gec Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 Mislil sem DUCATI performance filter = K&N! gec
niet Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 (popravljeno) Mislil sem DUCATI performance filter = K&N! kar ni nic drugega kot K&N filter + odrezano "standardno" ducati ohisje za filter. Lahko prisparas in si ga sam "naredis". >hotschko: DynoJet pa je AFAIK samo za "fergazer" modele. Ostali si morajo "samo" cip menjat. Popravljeno Maj 10, 2005. Popravil niet
gec Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 JA saj to sem mislo. Kupis K&N in odrezes original pokrov in to je to. Pol pa se izpuh zamenjat pa sprednji zobcenik in rukne kot kaj. gec
SiR Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 JA saj to sem mislo. Kupis K&N in odrezes original pokrov in to je to. Pol pa se izpuh zamenjat pa sprednji zobcenik in rukne kot kaj. in se že skoraj bolj splača močnejši motocikel kupit?
Ice Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 DynoJet pa je AFAIK samo za "fergazer" modele. Ostali si morajo "samo" cip menjat. ← ni nujno. EEPROM (pre)programiras et voila.....
SiR Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 Kako pa? ← z EEPROM programatorjem, pri usposobljenem ali celo pooblaščenem "serviserju" ali Serviserju.
monstrum Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 Zanimalo me je samo o predelavi na 680 ccm, ker K&N,Yet kit,Termignoni in vse v karbonu... itak že imam in ko ti motor k srcu zraste, ga težko prodaš, zato ga raje vsako zimo malce predelam-vsak ima svoj hobi. :naughty: Ampak vseeno,hvala za nasvete.
hotschko Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 kar ni nic drugega kot K&N filter + odrezano "standardno" ducati ohisje za filter. Lahko prisparas in si ga sam "naredis". >hotschko: DynoJet pa je AFAIK samo za "fergazer" modele. Ostali si morajo "samo" cip menjat. ← M600 mislim, da ni obstajal v I.E. različici ... torej ima fergazerje ... torej pride v poštev DynoJet kit oz. bolje ... močnejši motor brez kita za 680ccm in samo DynoJet komplet + odprti rori, ki so pa enaki za vse monstre.
niet Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 in se že skoraj bolj splača močnejši motocikel kupit? dvomim da mocnejsi motor stane manj kot nabava K&N filtra ter "zaganje" plasticnega ohisja za filter. sa K&N lakse se dise....
SiR Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 dvomim da mocnejsi motor stane manj kot nabava K&N filtra ter "zaganje" plasticnega ohisja za filter. sa K&N lakse se dise.... a elektronika sama sproti prilagajo in bolj bogato dozira gorivo?
gec Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 a elektronika sama sproti prilagajo in bolj bogato dozira gorivo? ← Ja Sym je tako, povem iz lastnih izkusenj! Ko se pa srecava pa ti bom samo filtre zamenjal pa bos obcutil razliko v sunku!
monstrum Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 Pozdravljeni Ducatisti A je letos kakšno srečanje Italjanske žlahtnine in če kje in kdaj? Lp
niet Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 A je letos kakšno srečanje Italjanske žlahtnine in če kje in kdaj? http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=8013 "1. srečanje - vožnja - bo 4. ali 11. junija proti Banovcem" vec info PM -> Perla
dead_man Objavljeno Junij 13, 2005 Opozori Objavljeno Junij 13, 2005 Hej. no jaz bi sam rabu en podatek zvedt in sicer, nabavljam monstra 800 rabljenega in sicer me zdaj zanima ali ima ta motor že direktivo EURO2? Jah najbrž da je, samo raje sem ziher, saj bom namreč nabavil v tujini ta motor in se ne bi rad kaj zafrknil. Aja vprašanje še za poznavalca Monstrov ata hotschko. Kakšne so kaj cene servisov pri nas in kako se da Monstra oblečti z kufri? Dankeful za odgovore.
fabi Objavljeno Junij 13, 2005 Opozori Objavljeno Junij 13, 2005 Mislim, da tista direktiva bi mogla bit že napisana na prometnem dovoljenju od motorja... Če je motor mlajši od 97 letnika, bi jo že mogu met in za uvoz ni problema. Tu pri nas nevem kolko so servisi za Ducatija, ma u italji so FUL. Da ga samo zapelješ u delaunico si že ob 100 € :slap: lp, Fabi
viggen Objavljeno Junij 14, 2005 Opozori Objavljeno Junij 14, 2005 http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=8013 "1. srečanje - vožnja - bo 4. ali 11. junija proti Banovcem" vec info PM -> Perla ← Mmmmmm, poezija za ušesa in sprostitev za oči........ :OK:
hotschko Objavljeno Junij 14, 2005 Opozori Objavljeno Junij 14, 2005 (popravljeno) Hej. no jaz bi sam rabu en podatek zvedt in sicer, nabavljam monstra 800 rabljenega in sicer me zdaj zanima ali ima ta motor že direktivo EURO2? Jah najbrž da je, samo raje sem ziher, saj bom namreč nabavil v tujini ta motor in se ne bi rad kaj zafrknil. Aja vprašanje še za poznavalca Monstrov ata hotschko. Kakšne so kaj cene servisov pri nas in kako se da Monstra oblečti z kufri? Dankeful za odgovore. ← za cene servisov poglej prvih nekaj strani te teme, saj sem tam že detaljno opisal kako in kaj. za servis pa pokliči Simona Dacarja. ni najcenejši, je pa najboljši. EURO II ima za 100% pa preveri še www.ducati.com kufre dobiš v obliki topcase-ov za strankse je pa bolj švoh. Preveri za original Sucati, če jih še imajo ... www.ducati.com . Popravljeno Junij 14, 2005. Popravil hotschko
dead_man Objavljeno Junij 14, 2005 Opozori Objavljeno Junij 14, 2005 za cene servisov poglej prvih nekaj strani te teme, saj sem tam že detaljno opisal kako in kaj. za servis pa pokliči Simona Dacarja. ni najcenejši, je pa najboljši. EURO II ima za 100% pa preveri še www.ducati.com kufre dobiš v obliki topcase-ov za strankse je pa bolj švoh. Preveri za original Sucati, če jih še imajo ... www.ducati.com . ← Evo poklical Simona in mi povedal ceno za ta servis. No drugače pa vsekakor postanem kmalu novi lastnik Monstra, joj kolk me ščemi. Aja pa če kdo rabi originalne izpuhe zanj naj sporoči če jih rabi. Lepo se imejte in se vidimo. Hvala za odgovore.
Hornet Objavljeno Junij 15, 2005 Opozori Objavljeno Junij 15, 2005 Na eni od teh strani sem zasledil zvok motorja enega izmed ducatijev. Vem da so jih imeli na njihovi strani zdaj jih pa več ne najdem. Mi lahko kdo napiše link. :kva2:
pirrulz Objavljeno Junij 16, 2005 Opozori Objavljeno Junij 16, 2005 ah... generalna navodila oz. zaporedje klikov in korakov: - v glavnem meniju na vstopni strani klik --> "bikes" - klik na model po lastni izbiri - klik na "previous model years" (povsem spodnji gumb v levem meniju) - odpre se ti tabela, kjer izbereš po lastni želji tip motorja in leto Ostalo boš pa že dalje vedel menda. Maš srečo, da (še) nisem preveč slabe volje danes, ker bi ti drugače rekel, da si malo slep al pa len al pa oboje. :hmm: aja pa dolžn is pivo, itaq. :beer1:
dead_man Objavljeno Junij 16, 2005 Opozori Objavljeno Junij 16, 2005 Hotschko preglej svoj email in please če mi lahk odgovoriš na email, ki sem ti ga poslal na motorheat. Sorry ker sem offtopic, ampak sej se gre za Monstra.
Hornet Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 Zanima me kje ima težišce Monster 620 dark, pa če ga je lahko pobrat al se moraš matrat. Moja kilaža pa je 60 kg.
urqlle Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 Zanima me kje ima težišce Monster 620 dark, pa če ga je lahko pobrat al se moraš matrat. Moja kilaža pa je 60 kg. ← če boš z njim padu(kar ti seveda ne želim), boš v šoku sposoben pobrat tud goldwinga .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se