kađiva Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 Kaj ima monster 800 s. i. e. res sklopko v olju?? Sem prebral na enem nemskem forumu..A nimajo vsi Ducatiji suhe? S. suho imajo samo vsi vodno hlajeni in zračni 900ccm .)
hotschko Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 težnja Ducatija je, da počasi vse motorje spravi na mokro drsečo sklopko, razen top SS modelov ... se mi zdi ... B)
pirrulz Objavljeno Maj 16, 2006 Opozori Objavljeno Maj 16, 2006 suho imajo samo vsi vodno hlajeni in zračni 900ccm .) Last time I checked je mel moj moped tudi suho ;) (1000 SS)
viggen Objavljeno Maj 16, 2006 Opozori Objavljeno Maj 16, 2006 Ja, razen SS motorjev opuščajo suho sklopko, mislim da so začeli prav z ST3 in ST4, saj so ti motorji verjetno bolj obremenjeni (teža, več km) ter je prihajalo do okvar....... :hmm:
samek Objavljeno Maj 16, 2006 Opozori Objavljeno Maj 16, 2006 Pri Louisu v Gradcu sem kupil par stvari, pa sem mislil se olje. Imeli so samo Castrol za suho sklopko in sem vprasal prodajalca, ce ve ali ima 800s.i.e. 2003 suho sklopko, pa mi je trdil, da stoprocentno!!??Olja nisem kupil, imam pa doma se liter Shell-ovega, ki je priporocen ( v servisni knjigi ) za ta motor, na njem pa pise, da je za suhe sklopke...??? V tej isti servisni knjizici pa pise da ima ta motor sklopko v olju... Saj ne mislim komplicirat, samo prvic vidim monstra z mokro sklopko.., pa tudi lapsus je, da priporocijo olje za suho sklopko. Lp S.
MotoManiac Objavljeno Maj 16, 2006 Opozori Objavljeno Maj 16, 2006 Ni da sem glih mehanik, ampak ne razumem tega specialnega olja za suho sklopko. Če je suha pač ni v olju, kaj ma olje veze s suho sklopko ?? :?
ToneR Objavljeno Maj 16, 2006 Opozori Objavljeno Maj 16, 2006 :hmm: kolko vem sta obstajala Monster 900 i.e. in Monster 900 S i.e. "S" varjanta ma vetrobransko masko za razliko od navadnega.. Ce pa je ta tvoj "Special" se kaj drugega kot "S" pa mislim da ne.., ker se mi zdi da v ponudbi ni blo monstra z oznako Special (vsaj zdi se mi da ne :blush: )... Kar pa se tice einspritza pa: Ne niso vsi Monstri einspritz.. Starejsi ga namrec nimajo LP "S" ima poleg ta male sipce se serjisko nekaj kosov karbona gor, boljse prednje bremze (plavajoci diski), par konjev vec (ima vecje ventile), pa par kil manj, in koncno nekaj km/h visjo... vec se pa ze ne spomnim. Na i.e so sli pa okoli leta 2000, ne vem pa sigurno (takole iz glave).
simonsi Objavljeno Maj 16, 2006 Opozori Objavljeno Maj 16, 2006 (popravljeno) @MotoManiac Olje nima dodatka za sklopko in lahko vsebuje kakšne dodatne aditive za lažji tek, ki bi pri mokri sklopki lahko povzročili drsenje. Popravljeno Maj 16, 2006. Popravil simonsi
hotschko Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 M800 ima 100% mokro sklopko tako kot jo je imel M750, katerega naslednjik je.
samek Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 Ima kdo Ducatija z mokro sklopko in katero olje uporablja. S.
hotschko Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 prej sem ga imel in uporabljal original Shell olje in Motul 300V. Zelo pa priporočam Mobil 1 za motorje, ki ima bistveno bolj stabilno oljno bazo kot priporočeni Shell in se ne "razvodeni" po prvih 1000km, kar se najbolj čuti na menjalniku.
samek Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 prej sem ga imel in uporabljal original Shell olje in Motul 300V. Zelo pa priporočam Mobil 1 za motorje, ki ima bistveno bolj stabilno oljno bazo kot priporočeni Shell in se ne "razvodeni" po prvih 1000km, kar se najbolj čuti na menjalniku. Ja tudi sam sem opazil, da je menjalnik kar trd... sedaj imam not staro Shellovo olje. Mi lahko prosim napises tocno katero mobilovo olje? S.
hotschko Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 (popravljeno) Ja tudi sam sem opazil, da je menjalnik kar trd... sedaj imam not staro Shellovo olje. Mi lahko prosim napises tocno katero mobilovo olje? S. oznaka ola je Mobil 1 Racing Motorcycle Oil 15W-50 ... še bolje bi bilo, če bi se dalo dobiti MX4T, ki pa ga žal delajo samo za USA tržišče ... če želiš ti lahko olje zrihtam precej ceneje od redne cene ... piši mail, če si zainteresiran ... Popravljeno Maj 17, 2006. Popravil hotschko
samek Objavljeno Maj 27, 2006 Opozori Objavljeno Maj 27, 2006 oznaka ola je Mobil 1 Racing Motorcycle Oil 15W-50 ... še bolje bi bilo, če bi se dalo dobiti MX4T, ki pa ga žal delajo samo za USA tržišče ... če želiš ti lahko olje zrihtam precej ceneje od redne cene ... piši mail, če si zainteresiran ... Hotscko hvala za olje. Sem ga ze zamenjal. Menjalnik je zdaj mehkejsi samo iz prve v drugo in v tretjo se mi zdi da je preglasen- malo zaskrta. Bi mogoce malo bolj napel rocko za kuplungo? Zdaj ima malo prostega hoda od zacetka-kaksen centimeter. Bi blo bolse ce prej zagrabi, al lahko potem zacne drseti. Olja sem nalil 3,20litra.Pise pa da je treba 3,30, pa je ze cez zgornji rob. Je treba gledat nivo ko je motor na nogi, ali ko je cisto vodoravno? Ce ga je prevec, a stece sam ven skozi tisto gumijasto cev ( vem da se to pri kros motorjih zgodi, ce je velik pritisk v motorju), ali ga je bolje spustit kar spodaj pri sraufu ven. Ce ga je v motorju prevec verjetno semeringi trpijo.. Lp S.
MotoManiac Objavljeno Maj 27, 2006 Opozori Objavljeno Maj 27, 2006 @MotoManiac Olje nima dodatka za sklopko in lahko vsebuje kakšne dodatne aditive za lažji tek, ki bi pri mokri sklopki lahko povzročili drsenje. Aha, hvala. Potem sem pravilno sklepal, da v motor s suho sklopko brez problema vliješ običajno olje za motor z mokro sklopko(čeprav morda ni optimalno), obratno pa raje ne. (ker ti lahko zdrsava sklopka)
samek Objavljeno Maj 27, 2006 Opozori Objavljeno Maj 27, 2006 Hotscko hvala za olje. Sem ga ze zamenjal. Menjalnik je zdaj mehkejsi samo iz prve v drugo in v tretjo se mi zdi da je preglasen- malo zaskrta. Bi mogoce malo bolj napel rocko za kuplungo? Zdaj ima malo prostega hoda od zacetka-kaksen centimeter. Bi blo bolse ce prej zagrabi, al lahko potem zacne drseti. Olja sem nalil 3,20litra.Pise pa da je treba 3,30, pa je ze cez zgornji rob. Je treba gledat nivo ko je motor na nogi, ali ko je cisto vodoravno? Ce ga je prevec, a stece sam ven skozi tisto gumijasto cev ( vem da se to pri kros motorjih zgodi, ce je velik pritisk v motorju), ali ga je bolje spustit kar spodaj pri sraufu ven. Ce ga je v motorju prevec verjetno semeringi trpijo.. Lp S. Se nekaj..Kaj je s tem magnetom, ki se menda vstavi v oljni filter? Sem nasel na enem forumu in je verjetno v redu zadeva, saj ko sem menjal olje sem opazil kar nekaj kovinskih delcev v olju..: (After you have completed your oil change, don't forget to add a good strong Neodymium magnet to your oil filter to "supercharge" its performance...)
MotoManiac Objavljeno Maj 28, 2006 Opozori Objavljeno Maj 28, 2006 Za druge ne vem, literske Aprilie pa imajo en šrauf spodaj blizu filtra za olje, ki je magneten in ga je dobro očistiti med menjavo olja, ker se na njem naberejo opilki.
simonsi Objavljeno Maj 28, 2006 Opozori Objavljeno Maj 28, 2006 Jaz sem v luisu za svoj moped kupil šrauf za izpust olja z magnetom za 5€
samek Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 Za druge ne vem, literske Aprilie pa imajo en šrauf spodaj blizu filtra za olje, ki je magneten in ga je dobro očistiti med menjavo olja, ker se na njem naberejo opilki. Ja sem videl pri mojem je isto . Ima na sraufu en okrogel magnet.Glede menjalnika me zanima. Me moti, ker vedno ko prestavim v visjo malo skrtne. Rocko za kuplungo sem ze malo napel, pa se se vedno malo cuje..Je pri vseh Ducih menjalnik tako glasen, ali pa je moj ze malo obrabljen?
hotschko Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 Hotscko hvala za olje. Sem ga ze zamenjal. Menjalnik je zdaj mehkejsi samo iz prve v drugo in v tretjo se mi zdi da je preglasen- malo zaskrta. Bi mogoce malo bolj napel rocko za kuplungo? Zdaj ima malo prostega hoda od zacetka-kaksen centimeter. Bi blo bolse ce prej zagrabi, al lahko potem zacne drseti. Olja sem nalil 3,20litra.Pise pa da je treba 3,30, pa je ze cez zgornji rob. Je treba gledat nivo ko je motor na nogi, ali ko je cisto vodoravno? Ce ga je prevec, a stece sam ven skozi tisto gumijasto cev ( vem da se to pri kros motorjih zgodi, ce je velik pritisk v motorju), ali ga je bolje spustit kar spodaj pri sraufu ven. Ce ga je v motorju prevec verjetno semeringi trpijo.. Lp S. - olje meriš, ko je motor naravnost in na ravni podlagi, če ga je preveč ne steče ven ampak ga mašina hitreje pokuri. Bolje je, daje nivo na 0, ker motor lažje diha, zaradi več zraka v menjalniku. - sklopke nimaš kaj štelat, ker je prenos preko hidravlike in ne moreš šponat zajle ... a prej je bil menjalnik tudi glasen ? - ne bi bilo odveč pokazat motor kakšnemu strokovnjaku (recimo 041-744555 Simon), če je vse normalno - a veriga je dovolj namazana ?
muratti Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 (popravljeno) Jest uporabljam shella, mam monstra z mokro sklopko, zadeva super dela, mogoce malo škrtne ko dam v prvo ko je motor hladen.Olje v karterju pa naj nebi presegal oznake MAX. LP. Popravljeno Maj 29, 2006. Popravil muratti
samek Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 - olje meriš, ko je motor naravnost in na ravni podlagi, če ga je preveč ne steče ven ampak ga mašina hitreje pokuri. Bolje je, daje nivo na 0, ker motor lažje diha, zaradi več zraka v menjalniku. - sklopke nimaš kaj štelat, ker je prenos preko hidravlike in ne moreš šponat zajle ... a prej je bil menjalnik tudi glasen ? - ne bi bilo odveč pokazat motor kakšnemu strokovnjaku (recimo 041-744555 Simon), če je vse normalno - a veriga je dovolj namazana ? Veriga je namazana, olje sem ze spustil pri sraufu ven, tudi s Simonom sem se ze pogovarjal ( nimam se izpita, da bi mu ga pokazal..)Pri sklopki sem pa tisti prosti hod rocice zasraufal, tako da ga ima sedaj cisto malo. A ne zagrabi zdaj prej? Sem vozil skozi samo kros motorje in verjetno malo prehitro saltam.. Drugace je pa monster ZAKON! Sem probal nekaj Japonskih naked, pa ni primerjave.. Lp in hvala Hotscko Samek
motorist Objavljeno Maj 31, 2006 Opozori Objavljeno Maj 31, 2006 Pri sklopki sem pa tisti prosti hod rocice zasraufal, tako da ga ima sedaj cisto malo. A ne zagrabi zdaj prej? Lp in hvala Hotscko Samek Kot je že Hotscko napisal s tem nič ne narediš, ker v bistvu hidravlični cilinder ki je na mašini samo porine os, ki sklopko odklopi in to se zgodi zmeraj enako (neglede ali imaš kaj prostega hoda ali ne). Aja, še to. Menjalnik more bit malo glasen; če pa res preveč "škrta" bi bilo dobro da kdo malo pogleda.
samek Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 Kot je že Hotscko napisal s tem nič ne narediš, ker v bistvu hidravlični cilinder ki je na mašini samo porine os, ki sklopko odklopi in to se zgodi zmeraj enako (neglede ali imaš kaj prostega hoda ali ne). Aja, še to. Menjalnik more bit malo glasen; če pa res preveč "škrta" bi bilo dobro da kdo malo pogleda. Ce rocica nima lufta po moje sklopko prej odklopi,a ne? Kaj pa gume? Ce dam zadaj namesto predpisanih 160-60-17, sirso 170, a mora bit iste visine 170-60-17. Sem videl, da je sirsa 180 visoka samo 55.. S:
hotschko Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 Ce rocica nima lufta po moje sklopko prej odklopi,a ne? Kaj pa gume? Ce dam zadaj namesto predpisanih 160-60-17, sirso 170, a mora bit iste visine 170-60-17. Sem videl, da je sirsa 180 visoka samo 55.. S: - za sklopko imaš v bistvu prav ... čeprav se ne spominjam, da bi ročka pri mojih ducatijih imela kakšen luft ... nastavi jo tako kot ti najbolj ustreza - nekoč sem dal po pomoti zadaj gumo 170/60 in mi je bil rezultat (beri spremenjene vozne lastnosti) všeč, lahko pa da tebi ne bo ! Tehnično je zadeva izvedljiva, motor bo zadaj cca. 5mm višji, zaradi tega teža nekoliko bolj spredaj in okretnost izboljšana ... vsaj tako se je meni zdelo ... lahko pa da se motim .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se