Stric Burek Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 Ce rocica nima lufta po moje sklopko prej odklopi,a ne? Kaj pa gume? Ce dam zadaj namesto predpisanih 160-60-17, sirso 170, a mora bit iste visine 170-60-17. Sem videl, da je sirsa 180 visoka samo 55.. S: Tisti 60,55(ta druga cifra pri dimenziji) pomeni % širine. Torej če je guma široka 200mm in ima zraven napisano 50 je visoka 50% od 200m kar je 100m :D Tko da širša guma iste višine je v bistvu višja .) :OK:
hotschko Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 Tisti 60,55(ta druga cifra pri dimenziji) pomeni % širine. Torej če je guma široka 200mm in ima zraven napisano 50 je visoka 50% od 200m kar je 100m :D Tko da širša guma iste višine je v bistvu višja .) :OK: v konkretnem primeru 160/60 -> 170/60 je razlika v vižini 5mm
Frips Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 ...bedarija dajat širšo gumo kot je predpisano...
samek Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 ...bedarija dajat širšo gumo kot je predpisano... Sej vem, ni zaradi izgleda.. Se mi zdi da zdaj, ko je gor 160 kar sam pade v ovinek. Moram kar pazit, da se prevec ne nagnem..Zaradi tega bi dal sirso. S.
Frips Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 Sej vem, ni zaradi izgleda.. Se mi zdi da zdaj, ko je gor 160 kar sam pade v ovinek. Moram kar pazit, da se prevec ne nagnem..Zaradi tega bi dal sirso. S. Hvala bogu da sama pade, da ti ni treba motorja silit v ovink .) Sj se na fulstretni ustaviš hehehe
hotschko Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 (popravljeno) Sej vem, ni zaradi izgleda.. Se mi zdi da zdaj, ko je gor 160 kar sam pade v ovinek. Moram kar pazit, da se prevec ne nagnem..Zaradi tega bi dal sirso. S. če ti motor preveč pada v ovinek tega z zadnjo gumo ne boš rešil oz. se bo nagibal še raje, ker bo preširoka guma še bolj okrogla. Preveri kako je obrabljena sprednja guma, poleg tega pa tudi tlak v gumah ... predvsem v sprednji. Popravljeno Junij 4, 2006. Popravil hotschko
samek Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 če ti motor preveč pada v ovinek tega z zadnjo gumo ne boš rešil oz. se bo nagibal še raje, ker bo preširoka guma še bolj okrogla. Preveri kako je obrabljena sprednja guma, poleg tega pa tudi tlak v gumah ... predvsem v sprednji. Bom dal kar originalne 160 gor ( pilot power ), ker na 4cole pa pol menda sirsa ne pase.. Me pa zanima koliko vec je treba napumpat gume za daljso voznjo po avtobanu? (Da se prevec ne izrabijo)
hotschko Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 lahko napumpaš 0.1 ali 0.2 več, predvsem pa šparaj z brzino, ki je največji sovražnik gume na ravnem ... lepo konstantnih 120 ne bi smelo biti prehudo.
gase Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Živjo! En problemček! Imam ducatija monster 620 l2005. Težava, ki se pojavlja je ta, da mi ko prestavim iz 4 v 5 ali iz 5 v 6 in obratno včasih pade prestava v prazno (ler). Ali je to normalno, ali je to kaj uničeno?? Na servisu trdijo, da je to kao zato, ker ni tako natančna izdelava kot pri drugih motorjih...!?? Jst pa mislm, da sam zavlačujejo, ker je motor še pod garancijo.. Hvala za odgovore lp,gase
simonsi Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 A to prestaviš v ler, ko hočeš prestavo zamenjat? Poskusi z bolj odločnim prestavljanjem. Če pa prestaviš v prestavo in ob močnejšem plinu vrže v ler, pol je pa nekaj narobe z menjalnikom.
TBoxer Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 @ gase A tvoj ima suho sklopko ali mokro ?? Da nimaš kakšno olje z aditivi za majšo obrabo ?? Ker na mojem BMW, ko sem menjal olje od menjalnika in sem dal notr Shellovo z dodatki za manjšo obrabo, mi je začelo metat ven iz brzine, pa tudi leri so se pojavili med brzinami. Potem ko sem zamenjal ponovno olje (brez aditivov) mi dela spet OK. lp
pirrulz Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Ne da se mi delat pametnega. Hotschkoooooooooooooo ?!? :winkiss:
muratti Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 tudi meni se to vcasih zgodi, verjetno sem prenezen z nogo.Mogoce je pa orig Shell olje mal slabsi za mokre sklopke jest ga tud uporabljam namrec.Bom probal naslednjic kaj drugega.Pa se to tud men je serviser reku da ni to nic hudega. lp. :)
gase Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 cav! Nimam pojma kakšno sklopko mam... Tole z drugim oljem je pa za probat!! Bom jutr na servisu uprasu kaksno olje tankajo notr!! Ja ni nic hudega, dokler ne prletis v ovinek pa hocs saltat pa ti pade v ler sred ovinka... Res da je treba mal bol na trdo prestavlat sam da ti pa kr v ler pade - in to kar pogostokrat - to se mi je dogajal pri APN 6... :P lp
Ni3ous Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 A monster ima ler tudi med ostalimi prestavami?'?? Ker ponavadi je le med 1. in 2. presttavo.
samek Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 Pomoje premalo potegnes prestavno rocico...,menjalnik je se kar trd. Nastimaj si jo malo nizje pa bo. Me pa zanima, ce je kdo na monstru zamenjal originalno sipco za kaksno vecjo-visjo? Pri 150kmh me hoce dvignit z motorja..
samek Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 Mi lahko kdo pove, ce je ze zamenjal originalno sipo na monstru za kaksno vecjo-visjo, pa ce pase od kakega drugega motorja.
muratti Objavljeno Julij 1, 2006 Opozori Objavljeno Julij 1, 2006 Sipco bos dobu v Udinah v trgovini Beps, al pa probi v Luisu oz. pozanimaj se ce ti jo lahko kdo po meri iz karbona naredi.Sam je sploh nimam mi ni bla vsec pa sem jo odmontiral, po avtocesti pa verjetno kar pomaga. lp. :)
samek Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 Sipco bos dobu v Udinah v trgovini Beps, al pa probi v Luisu oz. pozanimaj se ce ti jo lahko kdo po meri iz karbona naredi.Sam je sploh nimam mi ni bla vsec pa sem jo odmontiral, po avtocesti pa verjetno kar pomaga. lp. :) Pa koliko lahko peljes brez sipce? Jaz imam originalno gor, pa je 150 kmh too much.. se potem nagnes na rezervar al kako zdrzis silo?
SiR Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 Pa koliko lahko peljes brez sipce? Jaz imam originalno gor, pa je 150 kmh too much.. se potem nagnes na rezervar al kako zdrzis silo? a si se ti v 200 km/h dodaten čelni veter vozil, ali kaj, da je tako strašna sila?
samek Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 a si se ti v 200 km/h dodaten čelni veter vozil, ali kaj, da je tako strašna sila? Verjetno zaradi moje visine..188cm.
hotschko Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 odločneje prestavljaj in bodo težave z prostim tekom med 5. in 6. izginile ... teoretično imajo vsi motorji prosti tek med vsemi prestavami, samo najti ga je težje ali lažje ...
muratti Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 Ja nagnem se na rezervar pa rahlo skrijem za stevce, drugac pa mi ni panike med 130- 140, vec se pa itak ne vozm.Moja visina 179 cm, nimam tezav. :OK:
Fisher Objavljeno Avgust 24, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2006 Pozdravljeni. Imam sledeci problem. Na Ducati Monster 750 letnik 2001 se mi je "odvijacil" prednji veriznik verige. Le ta se pomika po osi tja pa sem, tako da mi je tudi naredilo luknjo v pokrov. Zanima me ce kdo od vas ve kaj je odlomilo oz se je odvijacilo, ker sam tega prej nisem nikoli podiral in nimam ideje kako naj bi bilo sestavljeno. Videti je , kot da bi se "pol lunce" zlomilo. Ker se mi motorja ne da s kombijem okrog vozit, najblizji serviser (pa se to je en na dopustu) pa je 100km dalec, bi rad izvedel katere dele bi bilo potrebno kupit in zamenjat. :) Hvala LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se