Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


A_je_to

Priporočene objave

Zakaj bi štelal ventile, če je zračnost znotraj tolerančnega območja, se pravi sesalni ventil potisna plščica 0,10-0,12 mm in izpušni ventil potisna ploščica 0,12-0,15mm (monster 900)? Tudi serviser jih ne tika, če so v tem območju :headbang: in če motor voziš s pametjo lahko narediš brez štelanja tudi 40K ali več!

In verjemi mi se naredi več škode na motroju, če ga mrzlehga turiraš itd.,,, kot če ventili niso našteleni, kajti razštelan ventil samo kasni pri dovajanju zmesi bencina in zraka in posledično je tudi mešanice manj za izgorevanje zato pa začne zgubljat na moči.

Vsak zakaj ima svoj zato, še pocebej v tehniki ;)

In kaj to točno štelaš pri ventilih? Kako krmiljenje desmodromik? Ma to kej veze s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj to točno štelaš pri ventilih? Kako krmiljenje desmodromik? Ma to kej veze s tem?

http://faq.f650.com/FAQs/Photos/EnginePhot...romic-Valve.gif

Na sliki imaš prikazano delovanja sistema desmo, ventili so krmiljeni ''brez'' vzmeti. Uzmet se koristi samo za pobiranje zračnosti pri zapiranju ventila. Za štelanje pa se menjuje zgornjo ''potisno'' in spodnjo ploščico.

Desmo pa se je začel uporabljati pri dirkalnih motociklih ( že prej so ga poznali pri avtomobilizmu ), že izdelani patent je dodelal Italianski inžinir Desmo (ducati), razvili pa so ga zato ker uzmeti niso bile sposobne dovolj hitro zapirati ventilov, kar je v moto gp tudi sedaj problem zato pa japonci večinoma že uporabljajo pnevmatsko krmiljenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kajti razštelan ventil samo kasni pri dovajanju zmesi bencina in zraka in posledično je tudi mešanice manj za izgorevanje zato pa začne zgubljat na moči.

Vsak zakaj ima svoj zato, še pocebej v tehniki ;)

Tistega kasnenja in manjše moči zaradi razštelanosti ne boš nikoli v življenju opazil.

Največja nevarnost je, da se ventili ne zapirajo več popolnoma, posledično uhaja kompresija in izpušni plini, ventil in sedež se zažgeta. Tudi po nastavitvi ni več prave kompresije in moči ker so ventili zažgani, dokaj drago popravilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Desmo je zakon, ker porabi minimalno moči za krmiljenje ventilov. Ampak mi nekako ni všeč zaradi jermenskega pogona in preciznosti nastavljanja.

Dvojni post. :doze:

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tistega kasnenja in manjše moči zaradi razštelanosti ne boš nikoli v življenju opazil.

Največja nevarnost je, da se ventili ne zapirajo več popolnoma, posledično uhaja kompresija in izpušni plini, ventil in sedež se zažgeta. Tudi po nastavitvi ni več prave kompresije in moči ker so ventili zažgani, dokaj drago popravilo.

Bo držalo kar si napisal :yes: , popravilo zažganih nasdov pa ni tako drago, ker se jih samo spolira s posebno pasto. Zna pa biti drago, če je potrebno menjati cel nased.

Saj starejši modeli so imeli kraljevsko gred, verjetno pa so jo zamenjali zaradi lažje in cenejše varjante z jermeni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo držalo kar si napisal :yes: , popravilo zažganih nasdov pa ni tako drago, ker se jih samo spolira s posebno pasto. Zna pa biti drago, če je potrebno menjati cel nased.

Saj starejši modeli so imeli kraljevsko gred, verjetno pa so jo zamenjali zaradi lažje in cenejše varjante z jermeni

Uuu obvladate..Dajte mi se prosim povedat kje jih najceneje nastelajo.

Hvala

S.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uuu obvladate..Dajte mi se prosim povedat kje jih najceneje nastelajo.

Hvala

S.

Ne bi bilo morda bolj primerno vprašanje, kje jih najbolje naštelajo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uuu obvladate..Dajte mi se prosim povedat kje jih najceneje nastelajo.

Hvala

S.

Kar sem se jaz zanimal se cene ne razlikujejo bistveno razen, če ne najdeš kakšnega garažnega mehanika, ki so nekateri prav tako pravi mojstri in se še bolj posvetijo motorju kot na nekaterih uradnih servisih

Ne bi bilo morda bolj primerno vprašanje, kje jih najbolje naštelajo?

Baje je najbolši dečko iz bleda (ali okolice), ki je bil mehanik pri Zorniku, ko je bil še zastopnik in njegova dva sodelavca, eden živi v okolici Ljubljane drugi pa v Ilirski Bistrici (desmo d.n.o) ta jih štela tudi meni in nimam nobenih pripomb.

Popravljeno . Popravil salo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje je najbolši dečko iz bleda (ali okolice), ki je bil mehanik pri Zorniku

:lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljši serviser je Gašper Smole iz Radovljice!! :OK:

Prej je delu pri g. Zorniku in obvlada vse kar se tiče motorjev. Pri nas smo zelo zadovoljni z njegovim delom.

lp

Polona

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma nije on sa Bleda :)

e pa nije, ali čini mi se da je radio tamo, a to bi mogao biti on. :)

Baje je najbolši dečko iz bleda (ali okolice), ki je bil mehanik pri Zorniku, ko je bil še zastopnik in njegova dva sodelavca, eden živi v okolici Ljubljane drugi pa v Ilirski Bistrici (desmo d.n.o) ta jih štela tudi meni in nimam nobenih pripomb.

sicer pa whatever - glede manjših stvari so vredu tudi fantje iz Motolegende, pri ventilih pa raje Dacarju tačke zraven spustit.

Popravljeno . Popravil pirrulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

e pa nije, ali čini mi se da je radio tamo, a to bi mogao biti on. :)

sicer pa whatever - glede manjših stvari so vredu tudi fantje iz Motolegende, pri ventilih pa raje Dacarju tačke zraven spustit.

A lahko se naslov mogoce?

Pa kolko je kdo placal za stelanje?

Lp S.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko se naslov mogoce?

Pa kolko je kdo placal za stelanje?

Lp S.

Samek dej malo pobrskaj po temi, ker so vse telefonske cifre in številke gat serviserjev že objavljene ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
A mi zna kdo povedat, če se dajo te ploščice (pri ventilih) brusit? Da pridemo na zahtevane tolerance?

LP

Seveda se dajo...vendar jih je treba prej označit katere so in kje so bile, da se stvar ne pomeša in ne narediš še večjega sranja kot je...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi zna kdo povedat, če se dajo te ploščice (pri ventilih) brusit? Da pridemo na zahtevane tolerance?

LP

Brusit se dajo tako kot je povedal marduk, vendar ploščice ki jih imaš v motorju so vstavljene v toleranci in po določenih kilometrih, ko se obrabijo nastane samo večja zračnost in nimaš kaj več brusiti, razen če bi poskušal kaj podlagati s hasbergi, kar pa za moje pojme ni priporočljivo. Serviserji imajo že kupljene ploščice različnih debelin, kar je po moje najboljša rešitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi zna kdo povedat, če se dajo te ploščice (pri ventilih) brusit? Da pridemo na zahtevane tolerance?

LP

Če ne obstaja točna potrebna dimenzija, pol je itak treba. Je pa zelo važno, kako je brušeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serviserji imajo že kupljene ploščice različnih debelin, kar je po moje najboljša rešitev.

Sam ne dobijo se točno takšne dimenzije kot bi jih recimo potreboval v določenem trenutku-saj se ne izrabijo pri vseh motorjih pri enkih kilometrih enako.

Je pa zelo važno, kako je brušeno.

In kako je pravilno?

Zanimalo me je, ker verjetno so kej površinsko obdelane in če ta sloj prebrusimo se bojo vrjetno potem zelo hitro obrabile na še večjo zračnost.

Ka pa podložit jih je že poskusil kdo (une ko nimajo luknje skozi)?

Hvala za odgovore

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ne dobijo se točno takšne dimenzije kot bi jih recimo potreboval v določenem trenutku-saj se ne izrabijo pri vseh motorjih pri enkih kilometrih enako.

In kako je pravilno?

Zanimalo me je, ker verjetno so kej površinsko obdelane in če ta sloj prebrusimo se bojo vrjetno potem zelo hitro obrabile na še večjo zračnost.

Ka pa podložit jih je že poskusil kdo (une ko nimajo luknje skozi)?

Hvala za odgovore

LP

Dobiš točno take dimenzije ker mislim, da se dimenzije spreminjajo s stotkami, sicer pa je toleranca zračnosti od 0 do 0.1 mm seveda odvisno od modela in ali kre za ispušni oziroma sesalni ventil.

Če pa jih brusiš mora biti ploskev, ki naseda na ventil in ploskev na katero nalega potisni trn v zahtevani oblikovni toleranci vzporednosti in ravnosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ka pa podložit jih je že poskusil kdo (une ko nimajo luknje skozi)?

Po moje jih ni dobro podlagati. Lahko bi tudi lasersko navaril plast materiala in jih potem pobrusil, vendar bi bila kakovost brez termične obdelave nikakršna, prava termična obdelava pa bi bila zelo vprašljiva, ker ne veš točno za kakšen material gre pri ploščicah.

Kupi nove ker niso drage in še kakovost je zagotovljena .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi nove ker niso drage in še kakovost je zagotovljena .)

Ko sm bil v claasu un sploh ni nč vedu (glih da me ni vprašal:"a tak ma ducati narjen?"). Pol je po pol ure iskanja povedu da grejo velikosti po 0.10 mm (js sm v katalogu zasledil da po 0.05 mm) in da lahko dobim sam po 2 enaki v kompletu ki stane okoli 40€ pa še kak mesec je za čakat, ker tega nimajo na zalogi...

Tako, da sm iskal druge možnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sm bil v claasu un sploh ni nč vedu (glih da me ni vprašal:"a tak ma ducati narjen?"). Pol je po pol ure iskanja povedu da grejo velikosti po 0.10 mm (js sm v katalogu zasledil da po 0.05 mm) in da lahko dobim sam po 2 enaki v kompletu ki stane okoli 40€ pa še kak mesec je za čakat, ker tega nimajo na zalogi...

Tako, da sm iskal druge možnosti.

:blink: Verjetno si naletel na kakšnega študenta za pultom ali kakšnega novopečenega trgovca, ki niti ni iz tehnične branže. Če pa res nima uradni servis in uvoznika za dukati ploščic na zalogi je pa sramota, ker to je potrošni material tako kot filtri, itd.

Jast sem menjaval ploščice pri mehaniku iz Ilirske Bistrice (vas Jasen) in mi je stare ker so bile lepo enakomerno obrabljene vzel staro za novo z doplačilom imel pa jih je malo morje dimenzi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!