Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


Priporočene objave

Objavljeno

Vozim Ducati Monster 600 Dark, hvala za nasvet, sem že kupil novo olje in ga bom verjetno kar zamenjal. :)

Objavljeno

Če kdo rabi navitje alternatorja za Ducati Monster,SS......kontakt pm

Objavljeno

Katero olje pa uporabljate? Jest sm zdej dubu Motul 5100 10W/40....sam ne vem a je kej fore ker ima Monster suho sklopko al je pač ni? Sej pomoje olje nima bit kej drugačn kot tisti v motorjih, ki nimajo suhe sklopke ... ali pač ??

Vozim Ducati Monster 600 Dark, hvala za nasvet, sem že kupil novo olje in ga bom verjetno kar zamenjal. :)

darkerja sem tel kupt enga 1999, ko so te budget varjante prišle na trg in je stal nov m600 manj kot miljon tolarjev...Ampak pol se je drugače obrnlo. ..Sicer nisem nek ekspert, vendar, kolikor je meni znano, 600 in 750 nimajo suhe sklopke? :unsure:

Objavljeno

Aha ... no glej možno. To tudi sam ne vem... so mi pač rekli, da imajo monsterji suho sklopko pa sem sklepal, da to velja za vse :) Se bom probal pozanimat na kakšnem servisu, tam pomoje še najbolj ziher vejo :)

Objavljeno

darkerja sem tel kupt enga 1999, ko so te budget varjante prišle na trg in je stal nov m600 manj kot miljon tolarjev...Ampak pol se je drugače obrnlo. ..Sicer nisem nek ekspert, vendar, kolikor je meni znano, 600 in 750 nimajo suhe sklopke? :unsure:

res je ;)

Objavljeno (popravljeno)

Aha ... no glej možno. To tudi sam ne vem... so mi pač rekli, da imajo monsterji suho sklopko pa sem sklepal, da to velja za vse :) Se bom probal pozanimat na kakšnem servisu, tam pomoje še najbolj ziher vejo :)

suha sklopka je tako očitna, da ti ni potrebno na noben servis it spraševat.... (naprimer malo youtubu prisluhni, da boš slišal razliko... :kva1: )

Popravljeno . Popravil SandiGulje
Objavljeno

Očitna je samo če maš odprt pokrov ter stisnjeno ročko sklopke ;) drugače če pa maš gor original pokrov je dosti tišja

in kot rečeno ropota samo ko držiš stisnjeno ročko od sklopke

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Zanimam se za ducati Monster 620 pa me zanima koliko pride blokada 25 kw za le tega ter kje se da to blokirat? Pa koliko so še stroški homologacije ? Torej a se mi bolj splača blokirat naknadno ali kupit z 25 kw?

lp

Objavljeno

Maš enepar motorčkovk k so blokerani na avtonetu, pa za enga vem da je vredu ;) Mislm pa da te bo cnej pršl če nabavš že blokeranga, pa mn afnarij okol homologacij :D

Objavljeno

V zečetku decembra bi potreboval, za en dan, števec, ki ima prevoženih več kot 6.000 km, za 696. V kolikor mi ga je kdo pripravljen posoditi bom dal za kak kesl bencina in še za pir.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

kupujem prvi motor, Ducati je eden tistih, ki sem si jih vedno želel, pa bi imel par vprašanj, in sicer:

1.gledam tega: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6697756 in tega: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6700418 (kaj naj bi pomenilo, da je restavriran...in zakaj je bil) če kdo pozna ali je že gledal kakšnega od teh dveh, bi mi kakršnakoli informacija zelo dobro prišla

2. ali se da s temi konji spodobno peljati, večina moje vožnje bi bila sicer po mestu in me zanima, ali se da tudi z nizkimi obrati normalno peljati, ali je motor nemiren, cuka,...

3. kako je s sopotnikom, kdaj pa kdaj bi tudi ženo peljal, ali je prešvoh za dva?

4. zadaj vidim, da se sopotnik nima ničesar za držati, razen mene. Verjetno to reši le nakup nosilca za kovček?

5. najlepša hvala za odgovore:)

Objavljeno

Pozdravljeni,

kupujem prvi motor, Ducati je eden tistih, ki sem si jih vedno želel, pa bi imel par vprašanj, in sicer:

1.gledam tega: http://www.avto.net/....asp?ID=6697756 in tega: http://www.avto.net/....asp?ID=6700418 (kaj naj bi pomenilo, da je restavriran...in zakaj je bil) če kdo pozna ali je že gledal kakšnega od teh dveh, bi mi kakršnakoli informacija zelo dobro prišla

2. ali se da s temi konji spodobno peljati, večina moje vožnje bi bila sicer po mestu in me zanima, ali se da tudi z nizkimi obrati normalno peljati, ali je motor nemiren, cuka,...

3. kako je s sopotnikom, kdaj pa kdaj bi tudi ženo peljal, ali je prešvoh za dva?

4. zadaj vidim, da se sopotnik nima ničesar za držati, razen mene. Verjetno to reši le nakup nosilca za kovček?

5. najlepša hvala za odgovore:)

Restavriran hmm... mogoče je bil paden, ali pa slabše ohranjen pa si ga je stric obnovil nevem le ugibam :D, če sem prav prebral bo to vaš prvi motor in mislim da ko ga boste prvič peljali se vam bo zdelo da dobro "potegne" ko pa se ga navadiš bi pa prav prišlo še malo moči :D no tako je ponavadi, sicer se mi pa zdi da bi bil za prvi motor bombnik. Glede obratov ni neke panike če so res nizki pa malo pomagaš motorju s sklopko, bo pa definitivno tresel bolj kot pa kakšen 4-valnik. Glede sopotnika se mi pa zdi da je najboljše da se kar šoferja drži, tako se lahko čez ovinke stisneta skupaj in se premikata kot eden da motor ne opleta :)

Objavljeno

Se pravi, ga ne zmanjka glih preveč, če sta dva na njem. To, da bo pa sčasoma premalo moči se pa zavedam, ampak da se izpilim bo ok:)

Še tale mi je v uč padel če kdo pozna ali je že šel gledat:

http://www.avto.net/_PRINT/ad.asp?ID=6457698&print=1

edin cena mi je mal visoka..

A moram še na kaj posebno pazit, kakšne hibe ima ta model?

Objavljeno

Se pravi, ga ne zmanjka glih preveč, če sta dva na njem.

Na to ti je zelo težko odgovorit. 750 je boljša izbira kar se tiče vožnje v dva - zagotovo. Marsigdo se že ali se bo začel ukvarjat z "restavriranjem". To pomeni, da bo kupil poceni razštelanega monstra ( ne razbitega , ker potem ni računice), ga popravil v vozno stanje in recimo pobarval. Iz 1000eur bo v enem mesecu naredil 2000 do 2500 in bo zadovoljen. Zadovoljen pa bo zagotovo tudi kupec, v kolikor bo stvar narejena pošteno. Monster je klasika, lifestile motor. Pri takšnem motorju so prednosti in pomanjklivosti. Recimo kufer na monstru je no-go. Agregati niso problematični, če so servisirani, tudi če ima več kilometrov. Sigurno primeren za prvi motor. Monster je eden tistih motorjev, za katerega ti je vedno malo žal, da si ga prodal. Dober serviser in reden servis je nujen.

Objavljeno

Se pravi, ga ne zmanjka glih preveč, če sta dva na njem. To, da bo pa sčasoma premalo moči se pa zavedam, ampak da se izpilim bo ok:)

Še tale mi je v uč padel če kdo pozna ali je že šel gledat:

http://www.avto.net/...6457698&print=1

edin cena mi je mal visoka..

A moram še na kaj posebno pazit, kakšne hibe ima ta model?

Jest sem imel Monstra 620 i.e. do pred kratkim. Sicer samo za na kavo pa kakšen krog okoli, ampak vidim nekaj podobnega rabiš tudi ti.Moči je za enega dost, vsaj za začetek, pa tud kakšna žena ne bo problem kdaj pa kdaj. Za do morja pa nazaj skočit ne bo težav. Ni pa to motor za v Dolomite za 2 osebi, to pa pozabi.

Okoli motorja, glej da ima znano servisno zgodovino, vprašaj kdo ga je servisiral (pri nas maš samo par mehanikov ki kaj veljajo za Ducati) in se pri njih pozanimaj kako je z motorjem.

Od hib, meni je crknil v 3 letih sam en rele štarterja, tist je bilo ene 15 eur, to je bilo to. Pa redno vzdrževanje. Glej da bo motor čim bolj serijski, čim manj predelan, ga potem tud lažje prodaš.

Od teh 3 ki si dal linke, men osebno zgleda najbolje tazadnji. Ok minus prednji vizir pa stranske torbe :D tist lih ni za na Monstra.

Objavljeno

Potem se bom verjetno kar odločil za nekaj takšenga. Tudi meni je zadnji top varianta, tudi ostala dva ne zgledata slabo, za restavriranega imam slab filing, neki da restavriraš, se potem skoraj zagotovo najde neka napaka, ampak ok, bi bilo potrebno preveriti, čeprav verjetno šele sčasoma ugotoviš... Zadnji ima pa ceno malo višjo od ostalih skor jurja razlike..Morm pa reč, da mi ni preveč napačno, vezir pa kufra:) Ne vem pa kaj naj bi pomenilo za tehnični pregled opis pod zadnjim?:

TRENUTNO ODJAVLJENO IZ PROMETA.

GUME OK. (verjetno za kakšnega jurja kilometrov...)

DODATNA OPREMA:

- ORIGILAN ODPRTI IZPUHI, ZAPRTI IZPUHI PRILOŽENI ZRAVEN ?

- VIŠJE KRMILO ORIGINALNO PRILOŽENO ZRAVEN

Objavljeno

Potem se bom verjetno kar odločil za nekaj takšenga. Tudi meni je zadnji top varianta, tudi ostala dva ne zgledata slabo, za restavriranega imam slab filing, neki da restavriraš, se potem skoraj zagotovo najde neka napaka, ampak ok, bi bilo potrebno preveriti, čeprav verjetno šele sčasoma ugotoviš... Zadnji ima pa ceno malo višjo od ostalih skor jurja razlike..Morm pa reč, da mi ni preveč napačno, vezir pa kufra:) Ne vem pa kaj naj bi pomenilo za tehnični pregled opis pod zadnjim?:

TRENUTNO ODJAVLJENO IZ PROMETA.

GUME OK. (verjetno za kakšnega jurja kilometrov.. .)

DODATNA OPREMA:

- ORIGILAN ODPRTI IZPUHI, ZAPRTI IZPUHI PRILOŽENI ZRAVEN ?

- VIŠJE KRMILO ORIGINALNO PRILOŽENO ZRAVEN

Po mojem ima 2 seta izpuhov, eni čist original, drugi pa original ampak iz dušilcev ven pobrana krama, da je vse skupaj malo glasnejše.

Za ceno pa itak mal cenkaj, par sto evrčkov dol ne sme bit problem.

Objavljeno

Za 2 je tole precej majhen motor, tko da zna bit v dvoje ze na morje izziv. Normalno se pa z vsakim lahko peljes, je tud 50 konjev prevec. :grim

Objavljeno

Mnja, nekak se mi zdi, da če se da na chopperju z 40KM peljati z dvema, potem ne vem zakaj se ne bi pri 60KM dalo peljati. Dobr, glih za pritiskat ni, pomoje je pa tam do okoli 140 bp, kar je za po regionalki zame, začetnika povsem dovolj...ali se motim?

Objavljeno

ne motiš se, bolše je začet z majhno žlico

Objavljeno

Mnja, nekak se mi zdi, da če se da na chopperju z 40KM peljati z dvema, potem ne vem zakaj se ne bi pri 60KM dalo peljati. Dobr, glih za pritiskat ni, pomoje je pa tam do okoli 140 bp, kar je za po regionalki zame, začetnika povsem dovolj...ali se motim?

Ne, ne motiš se,in za štart bo čist ok :grim

Objavljeno

Zdej me boste verjetno zbrisal: Monster ni za (vsakega) začetnika, sam celo trdim, da si začetnik lahko uniči voljo do vožnje in ga za začetek kariere odsvetujem - sam vozim 796 pa po moje ni kakšne bistvene razlike v moči in v načinu vožnje glede na 696, za starejše modele pa ne vem. Niti ne trdim, da moraš biti dober motorist ... vozit Monstra je ... zelo hitro ... npr. Na Jezersko ali avstrijsko 66 ali Rakitno... Orgazem ... če, ti paše jahat neukročenega konja, kar pomeni, da je treba delat, začetnik ima pa že z iskanjem normalne linije dovolj dela. Ženka vozi gixerja 750 r pa je po zamenjavi ravnodušno rekla, da monster ni vozn... Nekako hecn: če greš počasi stalno cuka, če greš hitro skače, ... In to obvladovati v sozvočju z ovinki, idealno linijo, zaviranjem z mašino, zelo ozkim intervalom obratov za prestavljanje navzdol... Je nekaterim všeč, drugim ne. Bolijo roke od tresljajev, včasih vrat.

Predlagam za začetek paralelni twin (za malo občutka navora) ali štirivaljni vzporedni kavni mlinček od cca 600 ccm. Po kakšnem letu ali dveh, stopnjevanje moči na 800, potem na 1000, ... po tem prehod na orto v twin (tuono, ktm)... pol pa ugotoviš ali ti v dvovaljniki ne pašejo ali pa ugotoviš, da z Monstrom lahko tudi z 87 KM počneš vse (razen na avtocesti) ob nespremenjenem užitku.

Objavljeno

Ta pa je malo bosa. Tako vozen motor kot je stari monster jih večina konkurence še vedno ne premore...

Voziti monstra je otročje lahko, pri počasni vožnji pa prestavo nižje z več obrati pa ni nobenih problemov.

Će si pa smotan ti pa tud 7valjnik ne pomaga.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Moj lonček o starem dobrem Monsterju.

Za mojo letošnjo tridesetletnico sem si spomladi nabavil Monstra Darka M600 z letnico 1998. Kupil se ga od dobrega prijatelja kateri ga je imel zadnjih 7 let v lasti in z njim nakopal 21k km.Kupil sem ga le zato ker je bil v originalnem stanju.

Ko sem ga pripeljal domov, sem najprej naredil na novo servis ter zamenjal prvo gumo ter se nato zapeljal na tehničnega, kjer je bilo vse OK. Po pregovarjanju na okenčku zavarovalnice mi je še uspelo pridobiti 50% popusta na račun taščinega zavarovanja. Tak da me je servis+guma+tehnični+vse ostalo prišlo 350E.

Naj povem da sem se letos z njim prevozil do stanja, kjer bom moral spet menjati gume in to brez vsakega problema.

Konec sezone pa se mi je pred sprednje kolo postavil po... maček, tak da sem po 12 letih spet pogrnu po tleh in me zdaj čaka popravilo tanka ter izpuha.

No sicer pa moram povedati da je malček priročen za vsakogar, zelo ukrotljiv ima dobro težišče tak da če te ni strah se lahko kosaš po ovinkah z vsakim norcem.

Sam imam nekaj čez 180 cm in mi je vožnja z njim pravi užitek, tudi ko se peljeva v dvoje z boljšo polovico- le da je treba tu IREDNO PAZITI PRI OVINKAH ker pride izpuh takoj v stik s tlemi in potem plešeš po cesti. Takoj ko bo denar dam višje izpuhe.

V glavnem sami :OK: :OK: :OK: .........

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

hvala lepa za odgovore!:) Mislim da sem bolj ali manj že odločen kaj bom kupil. Sem pa v avtošoli vozil Hondo Hornet, pa imam nanjo tudi same pohvale, ampak zmeraj mi je bila želja...Ducati ali Harley Davidson:)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!