RSTDRIVER Objavljeno Januar 18, 2013 Opozori Objavljeno Januar 18, 2013 Ampak, a ni tole mal preveč konjev za "zelenca" kot sem sam? konje kontrolira glava sa desankom šakić....... TakeALookAround 1
Gregc Objavljeno Januar 18, 2013 Opozori Objavljeno Januar 18, 2013 Ampak, a ni tole mal preveč konjev za "zelenca" kot sem sam? Pošteno povedano, ne. Je pa tako kot ti je povedal RSTDRIVER. Jaz se na tvojem mestu resnično nebi bal "močnejšega Monstra". No S4RS je najbrž druga zgodba, ampak pri zračno hlajenih so glede moči vsi tam-tam.
komi Objavljeno Januar 18, 2013 Opozori Objavljeno Januar 18, 2013 Že 5 let sem lastnik Monstra S2R1000 in lahko povem, da je moč motorja ravno pravšnja za na cesto. Ko sem ga kupoval, sem se odločal med 800 in 1000. Verjetno res ni veliko razlike v ciklistiki ali moči, pa vseeno, zvok suhe sklopke ima svoj čar :-). Pripenjam dve sliki iz Misanskega dirkališča... le pozdrav, miha BIZIXXX, orcus, Gregc in 2 others 5
Gregc Objavljeno Januar 18, 2013 Opozori Objavljeno Januar 18, 2013 Že 5 let sem lastnik Monstra S2R1000 in lahko povem, da je moč motorja ravno pravšnja za na cesto. Ko sem ga kupoval, sem se odločal med 800 in 1000. Verjetno res ni veliko razlike v ciklistiki ali moči, pa vseeno, zvok suhe sklopke ima svoj čar :-). Pripenjam dve sliki iz Misanskega dirkališča... le pozdrav, miha A dej nehi Miha, kdo bo pa tista jajca poslušu . Hec sam ne me tepst .
DMonster123 Objavljeno Januar 19, 2013 Opozori Objavljeno Januar 19, 2013 Razlika v ceni med 620 in 800 je minimalno 1.000 Eur ( se prej 1.200 Eur)... 600- tka pa je se Za kaksnih 400 eur cenejsa. Glede na dejstvo, da me v enem in drugem primeru po Nakupu takoj caka se servis, se Bo toliko tezje odlociti za 800- tico. No, vrat si ne bom zapiral... So mi pa vsi monstri enako vsec, tako da Bo zame vsak nakup super nakup.
gregorjanc Objavljeno Januar 21, 2013 Opozori Objavljeno Januar 21, 2013 Pri mojem 600 mi je trenutno najbolj vsec da mam registracijo đabe, k pride drug mesec na vrsto, če bo le fertik popravil do takrat
DMonster123 Objavljeno Januar 21, 2013 Opozori Objavljeno Januar 21, 2013 Pri mojem 600 mi je trenutno najbolj vsec da mam registracijo đabe, k pride drug mesec na vrsto, če bo le fertik popravil do takrat Kaj pa popravljaš, da traja toliko časa?
gregorjanc Objavljeno Januar 22, 2013 Opozori Objavljeno Januar 22, 2013 Konc sezone sem mačka nagazu pa sm fuknu k norc. Največji problem sm mel ker sem rezervar predru. Tak da zdej sm čakam majstra da mi vse v komori na novo poštriha.
DMonster123 Objavljeno Januar 22, 2013 Opozori Objavljeno Januar 22, 2013 Shit happens all the time ... Koliko te pa pride zavarovanje + tehnični za tvojga dučeta?
orcus Objavljeno Januar 22, 2013 Opozori Objavljeno Januar 22, 2013 Ne bom odpiral nove teme, ker predvidevam da večina ducatistov bere to. Je na forumu kakšen lastnik 998 ali 916 biposto. V bistvu iščem bilokaterega iz te generacije. Odlično bi bilo če bi bil rdeč in iz Štajerske. Rabim, da naredim par slikic zadnje riti.
DMonster123 Objavljeno Januar 22, 2013 Opozori Objavljeno Januar 22, 2013 Je to za celo leto, ali je to "polovička" oz. za "sezono"?
gregorjanc Objavljeno Januar 22, 2013 Opozori Objavljeno Januar 22, 2013 130E je za celo leto in sicer tehnični pregled+zavarovanje+podaljšanje registracije. @orcus zakaj pošteno???
DMonster123 Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 Priporočam se za kakšen namig za morebiten nakup kakšnega od izbranih monstrov. Če kdo prodajalca pozna in ve, da je bike o.k. je pa sploh super ... V naprej hvala za komentarje, mnenja.... :yes: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6888113 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6878126 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6833469 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6791194 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6697756 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6726992
TakeALookAround Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 Kr usi majo okol 30 jurjev. :grrr Najleps zgleda 2. Pa v najlepsem okolju slikan. Na tvojem mestu bi sel do mehankarja in se z njim pomenil....pa ti lahko svetuje kaj sraufa. Morda pa tudi kaksnega pozna....
gregorjanc Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 Hmmm zdej pa ne vem, al so bli že skor vsi barvan al se to sam men zdi. Tist 2 se pa tud men dopade.
Gregc Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 Priporočam se za kakšen namig za morebiten nakup kakšnega od izbranih monstrov. Če kdo prodajalca pozna in ve, da je bike o.k. je pa sploh super ... V naprej hvala za komentarje, mnenja.... :yes: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6888113 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6878126 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6833469 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6791194 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6697756 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6726992 Če želiš ti dam kontakt kolega, ki razmišlja o prodaji 695, katerega sem ti omenjal. Morda se bo dalo tudi kaj glede cene pomenit... ne vem. Ampak tisti motor ima realnih 24.000km, cena pa ne odstopa veliko od najdražjega primerka, ki si ga prilimal. Ima pa skoraj nove gume, samo ketna bo za zamenjati. LP
DMonster123 Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 Tudi meni je od vseh navedenih Monster 750 nekako najbolj o.k. Cena se mi zdi sprejemljiva (morda se da še kaj dogovorit ...) , opravljen je servis, nove gume ... tako da ni treba takoj k mehankarju. Slednji bo najbrž vedel kaj vse je poštimano in kako je s kilometri. Jutri pokličem... Gregc; veliko bo odvisno od cene. Me je avto, ki sem ga nabavil pred kratkim (ravno toliko prej, da moram zdaj šparat pri motorju ) malce zabremzal.
Gregc Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 Tudi meni je od vseh navedenih Monster 750 nekako najbolj o.k. Cena se mi zdi sprejemljiva (morda se da še kaj dogovorit .. .) , opravljen je servis, nove gume ... tako da ni treba takoj k mehankarju. Slednji bo najbrž vedel kaj vse je poštimano in kako je s kilometri. Jutri pokličem... Gregc; veliko bo odvisno od cene. Me je avto, ki sem ga nabavil pred kratkim (ravno toliko prej, da moram zdaj šparat pri motorju ) malce zabremzal. Verjamem, drugače pa glede na vse linke ki si jih prilepil, je tudi meni 750 najbolj všeč. Če vse štima in ti je všeč, samo gas
BIZIXXX Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 Meni osebno nekak zgleda najbolje taprvi tardeč, ki si ga dal na linkih iz avto neta. Zakaj, zgleda mi čist originalen, letnik je od vse najboljši, je že tanovejši model, z ta fensi armaturo. Pa proti 750 ni neke razlike v moči. Pa cena je ok. Kilometri so itak tko tko, moj je bil lani star 7 let pa je imel 21 tisoč kilometrov ( je bil res samo za na kavo) vprašanje kdo je to servisiral je najpomembnejše. Če to lahko podkrepi z kakšnimi računi še toliko boljše.
Kawl Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 Zadnji link je monster 900. Povej koliko si pripravljen dat za monstra in sem pripravljen it s tabo pa fajn zglihhava, ker Ducatija prodat je kar umetnost, zato so lastniki ponavadi malo bolj popustljivi. LP
Bmflar Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 Zadnji link je monster 900. Povej koliko si pripravljen dat za monstra in sem pripravljen it s tabo pa fajn zglihhava, ker Ducatija prodat je kar umetnost, zato so lastniki ponavadi malo bolj popustljivi. LP Ducatija prodajaš samo zato, da kupiš drugega... Ne vem zakaj bi spuščal čez vsako mejo...
DMonster123 Objavljeno Januar 27, 2013 Opozori Objavljeno Januar 27, 2013 Zanima me, ko kupiš motor, kaj moraš dobiti poleg: - ključi (morda 2x kot pri avtu)? - kakšno original priročno orodje za pod sedež .... - morda homologacijski kartonček (Če je bil kupljen v tujini).... Hvala za vaše odgovore. P.S. Sem že malce bližje nakupu, pa me zanima, kaj mora biti v "kompletu" .
BIZIXXX Objavljeno Januar 27, 2013 Opozori Objavljeno Januar 27, 2013 Zanima me, ko kupiš motor, kaj moraš dobiti poleg: - ključi (morda 2x kot pri avtu)? - kakšno original priročno orodje za pod sedež .... - morda homologacijski kartonček (Če je bil kupljen v tujini).... Hvala za vaše odgovore. P.S. Sem že malce bližje nakupu, pa me zanima, kaj mora biti v "kompletu" . Moj bivši Monster 620 letnika 2004, je imel ob nakupu 3 ključe. Eden je rdeč (ta je za kodirat) 2 sta črna. Poleg tega mora bit zraven še kartica z kodo katero potrebuje servis, če slučajno izgubiš rdeči ključ. Orodje ima Monster v predalčku na spodnji strani sedeža. Homologacijski kartonček moraš tudi dobit zraven. Servisna knjiga in navodila za uporabo je tud dobro če jih dobiš. Pa če dobiš kakšne račune za vzdrževanja in servisov, je tud plus.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se