Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


Priporočene objave

Objavljeno

Zadeva M900-Carbonara-streetfight sploh ni moja ampak od kolega, ma pa km ?, na servisu je pa vsake toliko časa, mopija sva po dolgem času včeraj s težavo vžgala baterija problem, rele za kontakt problem, sedaj pa dela še samo na en cilinder :hmm: :? kaj storiti stari mački ?

verjamem da z japonci teh problemov nebi bilo :yea2: :D

Objavljeno

No sej ideja da peljem na servis je res najboljsa.

A je ta Simon zelo zaseden in s kje je?

Ker verejtno se bo lotil popravila tudi tistega, kjer olje pusca in se bojim da ne bom pol celo sezono brez motorja. :cry:

Objavljeno
No sej ideja da peljem na servis je res najboljsa.

A je ta Simon zelo zaseden in s kje je?

1. pokliči, vprašaj ... doma je pod Šmarno Goro

Ker verejtno se bo lotil popravila tudi tistega, kjer olje pusca in se bojim da ne bom pol celo sezono brez motorja.  :cry:

2. ne bo se lotil tistega, če ni potrebno in milsim, da ni potrebno. Sploh pa taka reč ne traja celo sezono.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene zanima ce kdo ve kako se kej obnese 180 zadnja guma na Monstru?...Zadnjic sm vidu enga k jo je mel gor in vizualno je zlo hudo sam pol me sam preformance zanima?

Objavljeno

sej 180 je na nekaterih modelih originalna guma zato ne dvomit v performanse ker so res hude sploh če si na pirelliju!

Objavljeno

Pol ce bi dau na M. 620 i.e. 180 sroko zadnjo pol nej ne bi blo problemov?...Druzga kukr pirellija pa ne mislm gor dajat .)

Objavljeno
:? se je na M900 pojavil problem, verjetno vžigalna tuljava krepala, :hmm: oz. eden od cilindrov ne dela, ni iskre na švečki. Preveril svečo, kapo in kabel. Je mogoče imel kdo podobne težave :notworthy:

no :P zadevo smo rešili, res je krepala vžigalna tuljava-ena od 2-eh,smo skočili v Trst po drugo in zadeva je zarohnela kot se šika, zdaj pa na servis poštelat, kar je pač za poštelat :yea2:

Objavljeno
Pol ce bi dau na M. 620 i.e. 180 sroko zadnjo pol nej ne bi blo problemov?...Druzga kukr pirellija pa ne mislm gor dajat .)

ampak pozor ... če dajež 2cm širšo gumo na original feltno pa tudi ne bo dobro ... 170 gre ok na original feltno od 600, 620, 750 in 800 monstra.

Objavljeno (popravljeno)
ampak pozor ... če dajež 2cm širšo gumo na original feltno pa tudi ne bo dobro ... 170 gre ok na original feltno od 600, 620, 750 in 800 monstra.

Mas prov sm pogledu zdejle za specifikacije tko da za 180 bi rabu pol 5.5 feltno 620 jo ma pa 4.5...A mislte da bi se pirellija splacal bolj kupt v tujini kukr pr nas...A ma ze kdo izkusnje z nakupom v tujini?....Glede na to da je ze sam glede dodatne opreme ful razlika v ceni me zanima pol kok je pol kej glede gum?

Popravljeno . Popravil rkasteli
Objavljeno
Mas prov sm pogledu zdejle za specifikacije tko da za 180 bi rabu pol 5.5 feltno 620 jo ma pa 4.5...A mislte da bi se pirellija splacal bolj kupt v tujini kukr pr nas...A ma ze kdo izkusnje z nakupom v tujini?....Glede na to da je ze sam glede dodatne opreme ful razlika v ceni me zanima pol kok je pol kej glede gum?

včlani se v Ducati klub in imaš popust na gume Pirelli 20%, če prav vem ...

Objavljeno

Jst mam pa malega Monstra.

Italjet Dragster. Oblikoval ga je isti designer, kot Monstra :D

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam Monstra 900 i.e. in mislim, da je motor prav izvrsten. A ima kdo z njim kakšne negativne izkušnje?!

Ej, dela! :kva2:

Objavljeno

Ima prešvoh verigo za ta navor. Meni ni zdržala več kot 15k km. Spustil mi je tudi ventil, ki zapira dotok goriva iz tanka, potem sem na del čakal mesec in pol sredi sezone. Nov motor je žrl čez pol litra olja na 1000 km. (so zrihtali v garanciji)

Odvila se se sklopka in "preružila" originalen pokrov. (dobil zastonj karbonskega :OK: )

Servis -odkar ni več Zornik- obupno drag, počasen, precej nekvaliteten.

Drugače pa sam motor, vozne lastnosti :yea2: , ampak vprašanje je bilo za negativne izkušnje. B)

Aja, moj je bil l.1997 (še s fergazerji), kupljen nov, naredil 30k v treh letih in pol.

Pa še to - motor je odločno predrag (M1000(S) čez 2.5 M) :BUA: , če bi bil 2M, bi ga pa kupil- .) :P

Objavljeno

A je komu kdaj crknu senzor za gorivo, tak da lučka na armaturki kr skos gori? (na monstru seveda)

Objavljeno (popravljeno)
Servis -odkar ni več Zornik- obupno drag, počasen, precej nekvaliteten.

Z Zornikovim servisom sem imel drugacne izkusnje - pocasni in (khm hkm) nesposobni.

Najmanj trikrat peljal motor na Bled in mi niso popravili.

bah.

Potem ko je Zornik "riknil" sem imel motor se pri Dacarju. Letos sem ga pa odpeljal h Classu.

Motor imeli na testerjih/na mizi se isti dan. Naslednji dan je bil ze vozen.

M900 ie dark

Popravljeno . Popravil niet
Objavljeno

Jaz imam ketno na M900 po ene 20.000 km brez problemov! Ne smeš izbrati najcenejše!

Servisi pa tudi niso tako dragi odkar sem zamenujal ponudnika tovrstnih storitev! Na Classu so preverjeno najcenejši pa še dogovorit se da da se zadevo gleda!

DUUUUUUUUUUCATIIII

Objavljeno (popravljeno)
Na Classu so preverjeno najcenejši

ventile si pa je daj naštelat, da ne bo kasneje bolela glava ... saj res ... potem pa servis ni več poceni ... :P B) ... pa čisto dobronamerno mislim, ker je škoda dobrega motorja, da bi imel z njim težave zaradi šparanja !!!

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno

No ja sem zdej v soboto govoru s serviserjem in imajo vse za štelat ventile - ker je bilo nekaj govora da naj nebi imeli! Bom pa zraven da vidim kaj bodo fantje počeli - se bom pač s pepelom posul, če bo res štala!

Pa sej za ventile ni tak problem ampak da tip računa 4 ure dela za mali servis!!!! Upam it staviti da 10 letnika naučim da zamenja vse stvari na malem servisu v 2 urah.......z levo! :lol1:

Objavljeno

A za ventile stelat je dobr pr vseh monstrih al sam pr tastarih glede na to da je moj 2004 letnik?

Objavljeno

Ventili bi se naj stelal na 20.000 km pa tut če maš letnik 2005

Objavljeno
Ventili bi se naj stelal na 20.000 km pa tut če maš letnik 2005

potem je pa kar dolgo mir ... tja do 60k ... ampak vmes pa kontrola.

@ixs: kdo pa računa 4h za tamal servis ??

Objavljeno
potem je pa kar dolgo mir ... tja do 60k ... ampak vmes pa kontrola.

@ixs: kdo pa računa 4h za tamal servis ??

simon!

Ne men ampak Bojču. Mislim da mu je že 2x računal 4 ure.....po 4kSIT...pa je 16.000 SIT.....konkurenca pa zadevo uštima par ur prej!

Objavljeno (popravljeno)

Zanima me če kdo ve kaj več o novem Monstru 650 ie, ki bo predstavljen na Intermotu...teh. podatki, teža, morebitne vizuelne spremembe oz. novi dodatki ipd

Lp!

Popravljeno . Popravil loka
Objavljeno

Sej ni čuden! Slabi dve uri šraufanja, pa dobri dve uri lapa lapa po telefonu, pa po vsak šrauf u Avstrijo. :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

jaz nič slišal ... sicer pa motoratorja prosim za premik zgornjega posta v temo, ki o Monstru že obstaja ... Tnx

Popravljeno . Popravil hotschko

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!