hotschko Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 (popravljeno) simon! Ne men ampak Bojču. Mislim da mu je že 2x računal 4 ure.....po 4kSIT...pa je 16.000 SIT.....konkurenca pa zadevo uštima par ur prej! verjetno je bilo treba kaj extra nardit in je trajalo 2 uri več (recimo izpušni ventili za naštelat na 40k km namesto samo kontrola) ... konkurenca pa tega pač ne naredi ... a veš ... ;) Popravljeno Avgust 31, 2004. Popravil hotschko
hammer Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 (popravljeno) Ej IXS, kam pa je kolega peljal motor na servis? Kaj v Class? Jaz vem za enega majstra, ki je tudi pooblaščen serviser Ducatijev, pa še dobro ti naredi in pošteno. Če je kdo zainteresiran, naj mi pošlje PM ali pa na mail: juraya600@yahoo.com Popravljeno Avgust 31, 2004. Popravil hammer
Chebi Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 konkurenca pa tega pač ne naredi ... a veš ... Ali pac. Ne govori o stvareh, ki jih ne poznas, OK?
hotschko Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 Ali pac. Ne govori o stvareh, ki jih ne poznas, OK? ali pač ...
ixs Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 verjetno je bilo treba kaj extra nardit in je trajalo 2 uri več (recimo izpušni ventili za naštelat na 40k km namesto samo kontrola) ... konkurenca pa tega pač ne naredi ... a veš ... ;) ..ja verjetno je malo dlje trajalo ker je "poleg malega servisa" bilo treba menjat olje, oljni filter, bencinski filter, svečke(?! nisem prepričan).....pa ne vem če še kaj drugega!!!! V glavnem cel kup dela a?! :kva2: Pa to ni blo pr Classu ...... Sej sploh ne pljuvam samo se mi zdi čist mim da bom peljal motor na servis za zadeve ki jih sam lahko zamenjam v 1 uri in mi bodo zaračunali 4 ure dela! Res da je treba malce več igranja z filtrom v tanku ko je treba z roko šariti po njem ampak ej....4 ure?!?!?!?
hotschko Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 ampak ej....4 ure?!?!?!? Mislim, da je bil servis na 40k, ki ponavadi traja 2 dobri uri, če so bili ventili na 20k narejeni u nulo. Poleg vsega standardnega (filtri, olje, svečke) se naredi še: čiščenje sklopke, menjava vseh hidravličnih tekočin (sklopka, obe bremze), menjava O-ringa in čiščenje hidravličnega cilindra sklopke (rad crkne ravno na dopustu stane pa 1000 SIT), pregled celotnega!! motorja itd ... Extra 2 uri sta bili zaračunani, kar sem že napisal par postov nazaj, za nastavitev izpušnih ventilov (res da velikokrat to ni potrebno na 40k), kar pri Ducatiju ni kar tako mimogrede 10 minutk pa je ... in zdaj je motor u nulo zrihtan in z njim 100% ne bo težav. Se je pač pri Ducatiju treba malce bolj posvetiti servisu, kot samo rutinske menjave potrošnih materialov. B)
gec Objavljeno September 6, 2004 Opozori Objavljeno September 6, 2004 Jaz imam ketno na M900 po ene 20.000 km brez problemov! Ne smeš izbrati najcenejše! Servisi pa tudi niso tako dragi odkar sem zamenujal ponudnika tovrstnih storitev! Na Classu so preverjeno najcenejši pa še dogovorit se da da se zadevo gleda! DUUUUUUUUUUCATIIII Ja, ja na Classu pa tudi rečejo, da so ventile pogledali in da so "O.K." pri 20k seveda potem pa greš preverjat pa so morda ventile res samo "pogledali" ampak so bili daleč, daleč od O.K.. Ja bli res poceni a glavno pri servisu na 20k pa kar z levo roko. Sem dal ventile potem drugje nastavit. "Nima toliko denarja, da bi hodil na "poceni" servise. " :hmm:
motorist Objavljeno September 9, 2004 Opozori Objavljeno September 9, 2004 menjava O-ringa in čiščenje hidravličnega cilindra sklopke (rad crkne ravno na dopustu stane pa 1000 SIT) Stane pa nekaj čez 17.000 sit...
bobokrajnc Objavljeno September 9, 2004 Opozori Objavljeno September 9, 2004 Ducati bo v kratkem predstavil novega Monstra z oznako S2R!! Po prvih podatkih bo prostornina znašala 800ccm, krmiljenje klasika desmo! Prihaja pa tudi mini Multistrada 620! Bomo videli! LP Bobo B)
hotschko Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 Stane pa nekaj čez 17.000 sit... fino ... potem sem jaz na vsakem servisu dobil 94% popusta ... :OK: 17k morda stane popravilo, če ti crkne ... preventivne menjave pa 1000 SIT ... B)
niet Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 ma qrz....mar bi naredili nekaj pod 750ccm in/ali pod 500 ccm. 800ccm je ravno misji pljunek dovolj da :SS zavarovalnici das se vec penezov.
motorist Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 17k morda stane popravilo Klicu v class, pa so povedal da 17k pride pač cel hidravličen cilinder (brez dela) .) Mogoče pa sm js hotschkota narobe zastopu in je mislu da o-ring stane 1000.... Sam napisan ma pa mal drgač :)
hotschko Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 Mogoče pa sm js hotschkota narobe zastopu in je mislu da o-ring stane 1000.... Sam napisan ma pa mal drgač :) sva se zgleda res narobe zastopla B) ... napisal sem, da O-ring stane 1000 SIT in najraje crkne na dopustu in potem ostaneš brez sklopke ... Se mi zdi preventivna menjava za 1000 SIT boljša možnost kot pa popravilo za 17k+delo SIT. Je pač original hidravlika (oz. O-ring v cilindru) za skopko na M600, M750, M900 rada spuščala dušo (pri 620, 800 in 1000DS je to zrihtano). Izkušen serviser to ve in preventivno vsakih 10.000 menja O-ring, spuca cilinder hidravlike itd...
strojnik Objavljeno November 19, 2004 Opozori Objavljeno November 19, 2004 zanima me kašna je poraba in kako zgledajo ksni kufri na tem motorju - če je možnost ksna slikca :010
gec Objavljeno November 19, 2004 Opozori Objavljeno November 19, 2004 poraba 5 do 7 l/100km odvisno od težke noge ... ups roke in seveda relacije... podatek za 900 ie Kufri na monstru??? :? :BUA:
rebel Objavljeno November 19, 2004 Opozori Objavljeno November 19, 2004 ta pa ni za kufre!!!! raje ne.... samo tank torba in stranske kupi si kamper :grrr
gec Objavljeno November 19, 2004 Opozori Objavljeno November 19, 2004 JA, JA, torbe ja, kufri nikakor
shady Objavljeno Januar 5, 2005 Opozori Objavljeno Januar 5, 2005 (popravljeno) Zanima me ali kdo ve, kje lahko najdem informacijo o ustreznosti ducati monstrov glede s standardi euro 2. V glavnem, zanimam se za nakup monstra 600 v Italiji, ta pa je letnik 95, pa me zanima ali ga bom lahko v SLO homologiral, ter registriral?? Popravljeno Januar 5, 2005. Popravil shady
pirrulz Objavljeno Januar 5, 2005 Opozori Objavljeno Januar 5, 2005 Zanima me ali kdo ve, kje lahko najdem informacijo o ustreznosti ducati monstrov glede s standardi euro 2. V glavnem, zanimam se za nakup monstra 600 v Italiji, ta pa je letnik 95, pa me zanima ali ga bom lahko v SLO homologiral, ter registriral?? ← Poskusi najt kako informacijo tukaj na uvoz motorje in te zadeve je blo že kar nekaj rečenega na forumu. :hmm: Uporabi iskalnik desno zgoraj...
jax Objavljeno Januar 5, 2005 Opozori Objavljeno Januar 5, 2005 Kakor jaz vem se v Sloveniji lahko homologira motorje samo z direktivo 97/24, ki pa je začela veljati šele okoli leta 99...
motorist Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 Zanima me če kdo ve kako se na monstru 600 štelajo ventili-na ploščice ali navadno?
monstrum Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 Zanima me če kdo ve kako se na monstru 600 štelajo ventili-na ploščice ali navadno? ← Prebrskaj to stran od začetka, vse piše.Sicer pa jih jaz štelam sam.Ploščice ustrezne velikosti pa naročim na servisu ,jaz jih v Avstriji pri Motoradklinik ali pa se oglasiš pri mislim da Simonu in ti jih naštela. Lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se