Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


A_je_to

Priporočene objave

Če pa jih brusiš mora biti ploskev, ki naseda na ventil in ploskev na katero nalega potisni trn v zahtevani oblikovni toleranci vzporednosti in ravnosti

Bi morala bit pa že fajn zjebana brusmašina, da tega na njej ne bi bilo možno naredit...še bolj je važno kakšen je brusni kolut...

Po moje jih ni dobro podlagati. Lahko bi tudi lasersko navaril plast materiala in jih potem pobrusil, vendar bi bila kakovost brez termične obdelave nikakršna, prava termična obdelava pa bi bila zelo vprašljiva, ker ne veš točno za kakšen material gre pri ploščicah.

Kupi nove ker niso drage in še kakovost je zagotovljena .)

Misliš, da se splača varit? Splača se jih edinole brusit, pa še to ne vedno, za japanerje so ploščice skoraj zastonj, za makarone pa tudi, vendar ne pri naših uvoznikih...

Ko sm bil v claasu un sploh ni nč vedu (glih da me ni vprašal:"a tak ma ducati narjen?"). Pol je po pol ure iskanja povedu da grejo velikosti po 0.10 mm (js sm v katalogu zasledil da po 0.05 mm) in da lahko dobim sam po 2 enaki v kompletu ki stane okoli 40€ pa še kak mesec je za čakat, ker tega nimajo na zalogi...

Tako, da sm iskal druge možnosti.

Tako, kot ti je salo napisal, to je potrošni material in bi moral biti na zalogi, a očitno so v claasu res popolnoma gnili in sploh ne računajo na to, da se morda kakšen motor zvozi tudi več kot do 30000km :slap: Sploh pa dobavni rok 1 mesec, tole so ene velike bučke...in to se dogaja v odprti Evropi, da deli iz sosednje države hodijo 1 mesec, lahko bi bili pa v parih dneh. Malomarnost in lenoba trgovca in popolnoma nič drugega. Če ne boš našel serviserja, ki bi jih imel na zalogi, poskusi eBay.de ali eBay.it

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi morala bit pa že fajn zjebana brusmašina, da tega na njej ne bi bilo možno naredit...še bolj je važno kakšen je brusni kolut...

Misliš, da se splača varit? Splača se jih edinole brusit, pa še to ne vedno, za japanerje so ploščice skoraj zastonj, za makarone pa tudi, vendar ne pri naših uvoznikih...

Tako, kot ti je salo napisal, to je potrošni material in bi moral biti na zalogi, a očitno so v claasu res popolnoma gnili in sploh ne računajo na to, da se morda kakšen motor zvozi tudi več kot do 30000km :slap: Sploh pa dobavni rok 1 mesec, tole so ene velike bučke...in to se dogaja v odprti Evropi, da deli iz sosednje države hodijo 1 mesec, lahko bi bili pa v parih dneh. Malomarnost in lenoba trgovca in popolnoma nič drugega. Če ne boš našel serviserja, ki bi jih imel na zalogi, poskusi eBay.de ali eBay.it

Saj pri brušenju sem mislil probleme, ki nastanejo zaradi vpenjanja na magnet, ker ploskev ki nalega na pritrdilnao ploskev brusilke ni funkjonalna in verjetno posledično nima zagotovljene prave tolerance vzporednosti glede na funkcionalni ploskvi

Lasersko varjenje sem omenil samo zaradi posledičnega razmišljanja kako bi pridobil tisto višino, ki se obrabi. Vendar tega pomoje pri teh rečeh noben ne uporablja zaradi termičnih vplivov.

Je pa to samo moje razmišljanje, ki pa je lahko v določeenih točkah tudi zmotno ;) . Je pa čar foruma ravno v tem, da preko komentarjev pogledaš kakšno stvar tudi z drugega zornega kota.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj pri brušenju sem mislil probleme, ki nastanejo zaradi vpenjanja na magnet, ker ploskev ki nalega na pritrdilnao ploskev brusilke ni funkjonalna in verjetno posledično nima zagotovljene prave tolerance vzporednosti glede na funkcionalni ploskvi

Eh, po moje je razlika v vpenjanju minimalna in se lahko meri v tisočinkah na tako malih ploščicah, to pa je za moje pojme zanemarljivo...Itak mojstri na vsake toliko časa vpenjalno mizo čez in čez pobrusijo, takrat pa naj bi bila vzporednost 100%, če le mašina sama nima kje kakšnih zračnosti.

Al kako si mislil? Da je naknadno brušena samo ena stran ploščic, in da druga ni 100% ravna...da bi zaradi tega nastala razlika v vzporednosti? Tudi tu po moje ne more bit neke blazne razlike, saj so ploščice tudi prej brušene, da bi se toliko ukrivile zaradi termičnih vplivov v agregatu ali kako drugače spremenile pa kar malo dvomim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, po moje je razlika v vpenjanju minimalna in se lahko meri v tisočinkah na tako malih ploščicah, to pa je za moje pojme zanemarljivo...Itak mojstri na vsake toliko časa vpenjalno mizo čez in čez pobrusijo, takrat pa naj bi bila vzporednost 100%, če le mašina sama nima kje kakšnih zračnosti.

Al kako si mislil? Da je naknadno brušena samo ena stran ploščic, in da druga ni 100% ravna...da bi zaradi tega nastala razlika v vzporednosti? Tudi tu po moje ne more bit neke blazne razlike, saj so ploščice tudi prej brušene, da bi se toliko ukrivile zaradi termičnih vplivov v agregatu ali kako drugače spremenile pa kar malo dvomim...

zgornja ploščica

1,2 funkcionalni ploskvi ( 1 brušena ploskev )

3 naležna ploskev pri brušenju

4 steblo ventila

5 dimenzija z upoštevanjem dimenzjiskih in oblikovnih toleranc

post-17625-1199540868_thumb.png

Popravljeno . Popravil salo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgornja ploščica

1,2 funkcionalni ploskvi ( 1 brušena ploskev )

3 naležna ploskev pri brušenju

4 steblo ventila

5 dimenzija z upoštevanjem dimenzjiskih in oblikovnih toleranc

Ja seveda :slap: Ducati...

Imel sem v mislih klasične japanerske ploščice, ki so popolnoma ravne na obeh straneh...

Drugače bi se pa tudi to dalo, če le flehe 1 in 3 niso v štartu preveč izven vzporednosti. Položiš na fleho 1, pobrusiš fleho 3 do čistega, nato položiš na fleho 3 in brusiš fleho 1. Tako bi ravno tako prišel na zahtevano vzporednost :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače bi se pa tudi to dalo, če le flehe 1 in 3 niso v štartu preveč izven vzporednosti. Položiš na fleho 1, pobrusiš fleho 3 do čistega, nato položiš na fleho 3 in brusiš fleho 1. Tako bi ravno tako prišel na zahtevano vzporednost :)

Ja to bi bila idealna reštev :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej 1 in 3 sploh ni treba da sta vzporedni; prej bi reku 1 in 2.

Ja vendar je na fleho dva skoraj nemogoče vpeti na brusilni stroj. Zato bi najprej vpeli fleho 1, ki je pravilno vzporedna s fleho 2 in pobrusili fleho 3. nato bi vpeli na flego 3 in pobrusili fleho 1. Fleho 2 soloh ne bi brusili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej 1 in 3 sploh ni treba da sta vzporedni; prej bi reku 1 in 2.

Verjetno še nisi videl kako poteka brušenje. Fleho 3 nujno potrebuješ vzporedno, saj je drugače res skoraj nemogoče vpeti ploščico. Brusilni stroj za vpenjanje uporablja magnet, ki pritrdi obdelovanec direktno na mizo, saj bi bilo klasično vpenjanje s privijačenjem ali varjenjem v napoto (pa tudi nesmotrno), glavni razlog za tako vpenjanje pa je točnost. Magnet pritrdi obdelovanec po celi flehi na mizo za razliko od klasičnega vpetja, ki ponavadi komad napihne na segmentih kjer ni vijaka ali vara...razumljivo?

Sicer malo :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem-prišlo je do nesporazuma. Mislil sem glede funkcionalnosti kere dve morta biti vzporedni, ne glede brušenja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima koliko ste kaj prevozili najdaljše ture z vašimi monstri?

500?

1000?

več??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima koliko ste kaj prevozili najdaljše ture z vašimi monstri?

500?

1000?

več??

Dnevna fura 600 km, bilo je kar naporno pa ne toliko zaradi motorja bolj zaradi moje nevajenosti takih kilometrov.

Dugač pa jih ima moj monster 90k in dela brez problema prav tako tudi do sedaj nisem imel nobenih težav z njim :worship: , ga pa dosledno servisiram!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ciao tam nekje od 300 do 400 km se pelje uredi :worship: nekje okoli 600 km me začne pa mal rit bolet. :naughty:

Popravljeno . Popravil teddyblazic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zanima me, če ima kdo te Termignonije na Monstru, kako se to obnese....in ali bi ti avzpuhi šli tudi na S2R 1000, čeprav so v ducatijevem katalogu navedeni le za S2R 800, ....če mogoče kdo kej več ve...

post-2978-1204192019_thumb.jpg

post-2978-1204192039_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima koliko ste kaj prevozili najdaljše ture z vašimi monstri?

500?

1000?

več??

Dnevne? 670 ... če imaš kondicijo ni problema tudi več ...

ciao tam nekje od 300 do 400 km se pelje uredi :worship: nekje okoli 600 km me začne pa mal rit bolet. :naughty:

Rit? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Dnevne? 670 ... če imaš kondicijo ni problema tudi več ...

Rit? :unsure:

:evilgrin: vse je odvisno kolko postankov narediš umes.ni problema peljat dnevno tudi več če maš postanke :naughty: ampak voziš natankaš pa spet gasa pa spet natankaš pa spet gasa pol pa da vidimo če bo bolela rit :naughty: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če ima kdo te Termignonije na Monstru, kako se to obnese....in ali bi ti avzpuhi šli tudi na S2R 1000, čeprav so v ducatijevem katalogu navedeni le za S2R 800, ....če mogoče kdo kej več ve...

obnese sigurno dobro jaz jih nimam od termignionija ampak og GPR razlika od original je očitna. :evilgrin: dobi se jih pa tudi za s2r1000 sigurno čene bi mogli pašat gor tudi od s2r800 ker luknje mislim da so iste. meni so pašale od monstra750 tudi na monstra s4 :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:evilgrin: vse je odvisno kolko postankov narediš umes.ni problema peljat dnevno tudi več če maš postanke :naughty: ampak voziš natankaš pa spet gasa pa spet natankaš pa spet gasa pol pa da vidimo če bo bolela rit :naughty: :whistle:

Aha, kako pa naj človek naredi 670 km drugače, kot pa da vozi natanka pa spet gasa pa spet natankaš? Al voziš tako počasi, da narediš 670 v enem šusu, pa imaš še kje kakšen dodaten rezervoar pritrjen :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, kako pa naj človek naredi 670 km drugače, kot pa da vozi natanka pa spet gasa pa spet natankaš? Al voziš tako počasi, da narediš 670 v enem šusu, pa imaš še kje kakšen dodaten rezervoar pritrjen :rolleyes:

:hmm: :zzz: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obnese sigurno dobro jaz jih nimam od termignionija ampak og GPR razlika od original je očitna. :evilgrin: dobi se jih pa tudi za s2r1000 sigurno čene bi mogli pašat gor tudi od s2r800 ker luknje mislim da so iste. meni so pašale od monstra750 tudi na monstra s4 :worship:

Vselih hvala...sm vprašu ducatiste iz ducatimonsterclub.it in so rekli da gre gor brez problema, ker je vse isto, čeprav v katalogu za s2r1000 niso navedeni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vselih hvala...sm vprašu ducatiste iz ducatimonsterclub.it in so rekli da gre gor brez problema, ker je vse isto, čeprav v katalogu za s2r1000 niso navedeni...

Okvirja s2r800 in s2r1000 sta enakih dimenzij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vselih hvala...sm vprašu ducatiste iz ducatimonsterclub.it in so rekli da gre gor brez problema, ker je vse isto, čeprav v katalogu za s2r1000 niso navedeni...

...razmišljam da bi tudi katalizator dol dal in samo cevi...samo ne vem kolko potem pridobi na moči in glasu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz, razen ene "dalse" ture (350 km) s krajsim postankom vmes, se nisem naredil :krneki:

Edino rit me je malo bolela :whistle:

...

Rit? :unsure:

Ne se sekirat, to smo mi desci; zenske, ce imate tako kot je treba, nebi smele imeti problemov... :D

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Lep pozdrav vsem,

Kupujem svoj prvi pravi motor, ki je upgrade 250ccm (po nekajletnem premoru sicer) in sem se odlocil da bom preskocil standardne GS500 / ER-5 / CB500, da me ne prime po menjavi spet prehitro... zatorej gledam nekaj podobnega monsterjem, nakedi so mi vsec, izbiram med SV650 / monster in 4valjniki GSF600, vzel bi pa tudi budget sport-touring a la GSX-F. Okej dovolj o drugih, to je ducati tema in obracam se na vas, ducatiste s specificami. Monster je moja prva izbira ce najdem kaksnega ugodno. Sem pa imel priloznost nekaj na hitro pogledat (brez testne voznje zal) in imam nekaj vprasanj.

Kje in kako funkcionira cok pri najstarejsi generaciji monsterjev?

Pri enem ogledu sem opazil da je gas rocica bolj obcutljiva kot kar koli kjer koli kar se imel priloznost do sedaj videt... ce se je dotaknem in jo premaknem za mikrometer skoci kot da je zavrtena prek polovice! Prevec zategnjena zajla, se da preprosto zrihtat? Ler je po zvoku normalno nizek (<1500rpm) Stevca ni... na masini brez EFI.

Ali obstaja kaj, na kar sem naj posebej pozoren pri M600/750/900? (generacija pred 2000)

Za nasvete se vnaprej zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem v živo videl novega monstra vse OK samo izpušni sistem :SS , ni čudno da akrapotu tako biznis laufa :P , ko pa na originale nameščajo take polizdelke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!