motorist Objavljeno Junij 21, 2010 Opozori Objavljeno Junij 21, 2010 Uf, ko sem zase moped iskal, se mi zdi, da imam v spominu, da so letnik 2001 z obratomerom? Da ni letnik 2000, pa je bil prvič reg. 2001? Ker 2000 so brez obratomera... Katera je pa 10-ta št. v št. šasije? Če je nula, je to to. Ok, hvala za konkreten odgovor-bom preveril.
flight69 Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Ok, hvala za konkreten odgovor-bom preveril. A, pa še nekaj - se mi zdi, da so imeli letniki 2000 vsi zadnjo bremzo na disku spodaj, 2001 pa že zgoraj...
giacomo Objavljeno September 5, 2010 Opozori Objavljeno September 5, 2010 M750, 2001 letnik ima sigurno števec z obratomerom! M900 pa že od leta 2000.
nasmejan Objavljeno Maj 3, 2011 Opozori Objavljeno Maj 3, 2011 Pozdravljeni! Pred kratkim sem kupil ducati monster 750. Zdaj me pa zanima, zakaj mi ko speljujem zatrese motor in to v nizkoh obratih. Ali je to normalno? Je mogoče da je sklopka fuč in mi zato začne sklopka spodletavati. Ali je mogoče kaj drugega. Najlepša hvala za vse odgovore. Lep pozdrav.
dlicen Objavljeno Maj 3, 2011 Opozori Objavljeno Maj 3, 2011 poišči ustrezno temo, ki obravnava tvoj motor, ta zagotovo že obstaja. ta tema bo kmalu zaklenjena. preberi si pravila foruma. srečno.
biker77 Objavljeno Maj 3, 2011 Opozori Objavljeno Maj 3, 2011 Pozdravljeni! Pred kratkim sem kupil ducati monster 750. Zdaj me pa zanima, zakaj mi ko speljujem zatrese motor in to v nizkoh obratih. Ali je to normalno? Je mogoče da je sklopka fuč in mi zato začne sklopka spodletavati. Ali je mogoče kaj drugega. Najlepša hvala za vse odgovore. Lep pozdrav. ker nisi štirivaljnega japonca kupu mogoče? Sharko, spidybaw, roks63 in 5 others 6 2
nasmejan Objavljeno Maj 3, 2011 Opozori Objavljeno Maj 3, 2011 mogoče res sam ducati je ducati kar se pa tiče teme vrjemi da sem ze vse pregledal pa nisem nič našel zato sem pa začel novo temo. MoTo G_P in roks63 1 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 3, 2011 Opozori Objavljeno Maj 3, 2011 Pred kratkim sem kupil ducati monster 750. Zdaj me pa zanima, zakaj mi ko speljujem zatrese motor in to v nizkoh obratih. Ali je to normalno? Je mogoče da je sklopka fuč in mi zato začne sklopka spodletavati. Lej, ne vemo, koliko znanja imaš, kolk let izpit, kaj si prej vozil ... Lahko, da le prehitro začneš spuščati sklopko in da ima mašina prenizke obrate ... Lahko, da je res kaj narobe z motorjem. Lahko pa, da si le hiper-vesel nove pridobitve in se ti vse zdi potrebno vprašati na Motosvet :-). Kakorkoli - čestitam. sesir, dlicen, KUK679 in 1 other 3 1
Gregc Objavljeno Maj 3, 2011 Opozori Objavljeno Maj 3, 2011 Pozdravljeni! Pred kratkim sem kupil ducati monster 750. Zdaj me pa zanima, zakaj mi ko speljujem zatrese motor in to v nizkoh obratih. Ali je to normalno? Je mogoče da je sklopka fuč in mi zato začne sklopka spodletavati. Ali je mogoče kaj drugega. Najlepša hvala za vse odgovore. Lep pozdrav. Pač trese... Mogoče bo pomagalo, če ko speljuješ in ko sklopka grabi malce več plina dodaš ali bi pa znalo pomagati da bi nov software naložil orcus 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 skratka - a si že vozil kdaj kakega drugega ducatija tudi in je takrat bilo kaj drugače?
nasmejan Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 italijana ne. sem pa vozil: KTM 640 SUZUKI GSX-R 600
Kawl Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 Sam sem imel probleme s TPS senzorjem, venar je moj ajnšpric pa 900ccm. Tvoj ima še frgazarje tako da to ne more bit problem. Mogoče je sklopka, ampak spet težko verjamem, ker bi potem težko speljal. Lahko da nisi navajen na vibracije pri ducatijih - Jih je verjetno največ od vseh dvovaljnikov ki obstajajo. Mogoče pa je tudi kje kaj odšraufano. Malo preveri vijake okoli agregata. Lahko pa ga pelješ do Boštjana v LJ na servis, samo toliko da ti on poda strokovno mnenje, da te nebi preveč skrbelo. Srečno vožnjo z novim strojem! LP She 1
nasmejan Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 a poznas ta motor mogoče ker si me vprašal če gre za ta motor. Bi te pa prosil če bi mi poslal številko od boštijana. Drugače pa hvala ti
dr-big Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 Pozdravljen. Morda probaš-preveriš zračni filter, če je OK....V večini primerov pomaga, da snameš/odstraniš tista dva gumi usmerjevalnika zraka iz "airbox-a" pod keslom. Za kaj drugega, pa bo na daljavo bolj težko.Morda opišeš pojav malo bolj podrobno. Lp.
orcus Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 Zadeva je tak... Ducati ima suho sklopko in je že v štartu drugačen občutek kot pri sklopkah v oljni kopeli. Take sklopke so danes na cesti ( razen Ducati) zelo redke in kdo še ni vozil motorja z suho sklopko težko sodi. Če bi bil motor nov bi verjetno bila "krivda" samo na tvoji strani. Ker pa je rabljen, pa je laho tudi sklopka slaba. Stvari je lahko več, od umazanije, rje, do zažganih lamelic,zrak v hidravličnem sitemu ( malo verjetno, lahko pa tudi, slabih vzmeti...vse se da porihtat, ni nevem kakšen bau-bau. Če ne boš nikjer našel mojstra, lahko tudi mene pokličeš
nasmejan Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 Zmenjeno Najlepša ti hvala. Pa sej veš kako je to. Kupiš rabljen motor, potem pa upaš da je vse vredu z njim in da te ne bo pustil nekje na cedilu.
Kawl Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 Zadeva je tak... Ducati ima suho sklopko in je že v štartu drugačen občutek kot pri sklopkah v oljni kopeli. Take sklopke so danes na cesti ( razen Ducati) zelo redke in kdo še ni vozil motorja z suho sklopko težko sodi. Če bi bil motor nov bi verjetno bila "krivda" samo na tvoji strani. Ker pa je rabljen, pa je laho tudi sklopka slaba. Stvari je lahko več, od umazanije, rje, do zažganih lamelic,zrak v hidravličnem sitemu ( malo verjetno, lahko pa tudi, slabih vzmeti...vse se da porihtat, ni nevem kakšen bau-bau. Če ne boš nikjer našel mojstra, lahko tudi mene pokličeš Ta ducati nima suhe sklopke! Prav tako ne 600 in 620 tudi 695 in 696 , pa verjetno je še kar nekaj takih. She 1
dr-big Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 Ta ducati nima suhe sklopke! Prav tako ne 600 in 620 tudi 695 in 696 , pa verjetno je še kar nekaj takih. Uff...hvala Kawl...si nisem bil siguren in si nisem upal napisat. Pa tudi za suhe sklopke so našli rešitev..samo nima veze s to težavo.
orcus Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 Ta ducati nima suhe sklopke! Prav tako ne 600 in 620 tudi 695 in 696 , pa verjetno je še kar nekaj takih. opa - mistejka aj mejka, sem si šel na novo pogledat katerimodeli imajo katero sklopko, da ne bom več pisal takih
Kawl Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 Uff...hvala Kawl...si nisem bil siguren in si nisem upal napisat. Pa tudi za suhe sklopke so našli rešitev..samo nima veze s to težavo. Verjetno misliš tiste ki imajo alu košaro in 48 zunanjih zob. Naj bi bile vzdržlivejše in tišje. Komplet Alu. Zadeva ima ceno na ebay-u okoli 400€
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se