Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


Priporočene objave

Objavljeno

Verjetno misliš tiste ki imajo alu košaro in 48 zunanjih zob.

Naj bi bile vzdržlivejše in tišje. Komplet Alu. Zadeva ima ceno na ebay-u okoli 400€

Nisem mislil za košaro.

Sem pa za rožljanje mislil ja.

Bolj sem namigoval na grafitno pasto in da se prva distančna plošča kuplnge zamenja z eno staro lamelo.

Sem pri iskanju neke druge okvare 1x naletev na možno rešitev, katera odpravi neprijetno klenkanje.

Kawl, opažam da imaš dučeje v malem prstu, morda te kaj ponucam ,če bom kaj rabil vedet?.

Lp.

Objavljeno

Je v Lj ali okolici ali kjerkoli drugje kak mojster za ducatije oz. serviser za ducatije???

Ker v trst ali udine bi se zapeljal ampak ga ne mislim prevažat v kombiju do ke :S

Kawl mi lahko poveš nekaj...sem pred dnevi si ogledoval S2R ki ima 3600km prevoženih...motor praktično stoji v garaži in ga sploh še prižgal ni to leto...ko sem bil na ogledu motor zgleda kot nov...ampak me zanima zakaj noče prižgati? zato ker je dolgo časa stal? ali zaradi akomulatorja?

LP

Objavljeno (popravljeno)

Tko lahko ugibamo kot ti :)

Najverjetneje je akumulator, lahko pa da je tud kej šlo med stanjem. Kolegu je malo nazaj šel štarter med tem ko je motor stal 2 leti, akumulatorja ni bilo v motorju. Kako je to možno ne vem, ampak ker je Ducati se niti kej dost ne sprašujem :D

Drgač ga pa priklopte na kable, pa probejte.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

Kar koli te zanima o Ducatiju se obrni na

MOTOGAS GAŠPER SMOLE S.P.

SAVSKA CESTA 38, 4248 LESCE - ikona_zemljevid.gifprikaži na zemljevidu

Tel: 04 5303600 Faks: 04 5303601

mobi 031 366749

lp

Objavljeno

Kar koli te zanima o Ducatiju se obrni na

MOTOGAS GAŠPER SMOLE S.P.

SAVSKA CESTA 38, 4248 LESCE - ikona_zemljevid.gifprikaži na zemljevidu

Tel: 04 5303600 Faks: 04 5303601

mobi 031 366749

lp

Hvala ;)

LP

Objavljeno

Nisem mislil za košaro.

Sem pa za rožljanje mislil ja.

Bolj sem namigoval na grafitno pasto in da se prva distančna plošča kuplnge zamenja z eno staro lamelo.

Sem pri iskanju neke druge okvare 1x naletev na možno rešitev, katera odpravi neprijetno klenkanje.

Kawl, opažam da imaš dučeje v malem prstu, morda te kaj ponucam ,če bom kaj rabil vedet?.

Lp.

No to pa še nisem slišal. Je za sprobat.

Če boš rabil kaj pa če bom znal pomagat ni problema!

LP

Objavljeno

Je v Lj ali okolici ali kjerkoli drugje kak mojster za ducatije oz. serviser za ducatije???

Ker v trst ali udine bi se zapeljal ampak ga ne mislim prevažat v kombiju do ke :S

Kawl mi lahko poveš nekaj...sem pred dnevi si ogledoval S2R ki ima 3600km prevoženih...motor praktično stoji v garaži in ga sploh še prižgal ni to leto...ko sem bil na ogledu motor zgleda kot nov...ampak me zanima zakaj noče prižgati? zato ker je dolgo časa stal? ali zaradi akomulatorja?

LP

Kot je že dolenc napisal - najverjetneje akomulator. Da bi bilo kaj drugega se mi skoraj ne zdi da bi lahko bilo.

Dolenc - Drugače pa desmodue motorje kar se tiče vzdržljivosti nimamo kaj šimfat, ker so eni bolj zanesljivih iz Ducatija - Vsaj tako je bilo meni rečeno

in tudi iz izkušenj mojih in od kolegov ti povem.

lp

Objavljeno (popravljeno)

Eno uprašanje...

Si lasti Monstra kakšen model ali "modelka" :D 180cm+

Se na njem pelje normalno ali so kakšne težave?

Hvala, LP

Popravljeno . Popravil r_o_b_i
Objavljeno

Eno uprašanje...

Si lasti Monstra kakšen motorist 180cm+

Se na njem pelje normalno ali so kakšne težave?

Hvala, LP

Jaz imam 187cm. V enem dnevu porevozil s kolegovim okoli 450km. Nič utrujen, kljub temu da je bila vožnja kar dinamična.

Za moje pojme ena boljših pozicij na motorju.

LP

Objavljeno

Se na njem pelje normalno ali so kakšne težave?

Hvala, LP

Prevelik si! ...razmišljaj o enduri ali kakem večjem nakedu...

Ja! V enem dnevu boš B.P. prevozil 450 km... , kaj pa 3 ali 4 dni zapored? ...ali pa mogoče 700 v enem dnevu?...

Noge imaš preveč pokrčene, zic je preozek... razmišljaj o čem večjem...:rolleyes:

Objavljeno

Eno uprašanje...

Si lasti Monstra kakšen model ali "modelka" :D 180cm+

Se na njem pelje normalno ali so kakšne težave?

Hvala, LP

Imam 186 cm, na mojem S2R 1000 je zic visok 820mm in ni nobenih težav!

Objavljeno

Prevelik si! ...razmišljaj o enduri ali kakem večjem nakedu...

Ja! V enem dnevu boš B.P. prevozil 450 km... , kaj pa 3 ali 4 dni zapored? ...ali pa mogoče 700 v enem dnevu?...

Noge imaš preveč pokrčene, zic je preozek... razmišljaj o čem večjem...:rolleyes:

Na vsaki enduri sem bil bolj zmatran kot na monstru.

Imel sem Triumph tiger 955i - pa ti povem da po prevoženih 400km v enem dnevu sem bil čist hin.

Veter ti piha iz vseh strani. Po avtocesti se ne moraš peljati več kot 120, ker misliš da te bo odpihnilo.

tudi sedež zaradi preveč pokončne drže postane še kako trd. V predelu hrbta pa te začne krivit zaradi utrujenosti,

in ti gre na koncu že vse na živce.

Tudi sam sem vedno mislil ja endura to more bit to, pa kaj mi pomaga endura če sem pa z vsakim cestakom bolj spočit kot pa na enduri.

Mogoče je res malo manj prostora za nogre. Vendar pa je telo na monstru postavljeno malenkost naprej proti krmilu in posledično je drža v zelo

neprisiljenem položaju. Pelji se enkrat z monstrom ferek!

Lp

Objavljeno

...lej, saj ne dvomim v zgoraj napisano (v tvojem primeru) ampak, ča pogledaš malo strokovno literaturo, pa to preprosto ne drži... Udobna drža na motorju pomeni samo rahlo naprej nagnjena a ravna hrbtenica, skoraj stegnjene roke in v kolenih med cca 90 in 70 stopinj pokrčene noge ... to pa je položaj na veliki enduri... luksuzne potovalnike pustimo ob strani...

Jaz osebno (177 cm) ne bi imel na monstru prav nobenih težav z udobjem... sem prav užival na er-6 ki je po izmeri tu nekje... super, da tebi ta položaj kljub tvojim centimetrom paše, dvomim pa da bi se to dalo posploševat... no, spet je pa odvisno, kako je kdo, kar se udobja tiče razvajen...

Objavljeno

Na vsaki enduri sem bil bolj zmatran kot na monstru.

Imel sem Triumph tiger 955i - pa ti povem da po prevoženih 400km v enem dnevu sem bil čist hin.

Veter ti piha iz vseh strani. Po avtocesti se ne moraš peljati več kot 120, ker misliš da te bo odpihnilo.

tudi sedež zaradi preveč pokončne drže postane še kako trd. V predelu hrbta pa te začne krivit zaradi utrujenosti,

in ti gre na koncu že vse na živce.

Tudi sam sem vedno mislil ja endura to more bit to, pa kaj mi pomaga endura če sem pa z vsakim cestakom bolj spočit kot pa na enduri.

Mogoče je res malo manj prostora za nogre. Vendar pa je telo na monstru postavljeno malenkost naprej proti krmilu in posledično je drža v zelo

neprisiljenem položaju. Pelji se enkrat z monstrom ferek!

Lp

A imaš novega monstra? mislim, monstra 2? najbolša poza na nakedu kar sm jih probal. visok sm 185.

Ferek, pliz ne primerjaj er6 z monstrom.

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Eno uprašanje...

Si lasti Monstra kakšen model ali "modelka" :D 180cm+

Se na njem pelje normalno ali so kakšne težave?

Hvala, LP

JST SEM 1.84CM IN SE ODLIČNO PELJEM Z NJIM, VČERI PREVOZU 400KM PA NOBENIH TEŽAV :worship:

Objavljeno

No to pa še nisem slišal. Je za sprobat.

Če boš rabil kaj pa če bom znal pomagat ni problema!

LP

Hoj Kawl...malo sem pozen na Duc-Forum, sem to zasledil.

Sem pa vrjetno narobe napistal,gre za "Kupferpaste"(Bakrena pasta??)Upam da znaš nemško.

Lp.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav vsem skupaj!

Sedaj sem tudi sam kupil prvi motor (Ducati monster 600 Dark) Moje izkušnje so sledeče, sedaj ga imam 2 tedna in sem prevozil 1000km. Motor sem kupil preko avto...neta za 2500€. Motor ima prevoženih 17 000km, ter opravlen velik servis(jermeni, veriga itd...), ohranjen je kot bi bil nov. Po prebiranju postov iz tega foruma sem dobil občutek da je 600 za en k****, da nikamor ne gre, ni mi bilo jasno zakaj so sploh naredil tok švoh motor... ampak, ko sem prvega probal, bolj ko sem pritisnil na plin večji je bil nasmesek :), motor se mi zdi močen, potegne dobr(več kot bi rabu), res pa je, da sem bolj umirjen tip človeka. Zato priporočam ljudem predno dobijo napačen vtis, da grejo in sprobajo, in se na podlagi tega odločijo ali je dovolj močen ali ne. Z motorjem sem zadovoljen,kar se tiče pa kvalitete... po prvih 200km sem opazil, da je okoli cilindra malo olja, se pravi očitno glava ali tesnilo malo pušča(Simon je rekel, da to ni nič tragičnega, je pa zame osebno malo moteče, tako da bom v priliki to odpravil).

Imam pa sledeče vprašanje. Na desni strani motorja je okence(označeno z min in max) za količino olja, ki je v mašini(tukaj mi je vse jasno), na LEVI strani je pa tudi okence, ki pa nima označbe min in max, tuki notr je sklopka, če se ne motim je mokra sklopka, tle pa ni olja notr, OZIROMA ALI BI MORAL BITI? Je mastno ni pa tako, da bi sklopka plavala! Ali je to OK?

Lp,

Uroš

Objavljeno

sklopko imaš na desni strani in je mokra, na levi je magnet, elektrika ;)

srečno vožnjo!

in vabljen Ducati Klub Slovenija

Objavljeno

kar se tiče pa kvalitete...

Se boš moral navadit ;) Niso ravno japonci, ampak jih je pa zabavno vozit.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hej,

očitno imajo italijani res probleme s kvaliteto ali imam pa samo jaz smolo. Zadnjič me je na motorju ujel dež in ko sem prišel domov sem opazil, da mi je crknilo stikalo za stop lampo na prvi bremzi... grrr ima kdo kakšno idejo kje kupiti to stikalo?

p.s zanima me ali so zračni in in olni filri neki standardni ki se jih da kupit v trgovinah z avtodeli ali so posebni, ki pasejo samo na ta motor?

lp,

Uros

Objavljeno

Lep pozdrav vsem skupaj!

Sedaj sem tudi sam kupil prvi motor (Ducati monster 600 Dark) Moje izkušnje so sledeče, sedaj ga imam 2 tedna in sem prevozil 1000km. Motor sem kupil preko avto...neta za 2500€. Motor ima prevoženih 17 000km, ter opravlen velik servis(jermeni, veriga itd...), ohranjen je kot bi bil nov. Po prebiranju postov iz tega foruma sem dobil občutek da je 600 za en k****, da nikamor ne gre, ni mi bilo jasno zakaj so sploh naredil tok švoh motor... ampak, ko sem prvega probal, bolj ko sem pritisnil na plin večji je bil nasmesek :), motor se mi zdi močen, potegne dobr(več kot bi rabu), res pa je, da sem bolj umirjen tip človeka. Zato priporočam ljudem predno dobijo napačen vtis, da grejo in sprobajo, in se na podlagi tega odločijo ali je dovolj močen ali ne. Z motorjem sem zadovoljen,kar se tiče pa kvalitete... po prvih 200km sem opazil, da je okoli cilindra malo olja, se pravi očitno glava ali tesnilo malo pušča(Simon je rekel, da to ni nič tragičnega, je pa zame osebno malo moteče, tako da bom v priliki to odpravil).

Imam pa sledeče vprašanje. Na desni strani motorja je okence(označeno z min in max) za količino olja, ki je v mašini(tukaj mi je vse jasno), na LEVI strani je pa tudi okence, ki pa nima označbe min in max, tuki notr je sklopka, če se ne motim je mokra sklopka, tle pa ni olja notr, OZIROMA ALI BI MORAL BITI? Je mastno ni pa tako, da bi sklopka plavala! Ali je to OK?

Lp,

Uroš

čudno da ti je simon rekel da to ni nič takega glede nato da je kr picajzl... (če mislva istiga simona seveda)

Drugače se pa navadi na ducatijeve bolezni ali pa prodaj predno te začne preveč motit... Ker bolezni bodo skos in vedno so malenkosti za katere je fajn če znaš kaj sam pošraufat, če bi ga za vsak drek vozil na servis ga boš kmalu gledal samo še od daleč, ker nebo denarja za vozit se.

Bi pa imel verjetno s kakšnim er6 precej manj težav pa še bolje gre...

LP

  • Všeč mi je 2
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zdej pa dobivam občutek zakaj pravte tle na forumu, da ducatiju peša kvaliteta. po narejenih 4000 km, se pravi motor jih ima sedaj 21000 sem popravil:

- Prelotal konektor za zadnjo luč( nevem kako se je odtrgal...)

- Prelotal žico za žmigavec, ker je kar sam od sebe crknil(spet nevem kako se je lahko odtrgala...)

- Pri sklopki je puščalo olje (vsako furo lužica pod motorjem (odpravil sem tako da sem naredil novo tesnilo)

- Olje na cilindru še vedno pušča, sam je res tok minimalno, da se za enkrat še ne bom spušču v to.

- pa ekrat se mi je prižgala lučka za olje in ni ugasnila čeprav je bilo olja malenkost pod max.

Kar je pa najbolj bedno je pa to, da sem se danes odpravil na morje in mi 5km od doma motor začel nagajat. Pošla mu je vsa moč, ko dam gas se obrati nič ne dvignejo, so vedno na nuli, motor crkuje če ni gasa... komi, da sem prišel nazaj domov. Umes sem se ustavil za 5min in ko sem ponovno prižgal motor je bilo vse ok, nato pa spet 500m naprej ista zgodba, in potem med vožnjo kr na enkrat spet dobi moč za 5 sec pol spet pade...

Skratka ima kdo kakšno podobno izkušnjo? Se mi je pa to zgodilo že 2x prej, motor je za trenutek zgubil moč ampak je potem spet dobil in vse je blo ok... zdej pa je skos tko...Občutek imam kot, da motor dela samo na en cilinder! Prvo kar bom naredil bom preveril kakšno je stanje svečk. Drugo kar bi lahko "pomoje" bilo je cinšpula... Za enkrat ne bom peljal na servis, morm vidt prej kaj lahko sam naredim.

lp,

U.

Popravljeno . Popravil kusar

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!