Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


Priporočene objave

Objavljeno
Men je mehanik rekel, da ni nobenega problema...prvic, ko fajn segrejes masino, kondenza ni vec...

Lp!

Ja, to sem tudi jaz slisal. Samo se nabere pri sesalnem ventilu pri gor obrnjenem cilindru to belo olje, ki potem izgleda kot karameliziran sladkor..rjavi trdi, zapeceni mehurcki..sicer ne motijo delovanja motorja samo malo cudno je videt ko odpres pokrov ventilov..

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Gledam malo Monsterje po netu in mi se poraja par vprašanj. Nekaj sem prebral, me pa bolj zanimajo dejanske izkušnje uporabnikov.

Nekako mi je v oko padel Ducati Monster 1000 S2R Eden lep se nahaja na avto netu 06 letnik.

Kako se obnaša napram drugim nakedom? Predvsem me zanima okretnost ali drugače povedano veselje do ovinkov, lega na cesti.

Kakšna je glavna razlika med S2R in S4R, pa tudi kako se obnese tisti mali kotiček ki je namenjen za boljšo polovico. Ali je sploh kaj prostora ali je vse skupaj mišljeno samo za zelo kratke ture?

Hvala za nasvete .)

Objavljeno
Gledam malo Monsterje po netu in mi se poraja par vprašanj. Nekaj sem prebral, me pa bolj zanimajo dejanske izkušnje uporabnikov.

Nekako mi je v oko padel Ducati Monster 1000 S2R Eden lep se nahaja na avto netu 06 letnik.

Kako se obnaša napram drugim nakedom? Predvsem me zanima okretnost ali drugače povedano veselje do ovinkov, lega na cesti.

Kakšna je glavna razlika med S2R in S4R, pa tudi kako se obnese tisti mali kotiček ki je namenjen za boljšo polovico. Ali je sploh kaj prostora ali je vse skupaj mišljeno samo za zelo kratke ture?

Hvala za nasvete .)

Okretnost in lega na cesti sta odlicna. Po ovinkih se bos vozil z nasmeskom;) S4R ma ze kar hudo masino..S2R te ne bo razocaral..

Objavljeno
Kako se obnaša napram drugim nakedom? Predvsem me zanima okretnost ali drugače povedano veselje do ovinkov, lega na cesti.

Kakšna je glavna razlika med S2R in S4R, pa tudi kako se obnese tisti mali kotiček ki je namenjen za boljšo polovico. Ali je sploh kaj prostora ali je vse skupaj mišljeno samo za zelo kratke ture?

Enostavno povedano - to je čvrst motor za odločne voznike.

Objavljeno (popravljeno)
Gledam malo Monsterje po netu in mi se poraja par vprašanj. Nekaj sem prebral, me pa bolj zanimajo dejanske izkušnje uporabnikov.

Nekako mi je v oko padel Ducati Monster 1000 S2R Eden lep se nahaja na avto netu 06 letnik.

Kako se obnaša napram drugim nakedom? Predvsem me zanima okretnost ali drugače povedano veselje do ovinkov, lega na cesti.

Kakšna je glavna razlika med S2R in S4R, pa tudi kako se obnese tisti mali kotiček ki je namenjen za boljšo polovico. Ali je sploh kaj prostora ali je vse skupaj mišljeno samo za zelo kratke ture?

Hvala za nasvete .)

Sam sem vozil S4R in motor je res prava raketa. Sicer v ovinek ne pade kar sam je potrebno malce pomoči telesa, kar pa ima za posledico večjo stabilnost v hitrejših ovinkih. Vzmetenje je po mojem mnenju pred japonsko konkurenco. Glede samega motorja pa, če ti je všeč, da imaš pod ritjo ta pravo konjenico, ki samo čaka, da zadiha s polnimi pljuči, potem je S4R prava stvar. V kombinaciji s suho sklopko je bobnenje L twina prava poezija za ušesa. B)

Sicer pa je S2R tut luštkana zadeva. Styling je praktično isti (enojna zadnja vilica), s tem, da je S4R zaradi vodnega hladilnika spredaj bolj mišičast.

Popravljeno . Popravil Balistični
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Vsi skupaj pozdravljeni prvič.

Po nekaj letih sem se odločil, da si (spet) kupim motor. Ker sem starejšega lernika (40+),

mi Japonci nekako niso prav pri srcu. Od nekdaj sem pristaš Ducatija. Zato gre tudi

nakup v tej smeri. Našel sem svoje sanje - Ducati 996.

Motor je letnik 2000, prvi lastnik, 16000(realnih)km, redno servisiran (pravkar narejen

tudi veliki servis - jermena, vse tekočine, zavore, itd.), veliko karbona (airbox, strehci,

oklep, itd.), Termignoni, itd.. Poleg bi dobil tudi vse originalne dele (airbox, strehci, izpuh,

oklep, fastback, itd.). Cena je relativno visoka - 10.000 EUR.

Nekako imam pa en problem - velik sem 183cm. Pa tudi prav suh nisem. Ko sem podoben

motor (D. 748) probal, sem se počutil nekako "štorastega". Kolena sem imel kar blizu krmila.

Ne bi pa rad kupil motor, da bi se matral med vožnjo, oziroma ga samo gledal in čistil.

Po drugi strani mi je pa tudi pri srcu Monster S2R. Letnik 2006/2007. Morda celo nov.

Sem Monstra tudi probal. In mi je kar ustrezal.

Po eni strani bi vzel 996. Po drugi strani se mi pa Monster zdi moji postavi primernejši.

Zelo bi bil vesel vaših mnenj. Sploh tistih, ki omenjena modela imate, oziroma jih vozite.

Popravljeno . Popravil Okram
Objavljeno

Glede na to, da imam sam se kakšen centimeter več, pa ko sem probal Monstra s4r mi je kar ustrezal. Sicer pa kombinacija suhe sklopke in bobnečega motorja prižene zadovoljstvo tudi, če imaš 2 metra. .). Če kolebaš med 996 in pa monstrom s2r pa vzami raje za isti denar 10K evrov novega monstra s2r 1000.

Objavljeno

:worship: ciao

jst sm tud velik 183 :hmm: pa težak okol 100 kg :blink: pa na monstru s4 nimam nobenih problemov obnese se mi vse ok. :worship:

Sam jst bi šel vseen probat 996 :naughty: vsaj se zapelat kak meter pa če ne bi šla kolena v volan sploh ne bi študiral :evilgrin: :evilgrin: bi ga kar vzel ker mi je to legenda od motorja :OK: rajši kot novega monstra. cena pa ni pretirana :grrr men za tist motor s tisto opremo je prav normalna :grim , če bi mel za zapravit 10000e bi že bil doma :kva2:

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem bil do dne, ko sem probal 748, popolnoma odločen za 996.

Saj se tudi vozil ne bi prav veliko. V službo grem namreč ob 7h, vračam pa se okrog 18h.

Tako, da prav veliko časa nimam. Vožnje bi bile bolj čez vikend. Tudi nakup je mišljen bolj,

kot "motor za dušo". Iz popolnega veselja do tega modela motorja - ga tudi nimam namen

prodajati v bodoče.

Itak mi je znanec dal čas za odločitev o nakupu do februarja, najkasneje marca.

Res pa je, da sem takšen, ko se enkrat o neki stvari odločim, jo tudi izpeljem. Neglede na to,

ali je bilo pametno ali ne. :headbang:

Ampak, ob nakupu tega motorja, bi se mi res uresničile nekatere želje. Tako, da ....

Popravljeno . Popravil Okram
Objavljeno
Jaz sem bil do dne, ko sem probal 748, popolnoma odločen za 996.

Saj se tudi vozil ne bi prav veliko. V službo grem namreč ob 7h, vračam pa se okrog 18h.

Tako, da prav veliko časa nimam. Vožnje bi bile bolj čez vikend. Tudi nakup je mišljen bolj,

kot "motor za dušo". Iz popolnega veselja do tega modela motorja - ga tudi nimam namen

prodajati v bodoče.

Itak mi je znanec dal čas za odločitev o nakupu do februarja, najkasneje marca.

Res pa je, da sem takšen, ko se enkrat o neki stvari odločim, jo tudi izpeljem. Neglede na to,

ali je bilo pametno ali ne. :headbang:

Ampak, ob nakupu tega motorja, bi se mi res uresničile nekatere želje. Tako, da ....

monster je zelo kul. Škoda bi ga blo gledatin si mislit, raje bi mel 996

če so želje in sanje 996 ga uzami. je pa monster bol vsakdanji stroj. vozil sem 748 in monstra 600, zame je 748 premajhen in preveč športen. sm biu na njemu ko en velik kup nesreče. če pomislim da 996 še brca in grize. . . Žal sta oba stroja mend manjšimi.

Objavljeno

Se strinjam. Bolj uporaben in za vsak dan je Monster.

Da še razjasnim: še vedno sem "globoko v sebi" odločen za 996.

Kot sem pa napisal - prav veliko prostega časa tudi nimam. Tako, da mislim, da se

tudi vozil ne bi (ne bom) prav veliko.

PS

Mislim, da cena 10.000 EUR tudi ni zadnja.

Objavljeno

Vzemi 996. Jest sm leta 2001-02 iskal enga 996, pa ga ni blo za dobit ( takega kot ga opisuješ ti). Vzel potem R1, vmes pa sanjal Ducatija. Šele letos sem prišel na svoj račun, sicer z 1098. Ampak še zmeraj je želja ena 996 Fogarty replica :rolleyes:

Objavljeno
Se strinjam. Bolj uporaben in za vsak dan je Monster.

Da še razjasnim: še vedno sem "globoko v sebi" odločen za 996.

Kot sem pa napisal - prav veliko prostega časa tudi nimam. Tako, da mislim, da se

tudi vozil ne bi (ne bom) prav veliko.

PS

Mislim, da cena 10.000 EUR tudi ni zadnja.

:worship: če nimaš velik prostega časa pojdi kar po 996 :naughty:

da tisti čas kadar se boš vozil boš vozil z dušo srcem in ljubeznijo. :wub:

P.S. TI ŽELIM SREČNO VOŽNJO, pa pridi kakšen krat na goriško na pir :worship:

Objavljeno

Res imam frej samo vikende (+30 dni dopusta).

Premišljujem o vsem tem že skoraj dva meseca. Res je tudi, da se že ves čas

odločitev nekako nagiba k 996. Saj tudi že nekaj let sanjam o tem motorju.

Še tisto, kar mi nekako govorilo proti 996, so vaši komentarji prepričali o

nasprotnem.

Ravno danes sem znancu omenil, da sem probal 748. In, da sem se počutil nekako

štorastega. Omenil sem mu tudi S2R. Pa mi takoj rekel, da če si že leta želim 996,

potem naj tudi vzamem 996. Ne pa, da mi bo sčasoma žal.

Objavljeno

Če si ga želiš za dušo ga tudi kupi za dušo, ker tako ali tako veliko časa ne boš imel pa bolje da takrat uživaš maksimalno.

Objavljeno (popravljeno)

Mislim, da bom tako tudi naredil.

Aja. Še nekaj.

V primeru, da ga kupim, ga bom "vrnil" v original. Ves karbon dol, pa nazaj na biposto.

Razen Termignoni-jev vse original.

Kaj pa na to pravite?

PS

Prov divjat pa tudi ne mislim. Sem Joker-ja glede nesreč že izkoristu.

Pred 20 leti sem šel v bok "premikajočemu se predmetu", ki je prevozil STOP znak.

Na veliko mojo srečo preko njega. 3 tedne bolniške pa boleč hrbet. To je bil rezultat.

Hvala bogu, da ni bilo nič.

Popravljeno . Popravil Okram
Objavljeno

Okram, welcome v DOC Slovenija, več na...

www.ducati-klub.si

....in 5. decembra na party v stilu RED PASSION :evilgrin:

Objavljeno

tud meni sta oba motorja huda, samo če bi se moral med njima odločit,...pol definitivno rajš 996 :evilgrin: še posebej če ne misliš z njim kakšne hudo velike kilometrine delat, za dušo bo pravi :worship:

pa kokr je jakabmwdrei omenu, wellcome to the club! B)

Objavljeno

Če se ne misliš veliko vozit vzemi 996.

Na grobo za veliko vožnje po cestah je bolj primeren monster, za na pisto pa 996.

Ampak za izpovnevanje sanj, pa občasno furo, pa gledanje v garaži, pa mal za pozirat je pa tud 996 idealka :D. Ko se boš na motor navadu tud ne bo več okoren. Ni pa najbolš varjanta za mestno vožnjo.

Objavljeno

Ali se lahko prijavim na testno vožnjo..... :whistle: - če ne pa vsaj na skupno furo.

PS: Ko ga boš imel se ti bo kar naenkrat mudilo iz službe, imel boš aritmijo srca in potne roke! Fure bodo kar naenkrat prekratke.... :naughty:

LP Mare

Objavljeno (popravljeno)

Po mestu se tudi ne mislim voziti. Se mi bi zdelo škoda motorja.

Mare, ti si pa še večji, kot jaz. Tako, da bi sploh imel težave.

Boš moral kar svojo FJR furat. ;-)))

Ne, saj ne. Če ga kupim, ga dobiš za "en krog".

PS

Iz službe se mi pa že zdaj mudi. Saj sam veš kako hitro smo včasih hodili domov.

Popravljeno . Popravil Okram
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

zivjo,

kdo ve, kje, razen pri uvozniku, bi lahko kupil zadnjo karbon strehco (del za sedezem) za s2r? oz. kdo koga pozna, ki ima ze narejen kalup in ostalo?

hvala za info!

lp

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem kakortoliko novopecen lastnik Monster 600 (97'), in me zanima za dynoJet2 kit, je pametno to vgrajevat na motor ki ima 54.000 km prevozenih?

p.s. Ima mogoce kdo kpl zadnjo strehco z zmigavci + lucjo za prodat? :rolleyes:

Objavljeno
je pametno to vgrajevat na motor ki ima 54.000 km prevozenih

Sej to mu ne doda ne vem kulk moči ali dvigne obrate da bi bilo kritično za mašino. Tako, da če ti cca. 100 € ni preveč - kar vgradi :D

Objavljeno

Ne saj kakor sem prebral, ti le "prestavi" navor v nizje obrate.. Ampak vseeno, motor dobro laufa, pa da ne bi slucajno prislo do vecje obrabe, ker bi ga rad imel se nekaj casa.

@Motorist: Imas ti 600-tko? Ce imas, bi te prosil ce bi lahko napises, kaksne so hibe, cene rednih servisev, pa na kaj je treba najbolj pazit, nekaj nasvetov ze imam, samo bi rad zvedel se kaj iz prve roke. Lahko tudi na PM.

Tnx

Lep pozdrav!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!