Skoči na vsebino

Pletenice, ojačane cevi za zavore, zajle...


elbarto

Priporočene objave

Ej ceco, a si pol diske tut menjou(kok so bli?). Diski "so" poceni-iz prve roke...  :hmm:

Kot del zgodbe (tega topica) lahko povem, da sem jih zamenjal. Original Honda stanejo 140 kilo sit, Brakingove marjetice pa 110 kilo sit ter so še čedne zraven. Testirali so jih dirkači in če je za njih dobro, je zame rezerva v +, ker moram z njimi v stanje (kontroliranega) mirovanja spravit več kot 500 kg teže.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri FJ 1200 sem imel podoben problem, samo ne tako akuten. sem razdrl celjusti, jih ocistil in je bilo ok.

Pri XS-ah se to rado zgodi, če se pri rezervoarčku zavorne tekočine zamaši povratna lukna (spooge hole). V zavornih ceveh se ustvari pritisk in, ko je zavora spuščena, se ne more odvečno olje steči nazaj gor. Spucaš in gasa. Komplet opis postopka (vsaj za XS) se najde tule: http://www.xs11.com/tips/maintenance/maint28.shtml

Ko sem sestavljal motor, sem lepo spucal zadevo in nisem imel problemov s tem.

Ampak da ne zaidemo s teme, zamenjal sem zavorne cevi, razlika je več kot opazna.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri pritt kupil opletene cevi, in sicer dve cevi, vsaka na svoj disk iz glavnega cilindra. Cena 6k sit.

Bremze še kar isto primejo, ročka še kar gumijasta, AMPAK občutek je pa neprimerno boljši. Bolj natančno se da dozirat zavorno moč in na polno bremzat, brez skrbi zdrsa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
No čez motor nimam pripomb, edino bremze bi pa kuj zamenu k so :devil:

Vse ostalo pa misl da nč ne manka. je cena prava in za začetek :OK:

Teflon zavorne cevi pa kaksne druge ploscice pa se stvar resi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelene............. aha.

pa ti sploh ves kaj je teflon?

Ocitno neki tazga rjavga za na kruh namazat, za zajtrk :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ocitno neki tazga rjavga za na kruh namazat, za zajtrk  :SS

se vedno ne vem kaj hoces povedati z izrazom "teflonske zavorne cevi".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se vedno ne vem kaj hoces povedati z izrazom "teflonske zavorne cevi".

Pri 'bovden potegih' (npr. zajle za kolesarske V-zavore) so nekateri obdelani s teflonom, kar omogoča manjše trenje. Izraz 'teflonski' je postal sinonim za kvalitetnejše bovdne in verjetno se je v kakšnih čudnih okoliščinah to preneslo tudi na zavorne cevi...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za bovdne mi je jasno. a kaj ima teflon z zavornimi cevmi?

brez veze. froc se sam ne ve kaj pise. :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj izgleda ima teflon tukaj zraven -mogoče prevleka notranje cevi. :hmm: KLIK

Vem da se teflonske cevi (ne prevlečene s teflonom ampak masivne) oblečene v jeklen ovoj uporabljajo v nekaterih analitskih napravah kjer so zelo visoki pritiski in minimalni pretoki, za zmanjšanje profiliranosti hitrosti medija preko preseka cevi. Mogoče analogija? Mogoče bedarija!

A za ploščice mi pa ne bo nobeden svetoval, mate preveč dela s tem da se prepucavate. :doze:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 'bovden potegih' (npr. zajle za kolesarske V-zavore) so nekateri obdelani s teflonom, kar omogoča manjše trenje. Izraz 'teflonski' je postal sinonim za kvalitetnejše bovdne in verjetno se je v kakšnih čudnih okoliščinah to preneslo tudi na zavorne cevi...

D.

:topic: Samo mala pripomba o teflonskih kolesarskih bovdnih. Zadnji krik tehnike niso teflonski bovdni ampak s teflonom prevlečene zajle. Če niso namazane delajo bolje od navadnih, navadne pa delajo veliko bolje (mehkeje), če se malo potrudimo in jih namažemo z mastjo ali oljem. Če mažemo teflonske ne pridobimo nič.

BTW zdi se pa mi, da obstajajo tudi neoriginalne teflonske zavorne ploščice (dodan teflon ali kaj). Npr Acer in Lucas. Acer ima Sinter na Viču, Lucas pa Euroton. TC jih ne drži več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prišel, se pogovoril, naročil, počakal par minutk, prevzel, plačal 4.000 sit...opletena cev z prozorno zaščitno prevleko, oba konektorja, srajčka-cev enake dolžine za dodatno zaščito pred zdrsanjem in delo mojstra :OK:

Zgleda da so šle cene gor ali pa se določajo glede na oceno koliko lahko kupca nategnejo.

Sem bil v tem Pritu pred kakšnim tednom in sem za 105 cm cevi in dva konektorja (banjota ali kako že) plačal 6000 SIT.

Seveda brez računa.

Da bi prej vedel za te vaše cene...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda da so šle cene gor ali pa se določajo glede na oceno koliko lahko kupca nategnejo.

Sem bil v tem Pritu pred kakšnim tednom in sem za 105 cm cevi in dva konektorja (banjota ali kako že) plačal 6000 SIT.

Seveda brez računa.

Da bi prej vedel za te vaše cene...

In kaj je narobe? Če kupiš namensko cev za motorje te pride ~80eu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najcenej varjanta, preden sem zvedel za prit, je bila 10.000

ne vem, kaj se sekiraš, jaz sem dal mojstru še jurja tringlta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: off topic sicer, ampak...

da se mi je stvar kljub temu splačala je jasno. Drugače je ne bi vzel. Tudi sam sem pred tem najcenejšo varijanto videl v Louisu za cca. 50€.

Kar se pritožujem je to, da se cena določa glede na njihov občutek za koliko te bodo nategnili (predvidevam - ker sicer si ne morem predstavljati 50% dviga cene v 3 mesecih).

Nekaj takega kot da greš v Indijo (Tunizijo, Egipt... ) in ti vsak dan zaračunajo štruco kruha 5x-tno. Še vedno je sicer poceni, ampak občutek da te prinašajo naokoli oz. te imajo za bedaka ni prijeten.

To je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred časom sem dal delat te cevi v prit, en dan pred dirko na motohappeningu so mi spustile :(

cena je bila pa cca 8.000 sit

nekaj cevi, trije tisti konektorji, en razdelilec

očitno je bilo narobe to da sem se pripeljal s del solko :slap:

če koga zanima lahko poslikam...nacufano cev ( v večini moja krivda ker sem premikal čeljust ko sem čistil batke, sam vseeno ne bi smele spustiti), sem pa potem gledal tudi pri drugih konektorjih in je cev začela rahlo rjaveti - posledica uhajanja zavorne tekočine najbrž.

IMO moje življenje ni vredno razlike v SIT do opletenih cevi priznane znamke

PS: sedaj vozim na originalnih :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Tolk da se razjasni kaj ima teflon pri opletenih ceveh zraven:

"novo hidravlično napeljavo, ki je narejena iz teflonskih cevi z jekleno pletenico za oplet in različnimi barvnimi pritrdilnimi elementi. Prednost teh cevi je, da se pod temperaturnimi obremenitvami ne raztezajo in zdržijo mnogo višje pritiske. Ker je teflonska osnova mnogo boljša od gumijaste, ne prihaja do uhajanja vodne pare skozi cevi in olje tako nase ne veže vlage."

Vir: Motorist, avgust 2005

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da razložim če jst mal po domače:

Teflon cevi so pač zavorne cevi konstruirane na naslednji način;

- notranjost je iz umetne mase, plastična cev. To cev se kasneje utakne v teflonsko pletenico, ki je kasneje vidna. Sama plastična cev je v notranjosti in ni vidna. Teflonska pletenica služi kot dodatek proti samemu širjenju notranje cevi pri temperaturnih nihanjih prepreči širjenje cevi. Pol pa so še konektorji na koncih cevi ki se od originalnih razlikujejo le v lepšem videzu. Barne cevi (rdeče, modre) pa niso iz teflona temveč iz carbona ali eregala. Notranjost pa je vedno ista učinkovitost pa se spet ne razlikuje od teflonskih razen v ceni.

Cevi poznam ker jih imam na motorju in sem jih sam montiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teflon cevi so pač zavorne cevi konstruirane na naslednji način;

- notranjost je iz umetne mase, plastična cev. To cev se kasneje utakne v teflonsko pletenico, ki je kasneje vidna. Sama plastična cev je v notranjosti in ni vidna.

PTFE = Teflon = umetna masa, plastična cev

Teflonska pletenica služi kot dodatek proti samemu širjenju notranje cevi pri temperaturnih nihanjih prepreči širjenje cevi.

Jeklena pletenica, jeklena...

Teflon®*:  A strong waxy nonflammable resin belonging to the family of organic polymers, substances composed of large molecules formed by chemical combination of many smaller ones into chains or networks. Known by the abbreviation PTFE or the trade name Teflon. It is distinguished by its complete indifference to attack by almost all chemicals and by its slippery surface; it retains its physical properties over a wide temperature range. (-270o to 385oC, or -450o to 725oF)

The unique properties of PTFE have made it the polymer of first choice for many advanced applications. With the lowest coefficient of friction of any polymer and an extremely broad working temperature range, PTFE has been designed into products from advanced medical devices to high temperature industrial equipment. Because of its unparalleled chemical resistance and extreme chemical inertness, PTFE has become a choice plastic for the chemical and analytical sciences industries.

Stainles Steel Brake Lines Q & A

Očitno je PTFE ('teflon') izvrsten material za izdelavo zavornih cevi, saj je neobčutljiv na kemikalije in obdrži svoje lastnosti v širokem temperaturnem razponu.

Ker pa je tudi zelo raztegljiv, ga je potrebno obleči v nekaj, kar prepreči raztezanje - zato tudi jekleni oplet.

Možno celo, da so vse sodobne zavorne cevi (tudi 'gumijaste') na notranji strani narejene iz PTFE, le da so potem oblečene v nekakšno zmes tekstilnih vlaken in gume, ki - za razliko od jeklenega opleta - še vedno dovoljujejo nekaj (oz. več) raztezanja.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, pravkar nabavu pletene cevke Brembo (cena: 4700/m) montirane bojo v družbi Brembo ergal končnikov (cena: 4končniki 24EUR/kos + 16EUR/kos un šrauf na pumpi) pa Brembo radialne pumpe (cena:530EUR/kos). Ko bo vse nared povem rezultate :kva2: Taka je cena v trgovini, kolk sm js dau pa ne povem :P

Misty: na tvojem mestu ne bi daju razdelilca na sprednje žlajfe. Dej iz pumpe dva končnika, pa drug daljši šrauf in na vsako čeljust svojo cev, brez razdelilca. Rezultat, boljši občutek na roki (zaradi dveh cevi manj pritiska) in bolše delovanje čeljusti :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misty: na tvojem mestu ne bi daju razdelilca na sprednje žlajfe. Dej iz pumpe dva končnika, pa drug daljši šrauf in na vsako čeljust svojo cev, brez razdelilca. Rezultat, boljši občutek na roki (zaradi dveh cevi manj pritiska) in bolše delovanje čeljusti :grim

rezultat je cisto in samo _domisljija_. pri delovanju in seveda pri pravilni montazi cevi nima razdelilec nobenega vpliva.

vozil isti motor z in brez razdelilca, razlika = 0.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rezultat je cisto in samo _domisljija_. pri delovanju in seveda pri pravilni montazi cevi nima razdelilec nobenega vpliva.

vozil isti motor z in brez razdelilca, razlika = 0.

ti to vozu na tvoji suzi po navadni cesti z original žlajfi in original zavornimi ploščicamiitd... al to na kšni cbr, ninji, ducetu, R1-6, z NEoriginal žlajfi na pisti??? Ne govori preden ne sprobaš tega pri zaviranju z 250 na 50.... Upam d to govoriš iz teh pogojev in ne navadnega cjazenja po cesti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!