elbarto Posted June 22, 2002 Share Posted June 22, 2002 Kolko je tu resnice, kolko pridobim. Ne nabijat v prazno, prosim. LP, El Barto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Posted June 22, 2002 Share Posted June 22, 2002 Mislim, da pri cestni vožnji ne bi opazil razlike, stane pa v HG set za TDM-ko 100€. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FalcoR Posted June 22, 2002 Share Posted June 22, 2002 Mislim, da je odvisno kakšne kvalitete cevi imaš sedaj. Na Pegasotu sem menjal za opletene in je sedaj precej bolje kot je bilo, na Falcotu imam ravno tako navadne pa ne vidim nobene potrebe po opletenih ker so že te sedaj zelo dobre. LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatjana Posted June 22, 2002 Share Posted June 22, 2002 Jst osebno mislm, da se ti splača montirat jeklene - pletene cevi, saj s tem dosežeš boljš učinek na zavorne bate, ker se pri tem zaradi temperaturnih obremenitev cevi ne širijo, kakor pri gumjastih, saj pri gumjastih zgubiš vrednost pritiska na bate prav zaradi širjenja cevi. Če sem ti kakorkoli pomagal, me veseli. :onfire: Je pa precej odvisno, kakšne proizvodnje cevi imaš sedaj in na katerem motorju, saj so nekatere gumjaste cevi že tako dodatno ojačane, da potem ne občutiš pri menjavi nobene razlike. Čao. :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
strom Posted June 22, 2002 Share Posted June 22, 2002 Jest bi tud to menju... na kawasakiju sem mel gumi pa nek fedrcek okol.. pomoje bolj za okras.. pa je delal super. Na yamahi morm se sprobat, ampak kolkr je videt zadevo zdej, je bolj fqrcu. LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice Posted June 22, 2002 Share Posted June 22, 2002 hitri,navadne gumijaste cevke se sirijo tudi,ce so mrzle.vzrok ni temperatura temvec pritisk,ki ga generiras z stiskom zavorne rocice na hidravlicno tekocino v zavornem rezervoarju.efekt ni boljse zaviranje,temvec boljsi obcutek,_kdaj_ zacnejo bati "prijemati" diske.stranski ucinek: ne rabis toliko moci za enak efekt zaviranja. ker strokovna literatura pravi,da se naj cevke zamenjajo najkasneje po treh letih (odvisno od kilometrine) in so serijske gumijaste cevke skoraj drazje,kot pletene in prenesejo obcutno manj moci na zavore,je moje mnenje,da se izplaca menjati za pletene cevke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Posted June 22, 2002 Share Posted June 22, 2002 ne rabis toliko moci za enak efekt zaviranja. Moči rabiš ravno toliko, samo hod ročice je (lahko) manjši :wink: . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brrrm Posted June 24, 2002 Share Posted June 24, 2002 Vse je odvisno od vzdržljivosti (kakovosti) gumijastih cevi. Možno je, da ti, če so cevi "mehke", povzročijo občutek zakasnitve, ker se zaradi povečanja tlaka zavorne tekočine v hidravličnem sistemu najprej raztegnejo cevi. Če pa so cevi bolj "trde", vendar ne dovolj, se pa lahko primeri popuščanje, ko tlak v hidravličnem sistemu naraste ne za te cevi kritično vrednost in se šele takrat raztegnejo, zato pa pade tlak v celotnem sistemu in tudi na batkih. To teoretično, kako se pa to čuti v praksi, pa nimam izkušenj, ali pa me ne moti (ne opazim kot motnjo). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 24, 2002 Share Posted June 24, 2002 nekje sem slišal, da v domžalah za majhen denar menjajo zavorne cevi, kdo je to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gidl Posted June 24, 2002 Share Posted June 24, 2002 nekje sem slišal, da v domžalah za majhen denar menjajo zavorne cevi, kdo je to? Ne menjajo, ampak ti jih prodajo, menjal jih boš sam, al pa ti jih bodo na servisu. M.A.J & JEFRA racing, Tomaž Jeras, Taborska 6, Domžale tel: 050-631-702 : 041-631-702 Kar se pa tiče razlike pa je seveda očitna, kot so že ostali napisali se serijska razteguje, kar pa nima samo negativnega učinka na zaviranje(slabše zaviranje, občutek "gumijastega pedala), ampak tudi svoj razlog. Proizvajalci mot. koles, predvsem Japonski, vgrajujejo gumijaste zavorne cevi predvsem zaradi varnosti (zaviranje na mokri podlagi, zaviranje v paniki...) Opletene zav. cevi nam seveda dajejo boljši občutek in porabimo manj moči za ustavljanje, to pomeni imamo občutek da zavore bolje primejo. V mokrem pa je lahko pletena zavora nevarna za voznike brez pravega občutka, tudi pri paničnem zaviranju kolo v trenutku blokira. Japonci niso neumni, varnost je na prvem mestu. :lol: bajkr88 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijan Posted June 24, 2002 Share Posted June 24, 2002 hvala, pa sem tudi to izvedel. :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
klimbra Posted June 24, 2002 Share Posted June 24, 2002 Zamenji,pa boš videl.......v vsakem primeru boš pridobil....če drugega ne,na občutku 100%. Pa še tolk velik soldov ni potrebnih za to.Jaz osebno sem bil presenečen,saj takšne razlike nisem pričakoval.(BTW....menjal na VN800) Link to comment Share on other sites More sharing options...
IKE Posted June 24, 2002 Share Posted June 24, 2002 Zamenjava klasičnih zavornih cevi z pletenimi je velika sprememba. Zavora prime bolj ekzaktno, ročica ima manjši hod in za hitro vožnjo in močno zaviranje je potrebnega kar nekaj truda, da se dobi pravi občutek doziranja sile na ročico. Največkrat se zgodi kaj neprijetnega, ko nekoga nekaj preseneti in instinktivno zagrabi za zavoro in prednje kolo lahko ob majhnem nagibu pobegne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
strom Posted June 24, 2002 Share Posted June 24, 2002 Kaj pa kej cene? LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatjana Posted June 25, 2002 Share Posted June 25, 2002 hitri,navadne gumijaste cevke se sirijo tudi,ce so mrzle.vzrok ni temperatura temvec pritisk,ki ga generiras z stiskom zavorne rocice na hidravlicno tekocino v zavornem rezervoarju.efekt ni boljse zaviranje,temvec boljsi obcutek,_kdaj_ zacnejo bati "prijemati" diske.stranski ucinek: ne rabis toliko moci za enak efekt zaviranja. ker strokovna literatura pravi,da se naj cevke zamenjajo najkasneje po treh letih (odvisno od kilometrine) in so serijske gumijaste cevke skoraj drazje,kot pletene in prenesejo obcutno manj moci na zavore,je moje mnenje,da se izplaca menjati za pletene cevke. Ja itak, sej maš prov. Ampak malo j pa tudi odvisno od temp. vendar je gl. dejavnik potisk na ročko. :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
IKE Posted June 25, 2002 Share Posted June 25, 2002 Ja itak, sej maš prov. Ampak malo j pa tudi odvisno od temp. vendar je gl. dejavnik potisk na ročko. :lol: Od katere temperature misliš :?: . Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoManiac Posted June 28, 2002 Share Posted June 28, 2002 Citiram: ne rabis toliko moci za enak efekt zaviranja. Moči rabiš ravno toliko, samo hod ročice je (lahko) manjši . Hmmm....., bi rekel, da je (skoraj) ista sila s katero moramo stiskati ročko, moči pa rabimo več pri večjih hodih ročice. :lol: MotoManiac Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoManiac Posted June 28, 2002 Share Posted June 28, 2002 hitri je napisal: Ja itak, sej maš prov. Ampak malo j pa tudi odvisno od temp. vendar je gl. dejavnik potisk na ročko. Od katere temperature misliš . Po mojem zavorno olje segreje cevi. Gumijaste cevi postanejo še bolj mehke, tako da se ob enakem pritisku bolj raztegnejo. Ne vem pa koliko se z. olje res segreje. :?: MotoManiac Link to comment Share on other sites More sharing options...
miki Posted June 28, 2002 Share Posted June 28, 2002 hitri je napisal: Ja itak, sej maš prov. Ampak malo j pa tudi odvisno od temp. vendar je gl. dejavnik potisk na ročko. Od katere temperature misliš . Po mojem zavorno olje segreje cevi. Gumijaste cevi postanejo še bolj mehke, tako da se ob enakem pritisku bolj raztegnejo. Ne vem pa koliko se z. olje res segreje. :?: MotoManiac kolk se olje segreje boš opazu takrat ko ti zavore ne bodo več delale OK. Slabše olje kot boš noter nalival bolj se ti bo grelo. Pa razlika je kako in kje se furaš. Večja verjetnost za pregretje je dirkališče kot pa navadna cesta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice Posted July 1, 2002 Share Posted July 1, 2002 nad 280°C se naj ne bi vec segrelo.tam nekje (?!) bi naj imelo vreliscno tocko.najvecji problem ni segrevanje olja v cevkah,temvec higroskopska afiniteta olja.olje priteguje vlago iz zraka in s tem se vreliscna tocka niza - in s tem tudi ucinkovitost zavor.zato se naj zavorna tekocina menja najkasneje vsaki dve leti in cevke vsake 3-4 zaradi staranja materiala. zavorne ploscice in diski prej "popustijo" zaradi pregretja (t.i. fading),kot pa zavorno olje.primer je endura z enim diskom v alpah.razen seveda,ce ni olje zelo staro (cca.4 leta ali vec?! odvisno). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatjana Posted July 2, 2002 Share Posted July 2, 2002 Vsi smo zlo pametni, ampak bistvo je, da zamenjaš cevi in to je to. Dejavnikov pri gumjastih ceveh je full, od zunanje tem. do notranje temp. do tega, da čez čas preparijo, veliko je odvisno tudi od kakovosti (DOT)olja itd.. ampak sej ni pomembno, važno da bremza. Sploh se pa to res občuti bolj na dirkališčih. Čao bela. :lol: :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
hotschko Posted July 13, 2003 Share Posted July 13, 2003 (edited) Ali pozna morda kdo koga, ki popravi ali naredi pletenico po meri ? ... rabim namreč pletenico za števec za svoj motorin ... Pri nas sem našel tole, a so malce daleč od LJ, da bi se splačalo tja in ne vem, če se ukvarjajo tudi s popravili ... jutri jih pokličem ... vse ostale informacije so dobrodošle ... :) Edited July 13, 2003 by hotschko Link to comment Share on other sites More sharing options...
transalp Posted July 14, 2003 Share Posted July 14, 2003 Hotschko, v LJ so trije izdelovalci "žičnih poteg", eden (ena) je celo na našem koncu - takoj za Dolgim mostom. Nekoč so mi tam naredili nove bovden vleke za MZ. V (elektronskem) tel. imeniku išči po belih in rumenih straneh z nizom "poteg*" v polju "splošno iskanje"... :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lederman Posted July 14, 2003 Share Posted July 14, 2003 Hotschko, če so informacije zanesljive imajo v Lenartu samo proizvodnjo velikih serji za večje avtomobilske tovarne(BMW itd.) Za popravila nism sigurn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leteči Posted July 14, 2003 Share Posted July 14, 2003 Ljubljana nasproti Jurmana.Malce starejša nizka hiša, ima tablo na hiši. Meni je že naredil zajlo za KLE-ja za števec.Poceni in dobro LP Leteči Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now