno od olja, oz tece olje od nekje. A je mozno da je tam kje v blizini oddusek ali pac pusca tesnilo? LP
hotschko Objavljeno Julij 3, 2004 Opozori Objavljeno Julij 3, 2004 No imam ta problem. Kdo ve kaj je? http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=8782 če hočeš imet motor tako kot treba pokliči 041-744555 Simon ... on ti 100% vedel povedat in tudi odpravit težavo. koliko pa je tega olja ?
Fisher Objavljeno Julij 3, 2004 Opozori Objavljeno Julij 3, 2004 S kje pa je ta simon? Eh ni ga veliko, toliko da rata po 100km malce vlazno oz da se vidi. Ni v potokih. :) Sej tako ali tako bo zdaj servis. Al raj tega simona priporocas? LP
hotschko Objavljeno Julij 3, 2004 Opozori Objavljeno Julij 3, 2004 (popravljeno) No če je pa tako pa ni panike. Pri mojem je bilo podobno. Sicer priporočam Simona, ker je zelo izkušen (verjenti najbolj pri nas) serviser za Ducati ... B). Seveda pa bo pri Claasu servis cenejši, a kasneje zaradi težav morda bistveno dražji, ker naredijo samo nujne reči, namesto vsega kar je treba :hmm: . Motor in odločitev pa je seveda tvoja .) . Popravljeno Julij 3, 2004. Popravil hotschko
Fisher Objavljeno Julij 5, 2004 Opozori Objavljeno Julij 5, 2004 Ali se meri nivo olja ko je motor navpicno postavljen ali ko je na tacki? Ce prav razumem mora biti nivo med spodnjo in zgornjo crtico, ne vem pa kako mora biti motor postavljen? Kolk pa kej gume pumpate na monsterjih? LP
hotschko Objavljeno Julij 5, 2004 Opozori Objavljeno Julij 5, 2004 (popravljeno) 1. olje se vedno meri, ko je motor popolnoma naravnost in 10 minut po tem ko ugasneš mašino 2. jaz sem gume pumpal 2.3 in 2.5, če sem vozil sam ... v dvoje pa 2.4 in 2.7 ... če narediš tako kot piše v navodilih ne moreš dosti zgrešit Popravljeno Julij 5, 2004. Popravil hotschko
Fisher Objavljeno Julij 6, 2004 Opozori Objavljeno Julij 6, 2004 No zdej me pa se zanima kaj je potrebno zamenjati vse pri 10.000 km, ce kdo ve? Bom kr sam opravil servis se mi ne da motorja voziti ne vem kam in cakat. Filter olja, zracni filter, olje. Se kaj? Svecke? Te so bile bojda zamenjane ne dolgo nazaj tako je rekel lastnik, ker mu ni vzgal in jih je zamenjal. LP
gec Objavljeno Julij 6, 2004 Opozori Objavljeno Julij 6, 2004 No ja, bo to kar to, kar si naštel. Samo jaz ti tudi predlagam Simona (samo ne na CLAAS). Pa bo pogledal, če je vse ostalo na svojem mestu (jermen, ventili ...) posebej, če si ga kupil iz druge roke. Nikoli ne veš. Bolje sprečiti nego lečiti.
hotschko Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 bo pogledal, če je vse ostalo na svojem mestu (jermen, ventili ...) posebej, če si ga kupil iz druge roke. Nikoli ne veš. Bolje sprečiti nego lečiti. podpišem ... B)
MOTOVILC Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 :? se je na M900 pojavil problem, verjetno vžigalna tuljava krepala, :hmm: oz. eden od cilindrov ne dela, ni iskre na švečki. Preveril svečo, kapo in kabel. Je mogoče imel kdo podobne težave :notworthy:
hotschko Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 Motovilc, koliko km ima tvoj motor, kdaj so bili štelani ventili, kdaj menjan benc. filter ... ?? Je že sploh kdaj bil na pravem servisu ?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se