Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
elbarto

Pletenice, ojačane cevi za zavore, zajle...

Recommended Posts

elbarto

Kolko je tu resnice, kolko pridobim.

Ne nabijat v prazno, prosim.

LP, El Barto

Share this post


Link to post
Share on other sites
FalcoR

Mislim, da je odvisno kakšne kvalitete cevi imaš sedaj. Na Pegasotu sem menjal za opletene in je sedaj precej bolje kot je bilo, na Falcotu imam ravno tako navadne pa ne vidim nobene potrebe po opletenih ker so že te sedaj zelo dobre.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tatjana

Jst osebno mislm, da se ti splača montirat jeklene - pletene cevi, saj s tem dosežeš boljš učinek na zavorne bate, ker se pri tem zaradi temperaturnih obremenitev cevi ne širijo, kakor pri gumjastih, saj pri gumjastih zgubiš vrednost pritiska na bate prav zaradi širjenja cevi.

Če sem ti kakorkoli pomagal, me veseli. :onfire:

Je pa precej odvisno, kakšne proizvodnje cevi imaš sedaj in na katerem motorju, saj so nekatere gumjaste cevi že tako dodatno ojačane, da potem ne občutiš pri menjavi nobene razlike. Čao. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

Jest bi tud to menju... na kawasakiju sem mel gumi pa nek fedrcek okol.. pomoje bolj za okras.. pa je delal super.

Na yamahi morm se sprobat, ampak kolkr je videt zadevo zdej, je bolj fqrcu.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

hitri,navadne gumijaste cevke se sirijo tudi,ce so mrzle.vzrok ni temperatura temvec pritisk,ki ga generiras z stiskom zavorne rocice na hidravlicno tekocino v zavornem rezervoarju.efekt ni boljse zaviranje,temvec boljsi obcutek,_kdaj_ zacnejo bati "prijemati" diske.stranski ucinek: ne rabis toliko moci za enak efekt zaviranja.

ker strokovna literatura pravi,da se naj cevke zamenjajo najkasneje po treh letih (odvisno od kilometrine) in so serijske gumijaste cevke skoraj drazje,kot pletene in prenesejo obcutno manj moci na zavore,je moje mnenje,da se izplaca menjati za pletene cevke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman
ne rabis toliko moci za enak efekt zaviranja.

Moči rabiš ravno toliko, samo hod ročice je (lahko) manjši :wink: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Vse je odvisno od vzdržljivosti (kakovosti) gumijastih cevi. Možno je, da ti, če so cevi "mehke", povzročijo občutek zakasnitve, ker se zaradi povečanja tlaka zavorne tekočine v hidravličnem sistemu najprej raztegnejo cevi. Če pa so cevi bolj "trde", vendar ne dovolj, se pa lahko primeri popuščanje, ko tlak v hidravličnem sistemu naraste ne za te cevi kritično vrednost in se šele takrat raztegnejo, zato pa pade tlak v celotnem sistemu in tudi na batkih.

To teoretično, kako se pa to čuti v praksi, pa nimam izkušenj, ali pa me ne moti (ne opazim kot motnjo).

Share this post


Link to post
Share on other sites
gidl
nekje sem slišal, da v domžalah za majhen denar menjajo zavorne cevi, kdo je to?  

 

 

Ne menjajo, ampak ti jih prodajo, menjal jih boš sam, al pa ti jih bodo na servisu. M.A.J & JEFRA racing, Tomaž Jeras, Taborska 6, Domžale

tel: 050-631-702

: 041-631-702

Kar se pa tiče razlike pa je seveda očitna, kot so že ostali napisali se serijska razteguje, kar pa nima samo negativnega učinka na zaviranje(slabše zaviranje, občutek "gumijastega pedala), ampak tudi svoj razlog. Proizvajalci mot. koles, predvsem Japonski, vgrajujejo gumijaste zavorne cevi predvsem zaradi varnosti (zaviranje na mokri podlagi, zaviranje v paniki...) Opletene zav. cevi nam seveda dajejo boljši občutek in porabimo manj moči za ustavljanje, to pomeni imamo občutek da zavore bolje primejo. V mokrem pa je lahko pletena zavora nevarna za voznike brez pravega občutka, tudi pri paničnem zaviranju kolo v trenutku blokira. Japonci niso neumni, varnost je na prvem mestu. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

Zamenji,pa boš videl.......v vsakem primeru boš pridobil....če drugega ne,na občutku 100%.

Pa še tolk velik soldov ni potrebnih za to.Jaz osebno sem bil presenečen,saj takšne razlike nisem pričakoval.(BTW....menjal na VN800)

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE

Zamenjava klasičnih zavornih cevi z pletenimi je velika sprememba. Zavora prime bolj ekzaktno, ročica ima manjši hod in za hitro vožnjo in močno zaviranje je potrebnega kar nekaj truda, da se dobi pravi občutek doziranja sile na ročico.

Največkrat se zgodi kaj neprijetnega, ko nekoga nekaj preseneti in instinktivno zagrabi za zavoro in prednje kolo lahko ob majhnem nagibu pobegne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tatjana
hitri,navadne gumijaste cevke se sirijo tudi,ce so mrzle.vzrok ni temperatura temvec pritisk,ki ga generiras z stiskom zavorne rocice na hidravlicno tekocino v zavornem rezervoarju.efekt ni boljse zaviranje,temvec boljsi obcutek,_kdaj_ zacnejo bati "prijemati" diske.stranski ucinek: ne rabis toliko moci za enak efekt zaviranja.

ker strokovna literatura pravi,da se naj cevke zamenjajo najkasneje po treh letih (odvisno od kilometrine) in so serijske gumijaste cevke skoraj drazje,kot pletene in prenesejo obcutno manj moci na zavore,je moje mnenje,da se izplaca menjati za pletene cevke.

Ja itak, sej maš prov. Ampak malo j pa tudi odvisno od temp. vendar je gl. dejavnik potisk na ročko. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE

Ja itak, sej maš prov. Ampak malo j pa tudi odvisno od temp. vendar je gl. dejavnik potisk na ročko. :lol:

Od katere temperature misliš :?: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
MotoManiac
Citiram:  

ne rabis toliko moci za enak efekt zaviranja.  

Moči rabiš ravno toliko, samo hod ročice je (lahko) manjši  .

Hmmm....., bi rekel, da je (skoraj) ista sila s katero moramo stiskati ročko, moči pa rabimo več pri večjih hodih ročice. :lol:

MotoManiac

Share this post


Link to post
Share on other sites
MotoManiac
hitri je napisal:  

Ja itak, sej maš prov. Ampak malo j pa tudi odvisno od temp. vendar je gl. dejavnik potisk na ročko.  

 

Od katere temperature misliš  .

Po mojem zavorno olje segreje cevi. Gumijaste cevi postanejo še bolj mehke, tako da se ob enakem pritisku bolj raztegnejo. Ne vem pa koliko se z. olje res segreje. :?:

MotoManiac

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki
hitri je napisal:  

Ja itak, sej maš prov. Ampak malo j pa tudi odvisno od temp. vendar je gl. dejavnik potisk na ročko.  

 

Od katere temperature misliš  .

Po mojem zavorno olje segreje cevi. Gumijaste cevi postanejo še bolj mehke, tako da se ob enakem pritisku bolj raztegnejo. Ne vem pa koliko se z. olje res segreje. :?:

MotoManiac

kolk se olje segreje boš opazu takrat ko ti zavore ne bodo več delale OK. Slabše olje kot boš noter nalival bolj se ti bo grelo. Pa razlika je kako in kje se furaš. Večja verjetnost za pregretje je dirkališče kot pa navadna cesta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

nad 280°C se naj ne bi vec segrelo.tam nekje (?!) bi naj imelo vreliscno tocko.najvecji problem ni segrevanje olja v cevkah,temvec higroskopska afiniteta olja.olje priteguje vlago iz zraka in s tem se vreliscna tocka niza - in s tem tudi ucinkovitost zavor.zato se naj zavorna tekocina menja najkasneje vsaki dve leti in cevke vsake 3-4 zaradi staranja materiala.

zavorne ploscice in diski prej "popustijo" zaradi pregretja (t.i. fading),kot pa zavorno olje.primer je endura z enim diskom v alpah.razen seveda,ce ni olje zelo staro (cca.4 leta ali vec?! odvisno).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tatjana

Vsi smo zlo pametni, ampak bistvo je, da zamenjaš cevi in to je to. Dejavnikov pri gumjastih ceveh je full, od zunanje tem. do notranje temp. do tega, da čez čas preparijo, veliko je odvisno tudi od kakovosti (DOT)olja itd.. ampak sej ni pomembno, važno da bremza. Sploh se pa to res občuti bolj na dirkališčih. Čao bela. :lol: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko

Ali pozna morda kdo koga, ki popravi ali naredi pletenico po meri ? ... rabim namreč pletenico za števec za svoj motorin ...

Pri nas sem našel tole, a so malce daleč od LJ, da bi se splačalo tja in ne vem, če se ukvarjajo tudi s popravili ... jutri jih pokličem ... vse ostale informacije so dobrodošle ... :)

Edited by hotschko

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp

Hotschko, v LJ so trije izdelovalci "žičnih poteg", eden (ena) je celo na našem koncu - takoj za Dolgim mostom. Nekoč so mi tam naredili nove bovden vleke za MZ. V (elektronskem) tel. imeniku išči po belih in rumenih straneh z nizom "poteg*" v polju "splošno iskanje"... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
lederman

Hotschko, če so informacije zanesljive imajo v Lenartu samo proizvodnjo velikih serji za večje avtomobilske tovarne(BMW itd.) Za popravila nism sigurn!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Ljubljana nasproti Jurmana.Malce starejša nizka hiša, ima tablo na hiši.

Meni je že naredil zajlo za KLE-ja za števec.Poceni in dobro

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!