tadejz Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Zakaj bi štelal ventile, če je zračnost znotraj tolerančnega območja, se pravi sesalni ventil potisna plščica 0,10-0,12 mm in izpušni ventil potisna ploščica 0,12-0,15mm (monster 900)? Tudi serviser jih ne tika, če so v tem območju :headbang: in če motor voziš s pametjo lahko narediš brez štelanja tudi 40K ali več! In verjemi mi se naredi več škode na motroju, če ga mrzlehga turiraš itd.,,, kot če ventili niso našteleni, kajti razštelan ventil samo kasni pri dovajanju zmesi bencina in zraka in posledično je tudi mešanice manj za izgorevanje zato pa začne zgubljat na moči. Vsak zakaj ima svoj zato, še pocebej v tehniki ;) In kaj to točno štelaš pri ventilih? Kako krmiljenje desmodromik? Ma to kej veze s tem?
salo Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 In kaj to točno štelaš pri ventilih? Kako krmiljenje desmodromik? Ma to kej veze s tem? http://faq.f650.com/FAQs/Photos/EnginePhot...romic-Valve.gif Na sliki imaš prikazano delovanja sistema desmo, ventili so krmiljeni ''brez'' vzmeti. Uzmet se koristi samo za pobiranje zračnosti pri zapiranju ventila. Za štelanje pa se menjuje zgornjo ''potisno'' in spodnjo ploščico. Desmo pa se je začel uporabljati pri dirkalnih motociklih ( že prej so ga poznali pri avtomobilizmu ), že izdelani patent je dodelal Italianski inžinir Desmo (ducati), razvili pa so ga zato ker uzmeti niso bile sposobne dovolj hitro zapirati ventilov, kar je v moto gp tudi sedaj problem zato pa japonci večinoma že uporabljajo pnevmatsko krmiljenje.
simonsi Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 kajti razštelan ventil samo kasni pri dovajanju zmesi bencina in zraka in posledično je tudi mešanice manj za izgorevanje zato pa začne zgubljat na moči.Vsak zakaj ima svoj zato, še pocebej v tehniki ;) Tistega kasnenja in manjše moči zaradi razštelanosti ne boš nikoli v življenju opazil. Največja nevarnost je, da se ventili ne zapirajo več popolnoma, posledično uhaja kompresija in izpušni plini, ventil in sedež se zažgeta. Tudi po nastavitvi ni več prave kompresije in moči ker so ventili zažgani, dokaj drago popravilo.
simonsi Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 (popravljeno) Desmo je zakon, ker porabi minimalno moči za krmiljenje ventilov. Ampak mi nekako ni všeč zaradi jermenskega pogona in preciznosti nastavljanja. Dvojni post. :doze: Popravljeno December 3, 2007. Popravil simonsi
salo Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Tistega kasnenja in manjše moči zaradi razštelanosti ne boš nikoli v življenju opazil. Največja nevarnost je, da se ventili ne zapirajo več popolnoma, posledično uhaja kompresija in izpušni plini, ventil in sedež se zažgeta. Tudi po nastavitvi ni več prave kompresije in moči ker so ventili zažgani, dokaj drago popravilo. Bo držalo kar si napisal :yes: , popravilo zažganih nasdov pa ni tako drago, ker se jih samo spolira s posebno pasto. Zna pa biti drago, če je potrebno menjati cel nased. Saj starejši modeli so imeli kraljevsko gred, verjetno pa so jo zamenjali zaradi lažje in cenejše varjante z jermeni
samek Objavljeno December 5, 2007 Opozori Objavljeno December 5, 2007 Bo držalo kar si napisal :yes: , popravilo zažganih nasdov pa ni tako drago, ker se jih samo spolira s posebno pasto. Zna pa biti drago, če je potrebno menjati cel nased. Saj starejši modeli so imeli kraljevsko gred, verjetno pa so jo zamenjali zaradi lažje in cenejše varjante z jermeni Uuu obvladate..Dajte mi se prosim povedat kje jih najceneje nastelajo. Hvala S.
pirrulz Objavljeno December 5, 2007 Opozori Objavljeno December 5, 2007 Uuu obvladate..Dajte mi se prosim povedat kje jih najceneje nastelajo. Hvala S. Ne bi bilo morda bolj primerno vprašanje, kje jih najbolje naštelajo?
salo Objavljeno December 5, 2007 Opozori Objavljeno December 5, 2007 (popravljeno) Uuu obvladate..Dajte mi se prosim povedat kje jih najceneje nastelajo. Hvala S. Kar sem se jaz zanimal se cene ne razlikujejo bistveno razen, če ne najdeš kakšnega garažnega mehanika, ki so nekateri prav tako pravi mojstri in se še bolj posvetijo motorju kot na nekaterih uradnih servisih Ne bi bilo morda bolj primerno vprašanje, kje jih najbolje naštelajo? Baje je najbolši dečko iz bleda (ali okolice), ki je bil mehanik pri Zorniku, ko je bil še zastopnik in njegova dva sodelavca, eden živi v okolici Ljubljane drugi pa v Ilirski Bistrici (desmo d.n.o) ta jih štela tudi meni in nimam nobenih pripomb. Popravljeno December 5, 2007. Popravil salo
2384nsdf83 Objavljeno December 5, 2007 Opozori Objavljeno December 5, 2007 Baje je najbolši dečko iz bleda (ali okolice), ki je bil mehanik pri Zorniku :lol: :lol:
pirrulz Objavljeno December 5, 2007 Opozori Objavljeno December 5, 2007 :lol: :lol: Saj, če misli Dacarja, ima prav.
Polona N. Objavljeno December 5, 2007 Opozori Objavljeno December 5, 2007 Najboljši serviser je Gašper Smole iz Radovljice!! :OK: Prej je delu pri g. Zorniku in obvlada vse kar se tiče motorjev. Pri nas smo zelo zadovoljni z njegovim delom. lp Polona
2384nsdf83 Objavljeno December 5, 2007 Opozori Objavljeno December 5, 2007 Saj, če misli Dacarja, ima prav. Ma nije on sa Bleda :)
pirrulz Objavljeno December 5, 2007 Opozori Objavljeno December 5, 2007 (popravljeno) Ma nije on sa Bleda :) e pa nije, ali čini mi se da je radio tamo, a to bi mogao biti on. :) Baje je najbolši dečko iz bleda (ali okolice), ki je bil mehanik pri Zorniku, ko je bil še zastopnik in njegova dva sodelavca, eden živi v okolici Ljubljane drugi pa v Ilirski Bistrici (desmo d.n.o) ta jih štela tudi meni in nimam nobenih pripomb. sicer pa whatever - glede manjših stvari so vredu tudi fantje iz Motolegende, pri ventilih pa raje Dacarju tačke zraven spustit. Popravljeno December 5, 2007. Popravil pirrulz
samek Objavljeno December 5, 2007 Opozori Objavljeno December 5, 2007 e pa nije, ali čini mi se da je radio tamo, a to bi mogao biti on. :)sicer pa whatever - glede manjših stvari so vredu tudi fantje iz Motolegende, pri ventilih pa raje Dacarju tačke zraven spustit. A lahko se naslov mogoce? Pa kolko je kdo placal za stelanje? Lp S.
Vale Objavljeno December 5, 2007 Opozori Objavljeno December 5, 2007 A lahko se naslov mogoce?Pa kolko je kdo placal za stelanje? Lp S. Samek dej malo pobrskaj po temi, ker so vse telefonske cifre in številke gat serviserjev že objavljene ...
motorist Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 A mi zna kdo povedat, če se dajo te ploščice (pri ventilih) brusit? Da pridemo na zahtevane tolerance? LP
MarduK Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 A mi zna kdo povedat, če se dajo te ploščice (pri ventilih) brusit? Da pridemo na zahtevane tolerance?LP Seveda se dajo...vendar jih je treba prej označit katere so in kje so bile, da se stvar ne pomeša in ne narediš še večjega sranja kot je...
salo Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 A mi zna kdo povedat, če se dajo te ploščice (pri ventilih) brusit? Da pridemo na zahtevane tolerance?LP Brusit se dajo tako kot je povedal marduk, vendar ploščice ki jih imaš v motorju so vstavljene v toleranci in po določenih kilometrih, ko se obrabijo nastane samo večja zračnost in nimaš kaj več brusiti, razen če bi poskušal kaj podlagati s hasbergi, kar pa za moje pojme ni priporočljivo. Serviserji imajo že kupljene ploščice različnih debelin, kar je po moje najboljša rešitev.
simonsi Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 A mi zna kdo povedat, če se dajo te ploščice (pri ventilih) brusit? Da pridemo na zahtevane tolerance?LP Če ne obstaja točna potrebna dimenzija, pol je itak treba. Je pa zelo važno, kako je brušeno.
motorist Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Serviserji imajo že kupljene ploščice različnih debelin, kar je po moje najboljša rešitev. Sam ne dobijo se točno takšne dimenzije kot bi jih recimo potreboval v določenem trenutku-saj se ne izrabijo pri vseh motorjih pri enkih kilometrih enako. Je pa zelo važno, kako je brušeno. In kako je pravilno? Zanimalo me je, ker verjetno so kej površinsko obdelane in če ta sloj prebrusimo se bojo vrjetno potem zelo hitro obrabile na še večjo zračnost. Ka pa podložit jih je že poskusil kdo (une ko nimajo luknje skozi)? Hvala za odgovore LP
salo Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Sam ne dobijo se točno takšne dimenzije kot bi jih recimo potreboval v določenem trenutku-saj se ne izrabijo pri vseh motorjih pri enkih kilometrih enako. In kako je pravilno? Zanimalo me je, ker verjetno so kej površinsko obdelane in če ta sloj prebrusimo se bojo vrjetno potem zelo hitro obrabile na še večjo zračnost. Ka pa podložit jih je že poskusil kdo (une ko nimajo luknje skozi)? Hvala za odgovore LP Dobiš točno take dimenzije ker mislim, da se dimenzije spreminjajo s stotkami, sicer pa je toleranca zračnosti od 0 do 0.1 mm seveda odvisno od modela in ali kre za ispušni oziroma sesalni ventil. Če pa jih brusiš mora biti ploskev, ki naseda na ventil in ploskev na katero nalega potisni trn v zahtevani oblikovni toleranci vzporednosti in ravnosti
salo Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Ka pa podložit jih je že poskusil kdo (une ko nimajo luknje skozi)? Po moje jih ni dobro podlagati. Lahko bi tudi lasersko navaril plast materiala in jih potem pobrusil, vendar bi bila kakovost brez termične obdelave nikakršna, prava termična obdelava pa bi bila zelo vprašljiva, ker ne veš točno za kakšen material gre pri ploščicah. Kupi nove ker niso drage in še kakovost je zagotovljena .)
motorist Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 Kupi nove ker niso drage in še kakovost je zagotovljena .) Ko sm bil v claasu un sploh ni nč vedu (glih da me ni vprašal:"a tak ma ducati narjen?"). Pol je po pol ure iskanja povedu da grejo velikosti po 0.10 mm (js sm v katalogu zasledil da po 0.05 mm) in da lahko dobim sam po 2 enaki v kompletu ki stane okoli 40€ pa še kak mesec je za čakat, ker tega nimajo na zalogi... Tako, da sm iskal druge možnosti.
salo Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 Ko sm bil v claasu un sploh ni nč vedu (glih da me ni vprašal:"a tak ma ducati narjen?"). Pol je po pol ure iskanja povedu da grejo velikosti po 0.10 mm (js sm v katalogu zasledil da po 0.05 mm) in da lahko dobim sam po 2 enaki v kompletu ki stane okoli 40€ pa še kak mesec je za čakat, ker tega nimajo na zalogi... Tako, da sm iskal druge možnosti. :blink: Verjetno si naletel na kakšnega študenta za pultom ali kakšnega novopečenega trgovca, ki niti ni iz tehnične branže. Če pa res nima uradni servis in uvoznika za dukati ploščic na zalogi je pa sramota, ker to je potrošni material tako kot filtri, itd. Jast sem menjaval ploščice pri mehaniku iz Ilirske Bistrice (vas Jasen) in mi je stare ker so bile lepo enakomerno obrabljene vzel staro za novo z doplačilom imel pa jih je malo morje dimenzi.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se