elbarto Objavljeno Junij 22, 2002 Opozori Objavljeno Junij 22, 2002 Kolko je tu resnice, kolko pridobim. Ne nabijat v prazno, prosim. LP, El Barto
Roman Objavljeno Junij 22, 2002 Opozori Objavljeno Junij 22, 2002 Mislim, da pri cestni vožnji ne bi opazil razlike, stane pa v HG set za TDM-ko 100€.
FalcoR Objavljeno Junij 22, 2002 Opozori Objavljeno Junij 22, 2002 Mislim, da je odvisno kakšne kvalitete cevi imaš sedaj. Na Pegasotu sem menjal za opletene in je sedaj precej bolje kot je bilo, na Falcotu imam ravno tako navadne pa ne vidim nobene potrebe po opletenih ker so že te sedaj zelo dobre. LP
Tatjana Objavljeno Junij 22, 2002 Opozori Objavljeno Junij 22, 2002 Jst osebno mislm, da se ti splača montirat jeklene - pletene cevi, saj s tem dosežeš boljš učinek na zavorne bate, ker se pri tem zaradi temperaturnih obremenitev cevi ne širijo, kakor pri gumjastih, saj pri gumjastih zgubiš vrednost pritiska na bate prav zaradi širjenja cevi. Če sem ti kakorkoli pomagal, me veseli. :onfire: Je pa precej odvisno, kakšne proizvodnje cevi imaš sedaj in na katerem motorju, saj so nekatere gumjaste cevi že tako dodatno ojačane, da potem ne občutiš pri menjavi nobene razlike. Čao. :D
strom Objavljeno Junij 22, 2002 Opozori Objavljeno Junij 22, 2002 Jest bi tud to menju... na kawasakiju sem mel gumi pa nek fedrcek okol.. pomoje bolj za okras.. pa je delal super. Na yamahi morm se sprobat, ampak kolkr je videt zadevo zdej, je bolj fqrcu. LP
Ice Objavljeno Junij 22, 2002 Opozori Objavljeno Junij 22, 2002 hitri,navadne gumijaste cevke se sirijo tudi,ce so mrzle.vzrok ni temperatura temvec pritisk,ki ga generiras z stiskom zavorne rocice na hidravlicno tekocino v zavornem rezervoarju.efekt ni boljse zaviranje,temvec boljsi obcutek,_kdaj_ zacnejo bati "prijemati" diske.stranski ucinek: ne rabis toliko moci za enak efekt zaviranja. ker strokovna literatura pravi,da se naj cevke zamenjajo najkasneje po treh letih (odvisno od kilometrine) in so serijske gumijaste cevke skoraj drazje,kot pletene in prenesejo obcutno manj moci na zavore,je moje mnenje,da se izplaca menjati za pletene cevke.
Roman Objavljeno Junij 22, 2002 Opozori Objavljeno Junij 22, 2002 ne rabis toliko moci za enak efekt zaviranja. Moči rabiš ravno toliko, samo hod ročice je (lahko) manjši :wink: .
Brrrm Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 Vse je odvisno od vzdržljivosti (kakovosti) gumijastih cevi. Možno je, da ti, če so cevi "mehke", povzročijo občutek zakasnitve, ker se zaradi povečanja tlaka zavorne tekočine v hidravličnem sistemu najprej raztegnejo cevi. Če pa so cevi bolj "trde", vendar ne dovolj, se pa lahko primeri popuščanje, ko tlak v hidravličnem sistemu naraste ne za te cevi kritično vrednost in se šele takrat raztegnejo, zato pa pade tlak v celotnem sistemu in tudi na batkih. To teoretično, kako se pa to čuti v praksi, pa nimam izkušenj, ali pa me ne moti (ne opazim kot motnjo).
Gost Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 nekje sem slišal, da v domžalah za majhen denar menjajo zavorne cevi, kdo je to?
gidl Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 nekje sem slišal, da v domžalah za majhen denar menjajo zavorne cevi, kdo je to? Ne menjajo, ampak ti jih prodajo, menjal jih boš sam, al pa ti jih bodo na servisu. M.A.J & JEFRA racing, Tomaž Jeras, Taborska 6, Domžale tel: 050-631-702 : 041-631-702 Kar se pa tiče razlike pa je seveda očitna, kot so že ostali napisali se serijska razteguje, kar pa nima samo negativnega učinka na zaviranje(slabše zaviranje, občutek "gumijastega pedala), ampak tudi svoj razlog. Proizvajalci mot. koles, predvsem Japonski, vgrajujejo gumijaste zavorne cevi predvsem zaradi varnosti (zaviranje na mokri podlagi, zaviranje v paniki...) Opletene zav. cevi nam seveda dajejo boljši občutek in porabimo manj moči za ustavljanje, to pomeni imamo občutek da zavore bolje primejo. V mokrem pa je lahko pletena zavora nevarna za voznike brez pravega občutka, tudi pri paničnem zaviranju kolo v trenutku blokira. Japonci niso neumni, varnost je na prvem mestu. :lol: bajkr88 1
marijan Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 hvala, pa sem tudi to izvedel. :D
klimbra Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 Zamenji,pa boš videl.......v vsakem primeru boš pridobil....če drugega ne,na občutku 100%. Pa še tolk velik soldov ni potrebnih za to.Jaz osebno sem bil presenečen,saj takšne razlike nisem pričakoval.(BTW....menjal na VN800)
IKE Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 Zamenjava klasičnih zavornih cevi z pletenimi je velika sprememba. Zavora prime bolj ekzaktno, ročica ima manjši hod in za hitro vožnjo in močno zaviranje je potrebnega kar nekaj truda, da se dobi pravi občutek doziranja sile na ročico. Največkrat se zgodi kaj neprijetnega, ko nekoga nekaj preseneti in instinktivno zagrabi za zavoro in prednje kolo lahko ob majhnem nagibu pobegne.
Tatjana Objavljeno Junij 25, 2002 Opozori Objavljeno Junij 25, 2002 hitri,navadne gumijaste cevke se sirijo tudi,ce so mrzle.vzrok ni temperatura temvec pritisk,ki ga generiras z stiskom zavorne rocice na hidravlicno tekocino v zavornem rezervoarju.efekt ni boljse zaviranje,temvec boljsi obcutek,_kdaj_ zacnejo bati "prijemati" diske.stranski ucinek: ne rabis toliko moci za enak efekt zaviranja. ker strokovna literatura pravi,da se naj cevke zamenjajo najkasneje po treh letih (odvisno od kilometrine) in so serijske gumijaste cevke skoraj drazje,kot pletene in prenesejo obcutno manj moci na zavore,je moje mnenje,da se izplaca menjati za pletene cevke. Ja itak, sej maš prov. Ampak malo j pa tudi odvisno od temp. vendar je gl. dejavnik potisk na ročko. :lol:
IKE Objavljeno Junij 25, 2002 Opozori Objavljeno Junij 25, 2002 Ja itak, sej maš prov. Ampak malo j pa tudi odvisno od temp. vendar je gl. dejavnik potisk na ročko. :lol: Od katere temperature misliš :?: .
MotoManiac Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 Citiram: ne rabis toliko moci za enak efekt zaviranja. Moči rabiš ravno toliko, samo hod ročice je (lahko) manjši . Hmmm....., bi rekel, da je (skoraj) ista sila s katero moramo stiskati ročko, moči pa rabimo več pri večjih hodih ročice. :lol: MotoManiac
MotoManiac Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 hitri je napisal: Ja itak, sej maš prov. Ampak malo j pa tudi odvisno od temp. vendar je gl. dejavnik potisk na ročko. Od katere temperature misliš . Po mojem zavorno olje segreje cevi. Gumijaste cevi postanejo še bolj mehke, tako da se ob enakem pritisku bolj raztegnejo. Ne vem pa koliko se z. olje res segreje. :?: MotoManiac
miki Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 hitri je napisal: Ja itak, sej maš prov. Ampak malo j pa tudi odvisno od temp. vendar je gl. dejavnik potisk na ročko. Od katere temperature misliš . Po mojem zavorno olje segreje cevi. Gumijaste cevi postanejo še bolj mehke, tako da se ob enakem pritisku bolj raztegnejo. Ne vem pa koliko se z. olje res segreje. :?: MotoManiac kolk se olje segreje boš opazu takrat ko ti zavore ne bodo več delale OK. Slabše olje kot boš noter nalival bolj se ti bo grelo. Pa razlika je kako in kje se furaš. Večja verjetnost za pregretje je dirkališče kot pa navadna cesta
Ice Objavljeno Julij 1, 2002 Opozori Objavljeno Julij 1, 2002 nad 280°C se naj ne bi vec segrelo.tam nekje (?!) bi naj imelo vreliscno tocko.najvecji problem ni segrevanje olja v cevkah,temvec higroskopska afiniteta olja.olje priteguje vlago iz zraka in s tem se vreliscna tocka niza - in s tem tudi ucinkovitost zavor.zato se naj zavorna tekocina menja najkasneje vsaki dve leti in cevke vsake 3-4 zaradi staranja materiala. zavorne ploscice in diski prej "popustijo" zaradi pregretja (t.i. fading),kot pa zavorno olje.primer je endura z enim diskom v alpah.razen seveda,ce ni olje zelo staro (cca.4 leta ali vec?! odvisno).
Tatjana Objavljeno Julij 2, 2002 Opozori Objavljeno Julij 2, 2002 Vsi smo zlo pametni, ampak bistvo je, da zamenjaš cevi in to je to. Dejavnikov pri gumjastih ceveh je full, od zunanje tem. do notranje temp. do tega, da čez čas preparijo, veliko je odvisno tudi od kakovosti (DOT)olja itd.. ampak sej ni pomembno, važno da bremza. Sploh se pa to res občuti bolj na dirkališčih. Čao bela. :lol: :D
hotschko Objavljeno Julij 13, 2003 Opozori Objavljeno Julij 13, 2003 (popravljeno) Ali pozna morda kdo koga, ki popravi ali naredi pletenico po meri ? ... rabim namreč pletenico za števec za svoj motorin ... Pri nas sem našel tole, a so malce daleč od LJ, da bi se splačalo tja in ne vem, če se ukvarjajo tudi s popravili ... jutri jih pokličem ... vse ostale informacije so dobrodošle ... :) Popravljeno Julij 13, 2003. Popravil hotschko
transalp Objavljeno Julij 14, 2003 Opozori Objavljeno Julij 14, 2003 Hotschko, v LJ so trije izdelovalci "žičnih poteg", eden (ena) je celo na našem koncu - takoj za Dolgim mostom. Nekoč so mi tam naredili nove bovden vleke za MZ. V (elektronskem) tel. imeniku išči po belih in rumenih straneh z nizom "poteg*" v polju "splošno iskanje"... :)
lederman Objavljeno Julij 14, 2003 Opozori Objavljeno Julij 14, 2003 Hotschko, če so informacije zanesljive imajo v Lenartu samo proizvodnjo velikih serji za večje avtomobilske tovarne(BMW itd.) Za popravila nism sigurn!
Leteči Objavljeno Julij 14, 2003 Opozori Objavljeno Julij 14, 2003 Ljubljana nasproti Jurmana.Malce starejša nizka hiša, ima tablo na hiši. Meni je že naredil zajlo za KLE-ja za števec.Poceni in dobro LP Leteči
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se