axxxi Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 Kaj mora človek narest v tej deželi, da dobi normalno verigo in ne 15 cm predolgo! Poveš model motorja, letnik, pa še vedno ni garancije da boš dobil "pravo" verigo! No zdaj lahko sklepate kaj se mi je zgodilo. Tri ure dela v soboto je obrodilo samo veliko jeze ki jo bom danes stresel na odgovorne! Malo nasvetov kaj narest !!! BTW: Staro verigo sem prerezal tko da sem zdej čist v p...
pupa Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 axxxi... btw... od kdaj imaš pa ti spet motor???? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
pupa Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 Kaj pa si si sedaj kupil?? Pa čestitam za motor!! :D :D :wink:
axxxi Objavljeno Junij 24, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 KLR 650!!! Pa namest da bi se vozu doma počiva ker me po štacunah radi mal zaje...
pupa Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 :twisted: :twisted: :twisted: bbooogggiiii :twisted: :twisted: no ja.. moje sožalje!!
hotschko Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 a ni tukaj govora o predolgi verigi.... Ice, metla !! :twisted: :)
Roman Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 Kaj mora človek narest v tej deželi, da dobi normalno verigo in ne 15 cm predolgo! V čem je pa problem, če je veriga predolga, skrajšaš jo na potrebno dolžino, potem jo pa namontiraš - krajšanje ti ne vzame več kot pet minut. Model motorja moraš povedati zato, da dobiš pravi modul, pa širino, inp. Kaj bi pa naredili ljudje, ki imajo recimo zadaj večje verižnike, če bi bila veriga že ravno prav dolga. Kawc 1
miki Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 Kaj mora človek narest v tej deželi, da dobi normalno verigo in ne 15 cm predolgo! V čem je pa problem, če je veriga predolga, skrajšaš jo na potrebno dolžino, potem jo pa namontiraš - krajšanje ti ne vzame več kot pet minut. Model motorja moraš povedati zato, da dobiš pravi modul, pa širino, inp. Kaj bi pa naredili ljudje, ki imajo recimo zadaj večje verižnike, če bi bila veriga že ravno prav dolga. ...no pa nekdo mu jo bo moral tudi zmontirati skupaj, ker potrebuješ posebno orodje
Roman Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 ...no pa nekdo mu jo bo moral tudi zmontirati skupaj, ker potrebuješ posebno orodje Tudi če bi bila ravno prav dolga, bi jo bilo treba sestaviti. Sam to vedno naredim s pomočjo dveh kladiv in točkala, ker je kvalitrtno orodje za spajanje verig predrago, poceni variante so pa popolnoma neuporabne.
HHV Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 Roman, v čem pa je potem problem??? Praviš, da imaš točkalo in kladivo. Torej prešteješ koliko glidov je imela ta stara ketna, na ta novi ketni lepo na tem mestu izbiješ čep (os ali kakorkoli se že reče) in odstraniš višek, ter verigo s priloženo spojko spojiš, oziroma zatočkaš. DID priporoča točkanje, kar je mnogo varneje. To je to! Simpl ko pasulj. Če znaš spojiti, znaš tudi skrajšati! Mej se!!
miki Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 ...no pa nekdo mu jo bo moral tudi zmontirati skupaj, ker potrebuješ posebno orodje Tudi če bi bila ravno prav dolga, bi jo bilo treba sestaviti. Sam to vedno naredim s pomočjo dveh kladiv in točkala, temu jaz pravim pacarija :twisted:
HHV Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 temu jaz pravim pacarija :twisted: Ni, če znaš točkati. Naprava za točkanje naredi isto, samo da je bolj simpl delat. Če pa zadeve ne obvladaš je bolje pustiti pri miru in peljati na servis! Je tudi varneje!!
miki Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 temu jaz pravim pacarija :twisted: Ni, če znaš točkati. Naprava za točkanje naredi isto, samo da je bolj simpl delat. ...aha, sam da tam mahaš s kladivom, tu pa lepo zategneš vijak da stisneš členek pravilno, potem pa s točkalom "zatolčeš" točno tam kot moreš in nikjer drugje. Da o premalo ali preveč stisnjenih O ali X ringih sploh ne govorimo potem se pa sprašujete zakaj vam je verigo strgalo...
Brrrm Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 Kolikor sem jaz razumel trgovca, so splošne verige vedno daljše, kot je potrebno. Če hočeš točno dolgo verigo, jo moraš kupiti kot originalni rezervni del.
HHV Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 [..aha, sam da tam mahaš s kladivom, tu pa lepo zategneš vijak da stisneš členek pravilno, potem pa s točkalom "zatolčeš" točno tam kot moreš in nikjer drugje. Da o premalo ali preveč stisnjenih O ali X ringih sploh ne govorimo potem se pa sprašujete zakaj vam je verigo strgalo... Ja, ja, sej drži. Sem hotel samo povedat, da za tistega, ki pravi, da bo ketno skup sklofal, ne more biti problem predolgo skrajšat! In da je brez veze vpit češ, so mi predogo ketno prodal, kaj je zdej to za ena šlamparija itd... Sicer se pa popolnoma strinjam s tabo. LP HHV :)
HHV Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 Kolikor sem jaz razumel trgovca, so splošne verige vedno daljše, kot je potrebno. Če hočeš točno dolgo verigo, jo moraš kupiti kot originalni rezervni del. Tako je! Mislim, da se tole lahko zaklene!!
Brrrm Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 Nič zaklepati, žal znanje in spoznanje nikoli ni dokončno. :wink:
miki Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 namesto da si šel ketno kupit na kilo, bi iz kataloga potegnu ven podatke kolk členkov mora imet veriga in same dimenzije le-teh. Potem pa nimaš problemov. Kaj pa verižniki? nič menjat?
axxxi Objavljeno Junij 24, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 No verige nism kupu na kilo ampak DID x-ring za KLR!!!!!!! Je pa res da sem se prvič sparvu montirat verigo ker sem mel željo to narest sam!! Nisem pa vedel da so verige malo daljše !! A lahko jez to zdej kvalitetno sam obravim do konca al ne???
miki Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 A lahko jez to zdej kvalitetno sam obravim do konca al ne??? mal višje sem ti že napisal. Kako jo boš skup skuplal? A si kupil že zaprto ali jo moraš še stisniti? obstaja tudi varianta da zamenjaš verigo, ker nobena nova veriga ni toliko predolga, da jo moraš "krajšati". Kaj pa potem čez par 1000 km jo boš pa podaljševal na tovarniško dolžino al kaj razmišljaš? Ver jetno nimaš original verižnikov (manjše število zob), zato pa je predolga
BRANE Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 LP Sam običajno skrajšam verigo tako, da ji najprej ustrezno kovico fanj zbrusim, pri tem pazim, da jo ne pregrejem, stolčem kovico ven in vriga je pač krajša (primerjam jo s staro-ne po dolžini ampak po številu členov- valjčkov. Vedno se dobi zraven verige poseben člen za sestavo- štukanje.Sam vedno sestavljam verigo z členom na varnostno zaponko in ne z kovičenjem. Paziti je potrebno le, da je varnostna zaponka prav obrnjena. Ko menjaš verigo obvezno menjaj vsaj prednji verižnik!!
transalp Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 No, pa smo pri temi, ki me je mučila pred časom. Kupiti "split" verigo in jo speti z veznim členom (takim s "feder" spojko oz. za kovičenje) ali kupiti že speto verigo (zanka)? Zbral sem izkušnje z mednarodenga kluba lastnikov Transalpov in ugotovil naslednje prednosti in slabosti (ne zamerite mi, če bom predolg...): 1. Nespojena veriga z vzmetno spojko: + preprosta montaža + preprosto krajšanje, če je potrebno + lahko jo zlahka snameš (čiščenje,...) - možnost za napačno montažo spojke - nevarnost odpetja - včasih spojka kljub pravilni montaži popusti; kljub temu, da so ti primeri precej redki, ni nič fajn, ko ti ketna leti mimo ušesa ali - še slabše - če jo navije okoli zadnjega zobnika in zadnje kolo blokira... 2. Nespojena veriga s spojko (členom) za kovičenje: + montaža, preprosto krajšanje po potrebi - možnost uničenja O- oz. X-ringov pri napačnem kovičenju (npr. metoda dveh kladiv - bljak...) - "šibko" mesto pri napačnem kovičenju (prešibak spoj, možen vdor svinjarije mimo tesnilnih obročkov, možnost "trdega" člena,...) - pravilno kovičenje: posebno orodje z ustreznimi distančniki za razne tipe verig (glej npr. katalog Hein Gericke) 3. Spojena ("neskončna") veriga + najbolj varna (vsi členi speti tovarniško kvalitetno) + funkcija O- oz. X-ringov po vsej verigi enaka, ker ni "domačega" spoja + za standardno število zob na zobnikih dobiš natanko pravo dolžino verige - ni treba krajšati - ni prilagoditve (krajšanja) verige pri spremenjenem zobniškem razmerju oz. pri krajšanju pridemo na eno od prejšnjih variant - težavna montaža (sneti zadnjo nihajko, pri Transalpu tudi razdiranje Prolinka) + pri razdrtem Prolinku in nihajki ponovno dobro namažeš ležaje nihajke in puše Prolinka (mast z MoS2) Pri svoji Transalpi sem se odločil za spojeno verigo - torej sem moral sneti zadnjo nihajko. Dela za eno dobro popoldne pri počasnem in kvalitetnem delu, skupaj z menjavo obeh zobnikov, vse po servisni knjigi (modri LOCTITE na vijakih prednjega zobnika, nove varovalne matice zadnjega zobnika, čiščenje in mazanje Prolinka, mazanje ležajev nihajke in ležajev zadnjega kolesa, preverjanje obrabljenosti drsnika verige, ...). Vse sem naredil sam brez posebnih težav.
Brrrm Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 Brane, v splošno vedenje in varnost objavi še to, kako mora biti varnostna zaponka obrnjena (tega nisem še delal in tudi ne vem če bom in tudi ne vem, če je na škatli od verige kaj napisanega, zato).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se